Hi-Res opslaan en geen Lo-Res beelden gebruiken...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:54 schreef MaJo het volgende:
Dat moet ik nog eerst zien
Nu weer aan het kutten met InDesign. Door de afbeeldingen opnieuw in te voegen lukt het wel om het weer goed te krijgen maar dat gaat nog wel even wat tijd kosten
Denk dat de pil, mits je daar tegen kan en je 'm niet vergeet, toch iets makkelijker is...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:02 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Omdat hij er moeilijk uit kwam, was ik bang dat ze de opening moesten oprekken om met de tang naar binnen te gaan. Dat doet wel pijn.
Plus ontwenningskramp inderdaad maar zelfs die valt mee![]()
Ik ga eigenlijk nooit op van die 'brochure-reizen' .. En dat blijft voorlopig ook wel zo, juist vanwege de andere reizigers. Maar dit is wel heel ergquote:THESE ARE ACTUAL COMPLAINTS RECEIVED BY “THOMAS COOK VACATIONS FROM DISSATISFIED CUSTOMERS”:
1. “I think it should be explained in the brochure that the local convenience store does not sell proper biscuits like custard creams or ginger nuts.”
2. “It’s lazy of the local shopkeepers in Puerto Vallarta to close in the afternoons. I often needed to buy things during ‘siesta’ time — this should be banned.”
3. “On my holiday to Goa in India , I was disgusted to find that almost every restaurant served curry. I don’t like spicy food.”
I'll book it but only if I can screen my fellow travelers first.
I’ll book it but only if I can screen my fellow travelers first. (image via Thomas Cook)
4. “We booked an excursion to a water park but no-one told us we had to bring our own swimsuits and towels. We assumed it would be included in the price.”
5. “The beach was too sandy. We had to clean everything when we returned to our room.”
6. “We found the sand was not like the sand in the brochure. Your brochure shows the sand as white but it was more yellow.”
7. “They should not allow topless sunbathing on the beach. It was very distracting for my husband who just wanted to relax.”
8. “No-one told us there would be fish in the water. The children were scared.”
9. “Although the brochure said that there was a fully equipped kitchen, there was no egg-slicer in the drawers.”
10. “We went on holiday to Spain and had a problem with the taxi drivers as they were all Spanish.”
11. “The roads were uneven and bumpy, so we could not read the local guide book during the bus ride to the resort. Because of this, we were unaware of many things that would have made our holiday more fun.”
12. “It took us nine hours to fly home from Jamaica to England. It took the Americans only three hours to get home. This seems unfair.”
13. “I compared the size of our one-bedroom suite to our friends’ three-bedroom and ours was significantly smaller.”
14. “The brochure stated: ‘No hairdressers at the resort’. We’re trainee hairdressers and we think they knew and made us wait longer for service.”
15. “There were too many Spanish people there. The receptionist spoke Spanish, the food was Spanish. No one told us that there would be so many foreigners.”
16. “We had to line up outside to catch the boat and there was no air-conditioning.”
17. “It is your duty as a tour operator to advise us of noisy or unruly guests before we travel.”
18. “I was bitten by a mosquito. The brochure did not mention mosquitoes.”
19. “My fiance and I requested twin-beds when we booked, but instead we were placed in a room with a king bed. We now hold you responsible and want to be re-reimbursed for the fact that I became pregnant. This would not have happened if you had put us in the room that we booked.”
Balen hoor van al dat werkquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:54 schreef MaJo het volgende:
Dat moet ik nog eerst zien
Nu weer aan het kutten met InDesign. Door de afbeeldingen opnieuw in te voegen lukt het wel om het weer goed te krijgen maar dat gaat nog wel even wat tijd kosten
Die zijn zó erg, daar moeten wel een paar trolls tussen zittenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk nooit op van die 'brochure-reizen' .. En dat blijft voorlopig ook wel zo, juist vanwege de andere reizigers. Maar dit is wel heel erg
Heeft het niks mee te makenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hi-Res opslaan en geen Lo-Res beelden gebruiken...
Toen plassen pissen werd, is het gezeik begonnenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:05 schreef MadMaster het volgende:
Zeikerds heb je overal en zal je altijd blijven houden...
Dit zijn geen zeikerds maar mensen zonder hersenenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:05 schreef MadMaster het volgende:
Zeikerds heb je overal en zal je altijd blijven houden...
Heeft volgens mw. MM te maken met een instelling binnen Indesign.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heeft het niks mee te makenAls ik een afbeelding toevoeg en dan opsla is ie goed. Als ik weer een nieuwe afbeelding toevoeg en dan weer opsla is de oude afbeelding opeens slecht van kwaliteit en de nieuwe wel goed
Ik ga nu dus maar alles toevoegen zonder tussendoor op te slaan en dan hopen dat alle afbeeldingen goed zijn
Topquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heeft volgens mw. MM te maken met een instelling binnen Indesign.
Kom zo bij je terug, ze gaat het even voor je nakijken welke dat is...
Dit is 5 jaar niet ongesteld worden en nergens aan denken. Als ie goed wordt geplaatst danquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Denk dat de pil, mits je daar tegen kan en je 'm niet vergeet, toch iets makkelijker is...
Instellen:quote:
Nee hoor. Ik had er een zonder hormonen, maar vijf jaar nergens aan denken inderdaad.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Denk dat de pil, mits je daar tegen kan en je 'm niet vergeet, toch iets makkelijker is...
Klinkt op zich ook wel goed.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dit is 5 jaar niet ongesteld worden en nergens aan denken. Als ie goed wordt geplaatst dan
Ik heb een Mac met InDesign inderdaadquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Instellen:
Weergave --> Weergaveopties --> Weergave op hoge kwaliteit
Stel je iets anders in, dan zijn de afbeeldingen wel in Hi-Res opgeslagen, maar zie je ze na opnieuw openen van een document korrelig/rafelig.
Mw. MM heeft een Mac met InDesign, ik hoop jij ook...
Opslaan als Drukwerkbestand dan...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb een Mac met InDesign inderdaadMaar het gaat hier dus om de kwaliteit als ik het overzet naar PDF hè? Ik ga het sowieso proberen
Dat had ik al gedaan. Maar ik zie dat met hi res de kwaliteit al wat beter is. Verder ga ik gewoon niet opslaan tussendoor, dan moet het goedkomen. Ondertussen ben ik dus wel nog steeds aan het werk terwijl ik het liefst nu op de bank zou hangenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Opslaan als Drukwerkbestand dan...
.....quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat had ik al gedaan. Maar ik zie dat met hi res de kwaliteit al wat beter is. Verder ga ik gewoon niet opslaan tussendoor, dan moet het goedkomen. Ondertussen ben ik dus wel nog steeds aan het werk terwijl ik het liefst nu op de bank zou hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |