Hmm? Hoelaat was dat dan en hoe weet jij mijn rooster?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:39 schreef mujentas het volgende:
Nou je laatste bezoek in je profiel tijdens je werktijd liet toch wat anders zien
Je zei in het vorige topic hoe laat je moest werken, weet je nog?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hmm? Hoelaat was dat dan en hoe weet jij mijn rooster?
Oh? Ik heb geen precieze tijd genoemd dacht ik.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:40 schreef mujentas het volgende:
[..]
Je zei in het vorige topic hoe laat je moest werken, weet je nog?
Je zei om 19.00 uur dat je 20 minuten te vroeg was dus.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Oh? Ik heb geen precieze tijd genoemd dacht ik.
Ik begon om 19:15, daarna niet meer online geweest.
Wat maakt het ook uitquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:43 schreef mujentas het volgende:
[..]
Je zei om 19.00 uur dat je 20 minuten te vroeg was dus.
Ik heb het ook heel lang niet gedaan, maar het was uiteindelijk verstandiger om dit wel te doen, dus nu heb ik hem ook altijd bij me.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:42 schreef Emm16 het volgende:
Hier lopen vakkenvullers trouwens ook met mobiel op zak
Officieel niet dacht ik.quote:
En de huisregels?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:45 schreef exelletor het volgende:
[..]
In mijn contract en daarbij horende CAO staat niks over dat het niet zou mogen.
Mutaties van (A)SM's is heel gebruikelijk. Sommige (A)SM's krijgen bij een mutaties een opdracht mee, of krijgen te horen dat het hun laatste kans is (dan hebben ze vaak een winkel gekregen die al op orde is). Faal je gaan ze aan de slag voor een ontslagprocedure. Over het algemeen word er dan ook wel afkoopsommen gegeven als iemand een OT contract heeft.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:30 schreef donald500 het volgende:
Hebben we allemaal wel eens.
Wij krijgen een nieuwe asm, er schijnt van hogerhand beslist te zijn dat deze niet goed was voor de winkel, maar toch gaat hij naar een andere ah.
Wat ik heb begrepen uit verhaal sm is dat het zomaar ineens afgelopen kan zijn voor een tl of (a)sm.
Vind het maar vreemd dat dat zo ineens kan. 😳
Deze asm zat er nog geen 2 jaar.
Is het normaal dat (a)sm's en tl's zoveel switchen?
Hebben nu ook een paar nieuwe kort partimmers tl's van andere ah's rondlopen.
In de huisregels staat daar vaak wel iets over.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:45 schreef exelletor het volgende:
[..]
MT kan ook gewoon een klok ophangen...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:45 schreef d4v1d het volgende:
Dan kan ik als ik even in magazijn ben snel de tijd kijken.
Alle filialen hebben toch dezelfde huisregels (dat voorgedrukte foldertje)?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:47 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
In de huisregels staat daar vaak wel iets over.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:43 schreef mujentas het volgende:
[..]
Je zei om 19.00 uur dat je 20 minuten te vroeg was dus.
Big Brother is watching youquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:45 schreef mujentas het volgende:
[..]
En daarna was je nog regelmatig op fok geweest volgens je laatste activiteit
Ah daar ben jij ook weerquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:50 schreef naamdergebruiker het volgende:
[..]
[..]
Big Brother is watching you
Zielig eigenlijk dat je zo geobsedeerd bent met d4v1d
Hij leeft ook nogquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:50 schreef naamdergebruiker het volgende:
[..]
[..]
Big Brother is watching you
In de Huisregels staatquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:45 schreef exelletor het volgende:
[..]
En in je contract verklaar je de Huisregels ontvangen te hebben in je introductiepakket. En je wordt dus ook geacht de huisregels te kennen.quote:Laat je niet op je werk bellen als het niet strikt noodzakelijk is. Tijdens werktijd behalve
je pauze is het niet toegestaan je mobiele telefoon bij je te hebben. Wil je zelf privé bellen
of kopiëren, dan mag dat alleen na toestemming van je leidinggevende. De kosten moet je
zelf betalen..
Die hangen wel in de winkel ja, maar mijn ogen zijn zo slecht dat ik er dan recht voor moet gaan staanquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:47 schreef exelletor het volgende:
[..]
MT kan ook gewoon een klok ophangen...
Vraag me wel af waarom jaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:50 schreef naamdergebruiker het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:56 schreef Emm16 het volgende:
Mujentas probeert gewoon d4vid te hosselen.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:56 schreef Emm16 het volgende:
Mujentas probeert gewoon d4vid te hosselen.
Ze zetten een schaaltje naast de telefoon waar je een muntje op moet leggen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:53 schreef Schuimpjes het volgende:
Wil je zelf privé bellen
of kopiëren, dan mag dat alleen na toestemming van je leidinggevende. De kosten moet je
zelf betalen..
Geen idee. Maar het ging met name om het eerste gedeelte van de tekstquote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:02 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ze zetten een schaaltje naast de telefoon waar je een muntje op moet leggen?
Gaat om het principe natuurlijk.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:02 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ze zetten een schaaltje naast de telefoon waar je een muntje op moet leggen?
Deze dame weetquote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:07 schreef Emm16 het volgende:
Gewoon fokken achter de kassa wanneer er toch geen klanten zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het maakt mij niet zolang ze er niet mee bezig zijn tijdens werktijd. Maar ze moeten ook niet gaan huilen als ze bijvoorbeeld tegen een stelling aanlopen en daardoor een barst in het scherm komt. Iedere medewerker heeft bij ons een eigen kluisje; Dus ze nemen zelf het risico.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:06 schreef mujentas het volgende:
Hoe strikt gaan jullie om dan met het niet op zak mogen hebben van een mobieltje? Bij ons wordt er niet echt iets van gezegd, tenzij je op je mobieltje gaat kijken/spelen.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:07 schreef mujentas het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb hier een broek liggen met een gat erin door zoietsquote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:08 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Het maakt mij niet zolang ze er niet mee bezig zijn tijdens werktijd. Maar ze moeten ook niet gaan huilen als ze bijvoorbeeld tegen een stelling aanlopen en daardoor een barst in het scherm komt. Iedere medewerker heeft bij ons een eigen kluisje; Dus ze nemen zelf het risico.
Je kunt je voor 67 cent per periode verzekeren tegen schade aan persoonlijke eigendommen (lees: Kleding). Je hebt wel een eigen risico en je moet bonnetjes kunnen overleggenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb hier een broek liggen met een gat erin door zoiets![]()
Ook als het mn eigen fout was?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:10 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Je kunt je voor 67 cent per periode verzekeren tegen schade aan persoonlijke eigendommen (lees: Kleding). Je hebt wel een eigen risico en je moet bonnetjes kunnen overleggen
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:07 schreef Emm16 het volgende:
Gewoon fokken achter de kassa wanneer er toch geen klanten zijn
Als jij op je werk schade oploopt aan je kleding kun je het dus declareren als je verzekerd bent. Geen idee of de schuldvraag enige waarde heeft.quote:
Het is de schuld van de rabobank11! 1! 1quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:13 schreef mujentas het volgende:
[..]
Nooit zeggen dat het je eigen schuld is
Dan ga ik steeds mensen in elektrische rolstoelen de schuld gevenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:13 schreef mujentas het volgende:
[..]
Nooit zeggen dat het je eigen schuld is
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:15 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Het is de schuld van de rabobank11! 1! 1
Jullie laten ook een 'gastheer/vrouw' rondlopen?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:17 schreef ikbenschipper het volgende:
Vanavond even planning gemaakt voor Verkoop. Moet deze weken ook Verkoopafhandeling waarnemen. Was vanmiddag om 14 uur al eens begonnen, maar steeds door mensen gestoord enzo. Om half 7 weer begonnen en toen om 8 uur bijna klaar met beide. Wanneer leer ik het nu eens dat ik als ik 's avond plan het allemaal veel sneller gaat dan overdag.... Iedere keer heb ik weer diezelfde ervaring. En toch wil ik steeds ergens in de middag gaan plannen.....
Maar week 43 is ook bij de kassa af wat een puzzel met die nieuwe bonuskaartMaar het is gelukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |