quote:Kevin Strootman is langer uit de roulatie dan in eerste instantie gedacht werd.
Bij de middenvelder van AS Roma is vrijdag in het AMC succes littekenweefsel weggehaald. Bij de operatie bleek dat hij kraakbeenletsel heeft opgelopen in de wedstrijd van afgelopen zondag tegen Fiorentina.
"Dat betekent dat ik er veel langer uit ben dan verwacht. Ik ben zeer teleurgesteld dat het weer lang zal duren voordat ik op het veld sta", aldus Strootman op Twitter.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 07:11 schreef Iwanius het volgende:
Die Strootman kan een eventuele overgang naar Manchester United nu echt vergeten want Van Gaal gaat never een oudere speler, die duidelijk een signaal van blessuregevoeligheid heeft afgegeven, aanschaffen.
twitter:NOSvoetbal twitterde op zondag 01-02-2015 om 14:42:04Strootman mist rest van het seizoen http://t.co/0xnVDediRy reageer retweet
God.quote:'AS Roma moet Strootman langer missen'
Kevin Strootman komt naar verwachting pas half oktober weer in actie voor AS Roma. Italiaanse media melden dat de 25-jarige middenvelder een terugval heeft gehad in zijn revalidatie.
De voormalige PSV'er liep in januari een zware knieblessure op waarna hij de rest van het seizoen moest toekijken. Strootman sloot in de seizoensvoorbereiding weer aan, maar een rentree lijkt nu uitgesteld. Ook de eerstvolgende wedstrijden van het Nederlands elftal gaan waarschijnlijk aan de 26-voudige international voorbij.
Het verblijf van Strootman in de Italiaanse hoofdstad wordt gekenmerkt door blessureleed. Hij kwam in 2013 over van PSV en overtuigde in zijn eerste maanden bij AS Roma. In de tweede seizoenshelft liep Strootman een zware kruisbandblessure op waardoor hij het WK moest laten schieten.
Ook het voorbije seizoen spendeerde de Nederlander veel tijd in de lappenmand. Wegens problemen aan de kruisband en de knie kwam hij in zijn tweede jaar slechts zeven keer in actie voor de Romeinen.
Hij wil gewoon niet bekend staan als de man die nooit meer kan voetballenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:21 schreef TheGeneral het volgende:
Niks aan de hand. Hij meldt zelf op twitter dat er niks van klopt. We kunnen weer rustig slapen.
Je bent net op tijd.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:05 schreef KingRoland het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/s(...)innige-geruchten.htm
echt ik lees tig keer 'optie voor het nl elftal'quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:05 schreef KingRoland het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/s(...)innige-geruchten.htm
laat hem idd zich eerst maar focussen op AS Romaquote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
echt ik lees tig keer 'optie voor het nl elftal'
Hij is net 1,5 jaar uit de roulatie, optie voor het nl elftalzijn ze wel goed bij hun hoofd?
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij is net 1,5 jaar uit de roulatie, optie voor het nl elftalzijn ze wel goed bij hun hoofd?
Overdrijven is ook een vak, leuke speler maar zeker niet voor de absolute top. Als ie 100% fit zou zijn dan is het nog maar de vraag of ie de basis gaat halen bij Roma nu die Belg het daar zo goed doet.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:18 schreef TC03 het volgende:
Toch wel zonde. Was op zijn 23e misschien wel één van de grootste talenten van Europa, maar in twee jaar tijd heeft hij nauwelijks wedstrijden kunnen spelen. Inmiddels is hij 25 en valt het nog maar te bezien op welk niveau hij terugkomt. Twee jaar geleden had hij de absolute top kunnen halen, nu gaat dat denk ik niet meer lukken.
Manchester United had interesse, dat versta ik onder absolute top.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 08:58 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak, leuke speler maar zeker niet voor de absolute top. Als ie 100% fit zou zijn dan is het nog maar de vraag of ie de basis gaat halen bij Roma nu die Belg het daar zo goed doet.
Deed het even aardig bij Roma maar dat is zijn top. Strootman is niveau Blind idd.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Manchester United had interesse, dat versta ik onder absolute top.
Eens DPquote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |