I'm so happyquote:
Oh dat doe ik dan weer regelmatig. Vaak met basic shirtjes en hemdjes of gewoon een leuk effen shirtje wat leuk staat en lekker zit.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
I'm so happy![]()
Ik zit nu alleen te twijfelen, volgens mij heb ik nog nooit twee dezelfde kledingstukken in een andere kleur gekocht
Basic shirtsquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
I'm so happy![]()
Ik zit nu alleen te twijfelen, volgens mij heb ik nog nooit twee dezelfde kledingstukken in een andere kleur gekocht
Rotterdam?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ga morgen naar Primark. Denk ik
RIP aan de nabestaanden. Dibs op je cameraquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ga morgen naar Primark. Denk ik
Fuck youquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden. Dibs op je camera
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:05 schreef PriemGirl het volgende:
"Oh heb je nog steeds last van je hand?????"
Nee.. Ik doe voor mijn plezier dit verband om.................![]()
![]()
Misschien denken ze dat het een fashion statement isquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:05 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
Ik ga meteen om 8.30quote:
Je spreekt zijn taal nietquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]ik wil hem alleen een goed huis geven
Maar euh... is dit nu je nieuwste hobby ofzo? Vlg mij volg ik het niet meer namelijkquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]ik wil hem alleen een goed huis geven
Ja sorry de rest had ik opgemaaktquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar euh... is dit nu je nieuwste hobby ofzo? Vlg mij volg ik het niet meer namelijk
Sure; tot over een paar maand dat je weer iets anders verzintquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja sorry de rest had ik opgemaakt
Dan moet het nog te doen zijn. Vorige keer kon ik zelfs passenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik ga meteen om 8.30
En ik heb ten alle tijden dibbs op de snelkassa
Als je een checkerboard minirokje van 4,50 in maat 14 ziet, wil je die dan meenemen?quote:
Daarom was ik zo blij met deesquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dat je checkerboard skirts gaat googlen en een supertoffe rok tegenkomt. Van 300 euro
Nieuwste modequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:05 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
app ff een foto en de specs, dan kijk ik morgen ffquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je een checkerboard minirokje van 4,50 in maat 14 ziet, wil je die dan meenemen?
Ik ga even naar de pleequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
app ff een foto en de specs, dan kijk ik morgen ff
eindbaasheldinquote:
die is best coolquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eindbaasheldin
De streepversie oogt ongeveer zo trouwens, minus zwarte band bovenaan:
[ afbeelding ]
Ja daarom achteraf velen spijt dat ik niet heb meegenomenquote:
dat zou tof zijn iddquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja daarom achteraf velen spijt dat ik niet heb meegenomen
Maar wellicht scoort Taart de homerun
quote:
Ik vind het nog steeds erg tof; maar stomme asos broek die meteen lelijk wordtquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
geometrische zwartwit prints, mijn nieuwe verslaving
zo lelijk wordt ie niet toch?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[..]
Ik vind het nog steeds erg tof; maar stomme asos broek die meteen lelijk wordtIk ben er daardoor van genezen
![]()
Hoop dat die wel 'netjes' blijven iig
Ik zie het zélf te goed... En dan ga ik me er aan ergerenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zo lelijk wordt ie niet toch?Een jeans slijt altijd wat. Ik vond het sowieso niet zichtbaar op die van jou verder!
oh ik vind het juist vrij jeans-igquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zie het zélf te goed... En dan ga ik me er aan ergeren![]()
Maar is idd ook andere stof dan jeansDat scheelt soberso al
zwanzig.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:51 schreef Mss het volgende:
Tot welke maat gaat de Primark in Duitsland eigenlijk?
Ik vind hem nu beter/leuker te volgen dan San Andreas in die tijd.....verhaallijn is leuker qua gesprekken enzoquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:05 schreef PriemGirl het volgende:
GTA is vet![]()
en toen besefte ik dat ik nog moest koken
eerst maar eens doen nu....
Jaa hequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:05 schreef PriemGirl het volgende:
GTA is vet![]()
en toen besefte ik dat ik nog moest koken
eerst maar eens doen nu....
ik was zo van ja ik maar toen bedacht ik me dat de plate die ik wil van Fab ur Nails is, bummerquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:35 schreef Debsterr het volgende:
Iemand hier die misschien ook een Nailz Craze stamping plate wil bestellen? 1ste item is 4 dollar shipping, elk volgend item 0. Nu 20% korting per plate dus $5,60 i.p.v. $7!
voor 1 plate? Neh...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:35 schreef Debsterr het volgende:
Iemand hier die misschien ook een Nailz Craze stamping plate wil bestellen? 1ste item is 4 dollar shipping, elk volgend item 0. Nu 20% korting per plate dus $5,60 i.p.v. $7!
Ik wilde net vragen of het die ene wasquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik was zo van ja ik maar toen bedacht ik me dat de plate die ik wil van Fab ur Nails is, bummer
Fapfapfapfap?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik was zo van ja ik maar toen bedacht ik me dat de plate die ik wil van Fab ur Nails is, bummer
Nuquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:23 schreef Stormqueen het volgende:
wanneer zal ik Yury weer eens mailen?
mja, ik wil ook geen vervelende hijgerige klant zijn, ze zouden me maandag mijn track trace sturen...quote:
"Hi, can you give me a status update please. Thank you"quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mja, ik wil ook geen vervelende hijgerige klant zijn, ze zouden me maandag mijn track trace sturen...
Ik weet hoe ik in het Engels moet mailen hoorquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:26 schreef Molo het volgende:
[..]
"Hi, can you give me a status update please. Thank you"
?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik weet hoe ik in het Engels moet mailen hoor
Ze bedoeld om niet hijgerig over te komenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik weet hoe ik in het Engels moet mailen hoor
Mjah, aan de ene kant hebben ze iets toegezegd natuurlijk, maar je zou ook tot morgenmiddag kunnen wachten.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:29 schreef Stormqueen het volgende:
Ja maar ik heb al een paar keer gemaild.
En ik vraag me dus af of ik niet te hijgerig over kom als ik nu weer ga mailen als ze "pas" een dag te laat zijn.
ditquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mjah, aan de ene kant hebben ze iets toegezegd natuurlijk, maar je zou ook tot morgenmiddag kunnen wachten.
ah ok, je kwam zuur op me over, maar zit niet lekker in mijn vel dus dat helpt niet echt danquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:31 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben gewoon een beetje ongeduldig, heb vier weken geleden al besteld en ben er wel een beetje klaar mee.
Molo, je begrijpt dat mijn respons over Engels mailen ook niet serieus was.
Ik ben allerminst zuur hoor.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:32 schreef Molo het volgende:
[..]
ah ok, je kwam zuur op me over, maar zit niet lekker in mijn vel dus dat helpt niet echt dan
yep, dat vond ik ook.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:32 schreef Stormqueen het volgende:
die kaaskorstpizza ziet er echt TE vodzig uit
bwhehehe, dat helpt ook niet echt neequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:32 schreef Stormqueen het volgende:
al zegt mijn onderschrift wat anders
ja jij wacht nog langer he? Heb jij al met yury gemaild?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:37 schreef Mss het volgende:
Die van mij zijn ook al velen lang geleden besteld
dan weet ik bij deze wat het probleem isquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:37 schreef Mss het volgende:
aids, mijn lak zit met die van mss in een container,quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:39 schreef Molo het volgende:
[..]
dan weet ik bij deze wat het probleem is
Heb jij in dezelfde post-batch besteld als SQ?? Dan is die natuurlijk verloren gegaan/ gaat die natuurlijk verloren in een oefening met een kernbom diep in Rusland
Dat komt nooit meer goedquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
aids, mijn lak zit met die van mss in een container,
jammer welquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
aids, mijn lak zit met die van mss in een container,
heb je je neusaids door zitten geven?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:42 schreef Debsterr het volgende:
Ik liep vandaag een afdeling bij ons op naar een collega, ze draait zich om en heeft een dikke korst op haar bovenlip/overlopend in haar neus. En dat je dan spontaan zegt EUJ jij hebt neusaids! Gelukkig kennen ze me
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:42 schreef Debsterr het volgende:
Ik liep vandaag een afdeling bij ons op naar een collega, ze draait zich om en heeft een dikke korst op haar bovenlip/overlopend in haar neus. En dat je dan spontaan zegt EUJ jij hebt neusaids! Gelukkig kennen ze me
Nee niet eensquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je je neusaids door zitten geven?
ze vroeg er (halfquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:47 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben echt zo godvergeten blij dat ik jou niet als collega heb
Ik had OF met een burnout thuis gezeten, OF er was iemand overleden
Same herequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:37 schreef Mss het volgende:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:46 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ik heb vandaag eindelijk tegen een collega gezegd dat haar oog make up haar niet staat
Ze vroeg er half om wat haar leuk zou staan en voor ik het wist zat ik een halve Cappuccino neger uitleg te geven en heb ik het adres van de MAC opgeschreven voor haar waar ze een workshop moet gaan doen
DIE WINKEL MAG VAN MIJ DE HELE WINTER KOPEN!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:51 schreef Molo het volgende:
Godsamme, het winkelcentrum hier heeft sinds kort een vaste "ik koop je koud op" a la PostalGod winkel![]()
![]()
![]()
Blijkbaar genoeg mensen die erin trappen
Ik zou best een beetje meer van jouw lef willen hebbenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:46 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ik heb vandaag eindelijk tegen een collega gezegd dat haar oog make up haar niet staat
Ze vroeg er half om wat haar leuk zou staan en voor ik het wist zat ik een halve Cappuccino neger uitleg te geven en heb ik het adres van de MAC opgeschreven voor haar waar ze een workshop moet gaan doen
QFTquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
DIE WINKEL MAG VAN MIJ DE HELE WINTER KOPEN!
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
DIE WINKEL MAG VAN MIJ DE HELE WINTER KOPEN!
ze had mintgroen met lichtblauwe glittertjes op, een volwassen vrouwquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik zou best een beetje meer van jouw lef willen hebben
ik heb geen nagelsquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:55 schreef Sharana_LV het volgende:
mweh weer nagelsticks bestellen, WIE KOMT ER HELPEN SWATCHEN PLX
Mooie SOGquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:55 schreef Sharana_LV het volgende:
mweh weer nagelsticks bestellen, WIE KOMT ER HELPEN SWATCHEN PLX
oh sticks, ik las stickersquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die heb je ook niet nodig! Je moet de sticks lakken niet je nagels
heerlijk is dat toch af en toe tussendoorquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar ik vind dat wel leuk hoormooi hersenlooswerk
Ik hou ervan
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar ik vind dat wel leuk hoormooi hersenlooswerk
Ik hou ervan
multitasken, i cannot do it verry welquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
typen ... lezen ... JE HEBT T WEL MOEILIJK HE VANAVOND!
:v
zelf gemixt of bij die webshop gemixt?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:14 schreef Stormqueen het volgende:
zeau, 1400 gram biologische muesli gemacht
met m'n tien gebodenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:17 schreef Molo het volgende:
[..]
zelf gemixt of bij die webshop gemixt?
hehehehe, duurde even maar ik snap 'mquote:
neem er een met het klepje omlaag, klepje opzij is kudtquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
Wat zou, los van de kleur enzo, het meest praktische model zijn en waarom?
En nee, alleen een backcase is geen optie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ze 7 september besteld en op 25 september een T&T ontvangen. Alleen krijg ik daar steeds een foutmelding mee in google translatequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja jij wacht nog langer he? Heb jij al met yury gemaild?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:28 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb ze 7 september besteld en op 25 september een T&T ontvangen. Alleen krijg ik daar steeds een foutmelding mee in google translate
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:27 schreef Molo het volgende:
Ik heb zo'n inschuif condoom achtig ding, vind ik prima werken.
Maar als ik tussen die 2 modellen zou moeten kiezen zou ik gaan voor de zijkant wegklapper denk ik, lijkt me makkelijker dan over de lange kant weg te moeten klappen. Zit dan met je aan-uit knop enzo in de weg lijkt mij
Preciesquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb nu zo'n naar beneden klappende en het nadeel vind ik dat soms het klepje er een beetje scheeef op zit waardoor de sluiting de telefoon uit zet!
(niet lachen)
[..]
Ik heb ze 7 september besteld en op 25 september een T&T ontvangen. Alleen krijg ik daar steeds een foutmelding mee in google translate
[..]
het is te funny!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:31 schreef Mss het volgende:
ALLES FAALT BIJ MIJ EN JULLIE MAKEN ER STEEDS GARPEN OVER
PASSEN, NUUUUUUUUUUUUUUU, VUIGEN KUTHOER!!!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:31 schreef Mss het volgende:
ERMAHGERD IK MOET MIJN NOORSE KNEUTERJURK NOG PASSEN
daarom sokquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
maar telefoon opnemen met zijsluiting is dan weer aids
Daarom heb ik een vast hoesje geskipt en ben ik voor de sok gegaan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
maar telefoon opnemen met zijsluiting is dan weer aids
hipster alert!!!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben van m'n geloof gevallen, ik heb leggings gekauft.
En dan heb ik m'n hipsterbril ook nog op.quote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:33 schreef Molo het volgende:
[..]
daarom sok
Huppa erin, huppa eruit, neuken bij konijnen gaat minder snel
als dat voor mij een optie was geweest had ik die er wel bij gezetquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom heb ik een vast hoesje geskipt en ben ik voor de sok gegaan.
Meer om aan te geven HOE ergerlijk ik die andere dingen vind.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[..]
als dat voor mij een optie was geweest had ik die er wel bij gezet
Hehehehehehehehehequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:32 schreef Molo het volgende:
[..]
het is te funny!
Ik ben bijna de weddingcrash en de peentjes met rijst daardoor vergeten
JAWOHL MUILOquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:32 schreef Molo het volgende:
[..]
PASSEN, NUUUUUUUUUUUUUUU, VUIGEN KUTHOER!!!
ik gebruik die sokken niet omdat ik te lam ben telefoon er terug in te steken. Resultaat: telefoon stuk. Werkt nietquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meer om aan te geven HOE ergerlijk ik die andere dingen vind.
heeft ze al een onesie gekocht ook?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:34 schreef Mss het volgende:
DE HIPSTERS NEMEN DE SC OVER, SPEES IS OOK AL BEKEERD
Ja, denk dat dat het maar moet worden...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar een onderklapvariant met vastmaakding aan de achterkant? Dat het er meer overheen kiept zeg maar?
Oeh, ik ga komend weekend m'n snuggie meenemen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:36 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee maar Bami wilde er ook een. Dan gaat er natuurlijk nog steeds niet gebatst worden
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:36 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee maar Bami wilde er ook een. Dan gaat er natuurlijk nog steeds niet gebatst worden
Wat nou aanschaffen, die heb ik potdomme nog!quote:
Koos heeft die van mij zondag weggegooidquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oeh, ik ga komend weekend m'n snuggie meenemen.
God's blind spotquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Of die gozer wil dat ze een zak over haar hoofd doet en dan in haar kont neuken
Noooooooooquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Koos heeft die van mij zondag weggegooid
Ik zou Koos weggooienquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Koos heeft die van mij zondag weggegooid
ik heb tegenwoordig een 2 x 1,5 m deken die veel lekkerder ligt dus ik vind het primaquote:
dat hij zo zegt "zal ik van jouw sterretje eens een volle maan makenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:38 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik wist dat jij deze zou kunnen waarderen
Mijn eckte snuggie is ook veel chiller dan m'n blokkersnuggie moet ik zeggen. Maar voor bij kat is die laatste prima.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:38 schreef Molo het volgende:
[..]
ik heb tegenwoordig een 2 x 1,5 m deken die veel lekkerder ligt dus ik vind het prima
daar zit ik toch al niet inquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:37 schreef Mss het volgende:
Oh whait, dan kun je natuurlijk niet meer in de geheimen whatserps
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn eckte snuggie is ook veel chiller dan m'n blokkersnuggie moet ik zeggen. Maar voor bij kat is die laatste prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:39 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
HEB JIJ EEN ECKTEN SNUGGIE????Van SellTell? KEIHANDIG JONGEUHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aids.
jij zit toch in je eigen geheimen whatserp? Zo geheim dat niemand die kent, zelfs jij niet?quote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:39 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
HEB JIJ EEN ECKTEN SNUGGIE????JA EEN ECKTENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Nee man, gewoon hoppa BAM in de artiestenuitgang. Dan kan de rest alleen nog maar meevallenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:38 schreef Molo het volgende:
[..]
dat hij zo zegt "zal ik van jouw sterretje eens een volle maan maken"
Rekt het niet.......... dan scheurt het wel!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee man, gewoon hoppa BAM in de artiestenuitgang. Dan kan de rest alleen nog maar meevallen
Falen ditdatalles.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:42 schreef Stormqueen het volgende:
Betaling geslaagd.
Hartelijk dank voor uw bestelling. Uw betaling is zojuist door ons ontvangen.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:43 schreef Molo het volgende:
ik zie dus nu een piemel met strontstukjes erop voor me die de vaatwasser in gaat
ja hallo, das het moeilijkstequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:45 schreef IJsdraakje het volgende:
En zo fijn, een horloge willen falen voor het hardlopen, maar er gaat een nieuwe uitkomen die velen hendiger is voor mij dan de duren die er nu is. Dus uiteindelijk meer tijd om te sparen naar een minder groot bedrag.
Alleen geduld.
Hehehehe wat zou pastoor daar van vinden?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:43 schreef Molo het volgende:
ik zie dus nu een piemel met strontstukjes erop voor me die de vaatwasser in gaat
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:45 schreef PriemGirl het volgende:
Seven pounds is een wazigen film....ohai!
Godsamme, dat klinkt nog slechter dan mijn filmquote:Storyline
Haunted by a secret, Ben Thomas looks for redemption by radically transforming the lives of seven people he doesn't know. Once his plan is set, nothing will be able to stop him. At least that's what he thinks. But Ben hadn't planned on falling in love with one of these people and she's the one who will end up transforming him.
Bami heeft een domineequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Hehehehe wat zou pastoor daar van vinden?
voorganger is het bij hen hequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Hehehehe wat zou pastoor daar van vinden?
Naja, het valt nu mee, want hij is nog niet te krijgen nu.quote:
Hij kreeg een 7,5quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:47 schreef Molo het volgende:
[..]
[..]
Godsamme, dat klinkt nog slechter dan mijn film
ja die ratings zijn af en toe vrij waardeloosquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hij kreeg een 7,5ik dacht dat er toch iets interessants in moest zitten
i dunno
Deze filmquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:53 schreef Molo het volgende:
Deze krijgt maar een 4,4
Schandelijk!
Attack of the Killer Tomatoes! (1978) - IMDb
Zo'n ov-kaart is de pest voor luie mensen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:57 schreef Mss het volgende:
Echt stom dat ik er blij van word dat ik deze afstanden fiets. Dat deed ik vroeger dagelijks
Goed bezig man!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:56 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd morgen 10 km fietsen naar stage zomg
Check en FTFYquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo'n ov-kaart of auto is de pest voor luie mensen.
Hangt van je bankrekening af.quote:
Ik heb het tweede model, opent naar de zijkant. Werkt prettig, kan de voorkant omvouwen als de telefoon wil gebruiken en zit niet in de weg. Zie alleen net dat je al een andere hebt uitgezochtquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
Wat zou, los van de kleur enzo, het meest praktische model zijn en waarom?
En nee, alleen een backcase is geen optie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
spuit 11quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb het tweede model, opent naar de zijkant. Werkt prettig, kan de voorkant omvouwen als de telefoon wil gebruiken en zit niet in de weg. Zie alleen net dat je al een andere hebt uitgezocht
Maar ik herken het wel. Ik heb een half jaar stage gelopen in Den Haag en mijn conditie is in die tijd echt onder het nulpunt gekomen manquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:59 schreef Mss het volgende:
Ja echt hoor. Vroegah fietste ik door weer en wind 8 km heen en terug naar school. Maarja toen gingen er ook maar 2 bussen per uur en je moest overstappen.
Soberso in Amsterdam is alles wel redelijk makkelijk met het OV te bereiken. En het rijdt de hele nacht. Als het dan ook nog gratis is, is het helemaal moeilijk om toch die fiets te pakken.
Ik heb echt een grafhekel aan lopenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb een rijbewijs en een dikke auto voor de deur en ik pak het ding echt helemaal nooit
Lopes
Fietses
Ja hoiquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb een rijbewijs en een dikke auto voor de deur en ik pak het ding echt helemaal nooit
Lopes
Fietses
geen optie hier, anders zou ik mezelf ook verplichten daartoequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
Lopes
Fietses
Ik pak 'm eigenlijk alleen indien Limmen en matig weer.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
Lopes
Fietses
heb jij met dat hoeren OV nooit de neiging om gewoon lekker met de auto te gaan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja hoi
Of de bus, als het hard regent
dat had ik ook, maar ik heb mezelf een mes op de keel gezeg en nu vind ik het daadwerkelijk leukquote:
Score, ik lust geen snickers.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat had ik ook, maar ik heb mezelf een mes op de keel gezeg en nu vind ik het daadwerkelijk leuk
Mooi meegenomen: je verbrandt er ontzettend veel Snickers mee
Nope. Dan moet ik nog eerder mijn bed uit dan ik nu al doe en dat gaat me te verquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:01 schreef Molo het volgende:
[..]
heb jij met dat hoeren OV nooit de neiging om gewoon lekker met de auto te gaan?
Ik gok dat ze geen kilometervergoeding krijgt.... is vaak bij dat soort organisatiesquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:01 schreef Molo het volgende:
[..]
heb jij met dat hoeren OV nooit de neiging om gewoon lekker met de auto te gaan?
Ik vind het echt heel kut omdat ik zo langzaam loop en het dus geen ene flikker op schiet. En mijn ex heeft het nogal op me geforceerd toentertijd dus ik ben er echt helemaal klaar mee.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat had ik ook, maar ik heb mezelf een mes op de keel gezeg en nu vind ik het daadwerkelijk leuk
Mooi meegenomen: je verbrandt er ontzettend veel Snickers mee
je gaat vanzelf harderrr! Maar goed, fietsen mag ookquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:03 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel kut omdat ik zo langzaam loop en het dus geen ene flikker op schiet. En mijn ex heeft het nogal op me geforceerd toentertijd dus ik ben er echt helemaal klaar mee.
Helemaal na velen fietsen gaat lopen ook beterderder.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je gaat vanzelf harderrr! Maar goed, fietsen mag ook
Mja vooralsnog is het zo dat als ik anderen bij wil houden ik op een soort snelwandeltempo over moet en dus niet eens meer kan praten.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je gaat vanzelf harderrr! Maar goed, fietsen mag ook
oh serieus? Das wel matig danquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nope. Dan moet ik nog eerder mijn bed uit dan ik nu al doe en dat gaat me te ver
maar trein is toch ook duur?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik gok dat ze geen kilometervergoeding krijgt.... is vaak bij dat soort organisaties
Maar je doet het maar wel mooi.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:04 schreef Mss het volgende:
Stapje voor stapje, niet meteen teveel willen werkt het beste voor mij, dan is de kans op falen ook het kleinste
heeft niks met duur maar met milieu te maken enzulks. Ik ben ook ambtenaar geweestquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:05 schreef Molo het volgende:
[..]
maar trein is toch ook duur?
Voor mij zou het duurder zijn, met OV dan met de auto. En ik doe er ongeveer 3 x zo lang over ook nog
koop een Segwayquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:04 schreef Mss het volgende:
Stapje voor stapje, niet meteen teveel willen werkt het beste voor mij, dan is de kans op falen ook het kleinste
oh je bedoelt dat trein wel vergoed wordt?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heeft niks met duur maar met milieu te maken enzulks. Ik ben ook ambtenaar geweest
Of fietsen, of zwemmen, of weet ik 't.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
De enige dikkie die nog een beetje een zetje nodig heeft is Molo.
Kom Molo, lopen!
Jupquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:07 schreef Molo het volgende:
[..]
oh je bedoelt dat trein wel vergoed wordt?
naar mijn werk?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
Kom Molo, lopen!
ah vandaar, bij mij maakt dat niks uit, ik krijg geloof ik ene tientje per maand, auto of trein of lopen, maakt niet uitquote:
Molo is toch ook velen goed bezig de laatste tijd?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
Kom Molo, lopen!
en wie zegt dat ik dat nooit doe?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mag, maar gewoon het blok om is ook dikke prima![]()
zo weinig?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:08 schreef Molo het volgende:
[..]
ah vandaar, bij mij maakt dat niks uit, ik krijg geloof ik ene tientje per maand, auto of trein of lopen, maakt niet uit
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:07 schreef Mss het volgende:
Ja daarom, ik ben bijvoorbeeld al echt heel blij dat ik tot nu toe altijd met de fiets naar school ben gegaan en nu ook naar werk fiets.
En vorige week kwam ik op de fiets op stage aan en had iedereen ook iets van 'ermahgerd ben je komen fietsen'. Dat ik nu afstanden fiets waar mensen zonder overgewicht ook 'moeite' mee hebben vind ik best netjes.
Ik zeg niet dat je het nooit doet, ik hoor je d'r alleen nooit over, vandaar.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:08 schreef Molo het volgende:
[..]
en wie zegt dat ik dat nooit doe?
Niet naar mijn werk nee, das iets te ver
is niet veel in ieder geval maar eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik mijn salarisstrookje er nooit op gechecked heb eigenlijkquote:
neh, ik praat ook niet over zulke dingen eigenlijk, in case I screw it upquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je het nooit doet, ik hoor je d'r alleen nooit over, vandaar.
't Was ook geen aanval of als dusdanig bedoeld verder! Ik vind het juist leuk dat iedereen zo actief begint te worden hier
Joh, falen is menselijk, doen we allemaal wel eens hoor!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:11 schreef Molo het volgende:
[..]
neh, ik praat ook niet over zulke dingen eigenlijk, in case I screw it up
Wel op de geheimen watserp gezegd tijdje geleden, vandaar dan Mss het weet
Volgens mij kreeg ik 75 euro per maand bij de Bijenkorf met mijn 24u contract. En dat was iets van 18km.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:10 schreef Molo het volgende:
[..]
is niet veel in ieder geval maar eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik mijn salarisstrookje er nooit op gechecked heb eigenlijk
25 km ongeveer
IK FAAL NOOIT!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Joh, falen is menselijk, doen we allemaal wel eens hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Het gaat bij mij de laatste paar weken pas hard.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:12 schreef Mss het volgende:
En zo goed ben ik nou ook weer niet bezig, want echt velen afvallen doet het bij mij niet
het zal vast meer zijn hoor, maar ik weet het gewoon nietquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg ik 75 euro per maand bij de Bijenkorf met mijn 24u contract. En dat was iets van 18km.
je bent prima bezig man, gewoon lekker door gaanquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:12 schreef Mss het volgende:
En zo goed ben ik nou ook weer niet bezig, want echt velen afvallen doet het bij mij niet
aals ik zes dagen binnen de lijntjes eet en vele beweeg en dan 1 dag VREET VEEL doe (dus nog geeneens alles) dan val ik ook niet echt af. Het is ook gewoon vet tering moelijkquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:12 schreef Mss het volgende:
Zoveelquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg ik 75 euro per maand bij de Bijenkorf met mijn 24u contract. En dat was iets van 18km.
ja dat doe ik dus altijd, ok, ik faal, vaakquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
aals ik zes dagen binnen de lijntjes eet en vele beweeg en dan 1 dag VREET VEEL doe (dus nog geeneens alles) dan val ik ook niet echt af. Het is ook gewoon vet tering moelijk
Dat merk ik bij mezelf nu ook. Het meer bewegen heeft geholpen met afvallen en nu ben ik al een paar maanden constant van gewicht. Maar een keer 'slecht' eten en zo is nu niet meteen funest meer op de weegschaal en dat is wel heel fijnquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat eten betreft ben ik wel blij dat het lopen voorlopig nog een goed effect heeft, ik kom goed weg met biertjes en bijbehorende snacks.
Ja de Bijenkorfquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zoveel
Ik krijg maar iets van 175 euro en mijn trajectkaart is al meer dan 300 euro. En daar komen dan nog kosten bij van bus en/of fietsenstalling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:47 schreef PriemGirl het volgende:
Spoiler voor iedereen die seven pounds ooit nog wil zien...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:47 schreef PriemGirl het volgende:
Spoiler voor iedereen die seven pounds ooit nog wil zien...SerieusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Uiteraard, ik had niet anders verwacht van jequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:56 schreef PriemGirl het volgende:
Film is het toch echt nieten toch gewoon uitkijken hč
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Uiteraard, ik had niet anders verwacht van je
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:58 schreef Molo het volgende:
MehAh jeetje....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sterkte
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:58 schreef Molo het volgende:
MehSterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
吴 曼 迪
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met eronder:quote:"je hebt hntm gekeken hahahaah"
"Ja ....! En toen zei ik "dat doe ik strakker""
吴 曼 迪
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:08 schreef megamandy het volgende:
Dus ik zie iemand reageren op een foto op fb, ik die foto bekijkendat meisje heb handaids!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met eronder:
[..]
Molo![]()
disclaimer
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:08 schreef megamandy het volgende:
Dus ik zie iemand reageren op een foto op fb, ik die foto bekijkenMijn nichtje lakt ook zo. Allerlei moeilijke creaties proberen en met tips enzo aan de gang, maar rustig lakken en bijwerken....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met eronder:
[..]
Ze wil nagelstyliste worden
Molo sterkte!
discriminatiequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
Kom Molo, lopen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |