? En in de VS zit niemand vast zonder proces, behalve GitMo.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 02:11 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat is geen tik op de vingers. Je draait de zaken hier echt om. De straffen zijn extreem zwaar gemaakt, zodat het aantrekkeleijk gemaakt wordt om akkoord te gaan met een plea bargain. Hierdoor hoef je niet echt te bewijzen dat iemand schuldig is, louter de angst voor de nog veel zwaardere straf gaan mensen maar akoord met de plea bargain. Als 90-95% van de mensen vast zit zonder proces is er gewoon iets grondig mis.
Nee. Dat zijn jouw woorden. Jij bepaalt nu achter jouw internetheldenidentiteit wat crimineel is en wat niet. Jij in je eentje, zonder rekening te houden met anderen. Daar waar gekozen regelgeving is bepaalt de meerderheid. Jij vind het aandrijven tot zware verslaving bij minderjarigen iets heel normaals. In de VS is het crimineel, dus moet het ergens goed zijn volgens jou. Maar verkrachting is wel weer crimineel. Wie bepaalt dat, welke eisen stel je.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 02:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Iik vraag me gewoon af of je wel helemaal spoort als je zulke dingen zegt. Zeker die tweede opmerking.
[..]
Leg mij eens niet heel de tijd woorden en zelfverzonnen meningen in de mond.![]()
Mijn hele punt is juist, dat ongeacht wat er daar in de wet staat, verkrachting altijd criminaliteit is. Jij bent degene die vindt dat de overheid bepaalt wie een crimineel is. Als je die logica volgt kun je dus een blanke vrouw verkrachten in Zimbabwe, en ben je volgens jou geen crimineel omdat de overheid het zo heeft bepaald.
1. Ik heb je al meerderem malen op de statistieken gewezenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 02:13 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
[quote]En in de VS zit niemand vast zonder proces, behalve GitMo.
Ja, de wettelijke eisen zoals die er nu zijn wel ja, maar er is geen sprake van een inhoudelijk proces. Een belangrijk element van een proces is waarheidsvinding. Er wordt bewijs aangedragen, een verdediging gevoerd ene uiteindelijk volgt er een oordeel en een eventuele strafmaat. Dit is gewoon mensen in een zwakke positie dusdanig onder druk zetten dat ze eieren voor hun geld kiezen. Maar dat wil niet zeggen dat ze schuldig zijn. Dat blijkt ook uit onderzoek, zoals ik al eerder postte.quote:Ook de Plea Bargain volgt de eisen van een proces. Enige wat je voorkomt is dat het, eventueel, voorgelegd wordt aan een jury. De rest van het proces blijft exact hetzelfde.
http://img41.imageshack.us/img41/7535/tinfoilhat1.jpg (copy/paste deze link)quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 02:17 schreef starla het volgende:
[..]
En ook al schelden. Weet je zeker dat je niet heiden6 bent, want op die vraag had je nog geen antwoord gegeven
Zit mobiel dus copy-pasten kost teveel tijd.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 02:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
[ http://img41.imageshack.us/img41/7535/tinfoilhat1.jpg (copy/paste deze link) ]
Dat zijn het niet.quote:
Nee, dat bepaal ik niet.quote:Jij bepaalt nu achter jouw internetheldenidentiteit wat crimineel is en wat niet. Jij in je eentje, zonder rekening te houden met anderen.
Je legt me wederom van alles in de mond. Niemand heeft het gehad over minderjarigen, noch over aandrijven (ik denk dat je aanzetten bedoelt). Het gaat ook sowieso niet om wat ik normaal vind, maar om wat crimineel is.quote:Daar waar gekozen regelgeving is bepaalt de meerderheid. Jij vind het aandrijven tot zware verslaving bij minderjarigen iets heel normaals.
Nee, alleen strafbaar, niet crimineelquote:In de VS is het crimineel,
quote:dus moet het ergens goed zijn volgens jou.
Dat heb ik al uitgelegd, er moet een slachtoffer zijn. Lijkt me ook volkomen logisch trouwens.quote:Maar verkrachting is wel weer crimineel. Wie bepaalt dat, welke eisen stel je.
Zit jij mobiel ja?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 02:20 schreef starla het volgende:
[..]
Zit mobiel dus copy-pasten kost teveel tijd.
Iemand denigreren om de mond te snoeren is niets anders dan gewoon elitair schelden. Geen verschil in dan ander woordgebruik.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:40 schreef starla het volgende:
Schelden vond ik ook stoer toen ik nog op de basisschool zat.
Ze moeten eens hun gore bek houden over China.quote:
Dit.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:57 schreef Ratsnest89 het volgende:
41 jaar in de isoleer....
Only in MuricaWat een grafland
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |