Nee, de baas. Dat zie je tochquote:
Hans is onze profeetquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:15 schreef Rickario het volgende:
Het voelt een beetje alsof ik de profeet Mohammed heb beledigd
Profeet Roelio.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:15 schreef Rickario het volgende:
Het voelt een beetje alsof ik de profeet Mohammed heb beledigd
Ik sla steil achterover en zulks gedoe.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:56 schreef Rickario het volgende:
WTF Bo Saris is Boris van Idols?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik mis een banjoquote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Macklemore heeft z'n concert weer volgeluld?
Nee, daarom ook 'weer'.quote:
Je chickie.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een uur Lieke op laten staan omdat ik enigszins verzonken was in.. iemand.
Giel had een nogal uitgesproken mening over die Russische diplomaat en eigenlijk op de diplomatieke onschendbaarheidquote:
Haha ja dat zie ik al wel voor me.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Giel had een nogal uitgesproken mening over die Russische diplomaat en eigenlijk op de diplomatieke onschendbaarheid
Fleur relativeerde dat weer op haar zeikerige manier(ondanks dat ze een goed punt had, is het de toon die het irritant maakt
)
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:31 schreef SilentChaos het volgende:
Jankend in de vangrail...
wat een bagger zeg
Godverdommequote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:31 schreef SilentChaos het volgende:
Jankend in de vangrail...
wat een bagger zeg
Hij klonk heel serieus en geloofwaardig.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:38 schreef SilentChaos het volgende:
Nog in het NL ook omdat hij denk ik niet weet wat een vangrail is in het Engels
Ik vraag me af of hij het nou doorheeft of nietDit is al de derde keer dat ik jankend in de vangrail hang namelijk
Ik denk het nietquote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:38 schreef SilentChaos het volgende:
Nog in het NL ook omdat hij denk ik niet weet wat een vangrail is in het Engels
Ik vraag me af of hij het nou doorheeft of nietDit is al de derde keer dat ik jankend in de vangrail hang namelijk
Inderdaadquote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:39 schreef Bronson het volgende:
[..]
Hij klonk heel serieus en geloofwaardig.
Lijkt mij dat een jankende vangrail je geheugen niet snel verlaatquote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik denk het nietWeet niet of hij steeds de smsgeschiedenis erbij pakt.
Ach het blijft Giel he.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lijkt mij dat een jankende vangrail je geheugen niet snel verlaat
Ja dan doen ze Diamonds.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ach het blijft Giel he.
Spelen ze zometeen nog een keer?
Een cover?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ach het blijft Giel he.
Spelen ze zometeen nog een keer?
Wat denk je dan?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Een cover?
Jij denkt zeker hetzelfde als ik denk
Om nog iets te sturen met een vangrailquote:
Zoiets ja.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Om nog iets te sturen met een vangrail
Stukken beter dan die vorige iddquote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:54 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb nu gesmst dat ik ruitenwissers aan de binnenkant wil i.v.m. tranen
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]Blijven zitten in de auto voordat ik naar het werk ga hier
Mjah jammerquote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:58 schreef SilentChaos het volgende:
We've pushed it too far Pino
Overigens was dat eind wel verschrikkelijk met z'n hoge "oooooooooooooooooooooooooooh"
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mjah jammerZag dat de vorige keer op 13 september was dus volgende maand maar weer proberen.
Lijkt mij ook..quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:02 schreef SilentChaos het volgende:
Pedolokkers
Uitlokking is toch niet toegestaan?
Nog niet idd.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:02 schreef SilentChaos het volgende:
Pedolokkers
quote:
Maar de politie zet ook lokfietsen en lokauto's in...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Visuele versterking!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Visuele versterking!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker populistische opmerkingen van politici. Ff meeliften op het nieuws...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:02 schreef SilentChaos het volgende:
Pedolokkers
Gebeurt helaas continuquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Lekker populistische opmerkingen van politici. Ff meeliften op het nieuws...
Met pedohaat is het altijd makkelijk scorenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Lekker populistische opmerkingen van politici. Ff meeliften op het nieuws...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |