Permaban voor pepper_961.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:09 schreef pepper_961 het volgende:
Ach watdehek, ik ben nu toch aan het schoppen.
Doe eens niet zo praten slecht Nederlands spreken.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:22 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo onaardig dreigen jij?!
Doe eens niet zo zuurpruimen omdat te weinig mensen op je stemmen in klb awards 2013 topic.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo praten slecht Nederlands spreken.
Je username baseren op een vele decennia-oude fictieve eend, die toevallig geluk hadquote:Op woensdag 18 december 2013 20:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je username baseren op een door een MOD openbaar gemaakte zinloze dreig-DM![]()
![]()
Je username baseren op een woord wat een user ooit gebruikte die graag een ban wouquote:Op woensdag 18 december 2013 23:46 schreef Homijn het volgende:
[..]
Je username baseren op een vele decennia-oude fictieve eend, die toevallig geluk had![]()
![]()
Ik heb niks adrems om terug te zeggen. Ik kan niks met SebbeSwensje.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:04 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je username baseren op een woord wat een user ooit gebruikte die graag een ban wou
Discussie van niveau gewonnen op FOK!.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:21 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik heb niks adrems om terug te zeggen. Ik kan niks met SebbeSwensje.
kdaalderquote:Op donderdag 19 december 2013 00:21 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik heb niks adrems om terug te zeggen. Ik kan niks met SebbeSwensje.
Een kinderhand is snel gevuld.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Discussie van niveau gewonnen op FOK!.
Today was a good day.
De oorzaken niet begrijpen, die tot deze verheven usernaam hebben geleidquote:Op donderdag 19 december 2013 00:39 schreef Homijn het volgende:
[..]
Een kinderhand is snel gevuld.
Het is meer dat je een onooglijk lelijke, totaal onbruikbare usernaam hebt.
Je snapt dat je je - bij deze - hier zelf ook schuldig aan maakt?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
Alleen maar reageren met oneliners gevolgd door een![]()
Dit nog moeten vragenquote:Op donderdag 19 december 2013 00:45 schreef Homijn het volgende:
[..]
Je snapt dat je je - bij deze - hier zelf ook schuldig aan maakt?
Of is het een diepzinnige grap?
TS heeft nu een hekel aan jou.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik kick dit topic om erbij te horen. Stoer van mij he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |