#nohomoquote:
Wowquote:
quote:
Ik kraak genoeg mensen af, alleen niet openlijk op een forum normaal gesproken (zoals julie welquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:04 schreef BozeHaas het volgende:
Braddie kan eindelijk ook eens iemand afkraken
Geloof er niks van.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik kraak genoeg mensen af, alleen niet openlijk op een forum normaal gesproken (zoals julie wel)
Dus mensen achter hun rug om af kraken vind jij beter dan wanneer dat openlijk gebeurt?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik kraak genoeg mensen af, alleen niet openlijk op een forum normaal gesproken (zoals julie wel)
Zo is hij nou eenmaal.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:36 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dus mensen achter hun rug om af kraken vind jij beter dan wanneer dat openlijk gebeurt?
Achterbaks hypocriet kut joch.
Nee, absoluut niet juist. Ik heb liever dat als mensen wat over mij te zeiken hebben dat ze dat in m`n gezicht moeten doen en niet achter iemands rug om.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:36 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dus mensen achter hun rug om af kraken vind jij beter dan wanneer dat openlijk gebeurt?
Achterbaks hypocriet kut joch.
Ga lekker aan je typmachine, miep.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:37 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Zo is hij nou eenmaal.
Persoonlijk zou ik dat nooit doen
Ga jij nou maar eens je rijbewijs halenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ga lekker aan je typmachine, miep.
Zelfs al maak ik een topic aan over bands, dan krijg ik nog een backfire.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:53 schreef hoink581 het volgende:
Braddie, zulke topics zijn de reden dat alles elke keer in je vette paddenkop backfired.
Die is nog niet eerder langs gekomen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:53 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ga jij nou maar eens je rijbewijs halen
Ik vind mezelf ook heel leukquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die is nog niet eerder langs gekomen.
Nou nou, leuk hoor.
Omdat, dit topic. Wil je het niet snappen?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:54 schreef Braddie het volgende:
Het maakt op Fok niet meer uit waar de topics over gaan bij mij, als er "Braddie" staat is dat reden genoeg.
iemand uitschelden om zijn/haar handicap, stoer hoor!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nou nou, leuk hoor.
Ga jij nou maar even naar een ziekenhuis toe, misschien kunnen ze iets met die afgezwakte zenuwen in je rechterhelft![]()
Links lacht, recht is droevig.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:56 schreef Braddie het volgende:
Oké, nu wordt het oorlogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, de groeten he, fok was gezellig.
[ Bericht 8% gewijzigd door Pharkus op 09-10-2013 15:34:06 ]
Vet blondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, de groeten he, fok was gezellig.
[ Bericht 8% gewijzigd door Pharkus op 09-10-2013 15:33:51 ]* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Waarom? Omdat Google.nl een foto van jou liet zien bij het invoeren van je naam?quote:
Ja, dus. Ik hoef niet zo nodig op Fok te staanquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waarom? Omdat Google.nl een foto van jou liet zien bij het invoeren van je naam?
Dat ik die nou op Fok zet is mijn probleem, en mijn keuze, gebeurd zovaak, ook bij mij.
Tot morgen Braddie. Niet stiekem onder Synthofiel gaan posten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, de groeten he, fok was gezellig.
[ Bericht 8% gewijzigd door Pharkus op 09-10-2013 15:33:28 ]
Met deze post ben jij in overtreding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, de groeten he, fok was gezellig.
[ Bericht 9% gewijzigd door Pharkus op 09-10-2013 15:32:57 ]Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
Ik ook niet, kies er dan ook niet voor, maar dat doen andere users voor mij (Die zetten hier foto`s neer) Doe ik nu ook bij jou.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:59 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ja, dus. Ik hoef niet zo nodig op Fok te staan
Ja, idd. Ik pleit voor een naamswijziging.quote:
Vandaar ook de "De groeten he, Fok was gezellig "quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:59 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Met deze post ben jij in overtreding.
We eisen een naamsverandering.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, idd. Ik pleit voor een naamswijziging.
Zijn die mensen die jouw foto's aldoor ongevraagd postten ook gebanned?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
Vandaar ook de "De groeten he, Fok was gezellig "
quote:[b]Op woensdag 9 oktober 2013 14:56 schreef Braddie
Klagen over tuig en dan dit postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, de groeten he, fok was gezellig.
[ Bericht % gewijzigd door Pharkus op 09-10-2013 15:32:31 ]
Neequote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zijn die mensen die jouw foto's aldoor ongevraagd postten ook gebanned?
Want, je bent van plan mij helemaal de grond in te borenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ook niet, kies er dan ook niet voor, maar dat doen andere users voor mij (Die zetten hier foto`s neer) Doe ik nu ook bij jou.
Jij wilt niet op Fok, ik wil wel dat jij op Fok staat, Google.nl is my new best friend
Dan kan jij ook niet gebanned worden lijkt mequote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee
Er worden van mensen zovaak foto`s online gezet.
Het interesseert mij niet eens meer.
(Als het nou filmpjes of foto`s zijn van famillie leden, ja.. dan wel natuurlijk, maar foto`s van mezelf. boeiend, ik zet ook filmpjes van mezelf online)
Ghehehehe, "Ik kan niet wachten tot ik straks meerdere fokkers achter me heb staan"quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:02 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Want, je bent van plan mij helemaal de grond in te boren?
Ik kan niet wachten tot ik straks meerdere Fokkers achter me heb staan
Ik ben nog niet klaar met je
Oh, jawel hoor. Dat heb ik door! Do i look like i care? No.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:02 schreef hoink581 het volgende:
Braddie, je bent echt een achterbakse droplul, als je dat nog niet door had.
Ok. doeiquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ghehehehe, "Ik kan niet wachten tot ik straks meerdere fokkers achter me heb staan"
Ben je nog niet klaar met mij? Ik al wel met jou. Die foto was het eind signaal.
Iemand pesten om een medische handicap is wel het laagste van het laagste, vind jij dat ook niet?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nou nou, leuk hoor.
Ga jij nou maar even naar een ziekenhuis toe, misschien kunnen ze iets met die afgezwakte zenuwen in je rechterhelft![]()
Links lacht, recht is droevig.
Zeggen dat je nog niet met mij klaar bent, en dan eindige met "Ok, doei"quote:
Braddie heeft een slecht werkende schildklier maar ze pakken hem daar ook elke keer op hoorquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:04 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Iemand pesten om een medische handicap is wel het laagste van het laagste, vind jij dat ook niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |