Zit jij er ook in?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:59 schreef rumiii het volgende:
jatoch![]()
tijdstip zal dan wel voor de meesten een obstakel vormen
sorry man, ik neem aan dat jullie met een groep online zijn? Haha, voeg me toe als je zin hebt: zulfikar77quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Kak, miste ik even gruwelijk het 3e checkpoint.
Ze hoeven die aars-bergen niet van je.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:04 schreef rumiii het volgende:
[..]
sorry man, ik neem aan dat jullie met een groep online zijn? Haha, voeg me toe als je zin hebt: zulfikar77
ik hoef die shit ook niequote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:06 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Ze hoeven die aars-bergen niet van je.
En ditquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:56 schreef SevD het volgende:
[..]
Bazending.
Je hoort geen tyfus en wil je dat andere mensen je horen moet je fokking hard schreeuwen![]()
*krak* Ja, heel goedquote:- 20 graden variabele microfoonarm maakt beweging van of naar de wang mogelijk, meegaand met de contouren van het gezicht.
quote:Join us today, become a bad sport for the KKK Hat.
Lets all be KKK brothers.
times for a KKK party (ps Im black)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe al niet meer mee want ik overtreed de regels.
oh ah toma toma vem vem vem vem
NLRobbertquote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:18 schreef rumiii het volgende:
[..]
Wat is je psn man? Ik heb niets binnengekregen namelijk.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:18 schreef Divje het volgende:
Wie heeft er zin om een clubje op te richten waarover niet gepraat word.* RingBewoner Join.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UI Made bij VanilleKwark.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |