Ik had laatst al eens een zeer treffende yell bedacht voor de Oranjesupporters in Brazilië dus dat zou zomaar kunnen. Dan zou de cirkel echt rond zijn.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:07 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Misschien wil Louis Van Gaal je wel inhuren als hij een persconferentie geeft bij een nieuwe club.
Maak er maar een poll over. Dat geeft door de slag.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had laatst al eens een zeer treffende yell bedacht voor de Oranjesupporters in Brazilië dus dat zou zomaar kunnen. Dan zou de cirkel echt rond zijn.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:12 schreef Evertjan het volgende:
http://www.mediacourant.nl/?p=161388
[..]
[ afbeelding ]
HOEZEEquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:40 schreef Grifte het volgende:
[..]
We moeten er weer aan geloven ja, dat broekie kan ook verdomme nooit meer aanblijven.
Ja, leuk! Allemaal even lachen jongens!quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:28 schreef Zipportal het volgende:
Poll: Lokale_Notabele heeft geen mening
• Ja
• Nee
• Hij is gewoon een paardenlul
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Eindstand is binnen. Lokale_Notable heet van nu af aan: paardenlul.
Dat bekt wel lekker.
Op de man spelen noem ik dit. Doe dat maar lekker thuis, waar je buitenspel staat met een partijtje tafelvoetbal.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:47 schreef satecl het volgende:
[..]
Ja, leuk! Allemaal even lachen jongens!
Geweldige flapdrol dat je d'r bent!quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Op de man spelen noem ik dit. Doe dat maar lekker thuis, waar je buitenspel staat met een partijtje tafelvoetbal.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geweldige flapdrol dat je d'r bent!
Ik vind dat we hem samen met Piet de Visser aan een tafel moeten zetten.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:59 schreef Mani89 het volgende:
Mag ik ook even een peiling houden, wie vindt Zipportal een beetje irritant?
MANI MANI MANIquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:59 schreef Mani89 het volgende:
Jullie zijn allemaal van die eenheidsworsten die een topic niet kunnen dragen. Geen mening hebben. Dan moet ik het voortouw nemen, waar jullie weer op kunnen reageren. Ik noem dat F5 gedrag.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:59 schreef Mani89 het volgende:
Sorry, ik heb altijd bijzonder leuke posts maar zodra mijn zaakwaarnemer, trainer en persvoorlichter ze doorlezen en zinnen schrappen, blijft er niets leuks meer over.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal van die eenheidsworsten die een topic niet kunnen dragen. Geen mening hebben. Dan moet ik het voortouw nemen, waar jullie weer op kunnen reageren. Ik noem dat F5 gedrag.
Zodra er nog twee posts resteren voordat een topic dicht gaat. Houden jullie allemaal opeens je mond dicht. Bang om een nieuw topic te moeten openen. Of nog erger geen topic titel kunnen verzinnen. En als er een TT verzonnen is, bang voor de reacties.
Allemaal klapvee.
Ik dacht altijd dat jouw posts door je zus gemaakt werden.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:12 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Sorry, ik heb altijd bijzonder leuke posts maar zodra mijn zaakwaarnemer, trainer en persvoorlichter ze doorlezen en zinnen schrappen, blijft er niets leuks meer over.
Pas op mensen, er is iemand op z'n pik getrapt!quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal van die eenheidsworsten die een topic niet kunnen dragen. Geen mening hebben. Dan moet ik het voortouw nemen, waar jullie weer op kunnen reageren. Ik noem dat F5 gedrag.
Zodra er nog twee posts resteren voordat een topic dicht gaat. Houden jullie allemaal opeens je mond dicht. Bang om een nieuw topic te moeten openen. Of nog erger geen topic titel kunnen verzinnen. En als er een TT verzonnen is, bang voor de reacties.
Allemaal klapvee.
Twee tientjes in de pot, niet zo kinderachtig mensen!quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Pas op mensen, er is iemand op z'n pik getrapt!
Jij moet helemaal pas op de plaats maken. Honden kopen in Friesland. Dat is not dun.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jouw posts door je zus gemaakt werden.
twitter:KoertWesterman twitterde op maandag 14-10-2013 om 18:25:17Brandende vraag bij #AZ en #Heerenveen: zal Vonk overspringen? reageer retweet
Nee.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:24 schreef RensAjacied het volgende:
Waarom komt Willem vanavond niet? Om Wilfred?
Nee.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:25 schreef RensAjacied het volgende:
En krijgt VI nu ook weer de beelden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |