SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roze haren
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Lijkt me sterk met zo'n gast ernaast.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:05 schreef Hoogstaande het volgende:
Niks mis met roze haren mits lekkere chick
Goed punt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:06 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me sterk met zo'n gast ernaast.
Engelse aandachtshoerenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Goed punt.
Heeft verder niks met mn statement te maken
Met alleen perfect chemlinks moet je wel verder kunnen komen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:03 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik kom max op een hybrid met 3 leagues, 3 nationaliteiten en iedereen 10 chem
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:05 schreef Hoogstaande het volgende:
Niks mis met roze haren mits lekkere chick
Eindelijk over je autisme heen dat je perse moest wisselen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb er nu 2 getest..Odoi is wel oke, maar die heb ik nodig in mijn silverteam en die wissel ik atm af met deze, dus dat is onhandig.
Dat lijkt mij eigenlijk wel, maar je team ziet er dan echt niet uit. Alhoewel het wel een geoorloofd #vdmarretje is natuurlijk.quote:Cavanda was echt de meest ideale optie geweest, maar ja..vraag is nu of een 7/8 chem Cavanda beter is dan de rest..
Bij de coinsellers gaat 150k momenteel voor 27 pond zag ik. Maar daar zitten de particulieren altijd wel onder.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:06 schreef Alovenac het volgende:
Wat is een normale prijs voor 100k coins op de PS3 op dit moment?
20 ekkies.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:06 schreef Alovenac het volgende:
Wat is een normale prijs voor 100k coins op de PS3 op dit moment?
Aardig prijsje nu zeg, maar even wachten totdat de prijs gedaald isquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij de coinsellers gaat 150k momenteel voor 27 pond zag ik. Maar daar zitten de particulieren altijd wel onder.
kan je een bukharov voor 200k kopen, chill tochquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:08 schreef TBakkert het volgende:
Ik had gewoon geen zin meer om te wachten. Chemiekaarten de deur uit en dat was 112k winst... Nou oké dan.
karigquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:08 schreef TBakkert het volgende:
Ik had gewoon geen zin meer om te wachten. Chemiekaarten de deur uit en dat was 112k winst... Nou oké dan.
1: Dat is roodquote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:08 schreef TBakkert het volgende:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
kan je een bukharov voor 200k kopen, chill toch
Allemaal voor 2k verkocht. Niet helemaal tevreden, maar anders kon ik al helemaal niks meer.quote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens deze officiele grafiek heb je de juiste keuze gemaakt.
Oh nee dat heb ik nog steeds wel. Heeft niets met autisme te maken, maar ik heb regelmatig bij teams dat er 2 of 3 spelers net buiten het elftal vallen maar wel erg nuttig zijn. Ik draai ook graag het momentum om door een formatiewissel en daarbij zijn 1 of 2 wissels vaak wel nodig. Ik speel meestal 2 potjes op rij met een team, dus dan komen ze alsnog wel aan hun rust, ook als ze niet allemaal op de bank zitten.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Eindelijk over je autisme heen dat je perse moest wisselen.Je wilde nooit teams bij elkaar op de bank zetten toch?
[..]
Dat lijkt mij eigenlijk wel, maar je team ziet er dan echt niet uit. Alhoewel het wel een geoorloofd #vdmarretje is natuurlijk.
Toenight we gonna have sume coccckquote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens deze officiele grafiek heb je de juiste keuze gemaakt.
Niet verkeerd toch? Moet eerlijk bekennen dat ik er ook alweer wat verkocht heb. Heb nog 200 over (50 hunter, 150 shadow), maar heb nu in ieder geval meer dan genoeg om een dik team te makenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:08 schreef TBakkert het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |