Er is een groot verschil tussen een voormalige luie leerling die op zijn sloffen zessen en zevens haalt en het hard moeten werken om zessen en zevens te halen. De eerste groep mensen kan inderdaad best succesvol worden in zo'n vakgebied, de tweede groep mensen niet.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:35 schreef Harajuku. het volgende:
Maar eh, die meneer van aardwetenschappen vertelde ook zessen en zevens voor de kundes te halen, en nu leert hij ons over aardwetenschappen en schrijft er boeken over.
ware woorden. We zullen het gaan zien.quote:Op zondag 3 november 2013 01:32 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen een voormalige luie leerling die op zijn sloffen zessen en zevens haalt en het hard moeten werken om zessen en zevens te halen. De eerste groep mensen kan inderdaad best succesvol worden in zo'n vakgebied, de tweede groep mensen niet.
Soms worden mensen er ook beter in naarmate ze ouder worden.quote:Op zondag 3 november 2013 01:32 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen een voormalige luie leerling die op zijn sloffen zessen en zevens haalt en het hard moeten werken om zessen en zevens te halen. De eerste groep mensen kan inderdaad best succesvol worden in zo'n vakgebied, de tweede groep mensen niet.
yes! Zo fijnquote:Op zondag 3 november 2013 12:21 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Tof dat je een opleiding gevonden hebt die "klikt", Hara. Is ook belangrijk.
nou ja, bèta zal wel nooit mijn sterkste kant worden maar het is ook tien jaar geleden en ik was een opstandige puber. De situatie is nu compleet anders natuurlijk.quote:Op zondag 3 november 2013 21:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Soms worden mensen er ook beter in naarmate ze ouder worden.
Ben je in de overgang?quote:Op maandag 4 november 2013 20:46 schreef Harajuku. het volgende:
Wel apart om ineens weer in het stollen, condenseren en destilleren te zitten
Je kunt wat extra stof doorlezen over statistiek en kansrekening, dat zit niet standaard in wiskunde B, voor de rest heb je vooral voordeel hiervan denk ik, wiskunde B is een betere voorbereiding op de opleiding. Misschien kun je de studieadviseur vragen of er ook getest wordt op onderdelen die niet in wiskunde B zitten.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:03 schreef Harajuku. het volgende:
Vraagje. Iemand hier zei dat ze bij vu wiskunde A doen, ik heb B voor me liggen. Kom ik dan met de toets voor verrassingen te staan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |