Sowieso naaktfoto`s sturen naar een Fokker die je persoonlijk niet eens kent, nog nooit hebt gezien, alleen van Skype/Whatsapp/DM kentquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:44 schreef haan33 het volgende:
Gaat mevrouw weer zielig doen.. Als je naaktpics gaat sturen verdien je het publiekelijk vernederd te worden
Maar even eerlijk Braddie, wat is er nu precies gezegd tussen de momenten van het opnieuw doorsturen van naaktfoto's?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Like i said: Naïef.
Je had voor jezelf een grens opgesteld "Nee, ik stuur geen naaktfoto`s meer" en die heb je nog geen uur later weer overschreden door het tóch te doen.
En dan komt dit uit mijn mond ja klopt, maar zelfs ik vind dit absurd, waar is je ruggengraat?
En die filmpjes dan!!?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Sowieso naaktfoto`s sturen naar een Fokker die je persoonlijk niet eens kent, nog nooit hebt gezien, alleen van Skype/Whatsapp/DM kentHoe naief ben je dan, Met alle respect hoor.. Maar je kan zelf toch ook wel bedenken dat je dat niet moet doen?
Logisch nadenken enzo.
(Ook dat komt uit mijn mond ja..)
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:47 schreef xzaz het volgende:
Deze soap is van grotere productie dan GTST.
Echt hequote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:43 schreef Daywalk3r het volgende:
Dit is de nieuwe Mcdonalds generatie. Geen kut aan te doen joh.
Dom geboren en hard achteruit gegaan.
Eerlijk, heb je er op gefapt?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Like i said: Naïef.
Je had voor jezelf een grens opgesteld "Nee, ik stuur geen naaktfoto`s meer" en die heb je nog geen uur later weer overschreden door het tóch te doen.
En dan komt dit uit mijn mond ja klopt, maar zelfs ik vind dit absurd, waar is je ruggengraat?
Ho, ho dat is niet aan de TS.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:48 schreef Braddie het volgende:
Dit topic verdient dankzij de wending een 8,5/10
Dit vragenquote:
Dit inderdaad, willen weten van een fokker of hij op een andere fokster heeft gefaptquote:
Ja dus.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dit inderdaad, willen weten van een fokker of hij op een andere fokster heeft gefapt__! Royal Sadness
Volgens mij neukt menig man nog liever een stinkdier dan blondjequote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja dus.
Blondje je maakt nog kans!!!
Nu overdrijf je welquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:55 schreef haan33 het volgende:
[..]
Volgens mij neukt menig man nog liever een stinkdier dan blondje
Welk cijfer zou jij jezelf geven?quote:
geloof me, dat doe ik nietquote:
4... 5... ?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:57 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Welk cijfer zou jij jezelf geven?
Nee dankje.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja dus.
Blondje je maakt nog kans!!!
Een 5 is gemiddeld, hè. Er is niets gemiddeld aan jou.quote:
Net doen als of jongens voor je in de rij staan.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:55 schreef Blondje_93 het volgende:
Ik hou het maar bij die jongen van de roei denk ik zo ;$
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |