SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roze haren
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Huh? Jawel hoor, die gasten spelen overal. Alleen Baskische ploegen als Sociedad en Bilbao weigeren om met spelers zonder Baskische roots te spelen..dus omgekeerd eigenlijk.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:28 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik dacht dat die niet voor Spaanse ploegen spelen.
Ohw, ja ik wist dat er iets was maar niet meer precies hoe het zat.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Huh? Jawel hoor, die gasten spelen overal. Alleen Baskische ploegen als Sociedad en Bilbao weigeren om met spelers zonder Baskische roots te spelen..dus omgekeerd eigenlijk.
Al zijn ze tegenwoordig wel veel creatiever dan vroeger. Als je nu een achterneef hebt die af en toe op een camping in Baskenland staat is het ook goed volgens mij.
Sociedad niet toch? Alleen Bilbao toch?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Huh? Jawel hoor, die gasten spelen overal. Alleen Baskische ploegen als Sociedad en Bilbao weigeren om met spelers zonder Baskische roots te spelen..dus omgekeerd eigenlijk.
Al zijn ze tegenwoordig wel veel creatiever dan vroeger. Als je nu een achterneef hebt die af en toe op een camping in Baskenland staat is het ook goed volgens mij.
Sociedad ook hoorquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:32 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Sociedad niet toch? Alleen Bilbao toch?
Ja, je hebt gelijk zie ikquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:32 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Sociedad niet toch? Alleen Bilbao toch?
quote:Tot 1989 had de club samen met de Baskische rivaal Athletic de Bilbao het beleid om alleen Baskische spelers aan te trekken. Aan dit beleid kwam een einde met de komst van de Ier John Aldridge, die overkwam van Liverpool FC. Sindsdien contracteerde Real Sociedad alleen Basken én buitenlanders. In 2002 werd ook met dit beleid gebroken toen de Asturiër Sergio Boris werd overgenomen van Real Oviedo. De Andalusiër Alvaro Novo werd in 2005 de tweede niet-Baskische Spanjaard bij Real Sociedad.
Was de scheids ook partijdig dan?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:33 schreef HugoohAFCA het volgende:
3 corners 3 doelpunten. Voor de rest ultra def 5-3-2-1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dat is 3x...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:36 schreef Grandesco het volgende:
Ja hoor 2x disconnect van EA servers in 10 minuten.
2x DNF
Oh.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:35 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee hoor, al een tijd niet meer.
Nog 1x proberen en anders kan EA dikke vinger krijgenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:39 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
HAAL DIE KAT DAN OOK VAN JE BUFFON AF
Deze manquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:40 schreef Pino0 het volgende:
Het is weer eens zover. Ik scoor de eerste. Meneer maakt gelijk in 45' en in wint in 90'. Hoe goed ik ook speel, ea neukt je toch wel. Allemaal doorgestoken kaart die divisies, zolang je corners er maar in gaan win je toch wel.
Omdat jij er niet mee om kan gaan.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:44 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ja maar het is elke keer raak. Waarom zit er sowieso in?
Wat is dan de beste manier van het tegen gaan?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Omdat jij er niet mee om kan gaan.
Geef dan ook geen corners weg.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:44 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ja maar het is elke keer raak. Waarom zit er sowieso in?
De bal niet over de lijn van het doel te laten gaan en hem in de andere kant wel erover te krijgen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:45 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Wat is dan de beste manier van het tegen gaan?
Je controller tegen de muur gooien en daar foto's van plaatsen in dit topic.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:45 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Wat is dan de beste manier van het tegen gaan?
...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je controller tegen de muur gooien en daar foto's van plaatsen in dit topic.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je controller tegen de muur gooien en daar foto's van plaatsen in dit topic.
Ik geloof dat het ons niet boeit.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:51 schreef byah het volgende:
Valt het iemand anders op dat je eerder goals tegenkrijgt net nadat je gescoord hebt?
en dat ik al fucking 25 dagen niet kan traden
ikquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:53 schreef RavioliPunch het volgende:
Wie heeft die reeks pino rage posts dan nog? Weet zeker dat zoiets er was
Ik zie het, dan gaan de David Luiz en Gundogan die ik de pakjes ervoor kreeg dus voor meerquote:
Hier loopt het ook voor geen meter. Ik hoop dat het gewoon de vorm van de dag isquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:53 schreef Fuszy het volgende:
Nou mijn team gaat de prullenbak in. Kut team
geef 'm dan aan mijquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:53 schreef Fuszy het volgende:
Nou mijn team gaat de prullenbak in. Kut team
Ondanks dat ik een heel leuk team heb met een aantal goede spelers denk ik toch dat 4-3-3 (4) niks voor mij is. Pelle is een beest in de lucht, maar zo speel ik nietquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hier loopt het ook voor geen meter. Ik hoop dat het gewoon de vorm van de dag is
Ik ga denk ik ouderwets 3-5-2 doen. Maar wil daar eigenlijk mee wachten tot die konko chemistry kaarten wat duurder zijn gewordenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ondanks dat ik een heel leuk team heb met een aantal goede spelers denk ik toch dat 4-3-3 (4) niks voor mij is. Pelle is een beest in de lucht, maar zo speel ik niet. Krijg amper ballen op zijn kop.
Ik denk dat ik toch maar een 4-4-2 (2) ga proberen met 2x een cdm en 2 spitsen. Waarbij er 1 een sterke spits is en de andere beweeglijk.
Niemand hier kan je helpen en dat weet je.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:59 schreef byah het volgende:
[..]
Totdat iemand uit de OP een maand lang niet kan traden
Dat zou echt een ramp zijnquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:59 schreef byah het volgende:
[..]
Totdat iemand uit de OP een maand lang niet kan traden
Ik ook!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ga mijn geheimen niet verklappenquote:
ga dan niet stoer lopen doen met je posts dat je winst draaitquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik ga mijn geheimen niet verklappen
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:00 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik ook!
Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Je verwacht het niet he.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:04 schreef Maver24 het volgende:
James Rodriquez uit het bekende pakje. Die kan ik mooi gebruiken
Bekende pakje?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:04 schreef Maver24 het volgende:
James Rodriquez uit het bekende pakje. Die kan ik mooi gebruiken
Het schiet ook niet echt heel erg op hoorquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ga dan niet stoer lopen doen met je posts dat je winst draait
het zal vast en zeker meer opschieten dan mijn gehandel.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het schiet ook niet echt heel erg op hoor
Maar volgens mij komt het vooral ook omdat het woensdagavond a.k.a. TOTW-avond is.
Gewoon silvers he, zoals de meeste hier denk ik.
Lievv.quote:
Ik weet niet of het al gezegd is, maar Totti.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het zal vast en zeker meer opschieten dan mijn gehandel.
[ afbeelding ]
goeie speler lijkt me
Hoe handel jij dan?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het zal vast en zeker meer opschieten dan mijn gehandel.
[ afbeelding ]
goeie speler lijkt me
Totti's kopen voor 3k en hopen dat ie duurder wordt.quote:
Mijn tip is om spelers te zoeken (brons, zilver of goud, maakt niet uit). Die rond de 2-3k verkopen. Dan zijn ze vaak wel op te pikken voor 500-1000c onder die prijs. En dan gewoon telkens opnieuw listen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Totti's kopen voor 3k en hopen dat ie duurder wordt.
Af en toe een Dorrans met 500c winst en daar houdt het wel mee op
Die chemiekaarten.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:10 schreef Djeetje het volgende:
Ik handel helemaal niet heb veel investeringen voor in de toekomst lopen
Ik vind ook dat ik genoeg inspanningen heb gedaan met die chemistry kaarten eigenlijk.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:10 schreef Djeetje het volgende:
Ik handel helemaal niet heb veel investeringen voor in de toekomst lopen
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die chemiekaarten.
schaduw en jager toch?
Krijg nog steeds een harde plasser als ik er aan denk hoeveel ik er mee verdienquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind ook dat ik genoeg inspanningen heb gedaan met die chemistry kaarten eigenlijk.
hehehe nu heb je het toch verklaptquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Mijn tip is om spelers te zoeken (brons, zilver of goud, maakt niet uit). Die rond de 2-3k verkopen. Dan zijn ze vaak wel op te pikken voor 500-1000c onder die prijs. En dan gewoon telkens opnieuw listen.
Ik heb nu heel veel Locadia's, die waren paar dagen terug nog 1100 coins ofzo, ik heb er heel veel gekocht en die list ik telkens voor 2500c. Daardoor is de prijs al wel wat omhoog gegaan trouwens.
Jij krijgt van alles een pieve stiemelquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:13 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Krijg nog steeds een harde plasser als ik er aan denk hoeveel ik er mee verdien
Bij mij duurde dat moment kort. Maar dat is de leeftijd.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:13 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Jammer dat ik daar geen tijd voor heb gehad, toen die glitch actief was. Anders had ik dat ook gedaan.quote:
Gelukkig post je er niet iedere dag 876 keer over.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:13 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja, maar ik vertel niet letterlijk welke spelers ik gebruik. Locadia was wel een klein gokje, maar betaalt zich nog niet uit ofzoquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hehehe nu heb je het toch verklaptevengoed bedankt, ik ga er morgen wel een keer voor zitten
hij is niet snel genoeg voor je zeker?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een grapje maakte toen je zei dat je die Griekse spits cool vond
eerst het spel maar eens halenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:17 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Zolang je maar niet raar als bakkert gaat doen vind ik alles goed.
86 shooting en 83 heading als speerpunten. Plus karige league. Zou daar niet echt 10K voor uitgeven persoonlijk. En ik heb zelf Altidore en Gomez als spitsen. Geen pace beesten dus.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij is niet snel genoeg voor je zeker?
ik kan er toch altijd weer 10k voor terugkrijgen dus veel boeit het niet echtquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
86 shooting en 83 heading als speerpunten. Plus karige league. Zou daar niet echt 10K voor uitgeven persoonlijk. En ik heb zelf Altidore en Gomez als spitsen. Geen pace beesten dus.
Dat is weer een heel goed argument van jouquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik kan er toch altijd weer 10k voor terugkrijgen dus veel boeit het niet echtlijkt me gewoon leuk om een keer uit te proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |