Die was ik ook aan het zoekenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
OMFG HEBBEN ZE DIE IN UNICORN VERSIE?
ENYTRUIquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:38 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Whatsup met die kruizen in die ogen
Maar het is geen galaxy achtergrondquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:39 schreef PriemGirl het volgende:
http://www.romwe.com/GO-T(...)atshirt-p-74804.html
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:39 schreef PriemGirl het volgende:
http://www.romwe.com/GO-T(...)atshirt-p-74804.html
Och, als je het de komende week niet nog een keer doet zal het wel loslopen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die was ik ook aan het zoeken
@ijs: ik voelde het wel al tijdens dat ik aan het over belasten was, maar even extra gestretcht
Ja die vond ik ook heel gaafquote:
En die is ook zo heerlijk clichequote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Speciaal voor mandy, zullen we deze aanschaffen voor onze hipsterclub?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:44 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Ok toch nog deze hoe vet
Dus niet in combinatie met deze trui?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wil een megatrui en dan ga ik die dragen met m'n riblegging.
(Ribstof, geen botjes)
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dus niet in combinatie met deze trui?![]()
[ afbeelding ]
Godver! Echt wel ja!!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:48 schreef Maisnon het volgende:
http://image.romwe.com/images/product15/NCSWW0021/NCSWW0021.jpg
outfit voor fusionfreak
ieee ja daar ben ik vooral bang voor.. had ooit ook van een site die stiekem aziatisch was iets besteld en als ik 1 keer mn tenen aanspande brak 't bovenlijfje open zo strak stond datquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:48 schreef megamandy het volgende:
Kwaliteit verschilt. Ik heb een rokje ervan best goed, en mijn blousen ervan ben ik ook heel blij mee.
Alleen heb ik dus ook een jurkjeDie komt niet tot over mijn kont en dat is een maat M
Met sommige dingen zijn ze dus erg aziatisch qua maat
doennquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik overweeg serieus om die hamburgertrui te bestellen
Er zit geen broek aan vast.quote:
Jullie zijn zo enthousiast erover...quote:
Ik mis het punt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jullie zijn zo enthousiast erover...
Jaquote:
een 20% off, moet je ff googlenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:54 schreef Sharana_LV het volgende:
ohja k zie t idden hebben ze nog kortingscodes?
ik heb em nte gevonden idd, thanksquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
een 20% off, moet je ff googlen
Fuuuuuuuuquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb em nte gevonden idd, thanks
Ik verbaas me bij dat kunstwerk er altijd over dat die vrouw de dochter is van de man rechtsquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:54 schreef megamandy het volgende:
En waarom had ik deze net niet gezien![]()
[ afbeelding ]
Echt waar?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:56 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik verbaas me bij dat kunstwerk er altijd over dat die vrouw de dochter is van de man rechts
Verplicht aan naar elke pers eventquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Voor de bjoetie bloggers
[ afbeelding ]
Dat jurkje zou ik dus niet kopen als ik jou was, of misschien dan in maat xxxxxl ivm lengtequote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:01 schreef Maisnon het volgende:
Wil echt dingen bestellen maar ik mag niet maar ik wil wel. Eigenlijk vind ik dus dat Klimt jurkje en venus nageboorte trui wel gaaf maar zo'n trui is zo vormloos. Eerst iets voor mn kamer denk ik
ok hooi welterusten ik moet morgen door de regen heen slaap lekker allen
niets? t is aidslelijk maar t is grappig om te kijken wat ze hebbenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:07 schreef Mss het volgende:
Nou gewoon, ik snap niet wat er nou zo fantastisch is aan deze kleren
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Thank you for shopping with ROMWE!
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Thank you for shopping with ROMWE!
JAquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
WIE gaat er mee burgers eten als ik mijn burgertrui aan heb?
ERMAHGERD JA!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
WIE gaat er mee burgers eten als ik mijn burgertrui aan heb?
Dat was ook mijn punt. Maar jij brengt het beterquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:11 schreef Mss het volgende:
Ik vind het vooral bizar. Het is idd grappig om te zien maar ik snap niet dat je zoiets zou willen kopen
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:29 schreef Mss het volgende:
Hoewel ik IJs nog wel zie rondlopen in een Arnie-trui
niet de popcornquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Nah, ik hou het bij een matige roze fluffy trui om mee op de bank te hangen.
De armen zijn te kort voor me.quote:
Ik gok op ja.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:32 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind de truien wel knap gemaakt. Hoe zouden ze die maken? Loopt er bijvoorbeeld een naad op de mouw in de print? Is de achterkant ook geprint? Zou het ding stijf staan van de inkt?
Zomaar een paar vragen
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:32 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind de truien wel knap gemaakt. Hoe zouden ze die maken? Loopt er bijvoorbeeld een naad op de mouw in de print? Is de achterkant ook geprint? Zou het ding stijf staan van de inkt?
Zomaar een paar vragen
Je had heul geen andere criteria gegeven dan dat er een duif op moest staanquote:
Wel een holotruiquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:17 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil een donut trui is die er ook?
Een trui met een gat in het midden? Vast welquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:17 schreef Diconnected het volgende:
Dan kom je goed weg!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 07:52 schreef Stormqueen het volgende:
Dat er heel de nacht een sleutelbos in je voordeur heeft gehangen en er niemand binnen is geweest. Voel me meteen stukken veiliger!
Niet echt eigenlijk, maar mijn reuk is kennelijk wat onderontwikkeld. Zo hoor ik van IEDEREEN die ooit zwanger is geweest dat dingen anders gaan ruiken... nou echt nietquote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik ga hem zelf ook niet kopen, ik vraag hem aan die goede lieve Sint
Ik hou zelf wel van dat soort zoete geurtjes. Een van mijn favoriete luchtjes is die van lady Gaga, daar doet deze me wel een beetje aan denken.
Heb jij na het stoppen met roken niet gemerkt dat sommige luchtjes anders bij je zijn gaan ruiken SQ? Ik heb nog een Noa staan van Cacharel die 6 jaar terug nog lekker rook bij mij, en na het stoppen rook ie echt ongelooflijk smerig
Gewoon elke dag de kattenbak doen, dat scheelt een hoopquote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:27 schreef Stormqueen het volgende:
behalve verste kattenbout, dat rui ik altijd bijzonder goed
Verse kattenbout. Geen ouwequote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Gewoon elke dag de kattenbak doen, dat scheelt een hoop
Ze hebben voor jou een B&J truiquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:17 schreef Diconnected het volgende:
hup, bewaren dan. Het is een jas, geen driezitsbankquote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Meh, ik moet een nieuwe winterjas halen. Mijn tealkleurige van vorig jaar past gelukkig nog wel maar mijn mooie grijze lange jas is echt veel te ruim. Nu wil ik hem eigenlijk op zolder hangen 'voor het geval dat ooit', maar B vindt dat ik hem op marktplaats moet pleuren want 'die ga je toch niet meer aan doen over een aantal jaar'. Maar ik vind het zo zonde om hem weg te doen
Ja, probleem volgens B is dat ik bij heel veel dingen zeg 'hup bewaren' en dat de ruimte op zolder een beetje op begint te rakenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hup, bewaren dan. Het is een jas, geen driezitsbank
Okee, daar heeft ie een goed punt. Pak gewoon 1 zondag per jaar om weer eens door oude rommel heen te gaan, dan blijft het kuisquote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, probleem volgens B is dat ik bij heel veel dingen zeg 'hup bewaren' en dat de ruimte op zolder een beetje op begint te raken![]()
Schijnbaar liggen er nog wat vuilniszakken met kleding van voordat ik aan was gekomen, wat ik ook wou bewaren voor wanneer ik weer was afgevallen. Ja, das 4 of 5 jaar geleden, weet ik veel dat dat er nog ligt. Maar dat was zijn argument waarom ik niet nog meer spullen moet gaan bewaren
Dat is wel een idee ja. Mijn halve uitzet staat ook nog op zolder bv. Maar dat zijn veelal spullen die B al in huis had (en soms ook wel beter hadquote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Okee, daar heeft ie een goed punt. Pak gewoon 1 zondag per jaar om weer eens door oude rommel heen te gaan, dan blijft het kuis
Ik had wel wat kleding weggehangen ergens en dat heb ik teruggevonden en in de zomer nog wat van gedragen. Ben nu wel nieuwsgierig naar wat er allemaal in die vuilniszakken moet zitten dan. Wellicht is dat zo gedateerd dat ik me alleen al kapot schaam dat ik het destijds gekocht heb of zoquote:
ik heb een stuk of vijftien van die wijde linnen broeken, heel veel shirtjes, bloesjes, winterjassen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik had wel wat kleding weggehangen ergens en dat heb ik teruggevonden en in de zomer nog wat van gedragen. Ben nu wel nieuwsgierig naar wat er allemaal in die vuilniszakken moet zitten dan. Wellicht is dat zo gedateerd dat ik me alleen al kapot schaam dat ik het destijds gekocht heb of zo
Ja das een beetje jammerquote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb een stuk of vijftien van die wijde linnen broeken, heel veel shirtjes, bloesjes, winterjassen.
Probleem is een beetje dat de kleurstelling allemaal aqua en lime is. Erg 2005
Ik ben nog steeds een beetje in dubio of ik zelf een hamster wil. Ik vind het altijd zo leuk als ie er isquote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:35 schreef PriemGirl het volgende:
Oversized truien![]()
En idd 1 keer in het jaar opruimen en gewoon echt weg gooien... Ik móet het ook doen; want ik zou ook alles bewaren
Nu na 4 jaar hebben we al mijn hamsterspullen op de foto gezet om te verkopenIs echt 3 grote bakken vol oops
ik had serieus moeite om mijn versleten onderbroeken weg te gooien. Want "wat als alles in de was zit"quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds een beetje in dubio of ik zelf een hamster wil. Ik vind het altijd zo leuk als ie er is
Ik heb dus ook nog een aantal jurken die veel te groot zijn. Misschien dat ik het toch allemaal eens op marktplaats moet zetten. Maar ik kan ook zo moeilijk afstand van dingen doen, zo irritant. Een jurk die veel te groot is, voor geen meter zit 'maar hij is zo mooi'. Vesten die ik liever niet meer draag 'maar wat nou als al het andere in de was is'. En inmiddels zelfs een collectie lege dozen 'want je weet maar nooit'. Pfffff, ik lijk op mijn vader
Jaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Heb je serieus die hamburgertrui besteld..?
OHAI KOOI KOPEN EN VELEN SPULLEN ER BIJ?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds een beetje in dubio of ik zelf een hamster wil. Ik vind het altijd zo leuk als ie er is
Ik heb dus ook nog een aantal jurken die veel te groot zijn. Misschien dat ik het toch allemaal eens op marktplaats moet zetten. Maar ik kan ook zo moeilijk afstand van dingen doen, zo irritant. Een jurk die veel te groot is, voor geen meter zit 'maar hij is zo mooi'. Vesten die ik liever niet meer draag 'maar wat nou als al het andere in de was is'. En inmiddels zelfs een collectie lege dozen 'want je weet maar nooit'. Pfffff, ik lijk op mijn vader
Ik vind em baasquote:
Ja dat kanquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ..uh.. niet
Ik zou met het model trui al niet rond willen lopen, laat staan met zo'n print
Aw YISS ik kom in aanmerking.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind eigenlijk dat alleen dikke mensen hamburgertruien moeten dragen.
spees is niet zo groot, evenals priem. Dico hoeft het niet te proberen denk ikquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:08 schreef Maisnon het volgende:
Maar zijn die truien dan ook niet te klein als de maten Aziatisch zijn?
klein dikzakje van mequote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Aw YISS ik kom in aanmerking.
Datquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
spees is niet zo groot, evenals priem. Dico hoeft het niet te proberen denk ik
Die hamburgersquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
Gisteren had ik een borrel en daar serveerden ze mini hamburgers. Waren echt van die Aldi diepvrieshamburgers in kabouterformaat op een klein broodje zonder iets er bij
De mijnes waren beter
pfff... Maar wel beter voor jou babe! Hopelijk merk je snel verbeteringquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:23 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben voor 12 uur afgekeurd dus ga 4x6 werken
Het is kut dat t zo moet maar ik ben wel opgelucht
Volgens mij welquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
pfff... Maar wel beter voor jou babe! Hopelijk merk je snel verbeteringkrijg je aanvullende WAO?
ja want jij had 4x9 toch? Dat scheelt best een boel!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Volgens mij welik ben wel blij, zes uur per dag is stuk beter vol te houden
Uiteindelijk ben je er blij mee omdat je meer aan je rust toekomt! Vind je sowieso al een bikkel dat je het zo lang hebt volgehoudenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:23 schreef Sharana_LV het volgende:
Niet rot over voelen.Het is beter voor je zoquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:23 schreef Sharana_LV het volgende:
Fijn dat je opgelucht bent meisquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:23 schreef Sharana_LV het volgende:
Ja haha ik denk dat dat wel gaat lukken want ik voel mik nu elke dag zo ellendig dat ik t liefst ASAP naar huis gaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:40 schreef Puckzzz het volgende:
En dan ook echt na 6 uur naar huis gaan hè?
Dan van jullie waren superquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
Gisteren had ik een borrel en daar serveerden ze mini hamburgers. Waren echt van die Aldi diepvrieshamburgers in kabouterformaat op een klein broodje zonder iets er bij
De mijnes waren beter
Dan heb je denk ik wel het juiste gedaan, fijn dat het nu geregeld isquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja haha ik denk dat dat wel gaat lukken want ik voel mik nu elke dag zo ellendig dat ik t liefst ASAP naar huis ga
jeeeeej!!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En collega die dinsdag mijn samples niet kon meten vanwege brandalarm en zo, heeft vanochtend met dingen lopen schuiven en het alsnog kunnen doen. Heb nu velen foto's![]()
Fijn dat het gesprek goed was gegaanquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:23 schreef Sharana_LV het volgende:
Is dit permanent of eerst maar eens 6 uurtjes proberen om te kijken of dat gaat?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja haha ik denk dat dat wel gaat lukken want ik voel mik nu elke dag zo ellendig dat ik t liefst ASAP naar huis ga
Ja k ovnd t wel spannend iddquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:04 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Fijn dat het gesprek goed was gegaanwas toch wel spannend of niet?
Hoop dat het je wat rust geeft
vier weken om te kijken of dit beter gaatquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Is dit permanent of eerst maar eens 6 uurtjes proberen om te kijken of dat gaat?
Ik heb net gelopenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
Okee tegen bubs kan ik dat niet zeggen maar voor de rest: ga een stukkie lopen!
Herfstzon![]()
Net even 4k lunchrondje gedaan en ik zweet jonge
ja, zeker met je wond! Baby mee of mocht die bij papa blijven?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik heb net gelopenhet blokje om hier. Was wel even genoeg
Baby was mee voor het eerst in de wagenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, zeker met je wond! Baby mee of mocht die bij papa blijven?
Hoe is het met shaniqua ? Doet ze het goed verder of is het even 'uitzoeken'quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik heb net gelopenhet blokje om hier. Was wel even genoeg
HEB JE AL EEN KAT OP DE ROOMBA GEZETquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:57 schreef Sharana_LV het volgende:
Nadeel van roomba: hij kan geen dueren open en dicht maken, kortom slaapkamerdeur staat open en binnen 2 minuten liggen er twee katten languit op bed te tukken
Lieverd als milo op die roomba gaat zitten zakt dat ding door zijn voegen en kan ik hem weer gaan aanmelden voor reparatiequote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
HEB JE AL EEN KAT OP DE ROOMBA GEZET
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Lieverd als milo op die roomba gaat zitten zakt dat ding door zijn voegen en kan ik hem weer gaan aanmelden voor reparatie
Ze doet het goed. Maar alles is even wennen. Het hele ritme is nu om natuurlijk, maar gaat steeds beterquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hoe is het met shaniqua ? Doet ze het goed verder of is het even 'uitzoeken'
Tofquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Baby was mee voor het eerst in de wagen
Das mooiquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:05 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ze doet het goed. Maar alles is even wennen. Het hele ritme is nu om natuurlijk, maar gaat steeds beter
Hier rent samson ook weg als de stofzuiger te dicht komt... Bij wall-e gaat ie even snuffen en loopt dan ook de andere kant op; hij moet er verder ook niet echt iets van hebben; maar is er (gelukkig) verder niet bang voor (zoals je vaak ziet dat een hont voortdurend naar de stofzuiger blaft ofzo; dat doet ie nietquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:02 schreef Sharana_LV het volgende:
Mika zal nooit op roomba gaan zitten, ook al zit ie nu rustig te eten terwijl roomba de kattnekamer schoon maakt zal hij er nooit echt vrienden mee worden, maar ik ben al blij dat hij niet meer trillend in een hoekje zit zoals bij de stofzuiger. Hij slaapt nu gewoon lekker door en loopt zelfs achter roomba aan
milo vind dat ding nog wel steeds geweldig, die zie k er nog wel es opzitten
Ja hier ook, in een hoekje van de bank zitten en mika die zit dan helemaal te shakenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
mijn katten gaan ook al naar zolder zodra ik de stofzuiger pak
Ja beetje zelfde als met mika dus, ik ben er ook wel blij om dat hij er niet zo bang voor is nuquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Das mooiHoop dat het goed blijft gaan
Is toch altijd even afwachten
![]()
[..]
Hier rent samson ook weg als de stofzuiger te dicht komt... Bij wall-e gaat ie even snuffen en loopt dan ook de andere kant op; hij moet er verder ook niet echt iets van hebben; maar is er (gelukkig) verder niet bang voor (zoals je vaak ziet dat een hont voortdurend naar de stofzuiger blaft ofzo; dat doet ie niet)
Ja hoor het is oppassen dat ik niet teveel doe. Dan voel je de wond echt welquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tof
En met jou, herstel je goed?
awwwwwyeahquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:53 schreef Sharana_LV het volgende:
Hee AHS seizoen 3 is begonnen vandaag
B heeft onze oudste kat met opzet bang gemaakt voor de stofzuiger want hij wilde niet dat dat beest het als een soort speelgoed zag en de stofzuiger + snoer om de haverklap zou aanvallen als hij aan het stofzuigen wasquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Miep was als kitten niet bang voor de stofzuiger... Maar toen ik klaar was met stofzuigen begon zij een keer aan de stekker te snuffelen... Dus toen vond ik het garpig om het knopje in te drukken zodat het snoer naar binnen te trekken.. En toen sprong Miep een halve meter de lucht in. Dus nu is Miep bang voor de stofzuiger![]()
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:51 schreef PriemGirl het volgende:
http://www.buzzfeed.com/j(...)n-your-late-twenties
[ afbeelding ]
Ik moet niet op zo'n site zitten; want ik kan alleen maar denken: Jup.. jup.. jupjupjupjupjup!![]()
DAT IS TOCH LIEV KOESIEquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:51 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet niet op zo'n site zitten; want ik kan alleen maar denken: Jup.. jup.. jupjupjupjupjup!![]()
Samson zat eens met zijn snoet in de stofzuiger en sindsdien vindt ie het ook maar niksquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
DAT IS TOCH LIEV KOESIE![]()
![]()
![]()
![]()
Ik durf Co alleen niet te stofzuigen omdat ik bang ben dat ik hem ook traumatiseer, net als Miep
9. And you realize that waking up the morning after *not* drinking feels AMAZING.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:51 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Ja echt. .dom mensquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Red mijn vakantie terugkijken![]()
Weer zo'n heldin die denkt dat het een goed idee is om met een kind naar Sunny Beach te gaan
(ter info: Sunny Beach is het chesonisosss van Bulgarije)
Die Belg is echt een held met z'n blije hooftquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja echt. .dom mens
En ook geen animatie team. ..en een Vlaams sprekende Bulgaar
hehehehquote:16. You get along with your parents, because you’ve stopped asking them to pay for everything.
Ik zat achter aan de tafel dus ik heb alleen geluisterdquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die Belg is echt een held met z'n blije hooft
Jup ! Dat je gewoon echt de hele dag kan uitkijken naar iets wat je 's avonds gaat koken en NOMMENquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:07 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Hier moest ik om lachen uit dat linkje
Zo ben ik ook
Onesiesquote:26. You unapologetically wear what you want.
Hopelijk vanavond kijkenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:20 schreef Sharana_LV het volgende:
De eerste eps van AHS seizoen 3 is leuk! Ik denk dat dit wel een tof seizoen gaat worden
giev haar huid en haar handen plx kkthnxbyequote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:05 schreef Debsterr het volgende:
Wat is zij toch schattig, kiek nou
[ afbeelding ]
ermahgerd gave nagelsquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:05 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Ga je al bijna verhuizenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:24 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ermahgerd gave nagels
speaking off.. zo al m'n lakjes inpakkenUSE ALLLLL THE BUBBLEWRAP
dit weekend zoveel mogelijk over zettenquote:
Nice! Maar ga je elk lakje apart inpakken?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:36 schreef Diconnected het volgende:
[..]
dit weekend zoveel mogelijk over zettenen dan hopelijk maandag of dinsdag daar officieel slapen
noooooooooooooooooooooooooooo damn das echt schandequote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik zit nu die Once Upon a Time special te kijken die vorige week op Net5 werd uitgezonden. Die heeft een Nederlandse voice over en het is dezelfde stem als die pauperprogramma's als Overspel in de liefde en Achter gesloten deuren. OUAT krijgt meteen een hele andere lading
Neee dat niet, dan ben ik uren bezigquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nice! Maar ga je elk lakje apart inpakken?
Ik dacht al..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:47 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Neee dat niet, dan ben ik uren bezigmaar doe dan laag bubblewrap. laag lakjes, laag bubblewrap, enz.
Da's altijd zo hendig.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:13 schreef PriemGirl het volgende:
Piercings ontvangenkrijg mijn tragus niet gewisseld
na een uur proberen heb ik mijn oude er weer in gestopt
kan cif t niet ff doen?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:13 schreef PriemGirl het volgende:
Piercings ontvangenkrijg mijn tragus niet gewisseld
na een uur proberen heb ik mijn oude er weer in gestopt
Meh. Beetje jammer altijd.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:15 schreef Sharana_LV het volgende:
meh, giveaway winnaars zijn bekend maar bij sommige zie je dan dat ze echt alleen maar giveaway video's reageren en liken en verder nietsen dan niet bij mij maar gewoon in het algemeen op YT alleen maar giveaways afzoeken
Yea, maargoed ze doen wel netjes wat ze moeten doen dus ze winnen wel gewoon, maar ik gun t liever iemand anders dan.quote:
Die snijdt mijn oor er afquote:
Ja precies.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yea, maargoed ze doen wel netjes wat ze moeten doen dus ze winnen wel gewoon, maar ik gun t liever iemand anders dan.
Ooooooooh ik heb helemaal niet gekeken, sorryquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:08 schreef PriemGirl het volgende:
Lol! Jurkje gekocht in Essen (diezelfde als Skjoe). Maatje 36 gepast.. Ja wel goed, maar is nogal rekstof dus maatje 34 zou beter zijn. Wij dus weer naar beneden en debs en lin hadden maatje 34 gepakt. Pas ik em nu net even; denk ik: hmm zit niet echt verschil in qua maat... Kijk ik in label: maat 36hing dus aan verkeerde hanger
ben al blij dat het geen maat 46 was ofzo
Zo. Dat was weer mijn interessante bezigheid van vanavond
Ja in Zaandam moest je ook dubbel checkenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:08 schreef PriemGirl het volgende:
Lol! Jurkje gekocht in Essen (diezelfde als Skjoe). Maatje 36 gepast.. Ja wel goed, maar is nogal rekstof dus maatje 34 zou beter zijn. Wij dus weer naar beneden en debs en lin hadden maatje 34 gepakt. Pas ik em nu net even; denk ik: hmm zit niet echt verschil in qua maat... Kijk ik in label: maat 36hing dus aan verkeerde hanger
ben al blij dat het geen maat 46 was ofzo
Zo. Dat was weer mijn interessante bezigheid van vanavond
Haha joh ik heb zelf ook niet gekekenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ooooooooh ik heb helemaal niet gekeken, sorry!!!
Nee dat was waarschijnlijk wel eerder opgevallenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Haha joh ik heb zelf ook niet gekekenen het is niet dat het er niet uitziet
![]()
zeg al: ben al blij dat het geen 46 is
![]()
Ik had zowat alle panty's mee die ze verkochtenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja in Zaandam moest je ook dubbel checken
Ik hb alleen panty's en slofsokken gekocht einzbrum 2 vesten
Haar gezicht lijkt wel dood en ik vind haar heksenklauwen hebbenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:05 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
hoedefuck zijn dat heksenklauwen!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Haar gezicht lijkt wel dood en ik vind haar heksenklauwen hebben
Ik vind de vingers te lang voor haar handen ofzoquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hoedefuck zijn dat heksenklauwen!
Ik heb wel geprinte info op mijn werk, zal ik die scannen en mailen naar je?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:47 schreef Sharana_LV het volgende:
lastig uizoeken hoe het zit met salaris en arbeidsongeschikheid fml
het hangt toch ook van de cao van je werk af?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb wel geprinte info op mijn werk, zal ik die scannen en mailen naar je?
Is niet heel simpel en financieel gunstig hoor denk ik, dat kan ik je wel vertellen
welnee man bij jou is alles gewoon kortquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind de vingers te lang voor haar handen ofzo
HOEEE kan dat? Jij moet toch gewoon je uren in die portal invullen en dat krijg je toch wekelijks overgemaakt?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:45 schreef Puckzzz het volgende:
Bij randstad is het er even bij in geschoten om mijn loon over te maken. Omdat ze vrij was...
Net nu dat het eerste loon voor 32 uur zou zijn waar ik dus heel benieuwd naar was
Welk voor aanvulling bij ziekte en aanvulling bij WIA/IVA ja. Wat dat betreft zit je gunstig als ambtenaar.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het hangt toch ook van de cao van je werk af?
Het is zulk makkelijk vermaakquote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is zulk makkelijk vermaak![]()
En ik heb last van bomen en bos in de matrassenwereld![]()
We zijn net wel even langs Ikea gegaan om te gaan proefliggen maar dat eindigt dan eigenlijk in "Ligt dit lekker? IK WEET HET NIET![]()
"
En dan vind ik ze allemaal stom liggen omdat ik er niet meer uit kom![]()
Uiteraard wel een kussen en een bureau mee terug genomen, kut-Ikea
We hebben getwijfeldquote:
Daar zit het probleem denk ikquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:11 schreef Molo het volgende:
Schaar die op gevoel afgaat, ook zo'n mooie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |