Aangezien mijn ouders er niks aanvinden ('wat is dat spul aan die mouwen? Vind jij dat nou echt mooi????? En hij is toch veel te kort?????' Nou ja, hij komt toch nog ruim over mijn navel.....) wissel ik hem zo nu en dan af met mijn oude uit 2000, zo'n supertijdloos zwart/donkergrijs/lichtgrijs jack zonder frutseltjes eraan. Minder vrouwelijk dan mijn nieuwe maar hij blijft best mooi.
Ook gezien (in Breda tenminste): Héél veel lange, vaak beige of bruine (rib)jassen met gigantisch veel (nep)bont. Lammycoats en zo. Prachtig om te zien, maar mijn huidige staat tenminste bij al mijn kleding en past bij meer gelegenheden....(Ze zijn zó duur dat ik er niet meer dan 1 ga kopen.).
Welke heb je zelf gekocht, deze winter, en waarom, of wat voor een ga je nemen als je nog moet gaan winkelen? Of draag je je oude nog door, en zo ja, wat is dat er voor eentje?
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 27-09-2002 20:37]
quote:Dan heb je dus ongeveer hetzelfde als ik
Op vrijdag 27 september 2002 20:32 schreef The_Wanderer het volgende:
heb een leren jack en zon wollige style jas, weet ik hoe die heten
[Dit bericht is gewijzigd door Lortnoc op 27-09-2002 20:33]
maar ik moet altijd een winterjas kopen van mijn moeder (dan stel ik dat gewoon uit tot in de lente
)
Postinggirl, ik weet wel welke jas jij bedoelt, hij is inderdaad heel erg leuk, ik heb hem ook nog gepast.
Ik heb ook nog een andere jas gepast, een wit jasje van nepbont, van Clothes (H&M, maar te koop bij een paar filialen). Aan de ene kant een heel leuk jasje, aan de andere kant heb ik al behoorlijk wat jassen voor de winter die allemaal nog mooi zijn.
Ik ga dan mijn trui ergens uit de kas vissen,afstoffen en die dan aantrekken,...
Kweet alleen nog niet wat voor één dus blijf met interesse dit topic volgen.
Een zwarte stoffen Pall Mall jas dus. Ben er erg blij mee !
Heb nu dus een nette jas, een simpele jas en een sportieve jas!
maar dat is meer voor de wintersport
Vandaag ook bruin leren schoenen met hak en vierkante neus gehaald, dus dat past mooi .
[Dit bericht is gewijzigd door X-Ray op 27-09-2002 21:31]
Iemand ideeen?
Mijn kleding stijl schommelt van beetje baggy tot behoorlijk studentenballerig....
quote:Hij's stoer!
Op vrijdag 27 september 2002 21:18 schreef xman het volgende:
[afbeelding]Hoe vinden jullie hem?
En vraagje..mag ik hem nu al aan of moet ik wachten tot koudere dagen?
quote:...het wordt tijd dat je op jezelf of met Arcee gaat samenwonen
Op vrijdag 27 september 2002 20:30 schreef postinggirl het volgende:
Aangezien mijn ouders er niks aanvinden ('wat is dat spul aan die mouwen? Vind jij dat nou echt mooi????? En hij is toch veel te kort?????' Nou ja, hij komt toch nog ruim over mijn navel.....) wissel ik hem zo nu en dan af met mijn oude uit 2000, zo'n supertijdloos zwart/donkergrijs/lichtgrijs jack zonder frutseltjes eraan. Minder vrouwelijk dan mijn nieuwe maar hij blijft best mooi.
Heb em ook alleen aan als het -15 is ofzo
Tot 0 graden gaat me zomerkleding met zomerjas nog
daaronder word het toch een trui enzo, daarna is echt een winterjas nodig eigenlijk
En dit jaar moet ik er dus weer aan geloven.
Ik denk dat ik ga zoeken naar het model dat Speknek hierboven heeft geplaatst of voor zo'n wollen 'studenten'jas. Casual dus.
Een lange getailleerde corduroy jas is ook mooi, maar dat staat eigenlijk alleen mooi onder een overhemd + pantalon en dat heb ik nou net niet altijd aan
quote:Die is zekerz
Op vrijdag 27 september 2002 21:07 schreef speknek het volgende:
Tsja deze foto verduidelijkt niet veel; het is geloof ik wel hetzelfde model, maar dan zonder die lelijke kleren eronder en in het zwart:Een zwarte stoffen Pall Mall jas dus. Ben er erg blij mee
!
Alleen ben ik hem vandaar vergeten naar de stomerij te brengen
Oja, ben zwanger dus vandaar...
quote:Mijn geheugen laat me een beetje in de steek: vandaag vond ik in een kast m'n winterjas die ik afgelopen winter had gekocht bij VET.
Op zaterdag 28 september 2002 03:19 schreef Dr_Crouton het volgende:
blaat
Korte/halflange(?) jas, casual/sportief met grijze rubber/achtige buitenkant en zwarte kraag aan de binnenkant van wol/katoen zodat het lekker zacht en warm aanvoelt als de jas helemaal dichtgeritst is.
Dus ik hoef niet persé op zoek naar een nieuwe.
quote:zooo
Op zaterdag 28 september 2002 21:33 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Dezelfde die ik al 5 jaar draag..
*moet nog nieuwe winterjas hebben*
Maar die pallmall lijkt me wel, alleen de prijs is de vraag.
quote:¤ 175.
Op zaterdag 28 september 2002 17:51 schreef Chr1st1aan het volgende:
Die is zekerz
Hoeveel kostie?
169 euro ... kost wat, hopen dat ik er een jaar of wat mee kan rond lopen.
beetje kutfoto..
Heb ook nog een Versace jas hangen. Zwart met een witte streep.
Ik denk dat ik dit jaar nog wel een jas ga kopen. Ik zie wel.
-Lange zwarte stoffen jas tot op knieen 3 knopen en van achter een split zeg maar...snapt iemand het idee (voor de nette dagen)
-Kort zwart leren jasje (voor de 'vlotte' dagen )
-Zwarte jas met dubbele knopenrij (daar hebben ze ook een naam voor dacht ik...zeemans..?) van niet nader te definieren stof
-Bruine leren jas met bontkraag, maar die draag ik alleen af en toe nog als het écht héél erg koud is buiten.
Draag de eerste 2 het meest en wil dit jaar graag nog een redelijk casual camel/bruine winterjas erbij kopen.
[Dit bericht is gewijzigd door Essiepessie op 29-09-2002 18:21]
Ik heb nog een lammy coat.. met van dat doorgestikte NEP?? bont, die overigens ook beige is.
Een 3kwart wit met zwart TENSON jack, en nog een rood/blauw/geel TENSON jack.
Ik heb genoeg winterjassen.
:D
de nieuwste
heb nog 5 oude jassen hier liggen ong
waaronder een lange leren jas, maar als ik daarmee rondloop word ik voor potloodventer uitgemaakt
nog een bruine, en een lichtblauwe
oo ja, ook nog een bomberjack
quote:Hé, dat is dezelfde als de mijne! Alleen is de mijne dan geheel zwart.
Op maandag 30 september 2002 00:31 schreef Sinaasappel het volgende:
[afbeelding]de nieuwste
heb nog 5 oude jassen hier liggen ong
waaronder een lange leren jas, maar als ik daarmee rondloop word ik voor potloodventer uitgemaakt
nog een bruine, en een lichtblauwe
oo ja, ook nog een bomberjack
normaal: Een Twinlife jas met lekkere voering ( =warm)
werk: Bomberjack uit 19nogwat, ideaal.
Ik zal em vandaag eens opzoeken, want het wordt wel erg koud met krantenlopen...
Ik geloof dat ze officieel 'blazercoats' heten, en ik vind ze erg classy
quote:
Op maandag 30 september 2002 23:03 schreef qzone het volgende:
[afbeelding]
Simpel maar toch heerlijk warm en een fijne stof
Heb m al een jaartje.
Hij is gemaakt van kashmir en wol, dus lekker warm.
(bleh, foto's gaan er raar uit zien als je ze resizet)
quote:Gaaf... ff kijken of ik zoiets ergens tegen kom.
Op zondag 29 september 2002 11:55 schreef mister_popcorn het volgende:
ik heb iets wat behoorlijk lijk op deze...
(dus voor de mensen die weten waar je omgeving rotterdam zoiets kan halen laat maar weten)
* Jojogirl is op mysterieuze wijze de winterjas die ze vorige jaar had gekocht (halflang, zwart, iets getailleerd, wol) kwijt geraakt.
Ben nu beetje blut, dus had weinig geld om een nieuwe te kopen. Het werd dus de H&M. Een donkerrood/paars iets glimmend donsjack. Vrij strak en niet zo lang, tot op m'n heupen.
Heb nu deze
Maar dan in Navy blauw
quote:Ik heb 'm uit Engeland
Op dinsdag 1 oktober 2002 21:33 schreef Skoezie het volgende:[..]
Gaaf... ff kijken of ik zoiets ergens tegen kom.
Succes met zoeken iig.
quote:In Groningen zitten wel wat zaken met Paul & Shark en ik geloof dat ze het bij mij in de astad (Assen) ook wel bij een wat exclusievere zaak hebben. Prijs zal idd wel niet te mals zijn, maar dat boeit niet.
Op woensdag 2 oktober 2002 13:55 schreef mister_popcorn het volgende:[..]
Ik heb 'm uit Engeland
Ik zie erg weinig Paul & Shark hier in NL, op de Lijnbaan (R'dam) zit wel wat, maar daar heb ik mijn jas nog niet tussen gezien. Schijnt ook in Braboland het eea te zitten, maar dat weet ik niet zeker.
(hopelijk weet je in wat voor prijsklasse dit zit..... Om nare verrassingen te voorkomen)
Succes met zoeken iig.
Echt leer, hoeft er niet superzuinig mee te zijn, en 't is 4x zo goedkoop als in de lederwinkel terwijl 'ie er toch redelijk mooi uitziet, 'k ga er nu m'n 3e winter mee in..
quote:Zit er echt een in Assen? Zo ja, dan ga ik daar 's kijken zolang ik mijn ov nog heb...
Op woensdag 2 oktober 2002 14:28 schreef Skoezie het volgende:[..]
In Groningen zitten wel wat zaken met Paul & Shark en ik geloof dat ze het bij mij in de astad (Assen) ook wel bij een wat exclusievere zaak hebben. Prijs zal idd wel niet te mals zijn, maar dat boeit niet.
Ribstof, zwart, met grijze binnenkant. Ongeveer op de helft tussen m'n kont en knieen. Met afritsbare capouchon. Hij zit lekker maar tis er nog te koud voor...
Nu nog op zoek naar een muts & sjaal. 't liefst donkerrood of oranje maar kan nergens vinden Zie alleen maar van die oudroze, grijze en zwarte... Iemand 'n idee?
Het probleem met deze jassen is dat ze niet snel willen slijten.
Eigenlijk wil ik wel weer een nieuwe....
Hij is jammer genoeg niet zo praktisch. Dus ik zal wel het meest in mijn jas van vorig jaar lopen (bruin ribstof, heerlijk warm)
binnenkort koop ik Energy jas met bond
[Dit bericht is gewijzigd door El-Rico op 03-10-2002 16:18]
quote:Ik heb ook een Paul&Shark winterjas, supermooi, handige zakplaatsing (mouw enzo), en zit uitstekend. alleen zeker niet mals, mijne was 1100.- (goeie ouwe gulden nog) in amsterdam, prima zaak daar, goeie service enzo. aan het einde van de pc hooft.
Op woensdag 2 oktober 2002 14:28 schreef Skoezie het volgende:[..]
In Groningen zitten wel wat zaken met Paul & Shark en ik geloof dat ze het bij mij in de astad (Assen) ook wel bij een wat exclusievere zaak hebben. Prijs zal idd wel niet te mals zijn, maar dat boeit niet.
http://www.neckerman.nl/bilder/480/7/74/7485280437_nl245.jpg
of deze van re-ject.
http://www.neckerman.nl/bilder/480/5/58/5830844212_tk45.jpg
wat denken julie(ben niet erg oud,19 jaar.) welke beter staat?
quote:Ik wil eigenlijk ook zo'n jas gaan halen. Dat zijn toch die jassen met bont in de kraag he? Wat kosten die nou eigenlijk? Dat wil ik wel effe weten alvorens op pad te gaan
Op donderdag 3 oktober 2002 13:03 schreef GratisBier het volgende:
bruin suede van pall mall export classics
quote:FWAK!
Op donderdag 3 oktober 2002 12:55 schreef Wiets het volgende:
Ik heb gister een lange zwarte wollen jas gekocht
ben dr zooooooo blij mee!!!Hij is jammer genoeg niet zo praktisch. Dus ik zal wel het meest in mijn jas van vorig jaar lopen (bruin ribstof, heerlijk warm)
Maar wil wel voor een korter model winterjas gaan kijken, deze fietst wat moeillijker .....
quote:Broertje!!!
Op vrijdag 27 september 2002 21:07 schreef speknek het volgende:
Tsja deze foto verduidelijkt niet veel; het is geloof ik wel hetzelfde model, maar dan zonder die lelijke kleren eronder en in het zwart:
Een zwarte stoffen Pall Mall jas dus. Ben er erg blij mee
!
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 21:53 schreef Aernout het volgende:
Broertje!!!
Ik heb deze jas dus ook, alleen dan wel beige zoals op het plaatje
quote:Een smal zwart etiketje met beige letters "Pall Mall" en daaronder een zwart schildje met "pall mall classic authentic"
Op zaterdag 12 oktober 2002 23:21 schreef speknek het volgende:[..]
, staat ook met gouden letters op je linkerschouder pall mall?
alleen jammer dat ie zo opvalt...
Misschien moet wel mn mouwen repareren, zijn uitgescheurd
quote:Die van mij lijkt op deze (zelfde merk maar dan wit met zwart)
Op woensdag 9 oktober 2002 20:22 schreef the_contract_killer het volgende:
http://www.neckerman.nl/bilder/480/5/58/5830844212_tk45.jpg
Is iig wel lekker warm..
beetje té warm eigenlijk (vooral met de afgelopen nepwinters met max. 2 dagen sneeuw )
quote:Ik denk dat jij dan nog net het oude model hebt
Op zondag 13 oktober 2002 09:42 schreef Aernout het volgende:
Een smal zwart etiketje met beige letters "Pall Mall" en daaronder een zwart schildje met "pall mall classic authentic"
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 21:28 schreef speknek het volgende:[..]
Ik denk dat jij dan nog net het oude model hebt
.
quote:iemand enig idee hoe duur deze jas kost? Of één van andere Pall Mall jassen ik kan nogal moeilijk de prijzen vinden namelijk
Op zaterdag 19 oktober 2002 12:56 schreef BrauN het volgende:
Deze:Maar dan zonder bontkraag zeg maar...
Heeeerlijke jas!
[Dit bericht is gewijzigd door th4_d0n op 22-10-2002 20:50]
Ligt er ook aan waar ik heen ga ed. Als ik uit ga gewoon leren jas. En als ik ga relaxed gewoon brunotti jas of versace ofzo
quote:Vandaag een zwarte Pall Mall jas gekocht van vilt/wol met bondkraag, hij zit super!!
Op dinsdag 22 oktober 2002 20:41 schreef th4_d0n het volgende:[..]
iemand enig idee hoe duur deze jas kost? Of één van andere Pall Mall jassen ik kan nogal moeilijk de prijzen vinden namelijk
(Hij kostte 155 euro, een leren is volgens mij iets van 400 euro)
quote:Hey big spender... stoer man!
Op woensdag 23 oktober 2002 18:08 schreef MrPiercing het volgende:
Als het echt koud is doe ik me Hugo Boss jas aan. Die heeft een speciale voering. Zelfs met tshirt aan heb je het lekker warmLigt er ook aan waar ik heen ga ed. Als ik uit ga gewoon leren jas. En als ik ga relaxed gewoon brunotti jas of versace ofzo
Nog waterafstotend ook dus da's helemaal fijn...
quote:is dat je bedrijfskleding ofzo.
Op donderdag 24 oktober 2002 00:05 schreef swollywood het volgende:
[afbeelding]Havep Jack
Gisteren besteld
komt waarschijnlijk morgen binnen
quote:Vet valt me nog mee opzich 155 ¤
Op woensdag 23 oktober 2002 23:48 schreef KnoXville het volgende:[..]
Vandaag een zwarte Pall Mall jas gekocht van vilt/wol met bondkraag, hij zit super!!
![]()
(Hij kostte 155 euro, een leren is volgens mij iets van 400 euro)
was deze het ?
waar kan je ze trouwens kopen die jassen ?
Mijn op maat gemaakte, antracietgrijze kasjmir mantel met zwarte zijden binnenvoering
Ziet er ongeveer zo uit, ook double breasted, maar dan klopt de schouderpartij, de revers zijn wat hoger (colbert idee), zit er nog een ceintuur om en hij is iets langer.
Jaja, en dat voor maar omgerekend 200 treuro... Thailand is een mooi vakantieland
[Dit bericht is gewijzigd door Elegy op 24-10-2002 18:16]
quote:Bij winkels als The Sting of Status hebben ze veel Pall Mall kleding, voor zover ik weet. Gegarandeerd hebben ze die jas daar ook.
Op donderdag 24 oktober 2002 17:56 schreef th4_d0n het volgende:[..]
Vet valt me nog mee opzich 155 ¤
was deze het ? [afbeelding]
waar kan je ze trouwens kopen die jassen ?
quote:Kost dat eigenlijk zo'n leren PallMall jas?
Op zaterdag 19 oktober 2002 12:56 schreef BrauN het volgende:
Deze:Maar dan zonder bontkraag zeg maar...
Heeeerlijke jas!
quote:Deze was 149 euro'tjes. Maar dat is geen leer he, die van mij! Ho! Want dan kun je op een iets hogere prijs rekenen
Op zondag 27 oktober 2002 19:47 schreef Ed_Noolc het volgende:[..]
Kost dat eigenlijk zo'n leren PallMall jas?
Chasin'Lammy Look Winter Jacket, Zip Fly, Bond Look Collar, 2 Pockets
Maar wat vinden we nou van die jas hierboven !!
quote:Die jas had mijn opa ook
Op donderdag 31 oktober 2002 19:44 schreef vogeltje het volgende:
Wat vinden jullie van deze jas:
Chasin'Lammy Look Winter Jacket, Zip Fly, Bond Look Collar, 2 Pockets
quote:Modelletje
Op donderdag 31 oktober 2002 21:58 schreef vogeltje het volgende:
hahaha, lijkt me sterk !
Maar ik zag deze jas. Het is wat anders als ik eerst in gedachte had maar eigenlijk vind ik hem toch wel vet. Wat vindne jullie ervan?
quote:haha, wilde ik eerst ook kopen
Op dinsdag 19 november 2002 23:06 schreef vogeltje het volgende:
die andere waren toch niet zo mooi:Maar ik zag deze jas. Het is wat anders als ik eerst in gedachte had maar eigenlijk vind ik hem toch wel vet. Wat vindne jullie ervan?
En heb je 'm nog gekocht ik niet, heb inmiddels een ander
quote:hehe welcome to jackass
Op dinsdag 19 november 2002 23:21 schreef GuaPetona het volgende:
deze man!
in het wit
Zwart, met lichtblauwe en beige strepen op de mouw
edit: Hij lijkt een beetje op deze (dit zal wel nieuwe collectie zijn oid)
quote:
Op woensdag 20 november 2002 22:50 schreef vogeltje het volgende:
ik ga hem morgen halen denk ik
Post dan nog es ff een plaatje van jezelf met die jas aan ik wil weten of ik wel de juiste keuze heb gemaakt. Mij stond ie wel redelijk maar heb 't toch nie gedaan.
Heb nu een zwart kreng van 90 euro dus ik kan nog altijd die jas hierboven voor erbij kope
quote:kan je ff foto met jas aan poste (alleen de jas hoeft erop hoor
Op vrijdag 22 november 2002 23:23 schreef vogeltje het volgende:
jaaaa ik heb hem gekocht !
Wat zijn de trends van de winter '03/'04?
quote:Hele hoge kragen, bont, leer, donkere kleuren, veel bruin en zwart.
Op dinsdag 2 september 2003 08:27 schreef Koningin het volgende:
Als ik langs de winkels loop, zie ik de winterjassen al weer hangen. Ik moet dit jaar ook waarschijnlijk weer een nieuwe!Wat zijn de trends van de winter '03/'04?
De jas zit goed, staat goed en is warm zat. Ik kan er nog jaren mee doen als hij niet wordt gestolen.
Verder heb ik nog een kort en licht zwart jasje van Arcterix die winddicht is. Die kan ook zeker nog jaren mee.
[Dit bericht is gewijzigd door hoppe op 02-09-2003 10:20]
quote:Pak je een bruine vuilniszak staat beter bij je muts
Op dinsdag 2 september 2003 10:16 schreef kennydies het volgende:
een uitgeknipte vuilniszak
quote:Nepbont toch mag ik hopen?
Op dinsdag 2 september 2003 10:41 schreef schatje het volgende:
Bontjas van het Waterlooplein.
En wel ffe dat Duitse vlaggetje wegdenken, daar zit uiteraard een Nederlands vlaggetje!!!
Heerlijke jas; 90% wol en 10% kasjmier.
Zeer stoer model, het lijkt net of er een koltrui onderzit.
Vorig jaar gekocht (november '02) voor 380 euro,maar dan heb je ook wat (vind ik).
Maar dat heeft zich al terugbetaald vind ik, het is echt superkwaliteit en het is een redelijk tijdloos model...
Net laten stomen, zit nog in het plastic; can't wait to wear it again
ik wil een licht roze
een andere hele foute
en een normale
Inderdaad kan ik hem alleen aan doen bij temperaturen onder de 5 graden, anders is hij veel te warm. Voor de temperaturen 5-12 graden zoek ik nog een mooie jas, boven 12 graden heb ik een Dunne winterjas die niet zo heel erg warm is. Deze draag ik vaak icm een dunne bodywarmer eronder.
quote:Deze heb ik dus, alleen dan zonder koltrui-gedoe
Op dinsdag 2 september 2003 21:33 schreef Vuitton het volgende:
Mijn zwarte Hugo Boss (black label) winterjas, nog net geen 3/4, valt rond de bovenbenen.Heerlijke jas; 90% wol en 10% kasjmier.
Zeer stoer model, het lijkt net of er een koltrui onderzit.
Vorig jaar gekocht (november '02) voor 380 euro,maar dan heb je ook wat (vind ik).
Maar dat heeft zich al terugbetaald vind ik, het is echt superkwaliteit en het is een redelijk tijdloos model...Net laten stomen, zit nog in het plastic; can't wait to wear it again
quote:Foto graag
Op woensdag 3 september 2003 12:09 schreef wiseguy79 het volgende:
Pall Mall Flight JackVerder gewoon een blazer-achtige jas. Ook super.
even wachten tot mn reddingsbrigadevergoeding binnen is, en dan kan ik m gaan kopen
oude hangt achter in de garage....
mag k niet meer aan
die was 3e hands
hahahahahahha
Een Musto, Gaastra of Helly Hansen, gewoon een stevig zeiljack, lekker warm en direct mooi voor op het water het hele jaar door.
ennuh tis zonder bond kraag dus maak je niet druk
quote:geee die heb ik!
die andere waren toch niet zo mooi:Maar ik zag deze jas. Het is wat anders als ik eerst in gedachte had maar eigenlijk vind ik hem toch wel vet. Wat vindne jullie ervan?
quote:
quote:
Ik heb hem zelf ook gekocht. Ik had er al snel spijt van en inmiddels is hij in de jassen hemel. na ca. 1 1/2 maand was ik hem zo zat dat hij de vuilnisbak in is verdwenen. Doe mij toch echt maar zo'n lekkere dikke donsjas!
en ik ga nog een mooie armani of tommy jas kopen
zwart, beetje jeans achtige stof, maar net nie helemaal... wel heel stevig
borgvoering (soort schapie-stof )
lengte tot aan de knie
Is een grijze Nike jas, met vulling.
Ben op zoek naar een nieuwe, vind alleen de prijzen giga hoog (¤ 150 voor een 'leuke' jas)
Jas + muts die die dude op heeft.
quote:duur?
Op zaterdag 25 oktober 2003 17:48 schreef Thermo het volgende:
[afbeelding]Jas + muts die die dude op heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |