abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 18:40:16 #1
403474 Nemeosis
Not from this world
pi_131976872
Samen met een hoop andere mannen is op z'n hondjes mijn favoriete standje :6 (de rest is ook geweldig). Helaas kwam ik erachter (na een goed gesprek) dat mijn vriendin dit standje als onplezier ervaart. Ze voelt zich een 'slaafje' of iets in die richting. Even voor de duidelijkheid, ik doe geen gekke dingen zoals haren trekken of op de kont slaan tijdens op zn hondjes. Vandaar dat ik mezelf afvraag waarom ze dit zo ervaart. Omdat ik wil dat ze net als mij geniet denk ik hier steeds aan als we dit standje doen... nu vraag ik me af hoe ik haar toch een fijner gevoel kan geven als we dit standje weer doen, want anders is het niet zo chill meer.

Zijn er meerdere dames die dit hebben of mannen die ervaring hebben met dames die dit ook hadden? :P
Did i found the knowledge, or did the knowledge found me
pi_131976883
Volgens mij is dat voor veel mensen juist de extra kick. Dus als je vriendin daar op afknapt zul je je daar op aan moeten passen. Zoek iets anders wat ze wel heel fijn vindt en jij ook? :D
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 18:48:54 #3
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_131977060
Er zijn vrouwen die dat standje minder intiem en persoonlijk vinden, want bij missionaris bv voel je veel meer van elkaar qua aanraking, en je kijkt elkaar aan enzo, kan kussen etc...
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 18:51:04 #4
290568 Tussendoortje
kan altijd tussendoor
pi_131977105
Kan ze niet omhoogkomen met haar bovenlijf als jullie het achterlangs doen?
Dat jouw buik haar rug raakt en dat jullie dus eigenlijk allebei rechtop zitten? Of is dat minder fijn?
Beter te veel dan te weinig
pi_131977316
Reacties verwijderd, graag normaal ontopic reageren
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 19:01:56 #6
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_131977393
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 18:51 schreef Tussendoortje het volgende:
Kan ze niet omhoogkomen met haar bovenlijf als jullie het achterlangs doen?
Dat jouw buik haar rug raakt en dat jullie dus eigenlijk allebei rechtop zitten? Of is dat minder fijn?
Dit.... handjes op haar tetten... zoentje in haar hals..
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 19:55:21 #7
413491 Vijzel
Lekker malen
pi_131979582
Na meer dan een decennium 'op z'n hondjes' nooit het gevoel gehad dat ik op welke wijze dan ook ondergeschikt was. Is lepeltje-lepeltje dan wat? Da's bijna hetzelfde, maar dan 90 graden gedraaid.
pi_131982874
mijn vriendin vindt het juist heerlijk omdat ik haar dan nog kan vingeren en met haar borsten kan spelen. misschien kun je het op zo'n manier uitleggen, dat ze er dan anders tegen aan kijkt?
pi_132019515
Ik kan me wel vinden in vriendin van TS.
Zelf ben ik er ook niet zo'n fan van. Het voelt altijd een beetje onderdanig vind ik. Zo van: "bitch ga liggen" :P
Maar hé, er zijn genoeg andere leuke standjes toch?
pi_132023759
Ik als man vind het ook niet geweldig, veel beter dat ze plat op haar buik ligt en dan achterlangs erin.. veel meer lichaamscontact en veel intiemer.
Lach met een schone bips
pi_132025943
Ik vind dat ook niet chill naar komt meer omdat het mij beetje pijn doet. Verder heb ik het gevoel
wat jouw vriendin heeft niet :)
pi_132031957
Er zijn wel meer vrouwen die dit zo ervaren inderdaad. Wat je kan proberen is elkaars handen vast houden en haar veel te zoenen langs opzij tussendoor. Dan voelt het intiemer voor haar.

En lievere woorden gebruiken, geen 'you fucking bitch' enzo.
pi_132032329
Het is natuurlijk wel het meest dierlijke, primitieve en ook afstandelijke standje. Dat is op zich wat betreft de eerste twee een extra charme, alleen willen vrouwen nog wel eens te preuts zijn om daarvan te kunnen genieten. Die hebben juist het menselijke en intieme nodig om van seks te kunnen genieten.

Ik denk dat het een kwestie van context en geduld is. Als je haar verder maar genoeg het gevoel geeft dat ze bij dat standje mist, dan heeft ze dat op een gegeven moment tijdens het neuken zelf niet meer zo nodig en gaat ze dat primitieve juist extra geil vinden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_132033039
Je kan toch gewoon in haar nek zoenen, haar rug strelen, haar verdere lijf strelen. Ze kan ook meer overeind komen zodat je heel dicht tegen elkaar aan zit. Je kan heel liefdevol doggy doen als je dat wil.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 12:04:17 #15
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_132034409
Juist ene van mijn favo standjes maar ja, daar heb je niks aan.
Je kan zoals erodome al schreef het wat liefdevoller aanpakken.
En als jullie liggen, lepeltje lepeltje, vind ze dat wel fijn of ook onpersoonlijk?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_132034460
Ik heb een vraag voor TS:

Ze zegt dat ze het als slaafs ondervindt. Maar je vraagt aan ons hoe het komt dat ZIJ dat zo ondervind. Heb je al aan haar gevraagd waarom ze het zo voelt?
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_132036184
Gewoon liefdevol niet gelijk beginnen te rammen :)
  donderdag 10 oktober 2013 @ 17:22:58 #18
403474 Nemeosis
Not from this world
pi_132041530
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 12:06 schreef Ordos20 het volgende:
Ik heb een vraag voor TS:Ze zegt dat ze het als slaafs ondervindt. Maar je vraagt aan ons hoe het komt dat ZIJ dat zo ondervind. Heb je al aan haar gevraagd waarom ze het zo voelt?
Ze geeft niet echt een duidelijk antwoord als ik dit vraag (ze is een moeilijke prater) maar ik vermoed dat het misschien komt door haar loser ex.
pi_132043526
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 17:22 schreef Nemeosis het volgende:

[..]

Ze geeft niet echt een duidelijk antwoord als ik dit vraag (ze is een moeilijke prater) maar ik vermoed dat het misschien komt door haar loser ex.
Die heeft er natuurlijk erop los gebanged....

Aan jou de taak om het anders te doen..... :P
I may not be your first, but to be your last would be perfect.....
pi_132044547
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 10:49 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is natuurlijk wel het meest dierlijke, primitieve en ook afstandelijke standje. Dat is op zich wat betreft de eerste twee een extra charme, alleen willen vrouwen nog wel eens te preuts zijn om daarvan te kunnen genieten. Die hebben juist het menselijke en intieme nodig om van seks te kunnen genieten.
Zou dat met preuts te maken hebben? Voor mij persoonlijk niet in het ieder geval. Punt is gewoon dat je lichamelijk veel mist ook in dat standje. Uiteraard natuurlijk het lichamelijke contact over het lichaam.. maar vooral ook de stimulatie van de clitoris door zijn schaambeen. Eigenlijk is het lichaamscontact in dat standje beperkt tot zijn handen en zijn pik.
Verder is het inderdaad zeer onpersoonlijk.. en als een man altijd dat soort standjes het liefste opzoekt zou ik gaan denken dat hij vooral tijdens de seks wil vergeten dat hij mij neukt.

Voor veel mannen is er ook een ander standje dat er voor hen dichtbij komt (of zelfs lekkerder is), dat veel intiemer is. Moet je vriendin wel een beetje soepel zijn in de rug:

Als zij op haar zij ligt met het onderste been gestrekt en het bovenste been opgetrokken. De man zit dan schrijlings over haar gestrekte been heen. Zij kan haar bovenlichaam dan draaien zodat je elkaar kunt zien en zij haar handen ook kan gebruiken om hem aan te raken.

Waarschuwing: Niet echt geschikt voor erg fors geschapen mannen of klein geschapen vrouwen omdat de penetratie dan veel dieper komt.
pi_132046815
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 17:22 schreef Nemeosis het volgende:

[..]

Ik zou er echt toch eens, niet heel direct maar wel gepast, over door vragen. Wellicht dat haar ex haar echt vernederd heeft. Dan wacht je nog een schone taak als dat maar door haar hoofd blijft spelen.
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_132047601
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 19:03 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Zou dat met preuts te maken hebben? Voor mij persoonlijk niet in het ieder geval. Punt is gewoon dat je lichamelijk veel mist ook in dat standje. Uiteraard natuurlijk het lichamelijke contact over het lichaam.. maar vooral ook de stimulatie van de clitoris door zijn schaambeen. Eigenlijk is het lichaamscontact in dat standje beperkt tot zijn handen en zijn pik.
Verder is het inderdaad zeer onpersoonlijk.. en als een man altijd dat soort standjes het liefste opzoekt zou ik gaan denken dat hij vooral tijdens de seks wil vergeten dat hij mij neukt.
Je kunt het ene standje lekkerder vinden dan het andere, maar als je deze niet uitgebreid wil uitproberen dan zal dat met preutsheid te maken hebben ja. Blijkbaar heb jij een soort bevestiging nodig dat hij jou wil neuken en dat niet wil vergeten om ervan te kunnen genieten, en dat is of heeft in ieder geval te maken met preutsheid. Het is toch een remming, je kunt je dan niet gewoon overgeven aan het gevoel zonder allerlei bijgedachten dat je niet gebruikt wil worden etc.

Preutsheid klinkt misschien wat negatiever dan ik het bedoel, iedereen heeft wel ergens zijn remmingen en ik vind het juist leuk om die samen kwijt te raken, als er helemaal geen remmingen zijn dan is het ook niet zo spannend. Zelf vind ik het een heel lekker standje, ook vanwege het uitzicht en dan bedoel ik niet dat ik haar gezicht niet kan zien, maar meer vanwege de hoeken die je kunt maken enzo. Het zou inderdaad heel afstandelijk kunnen zijn, maar dat hangt toch vooral af van hele andere dingen,als er intimiteit is, dan doet zo'n standje daar niets aan af, als die er niet is, kun je met andere standjes hooguit de schijn beter ophouden. Net zoals het leuk is om heel veel lichaamscontact te hebben, is het ook wel eens leuk als al het lichaamscontact en dus het gevoel geconcentreerd is op één plek. Less is more. Net zoals het leuk is om elkaar aan te kijken, is het ook leuk om wel eens alleen maar te voelen en te horen. Het één leidt vaak ook een beetje af van het ander. Het is ook wel eens leuk om alle 'communicatie' met de heupen te doen, daar kun je elkaar ook heel veel mee duidelijk maken.

Maar ik vind het ook vooral leuk omdat het zo dierlijk en primair is of kan worden als je even zo bezig bent, in principe doe je niet veel anders dan het konijn, de hond en de boktor. Verstand op nul en gaan, dat verstand kan niet op nul als je van allerlei handtechnieken aan het toepassen bent terwijl je elkaar aankijkt. De beweging en het ritme gaat ook helemaal vanzelf, dan voel je hoe diep die in je natuur is ingebakken, ik kan er echt van in een soort trance raken waarbij ik elk besef van tijd en plaats kwijtraak. Als je dat samen hebt is dat juist heel erg intiem, lekker samen als beesten tekeer gaan.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 21:26:03 #23
403474 Nemeosis
Not from this world
pi_132050095
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 20:13 schreef Ordos20 het volgende:
Ik zou er echt toch eens, niet heel direct maar wel gepast, over door vragen. Wellicht dat haar ex haar echt vernederd heeft. Dan wacht je nog een schone taak als dat maar door haar hoofd blijft spelen.
Ze praat er heel moeilijk over en daarom durf ik nooit meer te vragen.
Het enige dat ik weet was dat ze bij hem het gevoel had dat hij gewoon even zijn kwakje kwijt wilde, terwijl ze bij mij echt liefde voelt (dat is al een goed teken)
Verder trok hij ooit aan haar haren, waarna ze hem sloeg (trots op mijn dame). Hij was nogal een slap mannetje zoals zij het beschrijft :P en hij sloeg ooit op haar kont, maar dan werd ze ook boos.
Ze wist wel van zich af te bijten dus.
pi_132056696
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 21:26 schreef Nemeosis het volgende:

[..]

Ze praat er heel moeilijk over en daarom durf ik nooit meer te vragen.
Het enige dat ik weet was dat ze bij hem het gevoel had dat hij gewoon even zijn kwakje kwijt wilde, terwijl ze bij mij echt liefde voelt (dat is al een goed teken)
Verder trok hij ooit aan haar haren, waarna ze hem sloeg (trots op mijn dame). Hij was nogal een slap mannetje zoals zij het beschrijft :P en hij sloeg ooit op haar kont, maar dan werd ze ook boos.
Ze wist wel van zich af te bijten dus.
Als ze zich er niet prettig bij voelt en dit mogelijk te maken heeft met de manier waarop haar ex sex met haar had kun je dat standje toch ook niet doen? Lijkt me ook weinig aan als je tijdens het vrijen weet dat ze zich niet prettig voelt en aan haar ex denkt..
  donderdag 10 oktober 2013 @ 23:58:43 #25
403474 Nemeosis
Not from this world
pi_132056777
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 23:56 schreef Pokervriend het volgende:
Als ze zich er niet prettig bij voelt en dit mogelijk te maken heeft met de manier waarop haar ex sex met haar had kun je dat standje toch ook niet doen? Lijkt me ook weinig aan als je tijdens het vrijen weet dat ze zich niet prettig voelt en aan haar ex denkt..
Klopt maar ik hoop(te) dat er een manier was om haar toch een fijn gevoel te kunnen geven tijdens dit standje. We doen het soms nog en dan zegt ze dat ze het wel heel lekker vindt. Misschien is ze zo verliefd dat ze het voor mij wel wil doen, maar ik wil 100% zeker weten dat ze het echt leuk vindt en niet voor mij doet, maar dit kan ik lastig peilen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')