Vannacht weer een politieachtervolging met dodelijke afloop. In wat voor ghetto leven we?!quote:
Jij post dit gisteren en RTV-Utrecht brengt het vandaag als nieuws dat afgelopen nacht gebeurd zou zijn??quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:45 schreef Inverted_World het volgende:
Gisternacht ruw wakker geworden doordat ik schoten hoorde in de krommestraat. Kwart voor 3 ongeveer, dacht eerst dat het gewoon vuurwerk was. Nu zitten er 3 gaten in de coffeeshop hieronder en het stond vol met politie. Pff door adrenaline kick geen oog meer dicht gedaan. Bizar dat zoiets kan gebeuren.
Dat was idd een hele nare foto.... ik weet niet waar hij op de Ringweg Randenbroek gecrashed is, maar het was een hele dikke paal voor verkeerslichten waar die Punto (daar leek het op) omheen zat.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:31 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Vannacht weer een politieachtervolging met dodelijke afloop. In wat voor ghetto leven we?!
Dat was een foutje van mij, ik bedoelde inderdaad afgelopen nacht. Bizar was het wel in ieder geval.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij post dit gisteren en RTV-Utrecht brengt het vandaag als nieuws dat afgelopen nacht gebeurd zou zijn??
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1087174
Dat zou het nog veel meer bizar maken, want dat zou je het gepost hebben voor het gebeurdequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:43 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dat was een foutje van mij, ik bedoelde inderdaad afgelopen nacht. Bizar was het wel in ieder geval.
IW is de dader?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou het nog veel meer bizar maken, want dat zou je het gepost hebben voor het gebeurde
Maar de stad Amersfoort had het over dezelfde nacht als jij, foutje van RTV Utrecht dus.
Waar is de Prodentfabriek?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:25 schreef Burdie het volgende:
Even een wat luchtiger nieuwtje tussendoor dan?
Poppodium De Kelder wil verhuizen naar de Prodentfabriek,
(Ben benieuwd of ze dan ook een andere naam krijgen).
Hemelsbreed nog geen 50 meter denk ik.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:25 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kleine koppel, klein stukje verderop dus.
[ afbeelding ]
Ik was daar laatst nog, ik vond het persoonlijk juist wel leuk dat jongen kunstenaars en dergelijken makkelijk kansen krijgen om op een leuke locatie werk te exposeren, mixed feelings dus. Voor de Kelder zou het wel weer beter zijn.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:25 schreef Burdie het volgende:
Even een wat luchtiger nieuwtje tussendoor dan?
Poppodium De Kelder wil verhuizen naar de Prodentfabriek,
(Ben benieuwd of ze dan ook een andere naam krijgen).
Mee eens, ik vond er eerder nog wel eens wat leuks staan, maar tegenwoordig vind ik het aanbod wat tegenvallen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:36 schreef Inverted_World het volgende:
Ga er toevallig binnenkort weer heen voor De Staat, maar over het algemeen zouden ze wel iets mogen doen aan de line-up.
Ik ga de 16e naar de handsome poetsquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:37 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mee eens, ik vond er eerder nog wel eens wat leuks staan, maar tegenwoordig vind ik het aanbod wat tegenvallen.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:17 schreef mirjammajrim het volgende:
[..]
Ik ga de 16e naar de handsome poets
Denk het niet, maar een maat van me heeft de kaartjes geregeld, dus je weet maar nooitquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:30 schreef mirjammajrim het volgende:
[..]
Haha leuk! Ga je van tevoren ook eten bij de Vereeniging?
Ik geef van tevoren wel even door hoe je me kunt herkennen haha.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:32 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Denk het niet, maar een maat van me heeft de kaartjes geregeld, dus je weet maar nooit
Fobo gecheckt: Ik ga je herkennen. Mij kun je herkennen aan het glas bier in mijn hand.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:34 schreef mirjammajrim het volgende:
[..]
Ik geef van tevoren wel even door hoe je me kunt herkennen haha.
Oh.. of je kijkt gewoon in mn fobo.
Don't f#ck wit mensen die boven Schothorst wonen!quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:51 schreef Leandra het volgende:
Foortje???
Dat zijn vast mensen die boven Schothorst wonen
Beetje late reactie.. maar... present!!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:45 schreef JaimyLee het volgende:
Amersfoortnog meer mensen uit Nieuwland hier?
Mensen die boven Schothorst wonen, wonen in Hoogland of Hooglanderveen.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:36 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Don't f#ck wit mensen die boven Schothorst wonen!Dat zijn de eckte eckte!
Of Zielhorst, of Kattenbroek.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mensen die boven Schothorst wonen, wonen in Hoogland of Hooglanderveen.
Ik woon stiekem in Hoogland.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoogland dus, allemaal in 1980 gegapte grond.
Precies!!quote:Op donderdag 14 november 2013 13:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar zou ik trotser op zijn dan al die nieuwbouw
quote:Op donderdag 14 november 2013 13:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Precies m'n punt... Een echte Amersfoorter wil daar niet wonen
Ik woon boven het tabakzaakje naast de flame, tegenover de plusquote:Op donderdag 14 november 2013 13:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aan de Arnhemsestraatquote:Op donderdag 14 november 2013 21:23 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik woon boven het tabakzaakje naast de flame, tegenover de plus
Wat is de definitie van een echte Amersfoorter dan?quote:Op donderdag 14 november 2013 13:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:44 schreef mirjammajrim het volgende:
[..]
Wat is de definitie van een echte Amersfoorter dan?
Ik ben er geboren en getogen, maar woon toch met veel plezier in Zielhorst
Tonight's the night! See you!quote:
quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:25 schreef Inverted_World het volgende:
Zozo wordt er gedate vanavond?
Wat gaan jullie doen?quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:35 schreef Hallojo het volgende:
[..]![]()
We gaan de hele avond tegenover elkaar zitten en FOK!ken
Concert van de Handsome Poets in de Kelder.quote:
Ah grappig, die zanger woont geloof ik in het studentenhuis van m'n vriendin :p weet alleen niet wie t is of hoe ie eruit ziet, niet helemaal mijn muziekquote:Op zaterdag 16 november 2013 16:54 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Concert van de Handsome Poets in de Kelder.
Ik ken de muziek eigenlijk helemaal niet. Maat van me zei dat ik mee moest.quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:59 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ah grappig, die zanger woont geloof ik in het studentenhuis van m'n vriendin :p weet alleen niet wie t is of hoe ie eruit ziet, niet helemaal mijn muziek
Laatste keer dat ik er was, was denk ik 18 jaar geleden. Dus ik kan je niet helpen, maar ben ook wel benieuwd.quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:30 schreef WENDY. het volgende:
Is er nog wat te beleven in de Flame tegenwoordig? Laatste keren dat ik er was, was het nogal uitgestorven.
er zijn soms alternatieve elektronische feestjes die wel goed bezocht worden volgens mij, alleen ik hou zelf totaal niet van dingen die op dubstep lijken haha. Maar soms techno/minimal, althans poosje geleden dus dat zal er nog steeds wel zijnquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:30 schreef WENDY. het volgende:
Is er nog wat te beleven in de Flame tegenwoordig? Laatste keren dat ik er was, was het nogal uitgestorven.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:36 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik er was, was denk ik 18 jaar geleden. Dus ik kan je niet helpen, maar ben ook wel benieuwd.
Dat heb ik nooit meegemaaktquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:51 schreef Leandra het volgende:
[..]toen zat de Flame nog op het Mooiersplein
Hé ik was daar ook! Daarna naar de Miles, die is sinds de verbouwing een stuk leuker geworden.quote:Op zondag 17 november 2013 14:14 schreef Inverted_World het volgende:
Gisteren de laatste uurtjes in de onder de linde gespendeerd en daarna nog een drankje thuis gedaan. Slecht idee, katerrr.
toevallig allemaal shotjes gezien aangestoken en opgestapeld geserveerd? Oorzaak van m'n kater.quote:Op zondag 17 november 2013 14:22 schreef Drankster het volgende:
[..]
Hé ik was daar ook! Daarna naar de Miles, die is sinds de verbouwing een stuk leuker geworden.
nee, ik was er vroeg op de avondquote:Op zondag 17 november 2013 15:16 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
toevallig allemaal shotjes gezien aangestoken en opgestapeld geserveerd? Oorzaak van m'n kater.
Zo te lezen waren jullie op het Lieve Vrouwenplein en de Hof.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:09 schreef Iwanius het volgende:
Even een kleine veer voor zij die in Amersfoort wonen. Ik (wij) waren daar een tijdje terug en dat eerste centrale pleintje met de wat meer oude huizen/horeca-gelegenheden (kerk?)vond ik veel leuker dat het tweede pleintje dat groter en onpersoonlijker was. Ook die kleine zijstraatjes richting dat tweede plein was leuk met een zaakje die ambachtelijke(biologische?) koeken e.d. verkocht.
Komen zeker terug! Biertje genomen bij dat horeca-zaakje dat naast dat Italiaanse restaurantje zit.
Tegenover (overkant)heb je een café waar veelal jongeren komen en...hebben "de saloon"ook even bezocht voor een lokaal biertje.
En inderdaad iedereen fijne jaarwisselingquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:36 schreef mirjammajrim het volgende:
Fijne jaarwisseling allemaal Amersfoorters!!
Hey dude ik was op jouw huisfeestje volgens mijquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:06 schreef Inverted_World het volgende:
Huisfeestje! En even vuurwerk kijken op de hof uiteraard om 12 uur!
[..]
En inderdaad iedereen fijne jaarwisseling
Of bij mij, was het boven de Flame? Ik hield ook een huisfeestjequote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hey dude ik was op jouw huisfeestje volgens mijWeet nog steeds niet wie je bent
Misshcien hebben we elkaar wel gesproken.. ik was er tussen 5:00 en 7:30 ofzo...
Ten zuiden.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:17 schreef Leandra het volgende:
Ten noorden of ten zuiden van de van Randwijcklaan?
Het vuurwerk is afgelopenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:58 schreef IMVHI het volgende:
Ik ben in het bezit van 2 katten en denk er over om naar A'foort te verhuizen, maar na de gebeurtenissen afgelopen week ben ik toch gaan twijfelen. Iemand die mij gerust kan stellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |