Na aanleiding van dit voorval
KLB / Verstoppen in de bus bij thuiskomt mislukt, heb ik sterk het idee dat mijn vriendin uit is op wraak!
Nadat ik mijn excuses had aangeboden en na een goed gesprek te hebben gehad, lijkt alles weer koek en ei maar niets is minder waar. Mijn vriendin kijkt vrijwel elke avond GTST. Op het moment dat ze dat kijkt, ga ik altijd even in de hobby kamer zitten waar een aantal elektronische speeltjes staan waar ik regelmatig gebruik van maak. Zo wilde ik dat gisteravond ook doen maar toen ik in de hobbykamer aankwam, kwam ik erachter dat ik een plug-in kabeltje miste waardoor ik dus geen gebruik kon maken van de apparatuur. Toen ik een beetje gestrest de woonkamer in liep, zag ik dat mijn vriendin een lach probeerde te verbergen.
Aangezien we op donderdag beide vrij zijn, slapen we op donderdag altijd samen '' uit '' aangezien dit in het weekend negen van de tien keer niet kan. Vanmorgen om 07:30 werd ik wakker van muziek waarvan ik in eerste instantie dacht dat het bij de buren was. Nadat ik de slaapkamer uit was gegaan bleek niets minder waar en kwam de muziek vanuit de woonkamer daar waar mijn vriendin vrolijk mee stond te zingen met de muziek met de stofzuiger in haar hand.
Toen ik haar aankeek stond ze me met een gemene lach aan te kijken en zei dat dit nog maar het begin is!
Klacht: Vriendin is uit op payback time en ik houd mijn hart vast voor nog wat komen gaat
JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis