Ja is goed.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:34 schreef Magere_Gein het volgende:
Meestal lees ik alle posts die tijdens de uitzending gepost zijn even terug daarna, maar 1000+..... laat maar (misschien kan iemand de post die duidelijk de meest waardevolle en interessante is, er even uithalen en quoten hieronder of zo).
maar de vraag blijft, bij wie horen ze?quote:
ze mogen hier wel komenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:38 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
maar de vraag blijft, bij wie horen ze?
Ja, ik weet wat er in de uitzending die ik net gezien heb is gebeurdquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja is goed.
Mirdin heeft de Cup
Timo de auto, of wat er van over is. En 1000 eurosjonnies voor de eerste termijn van de aanbetaling van de eerste uitdeukbeurt.
En iedereen is het erover eens dat Liesbeth de allerslechtste van allemaal was
En de jury is niet wijs, behalve Tom.
Dat was het.
Idd, liesbeth heeft ook gewoon totaal geen besef van wat er om haar auto heen gebeurt. Kunnen ze wel zeggen dat zij haar grenzen kent maar ik zie haar er wel voor aan om als ze iemand aan rijdt er ook nog over heen te rijden om vervolgens niets vermoedend door te rijden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:39 schreef SEMTEX het volgende:
Liesbeth blijft de slechtste... Wat een gelul.
Ja waar kwamen die kipjes ineens vandaan johquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:38 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
maar de vraag blijft, bij wie horen ze?
misschien vriendinnen van die chick van vorig jaar, die toen die oldtimer kapot reedquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja waar kwamen die kipjes ineens vandaan joh![]()
Ja, dinnetjes van matthijs was ook het eerste wat in me opkwam, dat zie je namelijk wel meer. Homo's met lekkere wijven als vriendin. (stereotype opmerking alert, maar das wat ik dacht).quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:41 schreef Snoepje5 het volgende:
Die in die panty links boven met krullen hoort bij de gast uit de finale.
Die zei nog 'zet m op schatje'
in het eerste jaar deden ze dat nog, enkele finalisten een bril aanmetenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:44 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Liesbeth of Mirdin is in mijn ogen lood om oud ijzer. Mirdin heeft totaal geen zelfreflectie en Liesbeth moet nodig haar ogen eens laten checken.
Timo heeft het al gezegd, Matthijs lijkt nog uit de kast te moeten komenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:45 schreef Snoepje5 het volgende:
Nou indd die matthijs en timo.. Volgens mij zijn t homo's.
Hadden ze dit seizoen ook moeten doen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
in het eerste jaar deden ze dat nog, enkele finalisten een bril aanmeten
Was jij geen mod?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Timo heeft het al gezegd, Matthijs lijkt nog uit de kast te moeten komen
ik ben eindredacteur sport geweest en daarnaast nog enkele maanden mod op ELF, al is dat laatste al lang geledenquote:
Eigenlijk had Liesbeth ook moeten winnen, vind ik. Op zich snap ik de redenatie van de jury wel, dat ze haar beperkingen kent, en dat de gevaarlijkste chauffeur een slechte chauffeur is die denkt dat hij goed is, maar de titel van het programma is "De slechtste chauffeur van Nederland", en niet "De gevaarlijkste chauffeur van Nederland."quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:29 schreef Xaryna het volgende:
Verdiend voor Timo, gefeliciteerd
Maar wel blijven rijden en de lessen niet vergeten he?
Liesbeth was echt de slechtste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |