SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roze haren
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
PSN: DePresident_
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:53 schreef _NZT_ het volgende:
Vieze vuile lapo hunter
Fucking Fipo, fuck yeah
Heeft EA zo gescriptquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:54 schreef HulkHeld het volgende:
Vinden jullie ook dat die verdedigers bij elke steekbal geparkeerd staan? Ze staan maar een beetje naar die bal te kijken zonder dat ze er achteraan rennen.
High attacking work rate doet dat.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:54 schreef HulkHeld het volgende:
Vinden jullie ook dat die verdedigers bij elke steekbal geparkeerd staan? Ze staan maar een beetje naar die bal te kijken zonder dat ze er achteraan rennen.
xbox?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:56 schreef HulkHeld het volgende:
Vind deze FUT maar kut spelen eigenlijk..
Dan houdt het opquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:57 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
PS3, speel zo nu en dan bij een maat.
Elke lob pass op de spits is meteen een gevaar. Zelfs als je speelt met een bronze spits voorin kun je scoren tegen de beste verdedigers.quote:
Als Totti geen IF krijgt dan zijn ze echt fucking achterlijk bij EA. Uhmm... ja... achterlijk.quote:
Die verdedigers zijn op kracht niet te kloppen.. dan klopt er toch iets niet lijkt me.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:58 schreef Jongentje. het volgende:
Mensen die klagen over deze FUT in vergelijking tot de vorige waren waarschijnlijk de ergste pacehoertjes in 13
FUT haterquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als Totti geen IF krijgt dan zijn ze echt fucking achterlijk bij EA. Uhmm... ja... achterlijk.
En het is niet eens zo dat dat komt doordat de spits zo snel is.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:58 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Elke lob pass op de spits is meteen een gevaar. Zelfs als je speelt met een bronze spits voorin kun je scoren tegen de beste verdedigers.
wedden dat mijn fellaini de verdedigers aan de kant zetquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:58 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Die verdedigers zijn op kracht niet te kloppen.. dan klopt er toch iets niet lijkt me.
Ligt aan de aanvaller waarmee je tegen de verdediger staat. Hulk had het bij mij meestal op kracht niet erg moeilijk tegen verdedigers..quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:58 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Die verdedigers zijn op kracht niet te kloppen.. dan klopt er toch iets niet lijkt me.
Elke lob pass valt perfect voor de voeten van de aanvaller en beide verdedigers zijn altijd kansloos aan het toekijken.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En het is niet eens zo dat dat komt doordat de spits zo snel is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |