Ja was jammer idd.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:09 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ok nice job bij de survival. Jammer dat ik weinig meer kon toevoegen vanaf wave 7
Ik heb nu 25 granaten. Straks kan ik wat sticky bombs halen, ook lachen als ze in een groepje staan. Bewaar ik dan voor wave 8 en verderquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:11 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Ja was jammer idd.
Uiteindelijk leverde het nog aardig wat geld op gelukkig
Granaten liggen ook voor het oprapen na een bepaalde wave..quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:12 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik heb nu 25 granaten. Straks kan ik wat sticky bombs halen, ook lachen als ze in een groepje staan. Bewaar ik dan voor wave 8 en verder
Tja weinig tijd. Moest health/armor pakken, ook nog wat wapens en daarna is het alweer dekking zoeken. Maar zal er op lettenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:14 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Granaten liggen ook voor het oprapen na een bepaalde wave..
Weetniet of het je was opgevallen..
Die tijden zijn echt bizar iddquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:24 schreef Grazzle het volgende:
Als je World Record wilt halen, moet je dan echt het wereld record halen? Dat is toch onmogelijk? Net trouwens weer 7200 erbij door te winnen met racen. Vliegen is echt mijn ding, met Mallard.
Zal er niet een soort 'door Rockstar bedachte' world-record zijn? Wel kut, op mijn vorige poppetje had ik door die server problemen wel een wereld-record en dus die tattoo van die blonde chick.quote:
Hoe zie je het wereld-record?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:27 schreef PicoMMP het volgende:
Zijn ook mensen die cheaten. Op sommige tracks staat een wereldrecord van bv 14 seconden, terwijl ik er ruim 2 minuten over doe.
Geen idee hoe dat werkt. Misschien hoe snel je klaar bent voor de race?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:34 schreef exile79 het volgende:
Nou weet ik nog steeds niet waarom ik altijd achteraan start.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:32 schreef Grazzle het volgende:
OOOOOOOOOH gewoon 3x op rij een race gewonnen! 3x 7k! ECHT, wtf, racen is mijn ding yo peace ouwe alles. Net stond ik hele tijd achteraan en op het aller laatste moment iedereen ingehaald door als een swaggerboy overal langs te glippen met een concentratie-tong uit mijn bek. Gr gr
Iedereen was elkaar aan het afschieten terwijl jij al weg wasquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:33 schreef Muto het volgende:
Ik heb na het racen een biertje kennen halen en nog was niemand anders binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |