SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roze haren
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Precies, want dan voel ik me, Arisch als ik al ben, nog superieurder.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:05 schreef Djeetje het volgende:
Het geeft Bakkert een kick om mensen als Hitler te steunen
Jij bent vast een dictator in je vrienden groep.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Precies, want dan voel ik me, Arisch als ik al ben, nog superieurder.
zegt onze wanna be youtuber die pics van zijn zusje postquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:07 schreef Djeetje het volgende:
Allemaal mensen die er van houden als hun ego word gestreeld
Ze moeten voor me knielen, dan weer opstaan en salueren om vervolgens 'Sieg Heil' te roepen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Jij bent vast een dictator in je vrienden groep.
Ik hou er van als mijn geslachtsdeel word gestreeldquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zegt onze wanna be youtuber die pics van zijn zusje post
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:07 schreef Kamikazie het volgende:
Godverdomme het gaat echt lekker... 4-2 winst, 7-1 winst en nu 4-0 winst.
Waarom zou je dan ook een mier als CB willen? Die wordt compleet verpletterd.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb dit team wat ik had gemaakt getest en die verdediging (op Perea na) kan echt niethttp://wefut.com/en/squad/971
Nu moet ik iets anders bedenken.
Ik hoef echt niet te weten dat ze op hun knieën moeten voor je hoor..quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ze moeten voor me knielen, dan weer opstaan en salueren om vervolgens 'Sieg Heil' te roepen.
Deze reactie dekt de lading wel.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zegt onze wanna be youtuber die pics van zijn zusje post
tankstation jonguh kutquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:03 schreef Roypsv het volgende:
weet iemand een goede site met goede bijbanen? liefst voor overdag
Nee, nog nooit gehad eigenlijkquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:15 schreef wonton het volgende:
[..]
Heb jij dit ook wel eens?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:15 schreef wonton het volgende:
[..]
Heb jij dit ook wel eens?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |