Als er nog maar twee posts te maken zijn kan ik de moeite opbrengen om hem vol te gooien.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:59 schreef Matip het volgende:
Jij doet er ook alles aan om nieuwe te mogen maken hé.
Als iemand ideeën heeft houd ik me ook aanbevolen. Er moet wel een dikke kont inpassenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:25 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Ben nog steeds op zoek naar een mooie zwarte jogger pants, in de stijl van de Kith NYC Mercer pants.
Maar omdat die krengen voor 250 dollar op ebay gaan zoek ik een alternatief.
Iemand ideeen?
Ja me too, daarom houd ik me ook aanbevolenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:21 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Echte sweats heb ik al, zoek nu dus iets wat ook buiten de deur gedragen kan worden.
Maar thanks in ieder geval.
Nee heb effe gekeken, deze hebben we nog niet gehadquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:48 schreef Atta-boy het volgende:
Deze TT hebben we al een keer gehad toch?
Iemand moet aldie stoppen met zijn TT's
Nee vorige topic noemde ik hem als potentiële niet-Kanye TTquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:48 schreef Atta-boy het volgende:
Deze TT hebben we al een keer gehad toch?
Iemand moet aldie stoppen met zijn TT's
pics van je kontquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:03 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Als iemand ideeën heeft houd ik me ook aanbevolen. Er moet wel een dikke kont inpassen
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
pics van je kont
[ afbeelding ]
Ja ben wel een beetje wit, moet effe naar de zonnenbankquote:
Dat dus, maar toch ga ik in Londen wel ff kijken. Zit echt op 5 minuten wandelen van werk, lekker hipsters uitlachen. En volgens mij heeft 290sqm al voldoende Nike status, krijgen als enige HTMs en andere mooie releases. Prima. En dope shop, my local.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:55 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Fuck Patta.
Beter gaan ze weer failliet en gaat de TZ naar 290sqm
Air vortexquote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:58 schreef Dirkos1987 het volgende:
[ afbeelding ]
Welk type is dit? heb al wat gezocht, maar kan ze nergens vinden zoals deze. Ik dacht Pegasus
Deze is van Fall '12, die ga je nergens meer vinden behalve misschien E-bay of een andere gekke reseller.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:29 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Bedankt!
Nu nog op zoek naar:
[ afbeelding ]
In maat 43
Verdomme, het enige wat ik echt zat te eyeballen deze collectie. Hing alleen boven het toilet om 12 uur.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:37 schreef leeroy het volgende:
Vandaag de hockey top gekocht van supreme, was binnen een minuut uitverkocht.
Is that Spongebob on Crystal Meth?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:24 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Verdomme, het enige wat ik echt zat te eyeballen deze collectie. Hing alleen boven het toilet om 12 uur.
[ afbeelding ]
Nee adventure time, echt een fokking goeie serie is datquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:32 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Is that Spongebob on Crystal Meth?
baken en dat kijken, leventje.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee adventure time, echt een fokking goeie serie is dat
Kerk.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:55 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Fuck Patta.
Beter gaan ze weer failliet en gaat de TZ naar 290sqm
Alle liefde voor 290sqm.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:09 schreef doo. het volgende:
[..]
Kerk.
290sqm is een veel toffere winkel met down to earth personeel en een brede collectie. Patta is played out.
Ga je er niet voor campen dan maak je denk ik weinig kans. Is highly anticipated.. Maar 2 shops in de 'randstad' en eentje in fucking duitsland bijna. (nog offence to nijmegen).quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:04 schreef Atta-boy het volgende:
Waarschijnlijk ga ik toch ook een paartje proberen te halen. Zat er al heel lang over te denken ze te skippen, als ik ze irl tegen vind vallen kan ik ze altijd nog ruilen of doorverkopen
Als ik ze ga halen ben ik er niet ziek lang voor openingstijd denk ik. Ga dan naar een shop waar vaker shit blijft liggenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:09 schreef doo. het volgende:
[..]
Ga je er niet voor campen dan maak je denk ik weinig kans. Is highly anticipated.. Maar 2 shops in de 'randstad' en eentje in fucking duitsland bijna. (nog offence to nijmegen).
Hoor van een paar al dat ze vrijdagavond al gaan campen.
Edit was vergeten dat jij toddlersize hebt, jij kan ze in de middag rustig ophalen.
Pfff doe normaal, ik wil best op zaterdag twee uur van te voren bij de voordeur staan maar dit gaat me echt te ver..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:20 schreef Bajskorv het volgende:
Gejat van Lacebag, maar blijkbaar liggen Duitsers al sinds woensdag te campen. Kan gewoon niet waar zijn, hoe van de pot gerukt ben je dan?
[ afbeelding ]
De bricks is decent, de mortar is heel erg goed. Niets meer, niets minder, ik ga er zeker niet voor in de nacht voor een winkel zitten in de kou. Een keertje gedaan toen ik nog op de van wou woonde (boven 75) en ik lekker naar huis kon lopen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:26 schreef Bajskorv het volgende:
Het zijn wel lekkere CWs en natuurlijk collab (fap fap, etc), maar het is niet "drie-nachten-in-de-regen" bijzonder. Het is nog geen uur-in-de-regen...
Ik dacht dat alleen filiaal van Wou van Seventyfive ze kreeg. Welk filiaal van Seventyfive dit is weet ik niet, maar dit is niet die in de van Wou...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:20 schreef Bajskorv het volgende:
Gejat van Lacebag, maar blijkbaar liggen Duitsers al sinds woensdag te campen. Kan gewoon niet waar zijn, hoe van de pot gerukt ben je dan?
[ afbeelding ]
Het is bij solebox, zie je aan het bord rechtsbovenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:36 schreef flotser het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen filiaal van Wou van Seventyfive ze kreeg. Welk filiaal van Seventyfive dit is weet ik niet, maar dit is niet die in de van Wou...
Sweet dreams! Over Bricks & Mortars bvquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:35 schreef Bajskorv het volgende:
Nou ja, ik hoop mijn setje te krijgen, laat wel weten of het lukt. Nu tijd voor bed, inmiddels 3.35 in de morgen hier...
Damm son, dat is fucked up zeg. Resell prijzen zijn niet leuk meer.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:24 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Verdomme, het enige wat ik echt zat te eyeballen deze collectie. Hing alleen boven het toilet om 12 uur.
[ afbeelding ]
Lekker weertje erbij.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:39 schreef Atta-boy het volgende:
Jongens... Ik sta er al, parapluutje mee ditdat
Haha dat kun je beter doen dat in de regen staan. Laat dat maar aan die gekke duitsers over.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:12 schreef Atta-boy het volgende:
Ik sta er ook nietzit lekker aan mijn ontbijtje thuis
Ik heb een bod gekregen van 350 euro op de mijnequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:06 schreef Atta-boy het volgende:
Retail van hockey jerseys zijn sowieso al erg duur toch?
Daarvan uitgaande heb ik 'm ook geskipped
Sweet waar heb je die nog vandaan getoverd danquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:34 schreef leeroy het volgende:
Also, deze kwamen gisteren binnen.
[ afbeelding ]
EBay, heb flink moeten zoeken voor mijn maat en een redelijke prijs. Wel echt klote dat ze die douanekosten nu al bij de prijs doen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:43 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Sweet waar heb je die nog vandaan getoverd dan
Ik dacht al! Tis wel een heel fijn schoentjequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:12 schreef leeroy het volgende:
[..]
EBay, heb flink moeten zoeken voor mijn maat en een redelijke prijs. Wel echt klote dat ze die douanekosten nu al bij de prijs doen.
20 boven retail, dat vind ik best redelijk voor een uitverkochte schoen. En hij moest uit Amerika komen.quote:
Ik heb er gisteren even op gelopen en het loopt wel erg fijn moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:21 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik dacht al! Tis wel een heel fijn schoentje
Dat heeft toch niks met de retail te maken?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:30 schreef leeroy het volgende:
[..]
Ik heb een bod gekregen van 350 euro op de mijne
Oh sorry verkeerd gelezen haha, retail was 148 met verzendkosten. Thanks manquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:36 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Dat heeft toch niks met de retail te maken?![]()
Wel lekker schoentje trouwens
@ bajs: 300 voor die wtaps vans?! Damn man dat is nog zieker als ebay.
En die benG blazers zijn niks waard, lagen overal in de sale. Klinkt wel awesome iig qua schoensel
Hipster lifequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:44 schreef Bajskorv het volgende:
Atta, ik denk dat jij hier dood zou gaan. Net als Vault trouwens, overal katten tees.
Noem je Vault nou een hipster. Oh no.quote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:44 schreef Bajskorv het volgende:
Atta, ik denk dat jij hier dood zou gaan. Net als Vault trouwens, overal katten tees.
Oepsie, ik heb zelf ook een kattenshirt en dat is dezequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:07 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Noem je Vault nou een hipster. Oh no.
bij solebox, maffe Duitsers.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:11 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]Bring me one?
Waar liggen die Duitsers nou op te slapen dan? Effe gemist... (ik wilde gewoon typen #effegemist, Twitter much?)
Ik heb zelf een pocket tee met kattenprint (nu toevallig ook aan), maar zoiets als op deze pic zou ik niet snel dragen. Is buitengewoon dope maar je maakt het anderen wel makkelijk om aanstoot te nemen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:12 schreef leeroy het volgende:
[..]
Oepsie, ik heb zelf ook een kattenshirt en dat is deze
[ afbeelding ]
Buitengewoon sicke cw, ben ook wel benieuwd naar een on foot pic eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:42 schreef Bajskorv het volgende:
Net eerste rondje wezen shoppen in Kuala Lumpur: knetterdope. Veel mooie dingen gezien, shops zitten op de vreemdste lokaties. O.a. Converse x CLOT x Undefeated (met 30% korting...), heel veel Stussy collabs (x Mastermind, x MTV, x BAPE, etc) en heel veel grails. Mastermind erg populair blijkbaar, wel knetterduur. Stussy KL shirt opgepikt als souvenir, en een Showroom "onverwoestbare" zonnebril. Goeie winkel trouwens, die Showroom. Hadden nog Nike x Ben G Blazers staan, zijn die dingen iets waard?
Bij andere shop, Perverse, ook Vans x Wtaps in burgundy gezien voor ~300 euro DS (alle modellen). Verder die groene Nike Lunar Flows van twee jaar terug gezien. Zoek ze nog steeds, helaas geen US11 hier. In real life echt een geweldige shape en CW.
Morgen nog langs 2-3 andere shops en dan rondje wel gemaakt. Super blij verrast, maar niet veel gekocht. Gewoon leuk om op een dag heel veel nieuwe dingen eindelijk eens in handen te hebben.
[ afbeelding ]
Toch grappig dat die dingen toen makkelijk verkrijgbaar waren. Was een pack met meerdere kleuren toch?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Buitengewoon sicke cw, ben ook wel benieuwd naar een on foot pic eigenlijk.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Buitengewoon sicke cw, ben ook wel benieuwd naar een on foot pic eigenlijk.
Ik vond 't toen "heiligschennis" dat ze die lunarzool op zo'n klassiek model als de Air Flow durfden te zetten. Inmiddels kijk ik daar wel anders tegenaan. Heb dit jaar bv ook de Huarache Free light ultramarine gekocht... waarvan velen nog schande spreken dat ze op zo'n klassiek model een free 2 zool durfden te plaatsen...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:19 schreef doo. het volgende:
[..]
Toch grappig dat die dingen toen makkelijk verkrijgbaar waren. Was een pack met meerdere kleuren toch?
So ontzettend clean. Heb ze destijds gewoon volledig gemist, niks problemeb met Lunar zool ofzo.quote:
Dat je ze ook besteld hebtquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:51 schreef Jiang153 het volgende:
Zo shiit heb vandaag die airmax 1 binnengekregen en volgens mij ben ik genept. Er staat mt 42 in, maar lijkt eerder op een 41/40
. Of vallen die kleiner dan airmax 90?
Ik woon in de biblebelt en niemand heeft mij ooit aangesproken over het shirt, rare blikken krijg ik toch wel met mijn opgerekte oorlellen en 'raar' kapselquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik heb zelf een pocket tee met kattenprint (nu toevallig ook aan), maar zoiets als op deze pic zou ik niet snel dragen. Is buitengewoon dope maar je maakt het anderen wel makkelijk om aanstoot te nemen.
Zou zelf iemand niet zo snel voor het hoofd willen stoten met zoiets omdat ik het shirt tof vind.
Tsja, ik ga regelmatig naar schuurfeesten of keten in Staphorst en Urk en zou het niet wagen maar ook niet willen. 'T is onnodige provocatie als je daarheen gaat. Daarbij kom ik ook regelmatig klanten tegen in kleinere dorpen door heel Nederland, waarvan een aanzienlijk deel gereformeerd of zelfs reformatorisch is. In deze sector is het gunning, dus dan kan ik een flink deel van de handel wel met viltstift op mijn buik schrijven.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:25 schreef leeroy het volgende:
[..]
Ik woon in de biblebelt en niemand heeft mij ooit aangesproken over het shirt, rare blikken krijg ik toch wel met mijn opgerekte oorlellen en 'raar' kapsel
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Tsja, ik ga regelmatig naar schuurfeesten of keten in Staphorst en Urk en zou het niet wagen maar ook niet willen. 'T is onnodige provocatie als je daarheen gaat. Daarbij kom ik ook regelmatig klanten tegen in kleinere dorpen door heel Nederland, waarvan een aanzienlijk deel gereformeerd of zelfs reformatorisch is. In deze sector is het gunning, dus dan kan ik een flink deel van de handel wel met viltstift op mijn buik schrijven.
Waar jij woont weet ik natuurlijk niet dus daar kan ik lastig een oordeel over geven. Maar waarschijnlijk zou ik het ook daar zelf niet dragen.
Kan mij wel goed voorstellen dat je hem draagt hoor, is gewoon een persoonlijke mening. Sowieso ziet hij er erg lekker uit, w.m.b. dus alleen jammer dat het een omgekeerd kruis moet zijn. Of er een idee achter zit of niet, het blijft provocatie.
Haha geen probleem ga wel iets regelenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:53 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Dat je ze ook besteld hebtEigen schuld dikke bult.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:43 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Haha geen probleem ga wel iets regelen
Och, erg gezellig volk in het algemeen. Moet je niet met de fanatici of de scooterpetjes rondhangen natuurlijk, maar da's een minderheid. Een grote minderheid maar een minderheid.quote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
erg gezellig volk in het algemeen.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:09 schreef Atta-boy het volgende:
Waar is de bible belt? Misschien werk ik daar wel![]()
Morgen h&l asics, spannennnnnnnndddd
Vast een heel lief karakterquote:
Denk niet dat budget noodzakelijk gelijk loopt met collectie. Ik zie genoeg mensen die meer uitgeven dan ik, maar vermoedelijk veel minder verdienen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mij ook niet, maar op basis daarvan gok ik dat je de grootste verzameling hebtDaar ben ik wel benieuwd naar, wat iedereen hier ongeveer heeft staan qua aantal.
Gok je dus misquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
maar op basis daarvan gok ik dat je de grootste verzameling hebtDaar ben ik wel benieuwd naar, wat iedereen hier ongeveer heeft staan qua aantal.
Welke ga je halen... vast héle speciale die je niet in Nederland kan krijgen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:02 schreef badschaap het volgende:
ik ga vandaag in parijs nieuwe sneakers halen
Zo zie je maar, budget is maar een enabler, meer niet. Denk niet dat ik op 170 ga komen trouwens.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:47 schreef flotser het volgende:
[..]
Gok je dus misIk heb zo'n 170 paar momenteel... maar goed, ben dan ook al een aantal jaartjes bezig
![]()
Ik ben vanaf 2002 bezig, maar als jij met jouw tempo zo doorgaat Bajs, haal je mij in over een paar jaarquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:08 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Zo zie je maar, budget is maar een enabler, meer niet. Denk niet dat ik op 170 ga komen trouwens.
Die schoonmaak heb ik dus al meerdere malen gehouden. Ik loop op alles, heb momenteel misschien 5 paar die "wat minder aandacht krijgen". Vaak waren dat de "impulsaankopen" bij sales enzo. Heb een lijst met sneakers die ik nog wil hebben, af en toe komt er wat nieuws bij, maar over 't algemeen hou ik me strak aan die lijst. Anders ga ik helemaal losquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:21 schreef Bajskorv het volgende:
Tempo in 2013 helpt niet echt inderdaad, maar bedoel meer dat ik na nog zo'n jaar als dit wel echt schoonmaak ga houden. Teveel dingen waar ik nooit op loop, zonde.
Hehe, is het zo erg? Zitten op LB wel een paar lui die ook echt veel kopen, maar heb het nooit zo bijgehouden.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 09:38 schreef Atta-boy het volgende:
Bajs ik ken bijna niemand die met minder budget meer koopt hoor![]()
Als je naar de lb aankopen en aankopen hier kijkt dan heb jij volop meer, sinji 8.0
Maar als je het kan missen, lekker doen. Wou dat ik het kon.
Lekker schoentje! GL2 is altijd wat onderschat, heerlijk licht.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:07 schreef xSanjay het volgende:
Wivah:
[ afbeelding ]
Wilde eigenlijk voor de gl3's gaan, maar moet zeggen: I aint even mad, wat een lekker schoenen zijn die gel 2
Overigens bleken er zelfs al mensen die er al om half 12 bij Premium waren. Wel een leuke sfeer tho.
En succes atta, gaat lastig worden..
"Dat waren andere tijden, nu terug naar de onze."quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:28 schreef Cpt. het volgende:
Vroeger had je nog etownjr. Die had bijna elke dag pickups joh
Wat. Adopteer mij.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:47 schreef flotser het volgende:
[..]
Gok je dus misIk heb zo'n 170 paar momenteel... maar goed, ben dan ook al een aantal jaartjes bezig
![]()
Maakt ook niet uit. Ik vind ze nog steeds erg, erg dope, maar dat campen wordt gewoon te gek.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:36 schreef acbs2 het volgende:
Pfff dat campen word best erg niet normaal. 1e die voor woei zat was er gister al om kwart voor 9 's avonds.
Ach alsnog succesvol geweest en sorry don, heb jouw maat er niet tussen zitten.
GT2's krijg ik nog binnen.
Spot de canvas tong versie
[ afbeelding ]
Het is ook te gek voor woorden. Ben zelf erg blij dat ik voor een uurtje staan nog die GL2's kon coppen. On feet echt dope.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:45 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit. Ik vind ze nog steeds erg, erg dope, maar dat campen wordt gewoon te gek.
Ik zou ze best willen, maar ben gewoon niet bereid om er veel voor te betalen.
Ik heb m'n SNS gl2's iigquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:49 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Het is ook te gek voor woorden. Ben zelf erg blij dat ik voor een uurtje staan nog die GL2's kon coppen. On feet echt dope.
Die skip ik even. Denk dat m'n eerstvolgende aankoop een GR wordt. Nu niks op het oog en dat is ook wel relaxt voor de verandering.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:01 schreef acbs2 het volgende:
GT2's zijn weer paar maatjes terug in stock op lerayonfrais. Zullen vast orders gecancelled zijn ofzo.
Altijd handig. Welke maten heb je eig. bemachtigd van de gl3?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:53 schreef acbs2 het volgende:
Lekker doo!!
Voor diegene die "meelurkt" en toch nog voor de GTII wil gaan: morgen aparte release voor de GTII bij woei.
Ik begrijp die hele hype niet om die bricks & mortar. Ik vind de GL3 een mooie sneaker, maar die mortar vind ik te gewoontjes, zou een goede general release geweest zijn voor Asics, maar voor een collab vind ik 'm veel te magertjes. Vind ik die Ronnie Fieg GL3's bv al veel beter. Die urban camo vind ik ook al beter. Maar goed, das mijn mening. Ik wens iedereen heel veel plezier er mee!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:11 schreef don-diablo het volgende:
Ik hoef die asics niet meer. Zijn zeker nice, maar overal weer mensen aan het campen etc. dat ik m'n interesse erin verlies. Geen zin om woekerprijzen te betalen.
moest werken. Voordeel van lieve huisgenootjes hebben :3.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:26 schreef acbs2 het volgende:
Een 10, 11, 2x een 7 en van de GT2 nog een 10 onderweg.
Lekker @Vault
Zag pim idd in de rij staan.
Heb je een mes tegen dr keel aangezet ofzo?ok not funny
Nee maar dan logisch ook, op de achterkant staat ook nog eens: worship satan cuddle kittens gedrukt. Dus het is wel een aanstootgevend shirt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik heb zelf een pocket tee met kattenprint (nu toevallig ook aan), maar zoiets als op deze pic zou ik niet snel dragen. Is buitengewoon dope maar je maakt het anderen wel makkelijk om aanstoot te nemen.
Zou zelf iemand niet zo snel voor het hoofd willen stoten met zoiets omdat ik het shirt tof vind.
For real?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:49 schreef leeroy het volgende:
[..]
Nee maar dan logisch ook, op de achterkant staat ook nog eens: worship satan cuddle kittens gedrukt. Dus het is wel een aanstootgevend shirt.
Ajoo acbs je weet dat ik van je hou.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:26 schreef acbs2 het volgende:
Een 10, 11, 2x een 7 en van de GT2 nog een 10 onderweg.
Lekker @Vault
Zag pim idd in de rij staan.
Heb je een mes tegen dr keel aangezet ofzo?ok not funny
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:49 schreef leeroy het volgende:
[..]
Nee maar dan logisch ook, op de achterkant staat ook nog eens: worship satan cuddle kittens gedrukt. Dus het is wel een aanstootgevend shirt.
Jammer dat anderen nooit aanstoot mogen nemen aan religieuzen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:49 schreef leeroy het volgende:
[..]
Kan mij anders ook niet voor de geest halen wanneer ik voor het laatst aanstoot aan een religieuze gehad zou moeten hebben.quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:13 schreef Pauller het volgende:
[..]
Jammer dat anderen nooit aanstoot mogen nemen aan religieuzen.
Mwa, heb geen nieuwe sneakers meer gehaald, ben het compleet vergetenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:07 schreef flotser het volgende:
[..]
Welke ga je halen... vast héle speciale die je niet in Nederland kan krijgen?
quote:We’re pretty sure that when the Van Doren brothers founded their now ubiquitous footwear label Vans, they didn’t expect that anyone would eventually be hiking in the shoes. Then again, they probably couldn’t have predicted that the imprint would go on to be one of the strongest and longest standing brands on the market. This latest “Hiker Pack” from them includes the Vans Half Cab and the Vans Authentic. They’re still fine for skating, as the hiker designation here mostly comes from the materials they borrow from more traiditional outwear boots and the like. See the sneakers in better detail after the click and watch for them to release this October at select Vans stockists.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:BRON: Sneaker News
Als je bijvoorbeeld met zo'n shirt over straat zou willenquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Kan mij anders ook niet voor de geest halen wanneer ik voor het laatst aanstoot aan een religieuze gehad zou moeten hebben.
Erg dope verder wel
Weinig haatbaarden zeker bij jou in de polder?quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kan mij anders ook niet voor de geest halen wanneer ik voor het laatst aanstoot aan een religieuze gehad zou moeten hebben.
als die motherfuckers voor de deur staan om 09:30 na een nachtdienst ben je minder vrolijk Gquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Erg dope verder wel
quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:12 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ik draag deze toch echt vrij frequent, nog nooit wat over gehoord.
[ afbeelding ]
Dat kickxchange is toch al meer als 3 jaar dood? Denk dat ze nu gewoon de stekker er uit getrokken hebben.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:36 schreef Bajskorv het volgende:
Iemand enig idee wat er met kickschange gebeurd is? Lijkt er helemaal af te liggen?
Die sokken zijn echt niet slecht. Ik heb 2 paar en bevallen me wel. Kon je niet sms'en voor die chukka's.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:04 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Dat kickxchange is toch al meer als 3 jaar dood? Denk dat ze nu gewoon de stekker er uit getrokken hebben.
Was vandaag @ outlet Roermond, ligt niks boeiend. Alleen die zwart witte lage flyknits voor 110 en grijze chukka's met rode swoosh voor 100 maar dat waren allebei alleen maar grote maten. Heb zelf alleen ff getwijfeld over all black leren wallabees.
Lag bij lee ook een hele zieke fishtail gevoerd met wol, was me alleen net wat te ruimQua lengte wel goed
Wel 4 paar van die no show falke sokken gekochtgay as fuck maar voor 3 euro per stuk wilde ik ze wel proberen
Een paar chukka's voor een goede prijs voor erbij is altijd oké.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:19 schreef Atta-boy het volgende:
Ik dacht dat niemand die dingen zou willen want allebei die flyknits zijn al veel vaker cheaper te vinden geweest op de interwebz![]()
Sorry!
Lag er in Antwerpen nog wat leuks trouwens? Ga er misschien met de Mrs. voor m'n verjaardag een dagje naartoe.quote:
Die wallabees waren alleen in een 40 yo.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:38 schreef Pedroo het volgende:
Atta wat is dit. Je wist toch dat ik nog wallabees zocht g
Dat zijn de winkels waar ik ook altijd even kijk, plus daarnaast nog wel eens bij apc.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:40 schreef Atta-boy het volgende:
Die acg dingen lagen er nog in 2 maten, heel klein en een wat grotere maat geloof ik.
Verder die nieuwe roshes (ja ze waren er echt, ook de zwarte!) en een beetje dezelfde releases als in Nederland eigenlijk. Lagen niet super veel oude releases maar ik ben ook maar 45 min in de stad geweest om winkels te checken dus kwam ook niet verder als avenue, lockwood en vier.
Maar Antwerpen is sowieso altijd nice
Urban outfitters en de outlet ook wel idd, maar AA de laatste tijd niet echt meer. Ben nog goed voorzien en haal meer basics bij andere shops. De kwaliteit van AA is soms nogal 'inconsistent'. Moet alleen wat meer leuke eettentjes weten. Dus als je tips hebt, holla at your boy.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:06 schreef Atta-boy het volgende:
Apc, urban outfitters, de lockwood outlet, delux en american apparel enzo check ik ook altijd wel even. Was gisteren ook even verdwaald en toen kwam ik langs allemaal boetiekjes en gallerijen, was ook een heel leuk stuk
@pedroo normaal wel maar bij die wallabees had ik meer een ober gevoel.
Ik kan ds manhuns kopen voor redelijk cheap als ze er nog zijn of die vieze voor ultra cheap en dan cleanen. Weet niet of ik dat aan durf.
Die is gewoon ranzigquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:12 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ik draag deze toch echt vrij frequent, nog nooit wat over gehoord.
[ afbeelding ]
Ligt er aan wat je lekker vind.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:20 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Urban outfitters en de outlet ook wel idd, maar AA de laatste tijd niet echt meer. Ben nog goed voorzien en haal meer basics bij andere shops. De kwaliteit van AA is soms nogal 'inconsistent'. Moet alleen wat meer leuke eettentjes weten. Dus als je tips hebt, holla at your boy.
Nee, liep nog prima, best veel nette dingen via gekocht.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:04 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Dat kickxchange is toch al meer als 3 jaar dood? Denk dat ze nu gewoon de stekker er uit getrokken hebben.
Was vandaag @ outlet Roermond, ligt niks boeiend. Alleen die zwart witte lage flyknits voor 110 en grijze chukka's met rode swoosh voor 100 maar dat waren allebei alleen maar grote maten. Heb zelf alleen ff getwijfeld over all black leren wallabees.
Lag bij lee ook een hele zieke fishtail gevoerd met wol, was me alleen net wat te ruimQua lengte wel goed
Wel 4 paar van die no show falke sokken gekochtgay as fuck maar voor 3 euro per stuk wilde ik ze wel proberen
In vergelijking met vroegahhhh was het super dood, zal bij de populaire maten wel minder zijn maar bij de kleine maten kwamen er nooit nieuwe topicsquote:Op maandag 14 oktober 2013 05:45 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Nee, liep nog prima, best veel nette dingen via gekocht.
FB groepen zijn in opkomst. Was wel een ok site in het begin, veel lui van CT/FUK waren daar ook aanwezig.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:08 schreef Bajskorv het volgende:
Weinig nieuwe topics inderdaad, maar wel vaak Duitsers met goeie shit.
Je mist er niets aan, dus zou er ook niet aan beginnen. Ik gebruik het ook weinig tbh.quote:
Wat ik vooral voorbij zie komen zijn vaak soortgelijke oninteressante updates en likes van stomme filmpjes. Je mist er weinig aan.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:46 schreef doo. het volgende:
Ze droppen 23 november
En er wordt trouwens ziek veel gescamd via FB, heb er zelf geen last van gehad ooit maar lees er veel verhalen over
Helaas, heb inmiddels meetings in de agenda staan op vrijdag. Wellicht zaterdag de smeulende hopen met restanten bekijken, maar denk dat ik liever buiten de sale de winkel een keer bekijk...quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:20 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Gaan Bajs en Atta nou nog naar Nijmegen next week? Ben wel serieus geïnteresseerd hoor, naast al het geouwehoer
Confirmed?quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:46 schreef doo. het volgende:
Ze droppen 23 november
En er wordt trouwens ziek veel gescamd via FB, heb er zelf geen last van gehad ooit maar lees er veel verhalen over
Tent al opgezet, rental dixie al laten plaatsen zeker?quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:12 schreef Atta-boy het volgende:
Fml, dan ga ik nu maar weer naar huis
Nee, ik ben bezig om het pand naast 290 over te nemen. Atta komt dan anti-kraak en pro-camp.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Tent al opgezet, rental dixie al laten plaatsen zeker?
quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:10 schreef doo. het volgende:
alleen al om je verhaaltjes zou ik alles willen kopen.
en die 23 november was onzin
die gel lyte V van ronnie komen 25 oktober though.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:Patta_NL twitterde op maandag 14-10-2013 om 17:53:07New arrival: Nike Trainerendor (black/black-black) US5.5-12 ¤90,00 http://t.co/jL4MbsJgzn reageer retweet
Niet in de buurt, anders had ik ze misschien wel gehaald.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:43 schreef SHOOOTO het volgende:
ter info:[ afbeelding ]twitter:Patta_NL twitterde op maandag 14-10-2013 om 17:53:07New arrival: Nike Trainerendor (black/black-black) US5.5-12 ¤90,00 http://t.co/jL4MbsJgzn reageer retweet
Damn Patta. Ik had ze voor 60gbp, aka 70 euro gekocht.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:43 schreef SHOOOTO het volgende:
ter info:[ afbeelding ]twitter:Patta_NL twitterde op maandag 14-10-2013 om 17:53:07New arrival: Nike Trainerendor (black/black-black) US5.5-12 ¤90,00 http://t.co/jL4MbsJgzn reageer retweet
Zonder, kwam nog shipping bij a 7e. Proper snail mail.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:13 schreef Atta-boy het volgende:
Niet duur, was dat zonder coupon of korting?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb je met Tier Minus Ten releasesquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nee ze zijn bijna net zo lastig te krijgen als de zwarte roshes, die zijn in Nederland ook niet meer te vinden. Compleet uitverkocht.
En alles al weer weg... het lukt m'n zwager maar niet om een paar te bemachtigen (stiekum vind ik dat ook wel weer grappigquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:43 schreef SHOOOTO het volgende:
Linkies? Betreft dit niet die camel kleur?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 07:37 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Eerste drie hits op google gewoon nog in stock.
http://www.premiersport.c(...)tjc8ar/0000000138734 Hier wel wat gevonden, maar weet niet hoe legit dit is.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nee ze zijn bijna net zo lastig te krijgen als de zwarte roshes, die zijn in Nederland ook niet meer te vinden. Compleet uitverkocht.
De webshops die zmp noemde hebben waarschijnlijk fakes, kijk er goed mee uit.
Ik verklaar ze ook voor gek, maar hier gaan ze in de USA voor in de rij staan en verkoopt 't binnen een paar uur uit... want Lebronquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:54 schreef badschaap het volgende:
[ afbeelding ]
wie trekt die nou weer aan
Wat dat betreft is het zo kut dat de euro zo hoog staat in vergelijking met de dollar. Anders was 't elke dag een paar paartjes lelijke schoenen terug sturen naar de US voor dikke reselldoekoequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:06 schreef Atta-boy het volgende:
Amerikanen
Ik wil graag veel geld en dan ga ook een verkoop site opzetten
De grijze hal was gewoon erg clean, maar de buzz eromheen was overdreven.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:50 schreef flotser het volgende:
Voor de collab-hypekids waarschijnlijk niet interessant (want GR), maar hier komt Asics mee in November.
Wat mij betreft alle 3 beter dan die HAL collab van verleden week
Wat een ontzettend suf filmpje.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:50 schreef flotser het volgende:
Voor de collab-hypekids waarschijnlijk niet interessant (want GR), maar hier komt Asics mee in November.
Het nadeel van Gr. bij asics is toch wel het materiaal gebruik als het een wijdverspreide release is. Als dat nou iets beter is, dan kunnen die groene zeker oké uitpakken. Die saga vind ik tof door de kleuren. Wil nog zoiets.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:31 schreef Atta-boy het volgende:
Ze hebben het alledrie net niet vind ik.
Die groene is ziek mooi maar dat leer ziet er waarschijnlijk niet meer uit na een paar keer dragen. En die rode kan je niet goed zien in het filmpje, die kunnen best nice zijn
Buiten die CW vind ik het wel een enorm dope schoen. Aggresieve lijnen, scherpe hoeken en zo'n hoog spit silhouette.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:54 schreef badschaap het volgende:
[ afbeelding ]
wie trekt die nou weer aan
Die grijze was zeker goed, voor een GR, maar voor een collab vond ik 'm te mager. Geen WoW-factor en dat behoort een collab voor mij wel te hebben, wil ik er uren voor in de rij gaan staan in de regen. Maar goed de WoW-factor is voor iedereen verschillendquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:29 schreef don-diablo het volgende:
De grijze hal was gewoon erg clean, maar de buzz eromheen was overdreven.
Inderdaad. Het is een "Fucker you, kijk mij" schoen. Kan hem zeker waarderenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:38 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Buiten die CW vind ik het wel een enorm dope schoen. Aggresieve lijnen, scherpe hoeken en zo'n hoog spit silhouette.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet niet welke maat hij heeft, http://www.tomsskateshop.com/footwear zij nog paar maatjesquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:39 schreef flotser het volgende:
[..]
En alles al weer weg... het lukt m'n zwager maar niet om een paar te bemachtigen (stiekum vind ik dat ook wel weer grappig)
Thanks voor de link! Hij heeft normaal 10.5, maar mijn 11's paste ie ook wel, maar ik vrees dat 11.5 voor hem te groot is.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:51 schreef doo. het volgende:
[..]
Weet niet welke maat hij heeft, http://www.tomsskateshop.com/footwear zij nog paar maatjes
Klopt dit begrijp ik wel. Ze hadden er van mij wel een premium Gr. van mogen maken. Dus met mooie materialen maar dat iedereen een paar kan oppikken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:38 schreef flotser het volgende:
[..]
Die grijze was zeker goed, voor een GR, maar voor een collab vond ik 'm te mager. Geen WoW-factor en dat behoort een collab voor mij wel te hebben, wil ik er uren voor in de rij gaan staan in de regen. Maar goed de WoW-factor is voor iedereen verschillend
Die santa versiequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:50 schreef flotser het volgende:
Ja, dan komt de SRV-man 'm nog net niet bij je aan de deur brengenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die santa versie. Is een GR dus vrij eenvoudig te halen dan
?
Asics is zeker goed bezig! Ik word helemaal blij van die Santa GLIII, als die qua kwaliteit gelijk is aan de Urban Camo dan wordt 't zeker een cop. Ik hou van rode sneakersquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:45 schreef ThePlaneteer het volgende:
Er komen veel toffe releases van Asics aan vind ik, who needs Ronnie?
Die CW is wel erg dope vind ik:quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:38 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Buiten die CW vind ik het wel een enorm dope schoen. Aggresieve lijnen, scherpe hoeken en zo'n hoog spit silhouette.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:49 schreef flotser het volgende:
[..]
Asics is zeker goed bezig! Ik word helemaal blij van die Santa GLIII, als die qua kwaliteit gelijk is aan de Urban Camo dan wordt 't zeker een cop. Ik hou van rode sneakers
waar zijn die te halenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:17 schreef mr-puta het volgende:
Ga morgen deze eens halen denk ik:
[ afbeelding ]
Waarom zeg je dat ineens? Niemand beweerd toch van niet?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:09 schreef badschaap het volgende:
in principe hebben ze soms in de outlet ook nog wel mooie sneakers hoor
epicstore in breda heeft ze nu ook, als je hem mailt of belt is die altijd wel bereid om ze voor je op de post te doen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:56 schreef flotser het volgende:
[..]
Thanks voor de link! Hij heeft normaal 10.5, maar mijn 11's paste ie ook wel, maar ik vrees dat 11.5 voor hem te groot is.
Reeboks haal ik meestal in de outlet, maar de Air Force 1 Foamposite QS lagen ook in een outlet voor zestig euro in mijn maat.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:18 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat ineens? Niemand beweerd toch van niet?![]()
Vaak zat leuke dingen maar je moet net geluk hebben
Ik ben blij dat ik ze zelf iig al hebquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:30 schreef doo. het volgende:
[..]
epicstore in breda heeft ze nu ook, als je hem mailt of belt is die altijd wel bereid om ze voor je op de post te doen.
edit: toch niet, hij plaatste een eigen pick-up op de instagram van epicstore, daardoor dacht ik dat hij ze in de winkel heeft![]()
Me too, maar volgens mij zijn we de enigequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
lastig te zeggen, ik vind ze gewoon mooi.
Ik vind de 11 al weer een stuk mooier dan de 10 en al helemaal mooier dan 't gedrocht 9quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:07 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Me too, maar volgens mij zijn we de enige
Kunnen ook collabs liggen als je een beetje geluk hebt, ook gewoon limited dingen. Je moet gewoon echt maar net geluk hebben.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Reeboks haal ik meestal in de outlet, maar de Air Force 1 Foamposite QS lagen ook in een outlet voor zestig euro in mijn maat.
Niks mis met outlets, collabs hebben ze er niet maar regelmatig dope GR's.
Ja kan, maar bedoel meer dat dat echt heel zelden is bij de lokale outlets. We hebben Adidas, Puma, Nike, Asics, Reebok en nog een paar outlets, maar alleen Nike en Reebok hebben nog wel eens dope spullen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:58 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Kunnen ook collabs liggen als je een beetje geluk hebt, ook gewoon limited dingen. Je moet gewoon echt maar net geluk hebben.
Zijn soms ook schoenen die niet uitkomen in "normale" winkels en ineens een één of meerdere outlets terecht komen zoals bv bij die banned 1's
Vandaag btw best goede sneakers gespot bij mensen @ Utrecht, oa ultramarine hua's![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |