Nou, heel Ierland is groen, maar sommige stukken zijn groener dan de andere:quote:Op donderdag 28 november 2013 18:47 schreef Krediax het volgende:
[..]
Je hebt Du Jure claim op heel Ierland?
Iets klopt er niet lijkt mij
Ok, dus die skills tellen dan wel mee?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:23 schreef Krediax het volgende:
Het zijn verschillende kleuren groen.
Desmond, Thomond, Ormond is 1 duchy,
Ossory + leinster | Kildare + Dublin + breifne + connacht | alles daar boven is ook 1.
Ierland bestaat dus uit 4 duchies waarvan jij claim had op 1. (toch?)
Die getallen tussen haakjes betekend hoeveel jij ald heerser gebruikt.
Dit bestaat uit jouw skill (getallen daarvoor) + 0.5 * skill van je vrouw + skill van je counciller op die positie.
Ja die skills tellen mee.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:34 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ok, dus die skills tellen dan wel mee?
Waar ka ik vinden waar ik claims op heb? Zo uit m'n herinnerig heb ik eem weak claim op Aragorn en Holland.
Hoe hoger hoe beter. Persoonlijk vind ik Diplomacy en stewardship altijd belangrijk. Diplo voor de opinion van andere Stewardship voor hoeveel counties je direct kan controleren.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:49 schreef DeHovenier het volgende:
Ah, dus hoe hoger die skills, hoe beter?
Bij m'n huidige heerser staan geen claims, en bij z'n kinderen ook niet
Claim kan jaren duren, maar kan ook binnen het jaar gefabriceerd zijn. Hangt ook van de skills van je counselor af.quote:Op vrijdag 29 november 2013 08:21 schreef DeHovenier het volgende:
Ormond en Thomond zijn nu lekker oorlog aan t het voeren in Leinster, mooie kans voor mij om die 2 provincies aan te vallen, want geen leger aanwezig
Hoelang duurt het eigenlijk, zo'n claim fabriceren? Er zijn nu 2 jaar voorbij gegaan, en nog altijd geen resultaat.
-edit-
Eindelijk. Ik heb het beste leger gehuurd (zo'n 6k man, voornamelijk heavy inf. en cav.), en ook mijn eigen leger op de been gebracht. Kan ik eindelijk oorlog voeren met m'n 52 jaar![]()
Ik heb 2 zoons die goed zijn op de flank. Hoe kan ik die in m'n leger gooien?
Als je over de councelor gaat staan er percentages bij per jaar dacht ik.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:26 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[..]
Claim kan jaren duren, maar kan ook binnen het jaar gefabriceerd zijn. Hangt ook van de skills van je counselor af.
Het aanmonsteren van je zoons in het leger kan niet altijd. Hangt volgens mij van je "crown autority" af.
Goeie tip.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dan even goed opletten welke oorlogen die nu gaan voeren, niet dat ze ineens agnatic seniority zijn of er ineens een andere keizer op de troon zit.
Waar kan je dat zienquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dan even goed opletten welke oorlogen die nu gaan voeren, niet dat ze ineens agnatic seniority zijn of er ineens een andere keizer op de troon zit.
Iemand vermoordenen haar aan de weduwnaar trouwen? Of als ze toch geen skills heeft trouwen met een courtier oid?quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:26 schreef DeHovenier het volgende:
Wat moet je doen als je geen geschikte huwelijkspartner vindt voor je nicht? Ik kan niemand vinden waar ik nog prestige kan voor krijgen als ze gaan trouwen.
Ze is al 22.
Mja, maar dan verlies ik juist prestige.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:51 schreef Krediax het volgende:
[..]
Iemand vermoordenen haar aan de weduwnaar trouwen? Of als ze toch geen skills heeft trouwen met een courtier oid?
Weet je zeker dat jij prestige verliest en niet jouw dochter?quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:31 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mja, maar dan verlies ik juist prestige.
En de Kruisvaarders zijn begonnen.
Met z'n allen tegen Hongarije!
Dat staat er niet echt duidelijk aangegeven dan.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:03 schreef Krediax het volgende:
[..]
Weet je zeker dat jij prestige verliest en niet jouw dochter?
(ik weet het echt niet meer :p)
Hangt van af. Welke erfopvolging heb je?quote:Op zondag 1 december 2013 22:56 schreef DeHovenier het volgende:
Mijn personage doet het met z'n schoondochter, die 24 jaar jonger is
-edit-
Ze is ook nog zwanger geworden
Ik heb trouwens net Ormond veroverd, hoelang moet je leger daar staan voordat die provincie echt van jou is?
En ik heb nu al een paar keer gehad dat familieleden een provincie willen besturen, of een titel willen krijgen. Hoe regel ik dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |