Gelukkig wel.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:00 schreef JackieBrown het volgende:
Als je heupen maar smaller zijn dan je schouders
Black magic woman. Is dat over JackieBrown?quote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:03 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Black magic woman. Is dat over JackieBrown?
Zijn hoofd klopt echt niet in verhouding met zijn lichaam. Wat is met die guytje.quote:
Afgewezenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Tweede huwelijksaanzoek in twee opvolgende topics. Ik noteer het even.
Hij heeft geen bovenlip.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zijn hoofd klopt echt niet in verhouding met zijn lichaam. Wat is met die guytje.
eerste wat bij me opkwamquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zijn hoofd klopt echt niet in verhouding met zijn lichaam. Wat is met die guytje.
Die hele gozer is een faal van god...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:13 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo zie je maar dat je zonder facial aesthetics gewoon moet dimmen als je niets serieus te melden hebt. Wat een rasmongool.quote:
Latsbrah!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:13 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hu, ik? Of die IKEAdude.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat je zonder facial aesthetics gewoon moet dimmen als je niets serieus te melden hebt. Wat een rasmongool.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:19 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Dan kan je meteen de tumblr plaatsen.
http://www.tumblr.com/tagged/fat-acceptance
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het geld heeft altijd gelijk. ~Eugène Krabs
T is gewoon een rasmongool.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:21 schreef Yamcha het volgende:
Geen respect voor Latsbrah hier zeg, volgens mij is hij groter dan iedereen in dit topic.
Zeg eens eerlijk, kom ik weleens langsrijden in mijn bolide in die ZMA-infested dreams van je?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Jij nooit man, ik kan jou nooit (buiten die bolide van je) disrespecteren.
Prachtige benen heeft die man.quote:
Sterker nog, ik rijd er zelf wel eens inquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:22 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk, kom ik weleens langsrijden in mijn bolide in die ZMA-infested dreams van je?
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:13 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lol wat een gaylords. Was dat voor of na de 4 man gangbang? Ik denk voor, want ik zie geen sperma op hun hoofd.quote:
Zijn benen ook niet. Fanta heeft grotere kuiten.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Die lats zijn wel bizar, maar hij ziet eruit als Wereldkampioen Freakshowquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:21 schreef Yamcha het volgende:
Geen respect voor Latsbrah hier zeg, volgens mij is hij groter dan iedereen in dit topic.
Hij is Zweeds toch? De meeste Zweden zien er gaar uit.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Die lats zijn wel bizar, maar hij ziet eruit als Wereldkampioen Freakshow
Is een beetje echt zo en een beetje door de belichting en houding. Desalniettemin ben ik wel jaloers op haar kuiten.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:04 schreef JackieBrown het volgende:
Is de ene kuit nou veel groter dan de ander of is dat mn mobiele schermpje die dat doet
De mannen ja. De vrouwen kunnen wel lekker zijn. Vraag maar aan Snakey.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hij is Zweeds toch? De meeste Zweden zien er gaar uit.
Weet ik veel, eerste keer dat ik em ziequote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
hahahhaa goeiequote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]! De lekkerste mannen op deze aardkloot komen uit Zweden en Noorwegen.
1800% srs. Was in Kroatie op vakantie, en daar was een Noors handbalteam op training/vakantie/weetikveelwathetwas. Heb nog nooit zo veel mooie, gespierde, gebruinde, goed verzorgde mannen bij elkaar gezien.quote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]! De lekkerste mannen op deze aardkloot komen uit Zweden en Noorwegen.
Ja het zijn allemaal metrosexuelen inderdaad. Zweden is op dit moment het grootste beta land op aarde waar het feminisme en gender equality het voor het zeggen hebben.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:31 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
1800% srs. Was in Kroatie op vakantie, en daar was een Noors handbalteam op training/vakantie/weetikveelwathetwas. Heb nog nooit zo veel mooie, gespierde, gebruinde, goed verzorgde mannen bij elkaar gezien.
Maar jouw smaak ligt dus elders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |