Dat scheelt ik zou er verder geen punt van makenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:04 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Er is geen hard bewijs van een zware mishandeling (foto/doktersverklaring).
Badr schijnt vooral spullen te hebben gesloopt die hij haar zelf gegeven had, ze noemt zelf het 'vreemdgaan' als reden, ik denk dat ze op die vernielingen doelt en dat er mogelijk helemaal geen mishandeling geweest is, tenminste niet waarneembaar voor degene die haar daags na het pinggesprek zag.
Echt?! Wat een arrogantiequote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:46 schreef beequeen het volgende:
Hij heeft echt overal schijt aan. Zag je hem wegrijden achterop een motor van een bevriende crimineel? Zonder helm, terwijl het er barstte van de politie.
quote:
Nee niet gezien maar ben wel reuze benieuwd, waar is/was het te zien dan?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:46 schreef beequeen het volgende:
Hij heeft echt overal schijt aan. Zag je hem wegrijden achterop een motor van een bevriende crimineel? Zonder helm, terwijl het er barstte van de politie.
En ook nog op het fietspadquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:46 schreef beequeen het volgende:
Vanaf 6.30quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:20 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Nee niet gezien maar ben wel reuze benieuwd, waar is/was het te zien dan?
En wie is die bevriende crimineel dan?
Was op het journaalquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:20 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Nee niet gezien maar ben wel reuze benieuwd, waar is/was het te zien dan?
En wie is die bevriende crimineel dan?
Die is wel met meer in verband gebracht dan met Mierenmet en die kogels vlogen vast ook niet voor niks door zijn huis en lijf en ledenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:33 schreef kvd het volgende:
[..]
En de 'crimineel' is een fotograaf (Ferry de Kok) die in verband is gebracht met Mieremet. Dus zelf geen crimineel
Door zijn hoofd. Sjesus ik heb de foto's gezien.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:00 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Die is wel met meer in verband gebracht dan met Mierenmet en die kogels vlogen vast ook niet voor niks door zijn huis en lijf en leden
Maar tegenwoordig vooral paparazzi idd.
Dat heb ik niet meegekregen, dat zeiden ze volgens mij ook niet bij Boulevardquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:00 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Die is wel met meer in verband gebracht dan met Mierenmet en die kogels vlogen vast ook niet voor niks door zijn huis en lijf en leden
Maar tegenwoordig vooral paparazzi idd.
Badr is slim op zijn manier. Scholing heeft hij niet uit kunnen zitten. Dat lag aan hem.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:54 schreef barca1971 het volgende:
Voor iemand die zegt zijn leven gebeterd te hebben en dat ze hem nooit meer in de rechtbank zullen zien, doet Badr nog steeds domme dingen....en niet na een paar jaar, nee hij komt buiten de rechtbank en doet het meteen weer en met niet zo'n lief type ( hij had toch ook afstand genomen van 'foute' mensen )
Ferry de Kok is geen onschudige padvinder....quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:33 schreef kvd het volgende:
[..]
Vanaf 6.30
http://www.rtlnieuws.nl/boulevard/crime/rechtszaak-badr-hari
En de 'crimineel' is een fotograaf (Ferry de Kok) die in verband is gebracht met Mieremet. Dus zelf geen crimineel
dat was mij inmiddels al duidelijk gemaaktquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ferry de Kok is geen onschudige padvinder....
Tenminste, volgens mij vliegen bij onschuldige padvinders de kogels niet door de ramen.
Deze is leuk: http://www.hpdetijd.nl/20(...)-altijd-raak-schiet/
Ferry heeft zijn leven ook gebeterd en als BNer kan je beter maar vrienden zijn met Ferry, want hij is er 'op de een of andere manier' goed in de andere rioolfotografen op afstand te houden.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:54 schreef barca1971 het volgende:
Voor iemand die zegt zijn leven gebeterd te hebben en dat ze hem nooit meer in de rechtbank zullen zien, doet Badr nog steeds domme dingen....en niet na een paar jaar, nee hij komt buiten de rechtbank en doet het meteen weer en met niet zo'n lief type ( hij had toch ook afstand genomen van 'foute' mensen )
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:45 schreef schizovreemd het volgende:
Ik liep nog even langs om gedag te zwaaien en Badr zei tegen Ficq kijk daar heb je Schizo van fok![]()
[ afbeelding ]
Koen Everink wilde dat ook niet, Badr.quote:Badr Hari: 'Ik wil niet bloeden' AMSTERDAM - Hield Badr Hari gisteren in de rechtbank zijn kaken nog stijf op elkaar, bij aanvang van de tweede procesdag heeft de geplaagde kickbokser toch een korte verklaring afgelegd. De 28-jarige Hari zei zijn excuses te willen aanbieden aan de mensen die hij iets heeft aangedaan. ,,Ik heb enorm spijt. Ik wil alleen niet bloeden voor wat ik niet heb gedaan."
Foto: ANP
Hari reageerde daarmee op wat er sinds donderdag is gezegd en geschreven in de media over het feit dat hij zich tijdens het proces op zijn zwijgrecht beroept, zei hij. Hari wil degenen die hem van zijn voetstuk willen zien vallen ,,niet voeden", herhaalde hij vrijdag. ,,Maar dat betekent niet dat ik mijn verantwoordelijkheid niet neem."
Naar verwachting bespreekt de rechter vandaag het dossier rond de poging tot doodslag op zakenman Koen Everink tijdens dancefestijn Sensation in juli vorig jaar.
Donderdag behandelde de rechter de meeste andere punten op de aanklacht tegen Hari. Dit nam slechts korte tijd in beslag omdat Hari zich op zijn zwijgrecht beriep en niets meer wilde verklaren.
Het aftuigen van Koen Everink in een skybox van de Amsterdam ArenA is de meest in het oog lopende beschuldiging van justitie aan het adres van de vechtsporter. Everink liep zwaar letsel op. In het vooronderzoek heeft Hari gezegd dat hij de zakenman slechts één klap heeft gegeven.
Het tv-programma Brandpunt Reporter wijdde onlangs een uitzending aan dit incident. De programmamakers bleken over het volledige onderzoeksdossier te beschikken. De rijksrecherche zoekt uit of deze stukken door politie of justitie zijn gelekt. Dat zou gevolgen kunnen hebben voor de strafzaak.
Everink heeft laten weten dat hij het psychisch niet aankan tijdens het proces te getuigen. In eerdere verklaringen wijst hij Hari als een van de schuldigen aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |