Start -> Online -> players -> op de schreeuwerd staan x drukken en dan toggle mutequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:24 schreef regiliopeace het volgende:
Hoe mute je schreeuwende Fransen en ander storend kabaal in de PS3-versie?
Lijkt me ook niet. Ik ga farmen voor een tank. Wil gewoon met tank m'n garage uit kunnen rijden.quote:
nee dat is facking lelijkquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:32 schreef TARDIS. het volgende:
Zo, thuis van werk. Zijn er weer lekker veel FOK!kertjes aan het spelen? Hebben we al FOK! logo's op onze auto's?
ik ben wauturrquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:34 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ben met Yn-NoR, Boring_Duck en Wautur, wie zijn dat
2 keer maar? Geluksvogel.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:35 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb vandaag tot twee keer toe 'other players kicked you out' gekregen. Klopt niets van, want is gewoon niet waar. Zeker niet als je net 10 seconden in een lobby zit en nog niets gedaan hebt.
Voortgang lijkt vooralsnog opgeslagen te worden. Rank 6
Ik heb hem eruit gegooid, hoor het wel als het toch een FOK user is en als hij het niet snapte ofzo.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:39 schreef Fok-now het volgende:
Wie is vjezefur????
Beetje crewmaten killen zonder reden.
Noem ze eens beide. Heb je al een request gestuurd?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:48 schreef Jimbo het volgende:
Kan iemand me bij de crew stoppen? (weet niet of het op username of psn gaat?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |