Als het een beetje deelnemers zijn wel jaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb wel weer zin in WIDM eigenlijk.
Claudia, de nieuwe Soundosquote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als het een beetje deelnemers zijn wel ja
Pieterrrrr Jan!1111quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Claudia, de nieuwe Soundos
Oja, een nieuwe presentator mag van mij ook wel.quote:
Karel ja, maar Art doet het ook goedquote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja, een nieuwe presentator mag van mij ook wel.
Karel >>>>> PJ >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Art > Angelaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Karel ja, maar Art doet het ook goed
Uh, oké.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Karel >>>>> PJ >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Art > Angela
Art en Angela zijn te lief voor de kandidaten.quote:
Angela heb ik amper gezien, maar kan ik me iets bij voorstellen ja.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Art en Angela zijn te lief voor de kandidaten.
Ik heb alle jaargangen teruggekeken. Behalve jaar 1.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Angela heb ik amper gezien, maar kan ik me iets bij voorstellen ja.
Ik nietquote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb alle jaargangen teruggekeken. Behalve jaar 1.
Hoi.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:44 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon nog een keer, omdat
Een nieuw programna ook. Gehypte troep waarmee ze veel te lang doorgaan.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja, een nieuwe presentator mag van mij ook wel.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:47 schreef wolfrolf het volgende:
Ik noem hem altijd Fart Rooijakkers
Lig nu weer dubbel er van
Leuk leuk.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:44 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is ze mooi hè? Het enige leuke aan Under The Dome eigenlijk.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:44 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Vind de show opzich ook wel leuk hoorquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Wat is ze mooi hè? Het enige leuke aan Under The Dome eigenlijk.
Ik kijk het eigenlijk voornamelijk om me lekker te ergerenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vind de show opzich ook wel leuk hoor
Maar dit helpt idd wel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haar lichaam, haar hoofd, haar haar
Rood haar
Krullen
Rood haar met krullen![]()
![]()
Mag ik zeggen dat ik haar niet uitzonderlijk vind?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vind de show opzich ook wel leuk hoor
Maar dit helpt idd wel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haar lichaam, haar hoofd, haar haar
Rood haar
Krullen
Rood haar met krullen![]()
![]()
Alleen als je met een foto komt van iemand waarbij je dat wel vindtquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:22 schreef Rickario het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat ik haar niet uitzonderlijk vind?
Eerst twee afleveringen vond ik erg tof.. daarna zakte het wel in he.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Wat is ze mooi hè? Het enige leuke aan Under The Dome eigenlijk.
Ik heb pas 3 afleveringen gezien en vindt het tot nu toe erg vermakelijk hoorquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik kijk het eigenlijk voornamelijk om me lekker te ergerenEn voor haar dus
Zij is idd ook erg fijn, maar niet zo "bijzonder"quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:24 schreef cosmick het volgende:
[..]
Eerst twee afleveringen vond ik erg tof.. daarna zakte het wel in he.
Britt vond ik overigens ook wel ok.
[ afbeelding ]
Die mond van Britt is idd een twijfelgevalquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zij is idd ook erg fijn, maar niet zo "bijzonder"(knappe vrouwen met rood haar is toch vrij zeldzaam he
).
Nou die eerste scenequote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:26 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die mond van Britt is idd een twijfelgeval.
Bijna weekend hequote:
Als het een metal band is krijg je gelijk de muziek erbij. Had je dat niet even kunnen vertellen? Ik schrok me kapot!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
http://ikeaordeath.com/
Whehe, goud ditIk heb een foto van Euronymous boven m'n bed
De 2e van links.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bijna weekend he![]()
Dan drink ik zoveel dat iedereen eruit ziet zoals de middelste en de rechts daarvan (voor de kijker)
[ afbeelding ]
Ik zal er over nadenken.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alleen als je met een foto komt van iemand waarbij je dat wel vindt
Gelukkig verschillen smakenDit is waar ik al jaren naar op zoek ben
Ik kwam dichtbij, alleen de haarkleur was anders
Ook goedquote:
Oh, mijn computergeluid stond uitquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als het een metal band is krijg je gelijk de muziek erbij. Had je dat niet even kunnen vertellen? Ik schrok me kapot!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |