SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roze haren
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Lijkt me sterk met zo'n gast ernaast.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:05 schreef Hoogstaande het volgende:
Niks mis met roze haren mits lekkere chick
Goed punt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:06 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me sterk met zo'n gast ernaast.
Engelse aandachtshoerenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Goed punt.
Heeft verder niks met mn statement te maken
Met alleen perfect chemlinks moet je wel verder kunnen komen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:03 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik kom max op een hybrid met 3 leagues, 3 nationaliteiten en iedereen 10 chem
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:05 schreef Hoogstaande het volgende:
Niks mis met roze haren mits lekkere chick
Eindelijk over je autisme heen dat je perse moest wisselen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb er nu 2 getest..Odoi is wel oke, maar die heb ik nodig in mijn silverteam en die wissel ik atm af met deze, dus dat is onhandig.
Dat lijkt mij eigenlijk wel, maar je team ziet er dan echt niet uit. Alhoewel het wel een geoorloofd #vdmarretje is natuurlijk.quote:Cavanda was echt de meest ideale optie geweest, maar ja..vraag is nu of een 7/8 chem Cavanda beter is dan de rest..
Bij de coinsellers gaat 150k momenteel voor 27 pond zag ik. Maar daar zitten de particulieren altijd wel onder.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:06 schreef Alovenac het volgende:
Wat is een normale prijs voor 100k coins op de PS3 op dit moment?
20 ekkies.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:06 schreef Alovenac het volgende:
Wat is een normale prijs voor 100k coins op de PS3 op dit moment?
Aardig prijsje nu zeg, maar even wachten totdat de prijs gedaald isquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij de coinsellers gaat 150k momenteel voor 27 pond zag ik. Maar daar zitten de particulieren altijd wel onder.
kan je een bukharov voor 200k kopen, chill tochquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:08 schreef TBakkert het volgende:
Ik had gewoon geen zin meer om te wachten. Chemiekaarten de deur uit en dat was 112k winst... Nou oké dan.
karigquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:08 schreef TBakkert het volgende:
Ik had gewoon geen zin meer om te wachten. Chemiekaarten de deur uit en dat was 112k winst... Nou oké dan.
1: Dat is roodquote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:08 schreef TBakkert het volgende:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
kan je een bukharov voor 200k kopen, chill toch
Allemaal voor 2k verkocht. Niet helemaal tevreden, maar anders kon ik al helemaal niks meer.quote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens deze officiele grafiek heb je de juiste keuze gemaakt.
Oh nee dat heb ik nog steeds wel. Heeft niets met autisme te maken, maar ik heb regelmatig bij teams dat er 2 of 3 spelers net buiten het elftal vallen maar wel erg nuttig zijn. Ik draai ook graag het momentum om door een formatiewissel en daarbij zijn 1 of 2 wissels vaak wel nodig. Ik speel meestal 2 potjes op rij met een team, dus dan komen ze alsnog wel aan hun rust, ook als ze niet allemaal op de bank zitten.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Eindelijk over je autisme heen dat je perse moest wisselen.Je wilde nooit teams bij elkaar op de bank zetten toch?
[..]
Dat lijkt mij eigenlijk wel, maar je team ziet er dan echt niet uit. Alhoewel het wel een geoorloofd #vdmarretje is natuurlijk.
Toenight we gonna have sume coccckquote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens deze officiele grafiek heb je de juiste keuze gemaakt.
Niet verkeerd toch? Moet eerlijk bekennen dat ik er ook alweer wat verkocht heb. Heb nog 200 over (50 hunter, 150 shadow), maar heb nu in ieder geval meer dan genoeg om een dik team te makenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:08 schreef TBakkert het volgende:
Ja okee zonder dat, gewoon wat redelijk degelijks.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met alleen perfect chemlinks moet je wel verder kunnen komen.
Tuurlijk niet verkeerd en echt veel meer geld dan ik in deze periode vorig jaar had. Ik wilde voor oktober de 100k halen en dat heb ik nu dan gedaan, maarja... Nog even wachten en je hebt al veel meer.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Niet verkeerd toch? Moet eerlijk bekennen dat ik er ook alweer wat verkocht heb. Heb nog 200 over (50 hunter, 150 shadow), maar heb nu in ieder geval meer dan genoeg om een dik team te maken
TheDjeetjequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:15 schreef Alovenac het volgende:
Iemand naast fifaralle, KSI, Airjapes nog wat goede fifastreamers of youtube kanalen?
beter peterquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:14 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
[..]
Oke oke sorry.
[ afbeelding ]
Ik ben al bij 7quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bij dat seizoen ben ik nog niet.
ComedyShortsGamer. KYRSp33dyquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:15 schreef Alovenac het volgende:
Iemand naast fifaralle, KSI, Airjapes nog wat goede fifastreamers of youtube kanalen?
Ik heb nog geen kaart verkocht. 4K en anders niksquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:11 schreef DePresident. het volgende:
Ik wacht nog met het verkopen van m'n kaartjes maar de stijging mag wel iets sneller gaan.
dan discard ik ze allemaalquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb nog geen kaart verkocht. 4K en anders niks
quote:
Je moet hopen dat andere mensen niet opletten. Dat is tenminste wat een wijs man mij ooit vertelde.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:22 schreef Dudeweiser het volgende:
mass open bid handelen is echt niet te doen heze gaan zelfs over de laagste bin heen
dan moet ik een speler zoeken waar niemand op let. Bijkomend probleem is dat niemand ze dan koopt want ja, niemand let er op hequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je moet hopen dat andere mensen niet opletten. Dat is tenminste wat een wijs man mij ooit vertelde.
Welke ?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:25 schreef Hoogstaande het volgende:
Die chick ziet er volgens mij wel redelijk uit eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Ik ben al weken aan het hopen dat de prijzen omhoog gaan omdat ik dan weer SMLENO kan doen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan moet ik een speler zoeken waar niemand op let. Bijkomend probleem is dat niemand ze dan koopt want ja, niemand let er op he
Je kunt ook nu SMLENO doen...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben al weken aan het hopen dat de prijzen omhoog gaan omdat ik dan weer SMLENO kan doen.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:26 schreef Hoogstaande het volgende:
GrapjeBukake-waardigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Zimratwitter:zimrageurts twitterde op dinsdag 24-09-2013 om 21:58:33Game avond #GTA5 #pizzaaaa @PelicanYuri @SimchaGeurts nicee haha #verslaafd http://t.co/ZlTtK4khtf reageer retweet
die kut boye en epem zijn gewoon 400binquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben al weken aan het hopen dat de prijzen omhoog gaan omdat ik dan weer SMLENO kan doen.
Dat is inderdaad waar.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die kut boye en epem zijn gewoon 400bin
Wat een topwijf.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:27 schreef wieisboos het volgende:
Zimratwitter:zimrageurts twitterde op dinsdag 24-09-2013 om 21:58:33Game avond #GTA5 #pizzaaaa @PelicanYuri @SimchaGeurts nicee haha #verslaafd http://t.co/ZlTtK4khtf reageer retweet
En dan ingame een hoer bestellen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat een topwijf.Ik zou best een avondje met haar GTA5 willen spelen.
Ik zou GTA doen en zou haar met iets anders laten spelenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat een topwijf.Ik zou best een avondje met haar GTA5 willen spelen.
Ik dacht eerder dat jij haar worstenbroodjes liet maken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zou GTA doen en zou haar met iets anders laten spelen
Nergens voor nodig dit.quote:
Jij gaat gelijk voor de hoofdprijs?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja leten we ingame een hoer bestellen als Zimra naast je zitquote:
Of een tosti ham kaas.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:33 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik dacht eerder dat jij haar worstenbroodjes liet maken.
Zozo Kamikazie, en waar zou je haar dan wel mee laten spelen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:33 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik dacht eerder dat jij haar worstenbroodjes liet maken.
Kami laat er geen gras over groeienquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nergens voor nodig dit.
[..]
Jij gaat gelijk voor de hoofdprijs?
Met zijn pookjequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zozo Kamikazie, en waar zou je haar dan wel mee laten spelen?
Zijn hond natuurlijk, die loopt anders steeds voor de tv.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
met mijquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
"Hey ik zit hier GTA te spelen ja!quote:
Heeft hij de nose pack nog niet geprobeerd?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:39 schreef pascal08 het volgende:
Wat is die TobiasGaming een mongool zeg.Je gaat toch niet pakjes openen met je kin of je elleboog voor een internetstream waar ook nog eens je vriendin bij is. ...hoe lelijk ze ook is
Ik hoop dat ze dadelijk een pack opent met haar clit.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:39 schreef pascal08 het volgende:
Wat is die TobiasGaming een mongool zeg.Je gaat toch niet pakjes openen met je kin of je elleboog voor een internetstream waar ook nog eens je vriendin bij is. ...hoe lelijk ze ook is
Jawel.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heeft hij de nose pack nog niet geprobeerd?
Dan moet je even omschakelen naar mfc.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dadelijk een pack opent met haar clit.
MFC?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:42 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Dan moet je even omschakelen naar mfc.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dadelijk een pack opent met haar clit.
en waar ligt Mentucky dan wel nietquote:
Jammer man, dat zijn echt ge-wel-dige packsquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:44 schreef Eppie_NL het volgende:
Ik zet net xbox aan en wilde een 12.500 coins pack openen, maar zie een dergelijk pack niet staan. Kon dat alleen gisteren?
Nee maar bij special packs staat wel een bazenpack van 30.000 coinsquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:44 schreef Eppie_NL het volgende:
Ik zet net xbox aan en wilde een 12.500 coins pack openen, maar zie een dergelijk pack niet staan. Kon dat alleen gisteren?
Jij kan wel een ruggengraat kaartje gebruiken hoor ik alweerquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:44 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Moest weer lachen,
Ik weet hoe ongelofelijk oud dat is maar ik moet er steeds om lachen.
Daarom tikte ik het ook. Ik zag je naam, ik denk: ik ga hem laten lachen. En toen tikte ik: KAT EN HANDSCHOENquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:44 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Moest weer lachen,
Ik weet hoe ongelofelijk oud dat is maar ik moet er steeds om lachen.
En EA zelf.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:46 schreef Kiid het volgende:
Er is maar 1 ding erger dan aids en dat zijn die 12.500 coin packs
dat zijn de zelfde packs... alleen dan slechter en ruim een keer zo duurquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee maar bij special packs staat wel een bazenpack van 30.000 coins
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:48 schreef Hoogstaande het volgende:
IF Milito's, beste investering ooit
WOW jij bent echt goed!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:49 schreef Blistering het volgende:
Willian in 7,5k pakje. Ik open 1 pakje en heb gelijk een duurdere speler dan dat die Tobias in iets van 40 pakjes heeft gehaald
Ik ben geweldig gr grquote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op jou kan ik bouwen![]()
Nog boos over die sweaty goal?
Touré, Fer of Tiotéquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:49 schreef forztwente het volgende:
Wie kan ik het beste naast Fellaini zetten in mijn BPL team 4231(2)?
Ik denk dat hij die pack met zijn rechterbal heeft gekocht.quote:
No way, had dan die van mij gekochtquote:
samen met je 100en hunter kaarten zekerquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:48 schreef Hoogstaande het volgende:
IF Milito's, beste investering ooit
Ik wou hem gelijk hebbenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
No way, had dan die van mij gekocht
Nee, die heb ik niet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
samen met je 100en hunter kaarten zeker![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee, die heb ik niet.Onze tijd komt nog wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja chemistry bewaar ik zeker, maar die Milito's doe ik de deur uit. Maak ik max 4 a 5k verlies op denk ik, maar dat is nog wel te overzien. Ik wil die coins gewoon gebruiken voor nu.quote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee, die heb ik niet.zit nog met 170 chem styles, 40 squad fitnessSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1 geluk dat de bvva manager kaarten al vlot getrokken zijn. alleen nog 25 bundesliga en 25 bpl kwijt raken
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Ja, ik.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:52 schreef dion_v_k het volgende:
Hebben al meer mensen hun chem kaartjes verkocht?
Rijke tata'squote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:53 schreef pascal08 het volgende:
Wie gaat er nou $22 weggeven als iemand niet een IF of een 85-rated in z'n pack krijgt.
Waarom?quote:
Schrijf een boze briefquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:53 schreef Maoist het volgende:
Ik vraag me echt af wat er nodig is om bij EA ontslagen te worden. Als je kijkt hoe hard die mensen daar Fifa dit jaar verneukt hebben dan moet er toch reden zijn voor ontslag van bepaalde personen
Squad fitnesses heb ik ook nog , handelde ik uberhaupt in in het begin, maar vanwege die unlimited consumable pile is dat ook niet bijzonder de moeite.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zit nog met 170 chem styles, 40 squad fitness![]()
1 geluk dat de bvva manager kaarten al vlot getrokken zijn. alleen nog 25 bundesliga en 25 bpl kwijt raken
Gewoon geen zin meer om te wachten.quote:
Misschien wat voor Dreetje op de 100 meter spijkerpoep-sprint.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:54 schreef Hoogstaande het volgende:
Gay Games 2018 in Parijs
Be-la-che-lijk
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Misschien wat voor Dreetje op de 100 meter spijkerpoep-sprint.
Die mensen bij EA zijn zo ziek dat ze bij het lezen van die brief spontaan beginnen met aftrekken alvorens deze te vernietigenquote:
alle consumables zijn redelijkquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:54 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Squad fitnesses heb ik ook nog , handelde ik uberhaupt in in het begin, maar vanwege die unlimited consumable pile is dat ook niet bijzonder de moeite.
okquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:54 schreef TBakkert het volgende:
Chivalry: Medieval Warfare + Deadliest Warrior expansion pack zal maar $30 kosten.
Okee, dan durf ik hem ook als CAM te gebruiken achter Gomez. Snelle rakkers om Gomez heenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:54 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Nee, als CAM in 3-5-2.[ afbeelding ]
/hipsterbakkertquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:54 schreef TBakkert het volgende:
Chivalry: Medieval Warfare + Deadliest Warrior expansion pack zal maar $30 kosten.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Misschien wat voor Dreetje op de 100 meter spijkerpoep-sprint.
Over winst heb ik allerminst te klagen hoor, begrijp me niet verkeerd, ben al over de 200k heen volgens de leaderboards, wat denk ik wel klopt als ik alles zou verkopen. Toch wel een mijlpaal voor me.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
alle consumables zijn redelijk![]()
gelukkig wel al 100K winst inmiddels op IF matuidi
en nog wel wat profit op IF ramsey campagnaro alaba en koke
Duidelijkquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Gewoon geen zin meer om te wachten.
Dat heeft niks met de community van FUT te maken hoor, dat is gewoon de maatschappij van tegenwoordig. Daar komt nog bij dat FUT coins een commodity zijn geworden dus waarom niet makkelijk geld verdienen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:57 schreef Maoist het volgende:
Grootste fuck up in FUT is nog altijd dat je het team van de tegenstander kon besturen en het een maand duurde voordat dit gemaakt was.
FUT heeft zo'n verschrikkelijk slechte community dat zodra er een glitch of iets dergelijks is, iedereen daar misbruik van maakt
Is een vrij bekend spel. Zeker nu ze de expansion pack baseren op een programma dat heel bekend is/was.quote:
de enige mensen die ik ken die dat spelen zijn Matt en jij. En birgirpall een keer. Dat zegt wel genoeg me dunkt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Is een vrij bekend spel. Zeker nu ze de expansion pack baseren op een programma dat heel bekend is/was.
FUT spelers zijn zo verslaafd aan coins als een heroïnehoer aan de drugs. En dat is de schuld van EA. Dus moeten ze niet zeuren als we door een foutje meer coins genereren.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat heeft niks met de community van FUT te maken hoor, dat is gewoon de maatschappij van tegenwoordig. Daar komt nog bij dat FUT coins een commoditeit zijn geworden dus waarom niet makkelijk geld verdienen?
Precies. En EA verdient er alsnog bakken met geld mee. Ik denk dat veel mensen dit ook zien als een soort revenge ofzo.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
FUT spelers zijn zo verslaafd aan coins als een heroïnehoer aan de drugs. En dat is de schuld van EA. Dus moeten ze niet zeuren als we door een foutje meer coins genereren.
Vet gedaan zeg.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:59 schreef FCsuarez het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)elekinese_prank.html
baas![]()
ok.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
de enige mensen die ik ken die dat spelen zijn Matt en jij. En birgirpall een keer. Dat zegt wel genoeg me dunkt.
verder is het natuurlijk ook gewoon een baggerspel.
Ik zie inderdaad grote overeenkomsten met drugs. Het kost geld en je schiet er geen fuck mee op. Bovendien is het nog illegaal om door te verkopen ook, maar iedereen doet het.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
FUT spelers zijn zo verslaafd aan coins als een heroïnehoer aan de drugs. En dat is de schuld van EA. Dus moeten ze niet zeuren als we door een foutje meer coins genereren.
gewoon gokkenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Waar haal ik die prijzen van Manager competities vandaan?
Barclay , bundesliga en liga bbvaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gewoon gokkenuit eindelijk verkopen ze toch wel:P
welke heb je ?
BPL weet ik neitquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Barclay , bundesliga en liga bbva
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Eindelijk een post van hoog niveau vanavond
quote:
quote:
Als kanker een logo had zou het mijn Ui moeten zijnquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:41 schreef byah het volgende:
4 weken geleden belde
[ afbeelding ]
EAaids
Als je dan weg zou gaan hier dan is dat zo geregeldquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:10 schreef byah het volgende:
[..]
Als kanker een logo had zou het mijn Ui moeten zijn
Nog steeds? Heb Schurlle zelf maar gekochtquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:10 schreef byah het volgende:
[..]
Als kanker een logo had zou het mijn Ui moeten zijn
Ik verloor net van HairyAnus AFC die in de 90e minuut via een corner scoorde waar ik niks aan kon doen. En dan ook nog zo'n leuke viering erbij ook. Na een tijdje voel je geen woede of frustratie meer maar helemaal niks.quote:
Als jij gewoon je smoel houdt tyfusdree.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:11 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als je dan weg zou gaan hier dan is dat zo geregeld
Ik kan nu het bronze toernooi al niet meer doen maar ik werd ook niet vrolijk van de tegenstanders.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:10 schreef Maoist het volgende:
Ik denk dat Fifa 14 gewoon een menselijke experiment is met hoever ze kunnen gaan voordat er een merkbare terugslag is.
Volgende week kan je weer het team van de tegenstander besturen en die week erop verdwijnen er willekeurig spelers van de trade pile of zitten ze voor altijd vast
je meid is wel hoertjequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:14 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Wacht, we zijn met 4e. M'n meid haalt er even wat bij
[ afbeelding ]
Ja, want iedere Xbox loopt 2x in 5 minuten vast.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:15 schreef Blistering het volgende:
Ben iig blij dat ik een PS3 heb. Die gozer z'n xbox is net voor de 2de x in 5 minuten tijd vastgelopen
4 weeks and countingquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:12 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Nog steeds? Heb Schurlle zelf maar gekocht
Moedergrappen incoming.quote:
Met EA contact opnemen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:15 schreef byah het volgende:
[..]
4 weekse and counting
Ik heb serieus geen idee WTF ik moet doen aangezien ik al 4 weken niet kan traden.
Niet zo janken en een ander account aanmaken. Als dat ook niet werkt dan gewoon PES spelen. EA wil je dan blijkbaar nietquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:15 schreef byah het volgende:
[..]
4 weeks and counting
Ik heb serieus geen idee wtf ik moet doen aangezien ik al 4 weken niet kan traden.
Heb jij ook de camera instellingen veranderd?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:17 schreef Djeetje het volgende:
2e ragequit![]()
8 wedstrijden gespeeld 1 verloren
Nah dat gaat me te ver.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:17 schreef zerokil het volgende:
[..]
Heb jij ook de camera instellingen veranderd?
Het blijft een inferieur apparaatquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, want iedere Xbox loopt 2x in 5 minuten vast.
Ticket staat al 3 weken open. Toen er 3 weken geleden 14 dagen responsetijd stond vroeg ik mezelf al af hoe dat zo lang kom durenquote:
Ben je nou echt te beperkt om een nieuw account te beginnen ?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:18 schreef byah het volgende:
[..]
Ticket staat al 3 weken open. Toen er 3 weken geleden 14 dagen responsetijd stond vroeg ik mezelf al af hoe dat zo lang kom duren
Jij bent inferieur.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:18 schreef Blistering het volgende:
[..]
Het blijft een inferieur apparaat
Je moedahquote:
PES is zo slecht dit jaarquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Niet zo janken en een ander account aanmaken. Als dat ook niet werkt dan gewoon PES spelen. EA wil je dan blijkbaar niet
je weet dat je er gewoon zelf die teams in kan zetten ?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:19 schreef Maoist het volgende:
[..]
PES is zo slecht dit jaar![]()
En wie wil er nou spelen met teams als west london en Man blue
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Niet zo janken en een ander account aanmaken. Als dat ook niet werkt dan gewoon PES spelen. EA wil je dan blijkbaar niet
Alsof EA tegen jou zegt dat je moet tamperen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:21 schreef byah het volgende:
[..]
Vorig jaar al een nieuw account aangemaakt dankzij ban door tamperen. Ik gun ze EA niet nogmaals zo'n grap. Destijds 2x fifa13 gekocht, teringlijers.
goeie grapquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:18 schreef Blistering het volgende:
[..]
Het blijft een inferieur apparaat
Ja door gelezen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:18 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nah dat gaat me te ver.
Ben jij er ook mee bezig ?
waarom zou je twee keer fifa 13 kopenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:21 schreef byah het volgende:
[..]
Vorig jaar al een nieuw account aangemaakt dankzij ban door tamperen. Ik gun ze EA niet nogmaals zo'n grap. Destijds 2x fifa13 gekocht, teringlijers.
Jezus kristusquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Alsof EA tegen jou zegt dat je moet tamperen.
Je moet de gevolgen er van accepteren kan je dat niet ben je gewoon een mietje
Online niet en wie speelt er nou nog offline tenzij je met vrienden speelt maar die spelen allemaal fifaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
je weet dat je er gewoon zelf die teams in kan zetten ?
Zal vast wel te moeilijk zijn voor de meeste hier
Omdat je vorig jaar nog een key nodig had om online te spelen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waarom zou je twee keer fifa 13 kopen____!
Want dat is zo veel werk ?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:22 schreef byah het volgende:
[..]
Jezus kristus
Ik ga dus geen nieuw account aanmaken en 200 spelers overzetten.
Naast het feit dat er nog 3000 fifappoints op m'n account staan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:22 schreef byah het volgende:
[..]
Jezus kristus
Ik ga dus geen nieuw account aanmaken en 200 spelers overzetten.
Dan koop je toch gewoon een key van een tientje ofzo ipv 2x Fifa 13quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:23 schreef byah het volgende:
[..]
Omdat je vorig jaar nog een key nodig had om online te spelen?
Die key was consolegebonden. Niet accountgebonden. Ik hoefde hem ook niet nog een keer te kopen hoor.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:23 schreef byah het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die key was consolegebonden. Niet accountgebonden. Ik hoefde hem ook niet nog een keer te kopen hoor.
Op de Xbox is 'ie aan zowel je console als je account gebonden. Zo werkt dat DRM systeem. Als je je licenties overzet op een andere console kun je op 2 verschillende consoles gebruik maken van dezelfde licentie, via de account waarmee de content gekocht is en via de console waar de licentie op overgezet is.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die key was consolegebonden. Niet accountgebonden. Ik hoefde hem ook niet nog een keer te kopen hoor.
dan koop je die key toch twee keerquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:23 schreef byah het volgende:
[..]
Wat was zijn reactie?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:27 schreef Blistering het volgende:
Haha die gast IF Lewandowski uit een pakje
Hoe dan ook, je hoefde geen nieuwe key te kopen na een accountbanquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Op de Xbox is 'ie aan zowel je console als je account gebonden. Zo werkt dat DRM systeem. Als je je licenties overzet op een andere console kun je op 2 verschillende consoles gebruik maken van dezelfde licentie, via de account waarmee de content gekocht is en via de console waar de licentie op overgezet is.
6.15 wekkertje jaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ga eens slapen dan thorbie morgen weer 9 uur op school
Ik moet morgen 8:30 beginnen.. dus ook als mijn internet niet om half 1 uitvalt ga ik eerder slapen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ga eens slapen dan thorbie morgen weer 9 uur op school
Nee, maar gisteren viel het internet niet om 0:30 uit.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:40 schreef Djeetje het volgende:
Morgen 9:15 beginnen
DS2 is je internetslot er af ?
vanaf 28 oktober twee keer elf uur en de rest een uurquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vanaf december alleen nog maar 's middags bijna
Jarvisquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:43 schreef Ajacied7 het volgende:
Divisie 9 ongeslagen gewonnen met dit team:
[ afbeelding ]
Vidic
Ik wil eigenlijk een betere linkerkant kopen maar het moet wel full chem hebben. Een linkspoot op LM graag met snelheid en een fatsoenlijke back.
ik nietquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:42 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
hier 6 uur maar ik begin er aan te wennen
Clichy en Jarvis?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:43 schreef Ajacied7 het volgende:
Divisie 9 ongeslagen gewonnen met dit team:
[ afbeelding ]
Vidic
Ik wil eigenlijk een betere linkerkant kopen maar het moet wel full chem hebben. Een linkspoot op LM graag met snelheid en een fatsoenlijke back.
Anders wordt het 11:00 en dan hoor ik al op de uni te zijn.quote:
Taarabt dan.quote:
Totdat je met hem speelt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:45 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
EEN LINKSPOOT
Jarvis is heeft dan wel 5* WF maar het is zo'n noob.
Rechtspoot met 4* weak foot is ook al meer dan genoeg voor cross abuse hoor. Ballen vliegen toch wel richting een van die zwarte twin towers van jequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:45 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
EEN LINKSPOOT
Jarvis heeft dan wel 5* WF maar het is zo'n noob.
Patches kunnen op elke dag uitkomen op xbox alleen arcade titels hebben vaste dagenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ze zeggen dat patches op xbox op dinsdag komen dus vanacht hoop ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar staat trouwens de strong foot filter op WeFut?
Die is echt al zo oudquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:50 schreef FCsuarez het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)et_voor_je_hulp.html
dan ben je echt een fucking![]()
![]()
![]()
nou en ik zie hem nu pasquote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:51 schreef Ajacied7 het volgende:
Het aantal bruikbare LM's dit jaar is echt schrijnend.De to the PaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar staat trouwens de strong foot filter op WeFut?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
oh.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Patches kunnen op elke dag uitkomen op xbox alleen arcade titels hebben vaste dagen
4-3-3 gaan spelen dan win je makkelijkquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:58 schreef wieisboos het volgende:
Nu 7 seasons wedstrijden gespeeld waarvan 5 tegen 3-5-2 Serie A, dit gaat echt nergens meer over.
Dat zijn Nederlanders hoor.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:59 schreef DePresident. het volgende:
Al die jankende buitenlanders die Zwarte Piet willen afschaffen. Rot toch op.
of 4-1-2-1-2.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
4-3-3 gaan spelen dan win je makkelijk
Sako misschien?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:55 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Royston Ricky lijkt me geweldig maar zo moeilijk te hybridden.
Dan zou ik met hem op 8 chem moeten spelen. Is het proberen wel waard denk ik.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Sako misschien?
http://wefut.com/en/player/4614
Bizarre stats voor een silver wel.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:06 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dan zou ik met hem op 8 chem moeten spelen. Is het proberen wel waard denk ik.Clichy er achter
Hij speelt in de NpowerLeague 1 trouwens.
Een gold in de nPower league 1 mag waarschijnlijk niet dus daarom is hij 74.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:06 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dan zou ik met hem op 8 chem moeten spelen. Is het proberen wel waard denk ik.Clichy er achter
Hij speelt in de NpowerLeague 1 trouwens.
Er zijn dit jaar echt veel silvers met stats van golds. De meest bizarre is wel:quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Een gold in de nPower league 1 mag waarschijnlijk niet dus daarom is hij 74.
Dit waren de stats die ik had voorspeld: [ afbeelding ]
Zo heb je ook bronzes met bizarre stats zoals Karabouequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:15 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Er zijn dit jaar echt veel silvers met stats van golds. De meest bizarre is wel:
[ afbeelding ]
72 ratedHad wel 80 kunnen zijn.
Komt omdat hij op het laatste moment van positie is veranderd, als LW zou hij 77 ofzo zijnquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:15 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Er zijn dit jaar echt veel silvers met stats van golds. De meest bizarre is wel:
[ afbeelding ]
Hij valt tegen bij mijquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:15 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ah dat zou goed kunnen ja. Hoe verklaar jij dat Drenthe een silver is met zulke cardstats?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:18 schreef wieisboos het volgende:
4-4-2 (2) heeft mij aids gegeven (of het was seasons). Anyway ik ga nooit meer van mijn leven die aids in. Hou het lekker bij cups
[..]
Komt omdat hij op het laatste moment van positie is veranderd, als LW zou hij 77 ofzo zijn
Dan ben je wel echt een noob.quote:
Ik moet zeggen dat me dat soort discussies nooit zo bezig houdt, maar de kwestie Sinterklaas vind ik wel altijd enorm irritant. Het is een kinderfeest, maar volwassenen moeten er weer een probleem van maken. Triest.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:59 schreef DePresident. het volgende:
Al die jankende buitenlanders die Zwarte Piet willen afschaffen. Rot toch op.
Speel jij op de Xbox of PS3?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:19 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
http://www.futhead.com/14/players/9956/ruben-kristiansen/
Deze man
Sowieso het Tippeligaen bronze team
Die zit net op het randje. 60 finishing en 43 penalties halen zn rating ook omlaagquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:19 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ah dat zou goed kunnen ja. Hoe verklaar jij dat Drenthe een silver is met zulke cardstats?
Vooral hele goede Colombianen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:22 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Een team met mexicanen, sevilla en galatasaray.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:51 schreef Ajacied7 het volgende:
Het aantal bruikbare LM's dit jaar is echt schrijnend.Is er nog niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar staat trouwens de strong foot filter op WeFut?![]()
Ik beloof je de coolste filters ooit als je nog een weekje geduld hebt.![]()
PS3.quote:
Het lijkt wel alsof iedereen hier die bronzes gebruikt op de PS3 speelt (behalve ik dan)quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:23 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
PS3.
Ik had 4 bronze teams, maar heb de MLS en Liga Adelante grotendeels van de hand gedaan. Nu heb ik K League en Tippeligaen
Filteren op penislengte?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Is er nog niet.![]()
Ik beloof je de coolste filters ooit als je nog een weekje geduld hebt.
Nog een dan die ik echt niet begrijp, Wanyamaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:22 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Die zit net op het randje. 60 finishing en 43 penalties halen zn rating ook omlaag
Medel ookquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:30 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nog een dan die ik echt niet begrijp, Wanyama
Ik denk dat het komt omdat ze CM zijn en dat de verdedigende stats die bijzonder goed zijn niet zwaar wegen. Maar hun aanvallende stats zijn ook gewoon goed.quote:
Diame en Mbia zijn ook nogal OPquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:32 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt omdat ze CM zijn en dat de verdedigende stats die bijzonder goed zijn niet zwaar wegen. Maar hun aanvallende stats zijn ook gewoon goed.
Ik denk dat EA die spelers expres CM heeft gemaakt om ze silver te laten zijn. Irl spelen ze daar nietquote:
Ik ben nu ook onderwegquote:
Imbulaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:36 schreef detennismaster het volgende:
Met dit team 4-2-2 (2) maar eens uitproberen. Team is denk ik goed in balans en Bakkali en Sako zijn prima spelers om eventueel mee te crossen.Thievy 8 chem maar dat neem ik maar voor lief.
[ afbeelding ]
http://wefut.com/en/squad/882
Belrance #kentteamnamen
Thuramquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:36 schreef detennismaster het volgende:
Met dit team 4-2-2 (2) maar eens uitproberen. Team is denk ik goed in balans en Bakkali en Sako zijn prima spelers om eventueel mee te crossen.Thievy 8 chem maar dat neem ik maar voor lief.
[ afbeelding ]
Belrance #kentteamnamen
Daarom zijn Karaboue en Etuhu dus bronzequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:34 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik denk dat EA die spelers expres CM heeft gemaakt om ze silver te laten zijn. Irl spelen ze daar niet
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:36 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Belrance #kentteamnamen
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:53 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Één of 2 spelers op 7/8 chem boeit mij niet, heb ik andere jaren ook gehad. Als het maar niet de spitsen zijn omdat dat de belangrijke spelers van het team zijn imo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |