Mental imagesquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tenminste iemand die me uit elkaar trekt, hehe.
Ok, leave the tea.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt ontzettend goor.
Aluin thee is wel wat voor jouquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
mij ook welquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stukje chocola met melkquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mij ook wel
een stukje chocolade met een kopje thee is dan wel weer echt zooooo heerlijk
nu heb ik daar zin inquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mij ook wel
een stukje chocolade met een kopje thee is dan wel weer echt zooooo heerlijk
warme melk dan wel hoop ik?quote:
Beetje chocoladesause over een mooie borstquote:
Met slagroomquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Beetje chocoladesause over een mooie borst
nu doe je er zelf aan meequote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:54 schreef rhubarbje het volgende:
ow god jullie zitten er wel lekker in de laatste tijd
Zat ik er maar lekker in hihahoquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:54 schreef rhubarbje het volgende:
Ik snap hem nietquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:01 schreef Faxie het volgende:
M'n aluin grap werd niet begrepen?Ik vond 'm wel goed eigenlijk
In cartoons zie je dat wel eens verschijnen. Dan eten ze iets met aluin erin, en dan trekt heel die mond dichtquote:
Jamaar tettersquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:54 schreef rhubarbje het volgende:
"Thee drinken". Sure.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:37 schreef KomtTijd... het volgende:
Zeg CL, wanneer gaan wij weer eens een kopje thee drinken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |