Het is inderdaad voor ts niet te hopen dat evenveel vrouw man is als op FOK!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:04 schreef Elan het volgende:
Zijn niet een heleboel van die profielen gewoon fake?
Nee alles wordt direct van FB gehaald. Kan alleen als je daar een fakeprofiel aanmaakt. En waarom zou je je voordoen als vrouw en vervolgens mij negeren?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is inderdaad voor ts niet te hopen dat evenveel vrouw man is als op FOK!
Indien serieus. Hoe ga je te werk?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:06 schreef TwentyFourr het volgende:
Heb al 30 matches, dit is echt fantastisch!
Hmm, dat is inderdaad waar, het moment van daarbij stilstaan moest bij mij nog komenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee alles wordt direct van FB gehaald. Kan alleen als je daar een fakeprofiel aanmaakt. En waarom zou je je voordoen als vrouw en vervolgens mij negeren?
Facebook --> Profielfoto --> Brad Pittquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Indien serieus. Hoe ga je te werk?
Je kan niet echt op een bepaalde manier te werk gaan omdat het gewoon puur vleeskeuring is. Gewoon liken wat je eventueel wel ziet zitten en kijken of zij er hetzelfde over denken.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Indien serieus. Hoe ga je te werk?
Welke vrouwen like jij (op een schaal van 1 tot 10?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:09 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Je kan niet echt op een bepaalde manier te werk gaan omdat het gewoon puur vleeskeuring is. Gewoon liken wat je eventueel wel ziet zitten en kijken of zij er hetzelfde over denken.
Je krijgt toch 293831 vrouwen dus hoog inzetten.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Welke vrouwen like jij (op een schaal van 1 tot 10?
Doe ik. Enige nadeel is dat vrouwen na hun 20e enorm beginnen af te takelen. Heb 18-25 aanstaan. Bij 18 is 2/3 wel raakbaar. Richting de 25 zijn het echt uitzonderingenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:12 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Je krijgt toch 293831 vrouwen dus hoog inzetten.
Niet alleen op het uiterlijk afgaan hè.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe ik. Enige nadeel is dat vrouwen na hun 20e enorm beginnen af te takelen. Heb 18-25 aanstaan. Bij 18 is 2/3 wel raakbaar. Richting de 25 zijn het echt uitzonderingen
Zet je toch gewoon op 18-21, no shame.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe ik. Enige nadeel is dat vrouwen na hun 20e enorm beginnen af te takelen. Heb 18-25 aanstaan. Bij 18 is 2/3 wel raakbaar. Richting de 25 zijn het echt uitzonderingen
Ja, maar binnen 100 km leeftijd 18-55 jaar, moet er toch wel wat tussen zitten?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:06 schreef Annoyance het volgende:
[..]
Maar jij bent een vrouwmensch? DIe zijn altijd in de minderheid @ online-dating.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |