quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik probeer te minderen. Mijn buik wordt te groot.
Dat ben jij ja heul niequote:
Ik hou geen geld over zoquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:14 schreef rhubarbje het volgende:
Is faxie ook al geen suikeroompje?
ik blijf er maar naast zitten!
En de baarsjes, dan heb je het ook ergens over zeg
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:14 schreef rhubarbje het volgende:
Is faxie ook al geen suikeroompje?
ik blijf er maar naast zitten!
En de baarsjes, dan heb je het ook ergens over zeg
Wat heeft een vrouw nou ana een pijpbekkie? Ze kunnen het niet eens fatsoenlijk!quote:
inderdaadquote:
Mja ik blijf hopenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat heeft een vrouw nou ana een pijpbekkie? Ze kunnen het niet eens fatsoenlijk!
ja maar dan amsterdam niks noemen is als utrecht kut noemen als je in leidsche rijn bentquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ja kan ik niks aan doen dat ze daar wonen!
Utrecht!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar dan amsterdam niks noemen is als utrecht kut noemen als je in leidsche rijn bent
Kijk maar even goed naar Laos, Vietnam en Cambodja. Want daar ga ik naar toe. En ook nog een stukje Thailand.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:19 schreef Barbusse het volgende:
Ik denk dat ik vanavond mezelf maar even ga pijnigen door naar vakanties te gaan loeren. Bedankt jullie.
Uhm. Zoek eens terug waar ik "niks" zei over Amsterdam dan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar dan amsterdam niks noemen is als utrecht kut noemen als je in leidsche rijn bent
Maak je geen zorgen, dat komt goed.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Kijk maar even goed naar Laos, Vietnam en Cambodja. Want daar ga ik naar toe. En ook nog een stukje Thailand.
De Baarsjes zijn architectonisch dan wel erg gaaf. Jammer dat het vol zit met tuig.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm. Zoek eens terug waar ik "niks" zei over Amsterdam dan?
Ik zei alleen dat ik de baarsjes een troosteloze bende vond. Niet de hele stad
ben je een 23 jarig meisje dat net is afgestudeerd geworden?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Kijk maar even goed naar Laos, Vietnam en Cambodja. Want daar ga ik naar toe. En ook nog een stukje Thailand.
ok, my badquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm. Zoek eens terug waar ik "niks" zei over Amsterdam dan?
Ik zei alleen dat ik de baarsjes een troosteloze bende vond. Niet de hele stad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |