I'm so happyquote:
Oh dat doe ik dan weer regelmatig. Vaak met basic shirtjes en hemdjes of gewoon een leuk effen shirtje wat leuk staat en lekker zit.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
I'm so happy![]()
Ik zit nu alleen te twijfelen, volgens mij heb ik nog nooit twee dezelfde kledingstukken in een andere kleur gekocht
Basic shirtsquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
I'm so happy![]()
Ik zit nu alleen te twijfelen, volgens mij heb ik nog nooit twee dezelfde kledingstukken in een andere kleur gekocht
Rotterdam?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ga morgen naar Primark. Denk ik
RIP aan de nabestaanden. Dibs op je cameraquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ga morgen naar Primark. Denk ik
Fuck youquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden. Dibs op je camera
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:05 schreef PriemGirl het volgende:
"Oh heb je nog steeds last van je hand?????"
Nee.. Ik doe voor mijn plezier dit verband om.................![]()
![]()
Misschien denken ze dat het een fashion statement isquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:05 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
Ik ga meteen om 8.30quote:
Je spreekt zijn taal nietquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]ik wil hem alleen een goed huis geven
Maar euh... is dit nu je nieuwste hobby ofzo? Vlg mij volg ik het niet meer namelijkquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]ik wil hem alleen een goed huis geven
Ja sorry de rest had ik opgemaaktquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar euh... is dit nu je nieuwste hobby ofzo? Vlg mij volg ik het niet meer namelijk
Sure; tot over een paar maand dat je weer iets anders verzintquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja sorry de rest had ik opgemaakt
Dan moet het nog te doen zijn. Vorige keer kon ik zelfs passenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik ga meteen om 8.30
En ik heb ten alle tijden dibbs op de snelkassa
Als je een checkerboard minirokje van 4,50 in maat 14 ziet, wil je die dan meenemen?quote:
Daarom was ik zo blij met deesquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dat je checkerboard skirts gaat googlen en een supertoffe rok tegenkomt. Van 300 euro
Nieuwste modequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:05 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
app ff een foto en de specs, dan kijk ik morgen ffquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je een checkerboard minirokje van 4,50 in maat 14 ziet, wil je die dan meenemen?
Ik ga even naar de pleequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
app ff een foto en de specs, dan kijk ik morgen ff
eindbaasheldinquote:
die is best coolquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eindbaasheldin
De streepversie oogt ongeveer zo trouwens, minus zwarte band bovenaan:
[ afbeelding ]
Ja daarom achteraf velen spijt dat ik niet heb meegenomenquote:
dat zou tof zijn iddquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja daarom achteraf velen spijt dat ik niet heb meegenomen
Maar wellicht scoort Taart de homerun
quote:
Ik vind het nog steeds erg tof; maar stomme asos broek die meteen lelijk wordtquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
geometrische zwartwit prints, mijn nieuwe verslaving
zo lelijk wordt ie niet toch?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[..]
Ik vind het nog steeds erg tof; maar stomme asos broek die meteen lelijk wordtIk ben er daardoor van genezen
![]()
Hoop dat die wel 'netjes' blijven iig
Ik zie het zélf te goed... En dan ga ik me er aan ergerenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zo lelijk wordt ie niet toch?Een jeans slijt altijd wat. Ik vond het sowieso niet zichtbaar op die van jou verder!
oh ik vind het juist vrij jeans-igquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zie het zélf te goed... En dan ga ik me er aan ergeren![]()
Maar is idd ook andere stof dan jeansDat scheelt soberso al
zwanzig.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:51 schreef Mss het volgende:
Tot welke maat gaat de Primark in Duitsland eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |