Waarom hebben alle FOK!ers hetzelfde originele idee bij dit topicquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Even toevoegen aan mijn pohi, zodat ik deze over een tijdje kan kicken.
Leuke familiefoto, wie van de twee ben jij?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:35 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Oké.![]()
[ afbeelding ]
Hier was ze nog klein, lief he?!
Sta er niet op.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:35 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Leuke familiefoto, wie van de twee ben jij?
Grmf.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:38 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Gelukkig maar, het moet wel leuk blijven natuurlijk.
Wees blij dat iemand het doet, ondankbare hond!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:03 schreef Gatsby het volgende:
Klacht lijkt mij wel duidelijk, voor jullie ook? Ik zal hem voor het VMNO volk nog even uitleggen. Users (gebruikers) die in een oud topic (waar bijvoorbeeld al een jaar lang niet in gepost is) een post plaatsen waardoor het topic weer bovenaan komt in het Forum.
Klacht: users die topics omhoog schoppen
👨
Precies! Dit gaat Gatsby's allereerste langstlopende succes topic everrrrr worden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:47 schreef Barachem het volgende:
[..]
Wees blij dat iemand het doet, ondankbare hond!
Yep!quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:52 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Precies! Dit gaat Gatsby's allereerste langstlopende succes topic everrrrr worden.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:52 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Precies! Dit gaat Gatsby's allereerste langstlopende succes topic everrrrr worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |