Ik wijzig mijn pick naar dillashaw.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:48 schreef Geo4kant het volgende:
Demian Maia vs. Jake Shields
Erick Silva vs. Dong Hyun Kim
Thiago Silva vs. Matt Hamill
Fabio Maldonado vs. Joey Beltran
Rousimar Palhares vs. Mike Pierce
Raphael Assunção vs. T.J. Dillashaw
Tactiek?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wijzig mijn pick naar dillashaw.
Dit.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nee joh die had er nog een stuk of 20 gegeten anders
Ja en nee. Zat al te denken om Dillashaw te picken maar toen ging ik maar voor asnceinbizssoauw omdat hij een brazilliaan is en het een brazil event is. Maar ik ga toch terug voor dillashaw.quote:
Okee, dan pick ik Assunção wel. Heb je nog meer verrassingen?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:18 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Okee, dan pick ik Assunção wel. Heb je nog meer verrassingen?
Ja nog eentje..quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:18 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Okee, dan pick ik Assunção wel. Heb je nog meer verrassingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja nog eentje..Ik ga ook niet kijken hoor, anders kom ik morgenochtend m'n nest niet uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mag ik die van mij nog wijzigen naar Maldonado dan
Nee, ik blijf altijd bij mij picksquote:
Als ik achter sta wel ja!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:20 schreef Geo4kant het volgende:
lol, Taz niet.. tacticus himself post altijd als laatste zijn picks.
Als Kim wint dan staan jullie gedeeld eerste.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:20 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Nee, ik blijf altijd bij mij picks
Pak hem in het laatste event wel en retain mijn beloved belt
wat is dit voor tactiek?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |