quote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
http://www.sprell.no
Roomsnoes woont niet in NL
quote:Op maandag 17 februari 2014 16:02 schreef Roomsnoes het volgende:
Gewoonmezelf, wat Burdie zegt, inderdaad
Misschien dat Mousemickey weet of en zo ja waar ze in NL te koop zijn, aangezien haar achterneefje er een heeft?
En Stormqueen, je kan een tweeling bakken, en ieder in zijn eigen al dan niet lulluke wiegje leggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, heeft mijn vriend gedaanquote:
Nee, een Leander meegroeibed. We hebben nog extra stukken zodat het ook een peuterbed kan worden.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:08 schreef Bolletje... het volgende:
Wauw dot, erg leuk! Is dat zo'n stokke meegroei bedje?
Ditquote:Op zondag 9 maart 2014 20:50 schreef mignonne het volgende:
Mus wat mooi!!![]()
het schuin, het wit het hout <3 ik hou ervan <3 wat een heerlijk kamertje
quote:Op zondag 9 maart 2014 20:48 schreef mignonne het volgende:
Dot súperleuk!!![]()
Heb de foto hier laten zien en mijn meiden waren helemaal weg van
Wel naar Dld? Ik wil best helpen..quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:10 schreef Dot. het volgende:
Ik zal ze straks nog even terugzetten en PMen![]()
Weet iemand waar ik (offline) leuke haakjes kan kopen? Ik had de perfecte Totoro haakjes gevonden op Ebay, maar die verzenden niet naar Nederland, zelfs niet na een smeekmailtje dat het echt mijn babykamer af maakt![]()
Het liefste losse haakjes of knopjes die in de muur of tegen de kast geplakt kunnen worden en dan graag in hout, wit of groen. Een vormpje is leuk, maar hoeft niet. Ik zag bijvoorbeeld bij Kleine Zebra knoopjes en de Hema heeft op zich wel een geinig sterretje, maar dat is het ook net niet... Leenbakker en Kwantum vind ik ook niks leuks.
Oh, wat een goed idee! Ik heb ook een vriendin in Duitsland, ik zal haar eerst even vragen, want die komt misschien wel even langs als de kleine er is, dan kan ze ze meenemenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:13 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Wel naar Dld? Ik wil best helpen..
quote:Op zondag 9 maart 2014 20:49 schreef Mevr_Mus het volgende:
Onze peuter heeft een peuterbed! Cadeau van opa en oma en ik ben er erg blij mee(en peuter zelf ook gelukkig
)
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 april 2014 08:58 schreef Sannne het volgende:
Tnx voor de tip! Even zoeken! De kamertjes van jouw meisjes zijn ook zó leuk. Ik heb het kantengordijnenidee van jou gejat!
ah ok, dan is het wel fijn. Wij zitten geloof ik op 2,70 maar ben er niet helemaal zeker van. Ik geloof dat die gordijnen 3,20 lang zijn ofzo. En ik heb ze natuurlijk niet helemaal tot het plafond gehangen. Je hebt in elk geval speling genoeg om er zelf wat mee te doen qua inkorten ofzo.quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:05 schreef Sannne het volgende:
Maar we hebben ook hele hoge kamers! Maar jij ook, zo te zien (zelfde deuren/raampjes er boven)
Kun je niet in de winkel even kijken hoe breed ze zijn als je het open doet? Misschien valt het wel mee? Het ziet er niet onmogelijk uit in elk geval, je muur.quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:20 schreef Sannne het volgende:
Ja, precies. Misschien toch alleen de kanten gordijnen ipv mijn oh zo geliefde dikke linnen gordijnen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |