#nohomoquote:
Wowquote:
quote:
Ik kraak genoeg mensen af, alleen niet openlijk op een forum normaal gesproken (zoals julie welquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:04 schreef BozeHaas het volgende:
Braddie kan eindelijk ook eens iemand afkraken
Geloof er niks van.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik kraak genoeg mensen af, alleen niet openlijk op een forum normaal gesproken (zoals julie wel)
Dus mensen achter hun rug om af kraken vind jij beter dan wanneer dat openlijk gebeurt?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik kraak genoeg mensen af, alleen niet openlijk op een forum normaal gesproken (zoals julie wel)
Zo is hij nou eenmaal.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:36 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dus mensen achter hun rug om af kraken vind jij beter dan wanneer dat openlijk gebeurt?
Achterbaks hypocriet kut joch.
Nee, absoluut niet juist. Ik heb liever dat als mensen wat over mij te zeiken hebben dat ze dat in m`n gezicht moeten doen en niet achter iemands rug om.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:36 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dus mensen achter hun rug om af kraken vind jij beter dan wanneer dat openlijk gebeurt?
Achterbaks hypocriet kut joch.
Ga lekker aan je typmachine, miep.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:37 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Zo is hij nou eenmaal.
Persoonlijk zou ik dat nooit doen
Ga jij nou maar eens je rijbewijs halenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ga lekker aan je typmachine, miep.
Zelfs al maak ik een topic aan over bands, dan krijg ik nog een backfire.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:53 schreef hoink581 het volgende:
Braddie, zulke topics zijn de reden dat alles elke keer in je vette paddenkop backfired.
Die is nog niet eerder langs gekomen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:53 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ga jij nou maar eens je rijbewijs halen
Ik vind mezelf ook heel leukquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die is nog niet eerder langs gekomen.
Nou nou, leuk hoor.
Omdat, dit topic. Wil je het niet snappen?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:54 schreef Braddie het volgende:
Het maakt op Fok niet meer uit waar de topics over gaan bij mij, als er "Braddie" staat is dat reden genoeg.
iemand uitschelden om zijn/haar handicap, stoer hoor!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die is nog niet eerder langs gekomen.
Nou nou, leuk hoor.
Ga jij nou maar even naar een ziekenhuis toe, misschien kunnen ze iets met die afgezwakte zenuwen in je rechterhelft![]()
Links lacht, recht is droevig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |