SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Klopt ja. Nu met SSD zou ik ook voor de Nexus gaan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dus dat moet ie dan eventueel overwegen. Bij mn telefoon heb ik er geen last van. Meende dat pace68 toen wel bewust ervoor koos geen Nexus te nemen om deze reden.
Repetitief vooralquote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:57 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
AfZodat je niet kan zeggen Tim dat ik niet luister
![]()
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2629084.pagequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:59 schreef Jongentje. het volgende:
Iemand al een idee wat IF's betreft voor deze week? Verwacht zelf dat Sanchez wel een IF zal krijgen.
Je kan beter Texiera middelste CAM zettenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit geile kwartet maar eens uitproberen.
Hoezo Texiera?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:01 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je kan beter Texiera middelste CAM zetten
Speelde bij mij beter op die positie, vond Douglas Costa wel goed op de linker CAM midden niet. Ik zou sowieso midden liever voor Kaka,Ronaldinho gaan als je kanquote:
Ik zal ze allebei eens uitproberenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
Speelde bij mij beter op die positie, vond Douglas Costa wel goed op de linker CAM midden niet. Ik zou sowieso midden liever voor Kaka,Ronaldinho gaan als je kanIemand met goed passing en die iets langer is
Ik vind Fellaini echt lomp aanvoelenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Heb hem nu zo dreetje ga hem vanavond eens echt goed uitproberen
Hernanes zou ook kunnenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zal ze allebei eens uitproberen
Thanks
maakt hij helemaal goed met zijn kopgoals uit corners en goede shotquote:
Bij mij werkt het op dit moment goed.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Heb hem nu zo dreetje ga hem vanavond eens echt goed uitproberen
Ja ik moet er ook nog erg aan wennen is jaren geleden dat ik 4-4-2 heb gespeeld. Welk team heb jij nu in die opstelling?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:11 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Bij mij werkt het op dit moment goed.
Moet er nog wel een beetje aan wennen.
HET WERKT DUS NIET GOED ANDERS ZOU JE NIET MOETEN WENNEN.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:11 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Bij mij werkt het op dit moment goed.
Moet er nog wel een beetje aan wennen.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vind je het gek met zijn 2 meter
Ik vind hem niet geschikt vooral in zon formatie als 4-4-2 , 4-1-4-1 zou hem veel beter tot recht brengen aangezien hij ook niet heel snel is. Dan moeten je RM en LM sowieso medium/medium hebben om verdedigend niet zoek getikt te worden door het midden. Het aanval's duo is welquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
maakt hij helemaal goed met zijn kopgoals uit corners en goede shot
Dembele en Vermaelenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:13 schreef forztwente het volgende:
[ afbeelding ]
Op welke positie kan ik mij het best versterken?
Daarom heb ik Ramires er naast staanquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
Ik vind hem niet geschikt vooral in zon formatie als 4-4-2 , 4-1-4-1 zou hem veel beter tot recht brengen aangezien hij ook niet heel snel is. Dan moeten je RM en LM sowieso medium/medium hebben om verdedigend niet zoek getikt te worden door het midden. Het aanval's duo is wel
Gekkiequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:15 schreef Blistering het volgende:
Wat een lompe boer is die (IF) Lukaku zeg. Tijd om Rooney te halen.
Luiz is helemaal niet zo fijn dit jaar helaas en ook voor de CAM positie zijn er betere opties dan Nasri zoals David Silva, Ozil, Mata of Eriksenquote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ik moet er ook nog erg aan wennen is jaren geleden dat ik 4-4-2 heb gespeeld. Welk team heb jij nu in die opstelling?
Hoe speelt Carzola dan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Luiz is helemaal niet zo fijn dit jaar helaas en ook voor de CAM positie zijn er betere opties dan Nasri zoals David Silva, Ozil, Mata of Eriksen
Genoeg ruimte nog om dat team te verbeteren als het fijn speeltquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:18 schreef Djeetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga misschien nog Hernanes voor Inler doen of Vidal voor Inler.
Vind Sandro persoonlijk erg matigquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:13 schreef forztwente het volgende:
[ afbeelding ]
Op welke positie kan ik mij het best versterken?
Zou ook met 2 spitsen kunnen gaan spelen en dan Rooney ernaast zettenquote:
Ja eerst maar eens de CV's veranderen en verwacht nog veel IF's in de Seria Aquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Genoeg ruimte nog om dat team te verbeteren als het fijn speelt
Hoop dat Diamanti weer een IF of TOTS Krijgt die kaart was vorig jaar echt goedquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:24 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja eerst maar eens de CV's veranderen en verwacht nog veel IF's in de Seria A
Daarom zit ik te twijfelen om paulinho te nemen...of doe ze gewoon allebei en wissel maar beetje afquote:
Vond zijn TOTS niet heel goed.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoop dat Diamanti weer een IF of TOTS Krijgt die kaart was vorig jaar echt goed![]()
![]()
wtf hoe dan, ik al zoveel gespeeld en op 36quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:27 schreef BDIL het volgende:
http://www.twitch.tv/streamerhouse
Holy shit lvl 78 en 80
ze streamen 24/7quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wtf hoe dan, ik al zoveel gespeeld en op 36
dat je die 3 jets moet slopen en dan vliegtuig moet jatten? kan die echt zo snel ja? had er best moeite meequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:35 schreef BDIL het volgende:
[..]
ze streamen 24/7Ze glitchen nu ook met een andere missie, 25k geld en 5k RP in 10 sec. Je moet een noobtube hebben en dan is het zo klaar
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat je die 3 jets moet slopen en dan vliegtuig moet jatten? kan die echt zo snel ja? had er best moeite mee
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alles klaar voor avondje GTA Online, moet ik eerst met project bezig
Bountyquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In GTA Online kun je een bounty op iemands hoofd plaatsen, daarom steeds zin in dezequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bounty
Dat heb ik echt voor het laatst gegeten toen ik 12 was ofzo..daar hoor je echt nooit meer iets over
Ik had laatst twix op iemands hoofd gezet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:44 schreef Zhano het volgende:
[..]
In GTA Online kun je een bounty op iemands hoofd plaatsen, daarom steeds zin in deze
Succes met de cloud servers, ik kom er niet op in ieder gevalquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:44 schreef Zhano het volgende:
[..]
In GTA Online kun je een bounty op iemands hoofd plaatsen, daarom steeds zin in deze
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik had laatst twix op iemands hoofd gezet.
Nee een andere dat je een document moet vernietigen in een auto, maar ze blazen alle auto's kapot in de garage. Lvl 75 missionquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat je die 3 jets moet slopen en dan vliegtuig moet jatten? kan die echt zo snel ja? had er best moeite mee
Hoe hoog ben jij nu dan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:50 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee een andere dat je een document moet vernietigen in een auto, maar ze blazen alle auto's kapot in de garage. Lvl 75 mission
Hier werkt t prima. Xbox.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:46 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Succes met de cloud servers, ik kom er niet op in ieder geval
ohh lol oke, dat duurt nog wel ffquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:50 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee een andere dat je een document moet vernietigen in een auto, maar ze blazen alle auto's kapot in de garage. Lvl 75 mission
20quote:
Mijn char was geresetquote:
quote:
heb GTA nog niet eensquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:58 schreef Alovenac het volgende:
Heb nog niet eens online gespeeld met GTA.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ben ik hier nog wel aan het goede adres om mijn FUT-ervaringen te delen?
jawel hoor wat wil je kwijtquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik zet voor het eerst sinds een week mijn console weer aanquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jawel hoor wat wil je kwijt![]()
A: heb je last van OP corners en headers ?
B: last van OP trough balls
C: gewoon EAids algemeen.
We kunnen dit beter in FUT KLB veranderenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
One Love braddaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:11 schreef Dudeweiser het volgende:
Wie heeft er ervaring met SIRverslagen, Studeersnel en Slimstuderen samenvattingen?
Slimstuderen verslagen staat wel voldoende info in alleen het is niet chronologisch zoals het in de college besproken wordt en soms staan er dingen te moeilijk inquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:11 schreef Dudeweiser het volgende:
Wie heeft er ervaring met SIRverslagen, Studeersnel en Slimstuderen samenvattingen?
mja maakt niet zoveel uit toch want ik moet het toch allemaal weten. Wel aan te raden dus?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
Slimstuderen verslagen staat wel voldoende info in alleen het is niet chronologisch zoals het in de college besproken wordt en soms staan er dingen te moeilijk inVerder wel prima te gebruiken voor tentamens
Ja, ik zou wel voor bepaalde dingen een boek bij de hand houden maar het is wel te doenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mja maakt niet zoveel uit toch want ik moet het toch allemaal weten. Wel aan te raden dus?
Nasriquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:18 schreef Blistering het volgende:
Mata, Özil, Silva, Iniesta of iemand anders voor de CAM. Keuzes
Die vent z'n kop staat me niet aanquote:
die boeken van mij zijn zo fucking onduidelijk daar heb je echt niks aanquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:17 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja, ik zou wel voor bepaalde dingen een boek bij de hand houden maar het is wel te doen
Zit ook totaal geen stats verschil inquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:24 schreef Kiid het volgende:
Nasri vind ik echt matig in zijn passing. Als ik dat vergeleek met IF Rakitic dan was het echt schrijnend om te zien
Bounty's zijn zo smerig. Foei Zhano!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Milka met oreosquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:31 schreef Blistering het volgende:
Bounty is wel huilwaardig ja. Haal dan KinderBueno's
kotswaardige stukjes aidsquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:31 schreef Blistering het volgende:
Bounty is wel huilwaardig ja. Haal dan KinderBueno's
Rakitic: 92 long passing/88 short passingquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zit ook totaal geen stats verschil in
Is wel lekker ja. Alleen jammer dat ik na het eten van chocorepen de dag erna altijd een puist krijg. Zo'n grote viezequote:
Het is geen toeval hoor, dat in die uitdeelzakken met Mars, Twix, Snickers, Milky Way en Bounties, die laatste altijd overblijven...mensen pruimen ze nietquote:
HAHAHAHA HOMOquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Eet jij nooit chocola? Ik vind persoonlijk witte chocolade het lekkerst. inb4 Raymond
nee niet echt, alleen als het over een snickers of mars zitquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Eet jij nooit chocola? Ik vind persoonlijk witte chocolade het lekkerst. inb4 Raymond
Die is lekker jaquote:
Bij ons is dat inderdaad wel altijd zo jaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is geen toeval hoor, dat in die uitdeelzakken met Mars, Twix, Snickers, Milky Way en Bounties, die laatste altijd overblijven...mensen pruimen ze niet
ok.quote:
In de brugklas hadden we een levensbeschouwinglerares die gek was van rode bounty's. Ik had toen een gewone bounty gekocht en ingekleurd met een rode marker. De week erna heb ik er ff gebald.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:34 schreef Kiid het volgende:
Bounty's moet je 'leren' eten![]()
Ik vind ze de lekkerste repen die er zijn. Ik eet ze alleen zelden. Ik zou liever chips ofzo halen dan dat ik 4 bounty's achter elkaar ga op eten.
Het enige wat je met bountys moet doen is ze in de frituur mikken. En anders weggooien, want het is echt de aids onder de repen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:34 schreef Kiid het volgende:
Ik vind ze de lekkerste repen die er zijn. Ik eet ze alleen zelden. Ik zou liever chips ofzo halen dan dat ik 4 bounty's achter elkaar ga op eten.
echte brabander jijquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het enige wat je met bountys moet doen is ze in de frituur mikken. En anders weggooien, want het is echt de aids onder de repen.
Nee duhquote:[[quote]Op dinsdag 8 oktober 2013 18:34 schreef Kiid het volgende:
Witte chocola is geen eens chocoladequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar ik vind het wel lekker. Van de repen vind ik KitKat het lekkerst maar dat eet ik bijna nooit. Ik ga proberen minder uitgeven aan eten en drinken.quote:
Rode bounty is zeker met pure chocola? Dat is pas aids onder chocola, puur. Beter melk gewoonquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:36 schreef wonton het volgende:
[..]
In de brugklas hadden we een levensbeschouwinglerares die gek was van rode bounty's. Ik had toen een gewone bounty gekocht en ingekleurd met een rode marker. De week erna heb ik er ff gebald.
Haha, ik heb wel eens gelezen over van die obese amerikanen die hun mars repen frituren. Maar wist niet dat ze dat in NL ook doenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dit niet weten.Je stelt me teleur Thorbie2
[..]
Nikste bounty. Gewoon chocolade pepernoten.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Rode bounty is zeker met pure chocola? Dat is pas aids onder chocola, puur. Beter melk gewoon
Heel toevallig zei iemand in mijn klas dat mensen dat echt doen inderdaadquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:41 schreef Blistering het volgende:
[..]
Haha, ik heb wel eens gelezen over van die obese amerikanen die hun mars repen frituren. Maar wist niet dat ze dat in NL ook doen
Witte chocolade pepernotenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nikste bounty. Gewoon chocolade pepernoten.
Bij de hema kan je nog zakken halen met alleen witte of melk.
Al is die mix ook wel lekker
Mars,twix en snicker ijsjesquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heel toevallig zei iemand in mijn klas dat mensen dat echt doen inderdaad. Ik dacht dat hij een grapje maakte of een referentie naar dat New Kids gebeuren. Maar hij bleek serieus
![]()
Dat lijkt me nou echt ranzig. Een gefrituurde mars wtf
Ik maakte de referentie naar new kidsquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heel toevallig zei iemand in mijn klas dat mensen dat echt doen inderdaad. Ik dacht dat hij een grapje maakte of een referentie naar dat New Kids gebeuren. Maar hij bleek serieus
![]()
Dat lijkt me nou echt ranzig. Een gefrituurde mars wtf
Er is zelfs een speler die Marrs heet: http://wefut.com/en/player/9677quote:
Wat een kop heeft die gozert zeg, jezusquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er is zelfs een speler die Marrs heet: http://wefut.com/en/player/9677
geduld is een schone zaak meneer toefjesquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:31 schreef Toefjes het volgende:
Okee. Hunter kaarten terug naar 1800 coins. Aids.
NEE OP DE BANK WAHAAAAquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
geduld is een schone zaak meneer toefjes![]()
zit je op de console ?
mwahhahaha gelukkig maarquote:
Ik start m over 5 minuutjes op. Eventjes een kopje koffiequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
mwahhahaha gelukkig maar
zie al zo'n vetzak op een console zitten.
krachten even meten ?
Heb ik in Fifa 11 lang gedaan, tot ik FUT ontdekte. Heel leuk. Alle teams zijn even sterk gemaakt, zo kun je met PEC Zwolle met gemak tegen Real Madrid spelen. Win je, stijg je op de wereldranglijst, verlies je dan verlies je plekken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:59 schreef FCsuarez het volgende:
is goed ga ik even kijken wat de FIWC allemaal inhoud
Doen ze iets raars bij jullie in het water daar?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nu bij Man bijt hond is er iemand voor uit het dorp waar ik woon. Die zegt altijd hoi tegen iedereen
Die josti op die scootmobiel?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nu bij Man bijt hond is er iemand voor uit het dorp waar ik woon. Die zegt altijd hoi tegen iedereen
Nee, die met dat lange haar die daar nu zit. Ik fiets daar altijd langs als ik naar het station ga maar ik heb mezelf niet herkend.quote:
Ik kijk het niet, maar een jaar geleden ofzo was er bij Omrop Fryslân (quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, die met dat lange haar die daar nu zit. Ik fiets daar altijd langs als ik naar het station ga maar ik heb mezelf niet herkend.
De toekomst van ons landquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:09 schreef wieisboos het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)jn_kankerlijers.htmldamn
Die neger op het laatstquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:09 schreef wieisboos het volgende:
Mongolen ja. Al zie ik wel een nieuwe Fok! FUT memequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:09 schreef wieisboos het volgende:
Waarom Vilhena?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:21 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit kut team gr gr, of kan het ermee door? Het is alweer 2 jaar geleden dat ik silvers heb gespeeld, maar zijn wel goedkoop.
Duarte > vilhenaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:21 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit kut team gr gr, of kan het ermee door? Het is alweer 2 jaar geleden dat ik silvers heb gespeeld, maar zijn wel goedkoop.
http://wefut.com/en/player/compare/9078/7138quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Omdat Vilhena bij Feyenoord speelt en Vilhena goed is
Ik vind die Fransen er een beetje bijgezocht zo. Zijn gezamenlijk echt niet beter dan de opties in de Eredivisie. En Bakkali is wat te slap voor een RM imo. En Duarte is veeeeel beter dan Vilhena op CAM. Sowieso ook geen formatie om het optimale uit je flanken en Locadia te halen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:21 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
Die gaat echt duur worden...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:28 schreef Kiid het volgende:
Kut team gr gr dus. Nja dan maar ff wachten op morgen en hopen op een Bernard LW
Ik hou niet zo van die ren konijnenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:29 schreef Fuszy het volgende:
Ik had ook sowieso Emnes gepakt ipv el kabir
Dat dacht ik ook van Hulk en die is nu ook 150k-. Ik hoop op dezelfde prijs voor Bernardquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:30 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Die gaat echt duur worden...
Er zijn niet echt zo'n goede LW/LM alternatiefjes
RW is de gewone Hulk toch ook goed?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook van Hulk en die is nu ook 150k-. Ik hoop op dezelfde prijs voor Bernard
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:29 schreef Fuszy het volgende:
El Kabir lijkt me erg goed dit jaar eigenlijk. Heeft betere weak foot, veeel betere strength, veeeeel betere jumping, betere agility, long shots en shot power. Emnes heeft eigenlijk alleen die pace en zijn passing als voordeel.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:29 schreef Fuszy het volgende:
Nee eigenlijk niet maar ik wou even cool doen.quote:
Ik begrijp wat je bedoelt, maar ik denk niet dat hij zo mega duur gaat worden. Gezien zijn rating (ervan uit gaande dat het +1 wordt) zal zijn pac krate ook niet heel laag liggen. Hij speelt natuurlijk ook niet in een populaire competitie dus dat drukt de prijs allemaal welquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:32 schreef Grandesco het volgende:
[..]
RW is de gewone Hulk toch ook goed?![]()
Bernard is normaal CAM.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet maar ik wou even cool doen.
Speelde jij met Handanovic? Haha, 2e goal was chillquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:36 schreef FCsuarez het volgende:
gg toefjes
vond die 2e goal wel![]()
![]()
verder handanovic .... die gozer is echt net voorbij te komen...
ja geluk dat ik nogal wat kopsterke spelers in me team heb, verder hield die maffe keeper van je alles manquote:
Inb4 kat/handschoen grapquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja geluk dat ik nogal wat kopsterke spelers in me team heb, verder hield die maffe keeper van je alles man
Gomes inderdaadquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja geluk dat ik nogal wat kopsterke spelers in me team heb, verder hield die maffe keeper van je alles man
jij toch? wie had je dan op doel ?
GOMES![]()
Maar het is een braziliaanquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt, maar ik denk niet dat hij zo mega duur gaat worden. Gezien zijn rating (ervan uit gaande dat het +1 wordt) zal zijn pac krate ook niet heel laag liggen. Hij speelt natuurlijk ook niet in een populaire competitie dus dat drukt de prijs allemaal wel
ze lijken allemaal klein naast fellainiquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gomes inderdaadGeen klagen over zijn capaciteiten trouwens. Maar is toch idioot dat er allemaal kleine mannetjes om Fellaini heen staan bij corners?
Wat denk jij dat hij gaat kosten dan? Dan heb ik het wel over de normale prijs en niet als hij direct uit de pakjes komt. Ik gok zo rond de 100k, natuurlijk wel afhankelijk van zijn packrate. Als die laag ligt dan zal hij wel meer kostenquote:
ALS er een IF Bernard komt op LM/LWquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat denk jij dat hij gaat kosten dan? Dan heb ik het wel over de normale prijs en niet als hij direct uit de pakjes komt. Ik gok zo rond de 100k, natuurlijk wel afhankelijk van zijn packrate. Als die laag ligt dan zal hij wel meer kosten
Kost dus wel contracten en fitness ookquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:39 schreef Toefjes het volgende:
Wist trouwens niet dat je nu coins voor vriendschappelijke wedstrijden krijgt
We gaan het zienquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:42 schreef Grandesco het volgende:
[..]
ALS er een IF Bernard komt op LM/LW
200-300k denk ik
Elke medaille kent een keerzijdequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kost dus wel contracten en fitness ook
Hernanes op CAM en Pato links voorquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
We gaan het zien![]()
[ afbeelding ]
Dat gaat 'em dan worden denk ik. Fernandinho symboliseert dan een LM Bernard. Wel twee spelers op 7 chem, maar iedereen op 10 chemistry heb ik zo'n beetje opgegeven met al deze links
Matige CDM zegquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
We gaan het zien![]()
[ afbeelding ]
Dat gaat 'em dan worden denk ik. Fernandinho symboliseert dan een LM Bernard. Wel twee spelers op 7 chem, maar iedereen op 10 chemistry heb ik zo'n beetje opgegeven met al deze links
wat moet je met een IF Bernard dan? Mijn oma heeft nog meer strengthquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
We gaan het zien![]()
[ afbeelding ]
hard rennen en skillenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat moet je met een IF Bernard dan? Mijn oma heeft nog meer strength
Leuke speler. Bij mij gaat het niet puur om altijd het aller beste te hebben of de sterkste/grootste speler zodat ik kan gaan zweten met voorzetten. Ik wil ook plezier hebben in het spelletje en dat lukt beter met spelers als Bernard/Neymar etc. dan Benteke en zijn vrienden als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat moet je met een IF Bernard dan? Mijn oma heeft nog meer strength
Alsjeblieft, verbrand m.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:47 schreef byah het volgende:
Nu krijg ik geen coins meer naar een wedstrijd. Konko EA doet er alles aan om mij m'n fifa dvd te laten verbranden of wat
Stond je voor? Was het vlak voor tijd? Toch niet die custom set pieces glitch weer hequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:50 schreef Reemi het volgende:
Zit al een half uur te kijken naar iemand die een vrije trap moet gaan nemen. Top EA.
4-1 voor, 70e minuut.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Stond je voor? Was het vlak voor tijd? Toch niet die custom set pieces glitch weer he
Zit die er weer in? Had ik vorig jaar ook met een corner. Gelukkig wel maar 1x voorgekomen, maar wat kunnen sommige mensen toch walgelijk triest zijn met dit spelquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:50 schreef Reemi het volgende:
Zit al een half uur te kijken naar iemand die een vrije trap moet gaan nemen. Top EA.
Dan kan het hem alsnog wel zijn..Die zat er vorig jaar een tijdje in. Met custom set piece werd hij nooit automatisch genomen..mensen gingen dan uren wachten tot jij of wegging of weg ging van je controller waardoor ze nog terug konden komenquote:
jupquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:51 schreef DeWesp het volgende:
Kon je nu ook zelf de squad numbers instellen?
refresh je filter dan jongeuhquote:
Denk het wel. Ik kreeg toen een berichtje van: 'it's your own fault for scoring cut backs', zo iets was het. Je krijgt dan altijd wel een kut bericht als het zo'n kut noob is die het expres doet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:52 schreef Reemi het volgende:
M'n tegenstander stuurt nu wel 'I can't do anything', neig hem te geloven.
nou ja als jij het een toffe speler vindtquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Leuke speler. Bij mij gaat het niet puur om altijd het aller beste te hebben of de sterkste/grootste speler zodat ik kan gaan zweten met voorzetten. Ik wil ook plezier hebben in het spelletje en dat lukt beter met spelers als Bernard/Neymar etc. dan Benteke en zijn vrienden als je begrijpt wat ik bedoel.
Ja maar bij mij (in de early release althans) bleven ze niet bewaard.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:51 schreef DeWesp het volgende:
Kon je nu ook zelf de squad numbers instellen?
Dat zou ik ook sturen als ik zou glitchen iedere keer als ik achterstond.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:52 schreef Reemi het volgende:
M'n tegenstander stuurt nu wel 'I can't do anything', neig hem te geloven.
True.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat zou ik ook sturen als ik zou glitchen iedere keer als ik achterstond.
Ach, het is bij UT altijd wel dat het leuk voor eventjes is en je dan toch weer wat nieuws gaat doenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nou ja als jij het een toffe speler vindtik zou het gigantisch irritant vinden dat je elk duel verliest
quote:
Aghjoh misschien kan je ze gebruiken bij de TOTS.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:56 schreef byah het volgende:
[..]
Als ik geen 5000 fifa points op m'n account had staan had ik het gedaan.
Of TOTY met TOTY Pellequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Aghjoh misschien kan je ze gebruiken bij de TOTS.
Hoezo? je hebt toch een webapp?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:56 schreef byah het volgende:
[..]
Als ik geen 5000 fifa points op m'n account had staan had ik het gedaan.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:06 schreef Kamikazie het volgende:
En Handschoen of Kat op IF Diego Alves ?
Waarom scoor je die dan ook?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Denk het wel. Ik kreeg toen een berichtje van: 'it's your own fault for scoring cut backs', zo iets was het. Je krijgt dan altijd wel een kut bericht als het zo'n kut noob is die het expres doet.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom scoor je die dan ook?
Nee, maar het is wel irritant. Stel je voor dat ik nog 10 minuten heb voor half 1 en dat de tegenstander dan tijd gaat rekken
dan yolo je gewoon door net als gisterenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom scoor je die dan ook?
Nee, maar het is wel irritant. Stel je voor dat ik nog 10 minuten heb voor half 1 en dat de tegenstander dan tijd gaat rekken
the fuck ! Dat heb ik nu ook alleen moet ik hem nemen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:50 schreef Reemi het volgende:
Waarom zou je een chemistry kaart kopen. Ik heb net Skrtel voor 1300 verkocht. En voor 1500 gekocht, maar dan met een ANC kaartje er op.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb niet het idee dat de prijzen al stijgen.. eerder dat ze nog verder dalen. Het is ook maar de vraag of ze uberhaupt nog wel gaan stijgen.
Ik doelde meer op de prijzen van spelers, niet op die van chemistry kaarten. Bronzes zijn echt te goedkoop.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom zou je een chemistry kaart kopen. Ik heb net Skrtel voor 1300 verkocht. En voor 1500 gekocht, maar dan met een ANC kaartje er op.
Hou jij de wedstrijd op slot of hij?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:23 schreef Ajacied7 het volgende:
Nu zijn we de wedstrijd aan het afkopen. Zijn laatste bericht: " ik geef je 3000 munten echt waar"
Hij speelt FUT in het Nederlands
Hij moet even zijn custom formation met 100 pressure instellen natuurlijkquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:24 schreef FCsuarez het volgende:
ik heb zo'n nono die alle filmpjes kijkt en voordat hij aftrapt al 2 keer op pauze heeft gedrukt
Oh, zo. Maar goed. We hebben allebei gelijk. Bronzes worden blijkbaar massaal niet meer gebruikt door de spelers, maar de bronze pack methode massaal gebruikt om winst te maken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de prijzen van spelers, niet op die van chemistry kaarten. Bronzes zijn echt te goedkoop.
EA.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hou jij de wedstrijd op slot of hij?
Als je liever een speler hebt die wat evenwichtigere stats heeft?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Waarom bestaan er eigenlijk chemistry basis kaarten?
Welke idioot wilt er nu van een speler die een chemistry stijl heeft naar basis gaan.
kan toch gewoon met sneltoetsenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij moet even zijn custom formation met 100 pressure instellen natuurlijk
Ik vind het toch een beetje nutteloos.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als je liever een speler hebt die wat evenwichtigere stats heeft?Al koop je dan wss makkelijker gewoon ééntje zonder chemstyle. Tenzij je je stats niet kwijt wilt..
Hoe is het uiteindelijk geworden?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:36 schreef Kamikazie het volgende:
Nieuwe squad is af, straks ff wat mensen afmaken
Niet als je meer wil doen dan alleen dat.quote:
Zit ik dan met 1200 Basic kaartjesquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik vind het toch een beetje nutteloos.
Guarin chemquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:38 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spelen wel leuk.
nou ik wist al genoeg toen ik de voorhoede zag met sterling remy en walcottquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet als je meer wil doen dan alleen dat.
het leuke is dat jij ook echt een pater bentquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Beter een hater dan een pater zeg ik altijd maar.
Is ie pedo ja?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het leuke is dat jij ook echt een pater bent
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het leuke is dat jij ook echt een pater bent
manager kaarten vliegen hier de deur uit voor 4.5Kquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:45 schreef Zhano het volgende:
garpjen hoor. Volgens mij heb ik de enige consumable ingeslagen die redelijk aan het recoveren is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is dit jaar niet anders. Je moet het voor lief nemen. Tenzij je hele jaar met saaie leagueteams wil spelen. En daarnaast merk je die 8 chemistry totaal niet, je mist dan een beetje boost /care.quote:
Ok, jij wint.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
manager kaarten vliegen hier de deur uit voor 4.5K![]()
had er 25 nu de bundesliga nog even omhoog gaan
had je die tip niet even door kunnen spelen ofzoquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
manager kaarten vliegen hier de deur uit voor 4.5K![]()
had er 25 nu de bundesliga nog even omhoog gaan
Wow, hoor ik hier YOLO? Zijn trouwens genoeg mogelijkheden zonder leagueteams voor een hybrid.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:48 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat is dit jaar niet anders. Je moet het voor lief nemen. Tenzij je hele jaar met saaie leagueteams wil spelen. En daarnaast merk je die 8 chemistry totaal niet, je mist dan een beetje boost /care.
Ik ga 3 dagen per weekquote:
Één of 2 spelers op 7/8 chem boeit mij niet, heb ik andere jaren ook gehad. Als het maar niet de spitsen zijn omdat dat de belangrijke spelers van het team zijn imo.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wow, hoor ik hier YOLO? Zijn trouwens genoeg mogelijkheden zonder leagueteams voor een hybrid.
idd ja, check bijvoorbeeld dit:quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wow, hoor ik hier YOLO? Zijn trouwens genoeg mogelijkheden zonder leagueteams voor een hybrid.
Wow, dikke hybrid skills heb jij Timquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
idd ja, check bijvoorbeeld dit:
[ afbeelding ]
6 league hybrid. Dets inseeeeen guys
Cavanda viel me best tegen in 41212, omdat hij en Candreva eigenlijk steeds elkaar in de weg liepenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:00 schreef Tim86 het volgende:
Thanks boy. Eigenlijk moet het dit zijn
[ afbeelding ]
#cut4cavanda
Een miljoen packs?!?! HUUUUUUUquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:02 schreef Alovenac het volgende:
http://www.twitch.tv/tobiiasgaming
Voor degene die niks te doen hebben, miljoen pack opening.
Ik heb er nu 2 getest..Odoi is wel oke, maar die heb ik nodig in mijn silverteam en die wissel ik atm af met deze, dus dat is onhandig. De Laet kan er echt weinig van..is wel snel, maar wint amper duels en doet aanvallend ook weinig goed. Ga nu Vandenborre nog proberen, maar die heeft weer schijt workrates met med/low. Cavanda was echt de meest ideale optie geweest, maar ja..vraag is nu of een 7/8 chem Cavanda beter is dan de rest..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Cavanda viel me best tegen in 41212, omdat hij en Candreva eigenlijk steeds elkaar in de weg liepen
Roze harenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:02 schreef Alovenac het volgende:
Tobias is een flikkertje.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:02 schreef Alovenac het volgende:
Ik wil die chick met roze haren zien.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:02 schreef Alovenac het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |