SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roze haren
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Ik trek hem vanavond wel uit een pack.quote:
pfffquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:40 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
Nu maar wachten. En mocht hij niet komen dan moet ik Willian doen
IF Iscoquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:40 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
Nu maar wachten. En mocht hij niet komen dan moet ik Willian doen
hij zakt alleen maarquote:
Komt door zijn 3* WF en SM...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hij zakt alleen maarzo goed zal hij dus wel niet zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
laat ik het zo zeggen, ben redelijk IF'jes aan het sparen. maar denk dat isco en pedro geen goed investerings materiaal zijn. kans is veel te groot dat ze een SIF krijgen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:49 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Komt door zijn 3* WF en SM...
Kut EA kijk geen voetbal
dus zo'n 150k?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:40 schreef Tim86 het volgende:
IF waarde van Bernard = Value NIF2,2 * π
zat zou IF ramos betekenenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dit btw al gezien:
http://www.futhead.com/14/whoscored/
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:50 schreef ThadCastle het volgende:
Gold gift pack..Zou ik ook doen als ik m hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Investeren boeit me niet zo. Coins genoegquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen, ben redelijk IF'jes aan het sparen. maar denk dat isco en pedro geen goed investerings materiaal zijn. kans is veel te groot dat ze een SIF krijgen.
Koop jij me dan eventjes IF Bernardquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Investeren boeit me niet zo. Coins genoeg
daarom juist investerenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Investeren boeit me niet zo. Coins genoeg
Ja, vanuit dat opzicht heb je een punt, maar ben er nooit zo mee bezig als ik een speler koop of ze misschien wat gaan zakken of stijgen. IF Isco kocht ik voor 70k ofzo en dat vind ik hem ook wel waard. Dus als hij over 2 weken 50k kost dan maak ik misschien een verlies, maar dat boeit me dan niet zoveel.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
daarom juist investerenteams heb ik toch al
dus lekker wat IFs in de club die vanzelf meer waar worden
![]()
van de week ere silver team nog even de deur uiten het hoofd team nog even ombouwen. dan wel tevreden.
[ afbeelding ]
dit wordt hem denk ik.
Succesquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:11 schreef Tim86 het volgende:
Zo, nu even tentamen maken. groetjes
[ afbeelding ]
nou ik bekijk het zo. ik koop gewoon de IFs op de dinsdag/woensdag die me van dat TOTW leuk lijken. kan ik er ooit nog een team mee ga maken als ik weer eens een nieuwe wil.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, vanuit dat opzicht heb je een punt, maar ben er nooit zo mee bezig als ik een speler koop of ze misschien wat gaan zakken of stijgen. IF Isco kocht ik voor 70k ofzo en dat vind ik hem ook wel waard. Dus als hij over 2 weken 50k kost dan maak ik misschien een verlies, maar dat boeit me dan niet zoveel.
moet de investering van de vorige glitch eerst nog maar eens kwijtquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:19 schreef Kiid het volgende:
Ik ga er stiekem vanuit dat die duplication glitch nog wel een keer terug komt en dan gewoon weer herinvesteren in de consumables![]()
De spelers die ik nu heb verwacht ik toch niet echt van dat ze nog heel veel zullen zakken. IF Miranda kost ook geen drol meer met 25k
What the..quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:33 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)elekinese_prank.html
lijp
Lastig sowieso 2 Silver spitsen met 3 goalsquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:05 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik hoop trouwens nog op een IF Montero.
Ik ben bang dat de patch meer gaat verneuken dan goedmaken EA kennendequote:
Ruffier met handschoenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:05 schreef Freire het volgende:
Franse keeper: Ruffier/Mandanda/Carrasso/Landreau ??
dat gevoel bekruipt mij ook.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:09 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de patch meer gaat verneuken dan goedmaken EA kennende![]()
Waarschijnlijk doen ze het dan weer zo dat iedere finesse bal eindigt bij de corner vlag en je van je levensdagen geen kopbal meer scoortquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:09 schreef BDIL het volgende:
[..]
Mandanda is de Vermeer van Frankrijk. Goede lijnkeeper wel.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ruffier met handschoen
Iig geen Mandanda, want neger op doel..
Negers op goal is geen sleutel tot succes. Geen 1 grote team heeft een neger op goalquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:12 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Mandanda is de Vermeer van Frankrijk. Goede lijnkeeper wel.
"balans"quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doen ze het dan weer zo dat iedere finesse bal eindigt bij de corner vlag en je van je levensdagen geen kopbal meer scoort
Kun je weer hele nieuwe teams gaan maken want nu zijn ineens hele andere dingen OP.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doen ze het dan weer zo dat iedere finesse bal eindigt bij de corner vlag en je van je levensdagen geen kopbal meer scoort
Iedere woensdag Euzelquote:
Waarschijnlijk gaan ze finesses en kopballen nou zo hard verneuken dat je ze beter niet kan gebruiken. Ze hadden beter de keepers wat beter kunnen maken.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:09 schreef BDIL het volgende:
[..]
Verre inworp OP.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:14 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Kun je weer hele nieuwe teams gaan maken want nu zijn ineens hele andere dingen OP.
Aantal OP Finesse shots die ik scoor of tegenkrijg is vele malen kleiner dan de korte hoek OP uit FIFA 13quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eigenlijk is de gameplay best goed vind het leuker om een sicke fines te scoren ipv die near post OP onzin van FIFA 13
Daarom en heading is altijd OP geweest. Ik vind de gameplay best prima alleen de keepers lijken wel full retard somsquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:23 schreef BDIL het volgende:
[..]
Aantal OP Finesse shots die ik scoor of tegenkrijg is vele malen kleiner dan de korte hoek OP uit FIFA 13
Wynne zijn verre ingooiquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:18 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Verre inworp OP.
Iedereen Björn Vleminckx gebruiken.
Rijst is slechtquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
El Sha zijn finesses zijn ook best OP vraag maar aan Rijst
gr gr
Heading is inderdaad niet meer OP dan in FUT13.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daarom en heading is altijd OP geweest. Ik vind de gameplay best prima alleen de keepers lijken wel full retard soms
Dat krijg je wanneer je pace ook minder belangrijk maakt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:26 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Heading is inderdaad niet meer OP dan in FUT13.
Het is dat mensen nu vaker grote spitsen gebruiken en dat Benteke nu gold is met +10 jumping.
Naar mijn account? Ja.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:34 schreef Jimbo het volgende:
zou t veilig zijn om mn players eens over te zetten dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:35 schreef Jorwol het volgende:
Ik krijg vandaag toch een partij onzin tegenEcht typische EAids. En waarom spelen teams met 80 chem altijd konkogoed tegen mij?
Welkom bij FIFA 14.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:35 schreef Jorwol het volgende:
Ik krijg vandaag toch een partij onzin tegenEcht typische EAids. En waarom spelen teams met 80 chem altijd konkogoed tegen mij?
Misschien speel je wel gewoon slecht vandaag hoeft niet aan EA te liggen meteen. Maar vingertje wijzen is veel makkelijker natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Logisch, want als ze iedereen zouden bannen die er 50-100 had gedupliceerd (mensen met een baan of een studie), dan zou er weinig overblijven van de community.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:35 schreef Kiid het volgende:
Ik geloof best dat er bans zijn uitgedeeld, maar EA kennende was het dan aan een select groepje dat meer dan 1000'en kaarten ofzo heeft zitten dupliceren.
Ja echt alleen maar LB+Y kneuzenquote:
Dat idee had ik ook al. Dan moeten ze er uren in gaan stoppen om mensen te bannen en EA kennende is dat teveel gevraagdquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Logisch, want als ze iedereen zouden bannen die er 50-100 had gedupliceerd (mensen met een baan of een studie), dan zou er weinig overblijven van de community.
Willemsquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:18 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Verre inworp OP.
Iedereen Björn Vleminckx gebruiken.
LB+Y + verdedigers die de andere kant op rennen, wtfquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:37 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ja echt alleen maar LB+Y kneuzenFinesse/heading valt allemaal mee vergeleken met die polioverdediging bij LB+Y
Ja precies, soms lukt het wel door snel te switchen naar een andere verdediger en weer terug, maar meestal is het gewoon één op één met de keeper voor die spitsen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:39 schreef byah het volgende:
[..]
LB+Y + verdedigers die de andere kant op rennen, wtf
jawel speelt eindelijk eens heerlijk voetbalquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:39 schreef pascal08 het volgende:
Heb ik eigenlijk al wat positiefs gehoord over FUT14? Hmmm nee.
Dit dus.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jawel speelt eindelijk eens heerlijk voetbal![]()
![]()
al die autisten die niet van spelmethode kunnen wijzigen en miepen over OP headers en finesse![]()
Die vind ik toch maar kut spelen. in h2h dan.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:42 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat Ribery zo duur is geworden
Ik heb Fifa 14 al veeeeeeeeeeeeeeel meer gespeeld dan Fifa 13 in het begin. Die speelde ik echt de eerste weken niet eens omdat ik er niks aan vond. Toen ging ik seasons spelen terwijl ik dit jaar nog geen seasons heb gedaan.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
![]()
al die autisten die niet van spelmethode kunnen wijzigen en miepen over OP headers en finesse![]()
dit dus. mensen zijn er toch aan gewend om te doen wat ze vorig jaar het hele jaar hebben gedaan. dus nog steeds teams met remy walcott en sterling. maakt niet uit dat die gasten verder werkelijk geen bal kunnen raken.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb Fifa 14 al veeeeeeeeeeeeeeel meer gespeeld dan Fifa 13 in het begin. Die speelde ik echt de eerste weken niet eens omdat ik er niks aan vond. Toen ging ik seasons spelen terwijl ik dit jaar nog geen seasons heb gedaan.
Ik vind het wel een goed spel en ik vind niets 'OP'. Enige wat ik wel een beetje mis is de dribbling van Fifa 13
patch?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:51 schreef over_hedge het volgende:
Voor de patch was dit de meest kutte fifa ooit.. Nu is het wel leukNu niet elke corner er in vliegt en niet elk finesse schot van 30 meter er in vliegt
Ja. Patchquote:
Early release is sowieso onzin was vorig jaar ook ontzettend kut.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:54 schreef over_hedge het volgende:
e dagen na de release. Had toen alleen al 50 potjes zitten ergeren omdat ik early release had gekocht.
Was precies het zelfde als de eerste paar dagen van de normale release.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Early release is sowieso onzin was vorig jaar ook ontzettend kut.
Ja dus?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Was precies het zelfde als de eerste paar dagen van de normale release.
Dus was fifa gewoon kut,quote:
Dit dus maal 1000quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
![]()
Diego Alvesquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:59 schreef Chase_Utley het volgende:
Lieve vriendjes, in het segment "niet veel munten te besteden". Wat is dan de beste Spaanse (Of Liga BBVA) keeper? Guiata? Fernandez? Bravo?
liefs,
de melkboer.
Ik denk dat je "niet al te veel munten" nog wat lager moet inschattenquote:
Wat is je budget dan, vriendelijke vriend.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik denk dat je "niet al te veel munten" nog wat lager moet inschatten![]()
.
Ik speelde vorig jaar ook al goed voetbal. Ik vind niet dat het dit jaar wordt beloond vanwege die LB+Ys die altijd goed vallen en hetzelfde geldt voor de crosses met spelers die niet kunnen crossen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
![]()
Konko ipv Abatequote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:57 schreef Tobi-wan het volgende:
Heeft iemand al de nieuwe 4231 uitgeprobeerd? Heb mijn 433 (4) even omgebouwd.
[ afbeelding ]
Zijn gewone kaart is 3Kquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik denk dat je "niet al te veel munten" nog wat lager moet inschatten![]()
.
2100quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:03 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Wat is je budget dan, vriendelijke vriend.
Diego Alves staat er al op voor 3.2k, mocht je dit niet hebben speel dan met een willekeurige keeper 4 bekerwedstrijden en je hebt hemquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:03 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Wat is je budget dan, vriendelijke vriend.
Finesse is prima...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:03 schreef Jorwol het volgende:
Met finesse en heading is ook echt niet zo erg hoor. Als ze LB+Y fixen en misschien finesse iets minder effectief maken is het een heerlijke game.
Ben blij dat niet meer alles om pace draaitquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:06 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Finesse is prima...
Ik denk dat mensen gewoon liever Fifa 13 v2 hadden gespeeld dan Fifa 14.
Ik heb net al een paar wedstrijden achter elkaar gespeeld. Online kan ik echt niet de hele dag wedstrijden spelen. Vind het na een paar games meestal wel weer even genoeg.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:06 schreef Freire het volgende:
[..]
Diego Alves staat er al op voor 3.2k, mocht je dit niet hebben speel dan met een willekeurige keeper 4 bekerwedstrijden en je hebt hem
quote:4,700
Cheapest BIN
Dan is die op de ps3 aanzienlijk duur, op xbox zag ik er meerdere voor 3200quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik heb net al een paar wedstrijden achter elkaar gespeeld. Online kan ik echt niet de hele dag wedstrijden spelen. Vind het na een paar games meestal wel weer even genoeg.
Diego Alves staat er trouwens voor deze prijs er als laagste op:
[..]
Ah tof, maar helaas. Heb nu Akinfeev op goal staan, hele grote baas maar zo slecht voor de chemistryquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Anders had je hem wel mogen hebben van me
Het is denk ik voor mij niet rendabel om een xbox alsnog te kopen en dan dat kaartje te halen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:10 schreef Freire het volgende:
[..]
Dan is die op de ps3 aanzienlijk duur, op xbox zag ik er meerdere voor 3200
Diego Lopez moet toch wel lukken voor 2000 coins op PS3?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:11 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ah tof, maar helaas. Heb nu Akinfeev op goal staan, hele grote baas maar zo slecht voor de chemistry.
21 man (bijna 22)quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:06 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, die zit op de bank.
Welk level ben je?
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Diego Lopez moet toch wel lukken voor 2000 coins op PS3?
Dan moet ik straks toch maar even een potje spelenquote:2,400
Cheapest BIN
hoe groot is jullie crew?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
21 man (bijna 22)We liepen gister alleen maar te kloten met stuntjumps enzo
Openbid lukt wel voor 2kquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:13 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
[..]
Dan moet ik straks toch maar even een potje spelen.
Was ik net al mee bezig maar dan gaan ze vaak voor 2300 of 2400 weg. Wat een first world problem toch, geen potje FIFA willen spelenquote:
Een hoop, maar dat geeft niet meer. Heb uiteindelijk toch een open bid gewonnen:quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:17 schreef Watertanden het volgende:
Hoeveel kom je tekort voor Diego Alves?
Dat is geen Diego Alves , maar Diego Lopez ook een uitstekende keeper:)quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:18 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Een hoop, maar dat geeft niet meer. Heb uiteindelijk toch een open bid gewonnen:
[ afbeelding ]
Ik kan gelukkig ademhalen en hoef geen potje FIFA te spelen.
Nou lekker naar je team sheet mét Diego Lopez staren dusquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:18 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Een hoop, maar dat geeft niet meer. Heb uiteindelijk toch een open bid gewonnen:
[ afbeelding ]
Ik kan gelukkig ademhalen en hoef geen potje FIFA te spelen.
Ah tof van je. Maar het is nu al geluktquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:19 schreef Watertanden het volgende:
[..]
Dat is geen Diego Alves , maar Diego Lopez ook een uitstekende keeper:)
Anders had ik wel een speler gekocht van je waardoor je wel genoeg geld had:)
Beetje handelen heb je zo 10-20kquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:19 schreef Chase_Utley het volgende:
Wel mooi, de meeste van jullie hebben het allemaal over grote bedragen en ik moet echt de munten bij elkaar schrapen.
Ja, dat klopt. Mits je goed kan handelenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:20 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Beetje handelen heb je zo 10-20k
Ik heb ook maar 56k , maar nu gaat het vrij langzaamquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:19 schreef Chase_Utley het volgende:
Wel mooi, de meeste van jullie hebben het allemaal over grote bedragen en ik moet echt de munten bij elkaar schrapen.
Ik heb welgeteld 333 coins nuquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:23 schreef Watertanden het volgende:
[..]
Ik heb ook maar 56k , maar nu gaat het vrij langzaam
NO! I MUST DEFEND.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:24 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik heb welgeteld 333 coins nu
Maar ook dit team:
[ afbeelding ]
En heb nog David Villa die ik niet in mijn team kwijt kan.
Basis op je keeper.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:24 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar ook dit team:
[ afbeelding ]
Ruben Castro ipv Higuain zou al beter zijn met chemquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:24 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar ook dit team:
[ afbeelding ]
Wat is er mis met Llorente?quote:
Ja maar Higuain ga ik niet wegdoen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ruben Castro ipv Higuain zou al beter zijn met chem
Workrates zijn lachwekkendquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:25 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wat is er mis met Llorente?.
Khedira is eigenlijk ook maar een kutspeler en ook nog eens lage chem.
Akinfeev had KATquote:
Dan zou ik een Serie A team maken ipv BBVAquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:26 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja maar Higuain ga ik niet wegdoen.
IHiguain.
Wat zou ik kunnen veranderen? Ik speel pas sinds een dag of 5 FUTquote:
Sommige mensenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Llorente zijn positie volgens Wikipedia:
Playing position Bench Warmer
Misschien Mario Gomez?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wat zou ik kunnen veranderen? Ik speel pas sinds een dag of 5 FUT.
Ik heb ook nog Milito rondlopen, is dat een betere optie voor naast Higuain?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:28 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Misschien Mario Gomez?
http://www.gomezbutton.it/
Edit of Muriel?
Voor mij een snelle spits en een sterke spits werkt het beste. (in 442)quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:29 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik heb ook nog Milito rondlopen, is dat een betere optie voor naast Higuain?
Het probleem is dat Higuain eigenlijk beide niet is. Toch scoort hij bij mij wel het meeste.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:30 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Voor mij een snelle spits en een sterke spits werkt het beste. (in 442)
Twee beren mag ook wel, maar dan ga je veel cross abusen en wordt het makkelijk te verdedigen.
ziet er goed uit, zal wel slecht spelenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:29 schreef Tobi-wan het volgende:
Waarom heb ik hier niet eerder over nagedacht... Het is soms ook zo makkelijk...
[ afbeelding ]
Nu heb ik wel genoeg teams gemaakt.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wat zou ik kunnen veranderen? Ik speel pas sinds een dag of 5 FUT.
Argentijnen zijn allemaal wel goed en goedkoop...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is goedkoop en goed
Vrees dat het ook buiten mijn budget ligt. Heb dan ruim 1,2 miljoen nodig... Dan moeten de chemistry kaartjes weer 6k worden en dan haal ik het net aan...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ziet er goed uit, zal wel slecht spelen
Ik sla het plaatje even op! Thanks.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is goedkoop en goed
En nog genoeg ruimte om eventueel te verbeteren of te hybriddenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik sla het plaatje even op! Thanks.
Moet ik alleen wel weer afstand nemen van Diego Lopezquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En nog genoeg ruimte om eventueel te verbeteren of te hybridden
Ja ik wist ook niet dat je per se met Golzalo wou spelenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:35 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Moet ik alleen wel weer afstand nemen van Diego Lopez.
True.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ik wist ook niet dat je per se met Golzalo wou spelen
Mignolet is echt kut Courtois daarin tegenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:37 schreef _NZT_ het volgende:
Achterin nu mooie perfect chem ruit
CDM: Fellaini
RCB:Vermaelen
LCB Vertonghen
GK: mignolet
Vermaelen vervangen als ik de coins voor Kompany heb
2x high attack workrates op CBs...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:37 schreef _NZT_ het volgende:
Achterin nu mooie perfect chem ruit
CDM: Fellaini
RCB:Vermaelen
LCB Vertonghen
GK: mignolet
Vermaelen vervangen als ik de coins voor Kompany heb
Vind hem wel chill...alleen bij longshots komt ie af en toe niet lekker uitquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mignolet is echt kut Courtois daarin tegen
Daaromquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:38 schreef Grandesco het volgende:
[..]
2x high attack workrates op CBs...
[ afbeelding ]
Ik heb dat 1x gedaan, elke diepte bal stonden mijn verdedigers vliegen te happenquote:
aightquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:42 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Dan komen ze in pakjes ja. 16:00 wordt bekend wie in het TOTW zitten.
Voor mij werkt het lekker, altijd druk naar voren. Tegenstander kan dan niet echt lekker opbouwen. Wel snelle backs hebben om eventuele dieptepass op te vangenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:40 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik heb dat 1x gedaan, elke diepte bal stonden mijn verdedigers vliegen te happen
Ik heb nu alleen maar verdedigers met High defensive workrates. (behalve mijn backs)
maak dan een serie A team. Is nog goedkoper ookquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:26 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja maar Higuain ga ik niet wegdoen.
IHiguain.
Ga ik ook eens doen..volgens mij kan je dan nog aardiger wat bij elkaar schrapen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:43 schreef Roypsv het volgende:
[..]
word het weer handelen in die normale
voor je cornrows?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:51 schreef Djeetje het volgende:
Kappers waar je geen afspraak kunt maken
Wacht hier al 45 min
Ga dan naar een andere manquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:51 schreef Djeetje het volgende:
Wacht hier al 45 min
Ga je opskeer zetten?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:51 schreef Djeetje het volgende:
Wacht hier al 45 min
klopt nietquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Niet voor mij, maar je zusje wilt ze
Ga dan naar een nigger kapper.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:51 schreef Djeetje het volgende:
Wacht hier al 45 min
Nee, ik wil gewoon een Primera Division team + Higuainquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maak dan een serie A team. Is nog goedkoper ook
1.2 maarquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:34 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vrees dat het ook buiten mijn budget ligt. Heb dan ruim 1,2 miljoen nodig... Dan moeten de chemistry kaartjes weer 6k worden en dan haal ik het net aan...
Dan zul je toch ook een van deze moeten gebruiken op linksquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee, ik wil gewoon een Primera Division team + Higuain.
Heb Villa en Llorente van de hand gedaan en Pepe en Klose er voor terug gehaald, dan heeft Khedira tenminste ook een goede chem. Nu eigenlijk alleen de RM nog...
[ afbeelding ]
Volgens mij kan Ebert op RM wel eens de oplossing zijn.
Als 1 speler maar 8 chem heeft (Higuain in dit geval) is dat dan echt zo killing?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan zul je toch ook een van deze moeten gebruiken op links
http://www.futhead.com/14(...)ll/all/rating/table/
BLIJKT HET JE MOEDER TE ZIJNquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:01 schreef Zhano het volgende:
Leuk die hoorcolleges. Eerste uur heb ik zitten kijken naar de inkijk van de docente en in de break vonden een klasgenoot en ik dat ze wel een redelijke bobbel voor in de broek had zitten. Tweede uur dus 2 man sterk zitten kijken of we een adamsappel konden ontdekken
Hagay.gifquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:01 schreef Zhano het volgende:
Leuk die hoorcolleges. Eerste uur heb ik zitten kijken naar de inkijk van de docente en in de break vonden een klasgenoot en ik dat ze wel een redelijke bobbel voor in de broek had zitten. Tweede uur dus 2 man sterk zitten kijken of we een adamsappel konden ontdekken
8 chem is niet slecht en na 10 wedstrijden gaat hij dan naar 9 maar 10 chem is gewoon beterquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Als 1 speler maar 8 chem heeft (Higuain in dit geval) is dat dan echt zo killing?
Ja, ik snap dat 10 chem beter is. Maar op dit moment heeft Higuain 8 chem en de rest allemaal 9 of 10. Dan maakt 1 speler toch niet zoveel uit?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
8 chem is niet slecht en na 10 wedstrijden gaat hij dan naar 9 maar 10 chem is gewoon beter
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zodra jij je leuter uit de reet van Pelle haalt mag je dat zeggen.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zodra jij je leuter uit de reet van Pelle haalt mag je dat zeggen.
Ik vind Arda persoonlijk niet fijn op LM dus ik zou Perotti daar neer zetten.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:03 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat 10 chem beter is. Maar op dit moment heeft Higuain 8 chem en de rest allemaal 9 of 10. Dan maakt 1 speler toch niet zoveel uit?
Laat ik het anders zeggen: Is de combinatie Higuain 10 chem + een van die spelers van jouw lijstje beter dan Higuain 8 chem + Arda 9 chem?
Ik staar mij echt te blind op de overall cijfer van een spelerquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind Arda persoonlijk niet fijn op LM dus ik zou Perotti daar neer zetten.
Dat leer je snel genoeg af vaak zijn de goedkope spelers nog beter ook.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:06 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik staar mij echt te blind op de overall cijfer van een speler.
Als jij hier bent om discussies te winnen en dan zeggen dat je gewonnen hebt... ben je echt een enorme droeftoeter.quote:
Nee joh, alleen bij jouquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:08 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Als jij hier bent om discussies te winnen en dan zeggen dat je gewonnen hebt... ben je echt een enorme droeftoeter.
nou dan niet he.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Heb Villa en Llorente van de hand gedaan en Pepe en Klose er voor terug gehaald, dan heeft Khedira tenminste ook een goede chem. Nu eigenlijk alleen de RM nog...
[ afbeelding ]
I'm learning.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat leer je snel genoeg af vaak zijn de goedkope spelers nog beter ook.
Ja, die heb ik gezien. Fascinerende man is dat.quote:Heb je Being Mike Tyson trouwens gezien? Erg tof om te kijken
was je dus toch niet beterquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:12 schreef Aguero het volgende:
Klote Benteke, ik de hele wedstrijd beter maar dan scoort die Belg in de 45e en 90e minuut.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:11 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja, die heb ik gezien. Fascinerende man is dat.
Pracht kerel is het ook mooi om te zien dat hij en Holyfield goed met elkaar op kunnen schieten na al die jaren.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:11 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
I'm learning.
[..]
Ja, die heb ik gezien. Fascinerende man is dat.
Paul Harris eindelijk weer terugquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pracht kerel is het ook mooi om te zien dat hij en Holyfield goed met elkaar op kunnen schieten na al die jaren.
Vanavond weer een UFC event
zoals een bekende voetballer ooit zei "Voetbal is een spel van fouten. Wie de minste fouten maakt wint."quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Beter zijn en winnen staat soms los van elkaar in FIFA
Dear Chase,quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Also, een BBVA team is niet compleet zonder IF Rakitic.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toquinhoquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:17 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Paul Harris eindelijk weer terug.
Dear Mac,quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:18 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Dear Chase,
I feel like I can call you Chase because you and me are so alike. I'd like to meet you one day, it would be great to have a catch. I know I can't throw as fast as you, but I think you'd be impressed with my speed. I love your hair. You run fast. Did you have a good relationship with your father? Me neither. These are all things we can talk about, and more. I know you have not been getting my letters because I know you would write back if you did. I hope you write back this time, and we can become good friends. I am sure our relationship would be a real homerun!
Denk dat EA het dikgedrukte een beetje té serieus heeft genomenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zoals een bekende voetballer ooit zei "Voetbal is een spel van fouten. Wie de minste fouten maakt wint."
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Denk dat EA het dikgedrukte een beetje té serieus heeft genomenTevens wil je toch niet serieus zeggen dat de beste altijd wint met FIFA?
Hoe zwaar zou hij normaal rondlopen?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Toquinho
Hoe die gast welterweight haalt is mij echt een raadsel
nee degene die de minste fouten maakt. waarom spelen al die gasten anders 5@tb en ultra defensive.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Denk dat EA het dikgedrukte een beetje té serieus heeft genomenTevens wil je toch niet serieus zeggen dat de beste altijd wint met FIFA?
90+ sowiesoquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:20 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hoe zwaar zou hij normaal rondlopen?
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:18 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Dear Chase,
I feel like I can call you Chase because you and me are so alike. I'd like to meet you one day, it would be great to have a catch. I know I can't throw as fast as you, but I think you'd be impressed with my speed. I love your hair. You run fast. Did you have a good relationship with your father? Me neither. These are all things we can talk about, and more. I know you have not been getting my letters because I know you would write back if you did. I hope you write back this time, and we can become good friends. I am sure our relationship would be a real homerun!
I'm glad I inspire you But Stan, why are you so mad? Try to understand That I do want you as a fanquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:19 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dear Mac,
I feel like I can call you Mac because you called me Chase. Sorry it took me five years to write back but I am really busy playing a lot of baseball for the Phillies. Thank you for the compliment on my hair. It is my fourth favorite thing after baseball, running fast, and my dad. I’m sorry your dad doesn’t like you. Maybe you could try being a better son. Meeting you and having a game of catch soudns like a lot of fun but like I said I am really busy playing a lot of baseball for the Phillies. I Hope you have a good like. Fans like you make my life a ‘grand slam!’
Wel respect trouwens hoe Munoz weer in shape is geraakt.quote:
Munoz zag er goed uit inderdaad mooie win ook over Boetsch. Big Country weet ook wel dat wanneer hij niet luistert naar Dana hij zo gecut kan wordenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:22 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wel respect trouwens hoe Munoz weer in shape is geraakt.
Big Country schijnt ook wat meer afgetraind te zijn tegenwoordig.
Ik moet straks ook weer in shape raken. Sinds november 2012 zijn er ook wel 20 kg bij mij aangekomenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Munoz zag er goed uit inderdaad mooie win ook over Boetsch. Big Country weet ook wel dat wanneer hij niet luistert naar Dana hij zo gecut kan worden
20 kg.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:25 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik moet straks ook weer in shape raken. Sinds november 2012 zijn er ook wel 20 kg bij mij aangekomen![]()
.
Ja, kan ook iets minder zijn.Maar goed, ik weet dat als ik straks weer mag bewegen het ook zo weer weg is.quote:
mag bewegenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:26 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja, kan ook iets minder zijn.Maar goed, ik weet dat als ik straks weer mag bewegen het ook zo weer weg is.
Toch maar nietquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:26 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja, kan ook iets minder zijn.Maar goed, ik weet dat als ik straks weer mag bewegen het ook zo weer weg is.
Haha, nee ik ben nog herstellende van een operatie waar ik vrij lang op heb moeten wachten.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
mag bewegennu mag dat niet dan ? je zit in een kelder aan een kettinkje ?
Zit je gevangen in Fritzl's Fut-kelder ofzo dat je niet mag bewegen?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:26 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Toen ik mijn kruisband gescheurd had kwam ik ook 12 kilo bij maar dat is er gelukkig weer vanaf. Loop nu op 87 kilo rond ongeveerquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:25 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik moet straks ook weer in shape raken. Sinds november 2012 zijn er ook wel 20 kg bij mij aangekomen![]()
.
Ik loop normaal rond op 80kg en zal nu tegen de 100 aanzitten. Was 96 toen ik me voor het laatst woog en dat is een week of 4 geleden toen ik geopereerd werd.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Toen ik mijn kruisband gescheurd had kwam ik ook 12 kilo bij maar dat is er gelukkig weer vanaf. Loop nu op 87 kilo rond ongeveer
Je zal nog wel wat afgevallen zijn na de operatie dat had ik ook tenminste.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik loop normaal rond op 80kg en zal nu tegen de 100 aanzitten. Was 96 toen ik me voor het laatst woog en dat is een week of 4 geleden toen ik geopereerd werd.
Eerste wat ik straks weer mag doen is zwemmen en fietsen. Daarna zien we wel weer verder.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je zal nog wel wat afgevallen zijn na de operatie dat had ik ook tenminste.
Tijd voor wat jits dan vliegen de kilo's eraf
Gewoon bier drinken en bij de club van 100 gaan.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Eerste wat ik straks weer mag doen is zwemmen en fietsen. Daarna zien we wel weer verder.
Ja dat is altijd, vooral zwemmen is erg goed voor jequote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Eerste wat ik straks weer mag doen is zwemmen en fietsen. Daarna zien we wel weer verder.
Haha, hoewel ik graag een biertje lust vind ik 100kg toch echt wel te veel van het goede.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gewoon bier drinken en bij de club van 100 gaan.
Als ik straks weer tijd genoeg heb ga ik wel weer kijken wat ik ga doen. Heb eigenlijk zat sporten om uit te kiezen die ik altijd al gedaan heb.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja dat is altijd, vooral zwemmen is erg goed voor je
Ik deel ze helaas niet met ajacieden of hamstersquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:37 schreef _NZT_ het volgende:
Iemand nog pics van z'n zusje (djeetje alleen met nieuwe foto's aankomen, oude heb ik al)
Kutquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik deel ze helaas niet met ajacieden of hamsters
Gewoon doen wat je leuk vind dat is het belangrijkstequote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:36 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Als ik straks weer tijd genoeg heb ga ik wel weer kijken wat ik ga doen. Heb eigenlijk zat sporten om uit te kiezen die ik altijd al gedaan heb.
Nexus 7 was door Asus gemaakt, Nexus 10 door Samsung. Alleen in opdracht van Googlequote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oh lol ik wist niet dat die door Samsung werd gemaakt
Ik ben niet groot maar wel redelijk breed gebouwd/geworden. 80kg is een prima gezond gewicht voor mij ook al ben ik maar 1.73quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:37 schreef Fuszy het volgende:
Gewicht is toch maar een getal. Zolang je lekker in je vel zit prima. Daarnaast ligt het er ook aan hoe groot je bent.
Ik ben een mini dus 100kg voor mij zal wel heel veel zijn.
Hahaha, ik ben 2,01 mquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:37 schreef Fuszy het volgende:
Gewicht is toch maar een getal. Zolang je lekker in je vel zit prima. Daarnaast ligt het er ook aan hoe groot je bent.
Ik ben een mini dus 100kg voor mij zal wel heel veel zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
Zoveel komt een zwangere vrouw niet eens aanquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:25 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:40 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Hahaha, ik ben 2,01 mEn als je op een blok steen van 20cm staat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdomme je bent groter. 1 cmquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:39 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik ben niet groot maar wel redelijk breed gebouwd/geworden. 80kg is een prima gezond gewicht voor mij ook al ben ik maar 1.73
En wat betreft telefoons de Nexus One door HTC, Galaxy Nexus door Samsung en de Nexus 4 (en 5) doorLG .quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:39 schreef Topiek het volgende:
[..]
Nexus 7 was door Asus gemaakt, Nexus 10 door Samsung. Alleen in opdracht van Google
Een zwangere vrouw zit dan ook niet 12 maanden thuis zonder beweging.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zoveel komt een zwangere vrouw niet eens aan
Zouden ze wel willenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Een zwangere vrouw zit dan ook niet 12 maanden thuis zonder beweging.
sinds wanneer ben jij gespecialiseerd in zwangere vrouwenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zoveel komt een zwangere vrouw niet eens aan
En ik kan niet wachten juist weer in beweging te kunnen komen. Nog maar 2 weken op krukken en daarna mag ik beginnen met revaliderenquote:
Dan niet...zeg toch op een blok houtquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:41 schreef Topiek het volgende:
[..]
En als je op een blok steen van 20cm staat?
Sinds hij zijn zesde kind verwachtquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij gespecialiseerd in zwangere vrouwen
Makes sense.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:43 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Dan niet...zeg toch op een blok hout
gewoon de skype groep joinen. Kan je alles kwijtquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik weet er meer van dan ik op het forum kwijt kan.
Ook je ei?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
gewoon de skype groep joinen. Kan je alles kwijt
Skype vind ik niet zo super. Al die stemmen en zoquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
gewoon de skype groep joinen. Kan je alles kwijt
Ik ook niet, dus dat scheeltquote:
Wel van clubs, weet niet of dat uitgebreid is inmiddelsquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:51 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ik ook niet, dus dat scheelt
Maar is er ook niet denk ik
Dat weet ik nietquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wel van clubs, weet niet of dat uitgebreid is inmiddels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |