Wat is er wel geloofwaardig in de KLB?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 04:02 schreef hugecooll het volgende:
met de bus gaan maar een taxi pakken als je 'm mist
klinkt niet erg geloofwaardig
Hoezo niet? Ik heb het ook wel eens gedaan. Gewoon om ergens op tijd te komen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 04:02 schreef hugecooll het volgende:
met de bus gaan maar een taxi pakken als je 'm mist
klinkt niet erg geloofwaardig
Had je nog genoeg poen om te betalen?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 05:03 schreef niels0 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik heb het ook wel eens gedaan. Gewoon om ergens op tijd te komen.
Ja dan ben je nog goedkoop. Veel succes met het vinden van een volwaardige baan.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 05:11 schreef Aber2.0 het volgende:
Geen idee, vrijwel iedereen in mijn omgeving heeft een goed betaalde (bij)baan en geen moeite werk te vinden.
Want mensen die met het openbaar vervoer reizen hebben geen geld? Genoeg paupers die een auto hebben hoor.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 05:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Had je nog genoeg poen om te betalen?
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 05:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja dan ben je nog goedkoop. Veel succes met het vinden van een volwaardige baan.
Wanneer je nog geld hebt om te reizen dan is er nog geen armoede.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 05:20 schreef niels0 het volgende:
[..]
Want mensen die met het openbaar vervoer reizen hebben geen geld? Genoeg paupers die een auto hebben hoor.
Degene die over een taxi nemen begon na het missen van een bus en ikzelf zitten dan ook niet in armoede. ;-)quote:Op donderdag 10 oktober 2013 05:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer je nog geld hebt om te reizen dan is er nog geen armoede.
Je volgt een zeer gewilde studie zodat werkgevers in de rij staan?quote:
Wie zegt dat ik nu een tijdelijk contract heb?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 05:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je volgt een zeer gewilde studie zodat werkgevers in de rij staan?
Zo'n bijbaan zegt niets, jij kunt daardoor studieschuld beperken maar wanneer je er 3 jaar tijdelijk contract op hebt zitten vlieg je net zo hard buiten dan al die anderen.
Terugkomen hoeft niet meer want je bent te duur geworden dan.
Je hebt een bijbaan met vast contract?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 05:31 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik nu een tijdelijk contract heb?
Dat bestaat niet wou je zeggen?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 05:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je hebt een bijbaan met vast contract?
Nee ikzelf werk gewoon en studeer daarnaast en ik heb een vast contract ja.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 05:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan heb jij het goed voor elkaar.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 05:34 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Nee ikzelf werk gewoon en studeer daarnaast en ik heb een vast contract ja.
Dit dus, gewoon een stel paupers die niet met geld om kunnen gaan. Net zoals het meerendeel van alle 'armen'.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:49 schreef MAHL het volgende:
[..]
Sowieso heb je wel erg verkeerde prioriteiten als je geen geld heb voor de taxi maar wel je in de kroeg of club helemaal lam zuipt.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 05:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo'n bijbaan zegt niets, jij kunt daardoor studieschuld beperken maar wanneer je er 3 jaar tijdelijk contract op hebt zitten vlieg je net zo hard buiten dan al die anderen.
Terugkomen hoeft niet meer want je bent te duur geworden dan.
Alles wijst er op dat je dat wel dacht, als dat niet geval is dan my bad.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 05:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat verheven toontje moet ik beetje van kotsen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 05:39 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Dit dus, gewoon een stel paupers die niet met geld om kunnen gaan. Net zoals het meerendeel van alle 'armen'.
Voor de meeste geldt toch wel dat je na 3 contracten een andere baan mag gaan zoeken. Met een vast contract heb je toch wel een veel betere perspectief en hoef je je alleen druk te maken als een bedrijf failliet gaat of moet reorganiseren.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 05:41 schreef niels0 het volgende:
Alsof een vast contract nog iets waard is tegenwoordig. Gelukkig is er voor mij altijd werk dus zit niet zo te wachten op een vast contract.
Dat is waar maar ik vind wel dat een vast contract minder waard is als vroeger. Als ze van je af willen lukt ze dat hoe dan ook.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 05:44 schreef editoor het volgende:
[..]
Voor de meeste geldt toch wel dat je na 3 contracten een andere baan mag gaan zoeken. Met een vast contract heb je toch wel een veel betere perspectief en hoef je je alleen druk te maken als een bedrijf failliet gaat of moet reorganiseren.
Ah, is het Donderdag? Was de dag alweer vergeten.quote:
Ironische noot in verder redelijke serieuze OP, chapeauquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:10 schreef Roadtrip het volgende:
... Er zijn mensen die 5km dronken naar huis lopen omdat ze geen taxi kunnen betalen...
Voel me helemaal niet verheven, is gewoon een feit, dat een meerderheid van de mensen die nu zielig zitten te doen omdat ze weinig geld of schulden hebben gewoon jarenlang niet nagedacht hebben wat ze met hun geld doen. Lekker alles op de pof gekocht.. en dan nu raar kijken.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 05:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat verheven toontje moet ik beetje van kotsen.![]()
Gros van de alleenstaande moeders in de bijstand heb ik ook geen medelij mee hoor. Als je daar zit met je krappe beurs en drie kindjes van drie papaas had je wellicht je beentjes bij elkaar moeten houden. En moet je nu op de blaren voor je eigen gedrag zitten.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:41 schreef Die_Bratpfanne het volgende:
Echte armoede is kut en dat wens je niemand toe. Ook in Nederland bestaat echte armoede. Alleenstaande moeders in de bijstand bijvoorbeeld. Echter mensen die eerst jaren op de pof leven en vervolgens in de shit raken omdat ze een achterstand op hun hypotheek-, energie-, Wehkampe etc rekeningen hebben, das gewoon dom. Geen medelijden mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |