abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132038238
Ooohhh ik heb voor het eerst sinds ongeveer anderhalf jaar weer Lush besteld en dat is net binnengekomen O+ O+ Ik ga vanavond genieten van een douche met Snowfairy *O* O+
And so the lion fell in love with the lamb
pi_132038249
quote:
10s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 14:09 schreef Kper_Norci het volgende:
Oh, grote paniek bij ons op de webshopafdeling. Collega komt binnen, iemand roept zijn naam, maar in verkleinvorm, hij gooit voor de gein met een sleutelbos naar diegene, maar mist en de sleutelbos raakt het aquarium, waardoor het glas barst en alles op de grond stroomt, incl. vissen. Gelukkig zijn de visjes gered, maar wat een toestand zeg _O-
:D _O-
And so the lion fell in love with the lamb
pi_132038279
quote:
Oh, grote paniek bij ons op de webshopafdeling. Collega komt binnen, iemand roept zijn naam, maar in verkleinvorm, hij gooit voor de gein met een sleutelbos naar diegene, maar mist en de sleutelbos raakt het aquarium, waardoor het glas barst en alles op de grond stroomt, incl. vissen. Gelukkig zijn de visjes gered, maar wat een toestand zeg _O-
Whehehe _O-
pi_132038299
Whahaha :P
pi_132038368
Collega is wel zo sportief om een nieuw aquarium te betalen, hij staat zelfs de vloer te stofzuigen nu :P

Maar het leek wel of er iemand gereanimeerd moest worden, ineens allemaal rennende collega's en paniek :D
pi_132038627
quote:
2s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 14:22 schreef Kper_Norci het volgende:
Collega is wel zo sportief om een nieuw aquarium te betalen, hij staat zelfs de vloer te stofzuigen nu :P

Maar het leek wel of er iemand gereanimeerd moest worden, ineens allemaal rennende collega's en paniek :D
En overal koffiekopjes met overspannen vissen op de bureaus O+
pi_132038881
quote:
10s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 14:32 schreef Queller het volgende:

[..]

En dan zo'n vis die met een zielig gezicht zegt "blup ik lust geen koffie -O- " :P
Rewimo geslaagd met shoppen ^O^
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 12:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier ging het chippen ook gewoon goed bij alle katten.

Droomhuizen zo leuk om te zoeken. Al mag ik voorlopig niet verhuizen.

[ link | afbeelding ]
Rossi ligt prins heerlijk

[ link | afbeelding ]
Maar dit is de bedoeling.
Mijn datumgenootje O+
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_132038922
quote:
10s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 14:32 schreef Queller het volgende:

[..]

Ze zitten heel zielig in een zwarte emmer, maar morgen hebben ze als het goed is een mooi nieuw aquarium. Alleen het stenen Spongebob beeldje zullen ze moeten missen want die viel ook kapot :P
pi_132039744
quote:
2s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 14:42 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ze zitten heel zielig in een zwarte emmer, maar morgen hebben ze als het goed is een mooi nieuw aquarium. Alleen het stenen Spongebob beeldje zullen ze moeten missen want die viel ook kapot :P
Ik ben benieuwd of ze morgen nog leven, vissen kunnen niet zo veel hebben :P
pi_132039758
Mijn god, ik zat net even posts van mezelf van 2.5 jaar geleden terug te lezen, wat een gezeik steeds zeg _O- Arme jullie :@ :')
pi_132039869
Wat een sensatie kper. Arme visjes.
Bij mij hielden vissen het uitzonderlijk lang vol zonder eten. Of met veel te veel eten. Ik ben niet zo goed met vissen :@

Bamba geniet ze vanavond.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 10 oktober 2013 @ 17:15:56 #87
163650 Greys
pi_132041296
quote:
:D _O-
Het zal je gebeuren :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_132041320
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 15:09 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd of ze morgen nog leven, vissen kunnen niet zo veel hebben :P
Ik sta er sowieso van te kijken dat ze het op die afdeling al 3 jaar uithouden, dan moet dat nachtje in een emmer ook wel lukken :P
pi_132041429
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 15:09 schreef Oognip het volgende:
Mijn god, ik zat net even posts van mezelf van 2.5 jaar geleden terug te lezen, wat een gezeik steeds zeg _O- Arme jullie :@ :')
En bedankt , heb net een uur teruggelezen :P, maar het viel reuze mee met jou hoor :*
Niet dat ik veel beters te doen had want ik ben nu echt ziek, dat was lang geleden :o
Nu heb ik trouwens ineens wel genoeg te doen om de tijd om te krijgen want ik heb een nieuwe telefoon en gisteren zette die uit zijn eigen alle contacten al van de oude in de nieuwe telefoon, vraag me niet hoe :? maar ik was blij.
Vandaag moest ik de simkaart activeren wat ook nog lukte, dus ik denk dat gaat prima, maar helaas kom ik er net achter dat mijn contacten nu van beide telefoons verdwenen zijn 8)7 , dus die mag ik die allemaal weer opzoeken en erin gaan zetten :(
pi_132041469
Gewoon opslaan in de cloud, dan kan je ze zo importeren.

Maar het zal wel geen Iphone zijn zeker? Overigens zou dat met Android ook moeten kunnen, i.c.m. een google account.

En anders even vragen aan de NSA :')
pi_132041473
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 17:19 schreef indaha het volgende:

[..]

En bedankt , heb net een uur teruggelezen :P, maar het viel reuze mee met jou hoor :*
Niet dat ik veel beters te doen had want ik ben nu echt ziek, dat was lang geleden :o
Nu heb ik trouwens ineens wel genoeg te doen om de tijd om te krijgen want ik heb een nieuwe telefoon en gisteren zette die uit zijn eigen alle contacten al van de oude in de nieuwe telefoon, vraag me niet hoe :? maar ik was blij.
Vandaag moest ik de simkaart activeren wat ook nog lukte, dus ik denk dat gaat prima, maar helaas kom ik er net achter dat mijn contacten nu van beide telefoons verdwenen zijn 8)7 , dus die mag ik die allemaal weer opzoeken en erin gaan zetten :(
Oeh dat is zuur :X
Beterschap!
pi_132041487
quote:
5s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 17:21 schreef Kper_Norci het volgende:
Gewoon opslaan in de cloud, dan kan je ze zo importeren.

Maar het zal wel geen Iphone zijn zeker?
iPhone boks!
pi_132041534
quote:
6s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 17:21 schreef Oognip het volgende:

[..]

iPhone boks!
Android hier pop, Xperia, enige van Apple wat rlxd is, is een Ipad, voor de rest blijf ik er ver vandaan.
pi_132041561
Komt trouwens doordat ik op mijn werk al diverse malen negatieve ervaringen met Apple heb gehad, vooral op garantiegebied.
pi_132041586
quote:
6s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 17:23 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Android hier pop, Xperia, enige van Apple wat rlxd is, is een Ipad, voor de rest blijf ik er ver vandaan.
:'( Je stelt me teleur.
pi_132041593
Nee ik heb geen iPhone in de wolken , maar mijzelf kennende krijg ik dat met een iPhone ook wel voor elkaar om iets kwijt te raken :P
Ik heb nu een Samsung :)
pi_132042004
quote:
2s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 17:23 schreef Kper_Norci het volgende:
Komt trouwens doordat ik op mijn werk al diverse malen negatieve ervaringen met Apple heb gehad, vooral op garantiegebied.
Wat dan? Iets met waterschade? :')
pi_132042573
quote:
arme visjes
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_132043192
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 17:36 schreef Oognip het volgende:

[..]

Wat dan? Iets met waterschade? :')
Helderziend? :')

Gelukkig maar 1x vaatwasser-water in de woning :X :r
pi_132043515
quote: