SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roze haren
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Oh ik wou over halfuurtje, zit nog ff tv serie te kijkenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:55 schreef ThadCastle het volgende:
Mathijs doen we wel ff coop. Anders ging ik GTA doen
Of jij bent gewoon slecht.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:57 schreef Djeetje het volgende:
Verschil tussen divisie 5 en 4 is redelijk groot voor mijn gevoel
Je had toch hopelijk ook niet echt verwacht dat je ze nu het goedkoopste zou kunnen oppikken?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:58 schreef Blistering het volgende:
Hmm, Diego Costa verkocht voor 165.000. Neymar wil nog niet zo goed, maar staan er opeens ook tyfus veel op
Hij heeft ze uit packs..quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je had toch hopelijk ook niet echt verwacht dat je ze nu het goedkoopste zou kunnen oppikken?
Jezusquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:00 schreef Maver24 het volgende:
Avondje pakjes openen voor 100k heeft het volgende opgeleverd met spelers met waarde
IF Rodriquez
Fabregas
Gundogan
Hummels
Nasri
Valencia
Dat dus iddquote:
Er is hier iemand die beter had dan jij.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:00 schreef Maver24 het volgende:
Avondje pakjes openen voor 100k heeft het volgende opgeleverd met spelers met waarde
IF Rodriquez
Fabregas
Gundogan
Hummels
Nasri
Valencia
Krulquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:02 schreef Anonymous61 het volgende:
Cech of Lloris ?![]()
wie beste GK prem
Wat ga je doen?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:00 schreef BDIL het volgende:
Feyenoord - Heracles eerste werkdagDaarna Hoek en AZ
nicequote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:00 schreef BDIL het volgende:
Feyenoord - Heracles eerste werkdagDaarna Hoek en AZ
Hart met Glovequote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:02 schreef Anonymous61 het volgende:
Cech of Lloris ?![]()
wie beste GK prem
Joden vangen die het veld op rennenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |