SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:08 schreef Kyara het volgende:
Mijn kinders weer in matching outfits gestoken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht altijd dat ik juist expres geen matching outfits zou kopen maar kiek nou!
![]()
Sprookjesgrot schijnt ook leuk te zijn.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:36 schreef Suikertante het volgende:
Pingu ja!! Bedankt
Barbapapa en muis worden niet zo gewaardeerd geloof ik. Maar toch bedankt!
LB Sterkte met de koppijn
Nellie & Cesar ?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:52 schreef Suikertante het volgende:
Als ik dit soort kinderseries leuk vind:
-Buurman&Buurman
-Janosch (tijger en de beer)
-Shaun the Sheep
-Molletje
Wat zal ik dan nog meer leuk vinden? (Ik moet eigenlijk vervangen worden door mijn schoonzus. Ik ben bezig met een kraammand)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
Ja, echt heel leuk iddquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:46 schreef LadyBlack het volgende:
Ohhhh dat is echt goed om te horen over je kind Coco!![]()
toffe leidster! (en tof kind maar dat wisten we al
)
Ze had me allang gespot en ik had haar zelfs een kus gegeven. En toen wilde ze gewoon verder spelenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:47 schreef Shandaly het volgende:
Leuk is dat he Coco, naar je kindje kijken als ze nog niet door hebben dat je er al bent...![]()
Ik zou soms best een dagje mee willen kijken op het kdv, zonder dat ze mij kunnen zien...
Ow, dat lukt me bij Lars absoluut niet... die hangt meteen aan mijn been zodra hij mij gespot heeftquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, echt heel leuk idd![]()
Dan ben ik stiekem toch wel even extra trots op die frutsel van me
[..]
Ze had me allang gespot en ik had haar zelfs een kus gegeven. En toen wilde ze gewoon verder spelenDus ik stond met de leidster te praten, en Saar vond het volgens mij allang prima, kon zij nog even spelen
Trekt zich er de ballen van aan of ik sta te kijken of niet
![]()
Misschien komt dat nog?
Maar Saartje is natuurlijk ook nog een stukje jonger dan Lars he? Mijn hoop is dat ze ooit ook heel blij gaat zijn om mij te zien...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:54 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Ow, dat lukt me bij Lars absoluut niet... die hangt meteen aan mijn been zodra hij mij gespot heeftSoms is hij druk aan het spelen en probeer ik er alvast langs te sneaken zodat ik rustig Femke kan ophalen eerst en met de leidsters een babbeltje kan maken, maar dan word ik soms 'verraden' door z'n vriendjes... "Kijk, Lars! Jouw mama!"
![]()
Femke is er nog te klein voor
Dit is het resultaat:quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:22 schreef Shandaly het volgende:
En als er hier nog mama's zijn die twijfelen over een tweede... Kiektan!![]()
![]()
(vanochtend konden we - bij de AH - foto's laten maken. Ik heb er stiekum met m'n foon eentje zelf bijgeschoten. Ik ben zó benieuwd naar de officiële (scherpe, witte, met fatsoenlijke achtergrond) foto's!)
Fee heeft dat vanaf het begin. De eerste keer was ze maar een paar uur oud in het ziekenhuis en heb ik de dokter er bij geroepen. Ik schrok zo. Nu schrik ik alleen als ze het 's nachts doen. Overdag doet ze het nu ook een stuk minder.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:04 schreef L-E het volgende:
Even een vraag tussendoor, onze Sticker heeft in de afgelopen twee dagen al drie keer het volgende gehad: hij zit bij een van ons op schoot niets bijzonders te doen, gaat vanuit het niets heel duidelijk naar adem happen (echt zoals een vis wanneer hij boven komt), een aantal keer, maakt dan een gek soort hoestend semi-gorgelend geluid, en kan dan weer normaal ademhalen. Waarna een huilbui volgt omdat het Niet Leuk is.
Het klinkt een beetje alsof er zomaar iets omhoog komt uit zijn maag en hij zich daarin verslikt. Herkent iemand dit? Dat naar adem happen is echt naar trouwens, ik had bijna 112 gebeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
Ja ik!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:04 schreef L-E het volgende:
Even een vraag tussendoor, onze Sticker heeft in de afgelopen twee dagen al drie keer het volgende gehad: hij zit bij een van ons op schoot niets bijzonders te doen, gaat vanuit het niets heel duidelijk naar adem happen (echt zoals een vis wanneer hij boven komt), een aantal keer, maakt dan een gek soort hoestend semi-gorgelend geluid, en kan dan weer normaal ademhalen. Waarna een huilbui volgt omdat het Niet Leuk is.
Het klinkt een beetje alsof er zomaar iets omhoog komt uit zijn maag en hij zich daarin verslikt. Herkent iemand dit? Dat naar adem happen is echt naar trouwens, ik had bijna 112 gebeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb gisteravond trouwens een nieuw nichtje gekregen, mijn allereerste!Ik moest heel even huilen, dat ervaar ik ineens wel héél anders dan voor F!
LB wat leuk dat E interesse in al dat eten heeft!
Shandaly het zijn echt hele leuke foto's! Ik vind het oogpunt van je zelfgeschoten foto ook erg leuk trouwens
Loj, jouw situatie klinkt slopend. Ik kan er niks anders van maken. Ik zou zeker naar hulp zoeken, in wat voor vorm dan ook
mandy, dat is snert. Hopelijk valt het mee.
F is wakker, dus ik hem aan komkommer voorstellen.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:18 schreef Cwen het volgende:
Suiker, gefeliciteerd! Je doet je naam eer aan.
Ja ontzettend goed maar erg druk.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:50 schreef Omentielvo het volgende:
Shandaly wat een mooie foto![]()
En grappig dat je verraden wordt
Tally ik had je gemist in dit topic. Hoe is het met jou?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:02 schreef ymme het volgende:
Ja echt hè. Steeds als ik foto's bekijk, rammelen mijn eierstokken er weer bijna uit
Zo zit Luuk ook op de fiets... Lief he??quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:32 schreef Incantrix het volgende:
Ohai! Ik kom evendoen om de pics, Ymme wat cute! En die komkommer
wij geven vaak komkommer uit de koelkast als Isabel tandjespijn heft, werkt beter als een bijtring.
Loj![]()
Eh..
Hiero een meisje dat sinds gisteren voor op de fiets meegaat en ze vind het zo leuk! Ze heeft ontdekt dat je stem mee-hobbelt als je over hobbeltjes rijdt, dus dan zit ze de hele weg 'uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhh' te doen
/lagswaai
Die Bert en Erniequote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:32 schreef bellelena het volgende:
Mijn kind zit broccolisesamstraat te kijken
Incantrix, wat schattig
LBBeterschap voor babyblack!
FR, hoop dat de osteopaat ook voor jou iets kan doen!
Grappig is dat hè? Riley deed het laatst in de dierentuin toen we langs een paadje liepen die wat hobbeldequote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:32 schreef Incantrix het volgende:
Ohai! Ik kom evendoen om de pics, Ymme wat cute! En die komkommer
wij geven vaak komkommer uit de koelkast als Isabel tandjespijn heft, werkt beter als een bijtring.
Loj![]()
Eh..
Hiero een meisje dat sinds gisteren voor op de fiets meegaat en ze vind het zo leuk! Ze heeft ontdekt dat je stem mee-hobbelt als je over hobbeltjes rijdt, dus dan zit ze de hele weg 'uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhh' te doen
/lagswaai
Na tien dagen ga je evalueren en je plan bijstellen. Dus dat ga ik morgen doen. Er stond ook dat het bij 40% na 10 dagen al werkte, 50% na 20 dagen en 90% na 60 dagen. Dus ga er nog wel ff mee door. Afgelopen nacht was gewoon alleen echt dramatisch (1/2 uur bezig met in slaap en rustig krijgen in z'n bed, na 30 min weer wakker en begon het weer)quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:57 schreef Omentielvo het volgende:
Loj is het boek hierna uit? Of staan er meer tips in?
Enf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EnfEmo ze! En fotospam, jaaaaaa
(jij rammelendat kan niet hoor, je bent al bezet!)
[ Bericht 3% gewijzigd door Suikertante op 09-10-2013 22:16:36 ]
Toevallig, ik zei gisteren nog tegen mijn vriend dat 3 maanden echt een mijlpaal was, ineens wat ritme en dat je snapt waarom hij huilt enzo. En nu na 5,5 maand ofzo was het ook ineens weer een grote stap. Dat hij echt de he-le dag dolgelukkig lijkt en ons zo geweldig vindt en wij hem en dat hij niet meer zo snel van slag is als het ritme wordt onderbroken bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:54 schreef Mineola het volgende:
Hier ging het met vijf maanden opeens zo smooth, toen hadden we elkaar door geloof ik.
Leuke naam wel, beetje F-style! Is het van jou broer/zus of die van je vriend?
Animalmix, weer eentje! Gaat goed
a.s. zaterdag is F. 8 weken.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:49 schreef Cwen het volgende:
Wiz, hoe oud is jouw kleintje nu? Ik vergeet het steeds...
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:45 schreef Suikertante het volgende:
Op je vraag:Grappig, ik heb een nichtje (vriendin van mijn neef) met dezelfde naamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien haal ik dit nog wel weg straks, het is best een bijzondere naam..
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
stalkerquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:21 schreef Suikertante het volgende:
Ik vind je nu een beetje eng worden![]()
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 03:28 schreef Loj het volgende:
Jongens, wat is het hier saai! Geen nachtbrakers deze nacht?
(Gelukkig maar hoor voor jullie)
Hier zijn we bezig met sessie 3, maar een lange ben al vanaf 1 uur bezig.
Heb nu een oplossinkje gevonden denk ik. Lopen met de kinderwagen. Ben benieuwd hoe het zo gaat als ik hem weer in bed leg...
Ik heb het stokje om 4 van je overgenomen hoor! Of ben je nog bezig?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 03:28 schreef Loj het volgende:
Jongens, wat is het hier saai! Geen nachtbrakers deze nacht?
(Gelukkig maar hoor voor jullie)
Hier zijn we bezig met sessie 3, maar een lange ben al vanaf 1 uur bezig.
Heb nu een oplossinkje gevonden denk ik. Lopen met de kinderwagen. Ben benieuwd hoe het zo gaat als ik hem weer in bed leg...
Ik gunde Loj gewoon ook wat slaapquote:Op donderdag 10 oktober 2013 05:50 schreef Omentielvo het volgende:
Suiker leuke naam
Mineola en Suiker herkenbaar van het elkaar doorhebben. Zo ging het bij mij ook
Wizzy gaat snel. Alweer twee maanden
Loj ik hoop ook dat ie nog in slaap is gevallen.
Hilz was jij voor een nachtvoeding wakker of gewoon een slechte nacht
Olfvoor jouw nacht. In de nacht nooit stokjes overnemen. Alleen Gulara mag dat als het bij ons 's nachts is.
Wij deden ook mee.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 06:52 schreef Mineola het volgende:
Ja hai, het was gewoon nationale slechte nacht hoor, ik ben er ook drie keer uitgeweest voor een wakker jochie. Rechtop in bed, dat werk
Zeker de Fokwet omdat ik gister meldde dat hij zo leuk en lief en gezellig was, dat wilde hij vast 's nachts ook even showen
I know, I know, ik heb eigenlijk geen reden tot klagen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 07:40 schreef Spees_Eend het volgende:
Boh MM als wij eens zouden kunnen tekenen voor half 7 of later
Nee hoor, ik snap wel dat het altijd tegenvalt als het vroeger is dan normaal. Alleen het contrast met de verhalen daarboven was een beetje grootquote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:14 schreef mousemicky het volgende:
[..]
I know, I know, ik heb eigenlijk geen reden tot klagen.
Meneer was eigenlijk helemaal niet uitgeslapen trouwens, ligt alweer sinds half 8 in bed![]()
Enf, gefeliciteerden een fijne dag vandaag en aankomend weekend tijdens het feestje!
Aan het aftellen inderdaad. Als ze een week voor de UD was geboren was ze gewoon gisteren jarig geweest.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:23 schreef Mineola het volgende:
Ophelia, lang niet gezien! Hoe gaat het met Otje? Ook al druk in verjaardagssferen?
Geen herkenbare liedjes hoor, alleen "met de vingertjes", "in de maneschijn" en "klap eens in de handjes" zijn te identificeren aan de gebaren.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:44 schreef Mineola het volgende:
Ook al een snelle zo te horen! Zingen, wow!
Gaat lekker dus, op het slapen na. Slaapt ze overdag wel goed of is dat ook drama?
Hihi, als de mijne op tijd was geboren was ik me pas over een maand bezig gaan houden met zijn verjaardaggek he, hoe dat loopt!
Mee eens, M kon er ook niet veel mee. Die vertikte het ook om een stuk brood in zijn mond te stoppen. Handjes in de lucht, mond wijd open en wachten maar....quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:12 schreef Spees_Eend het volgende:
Fieder, Rapley moet ook wel bij je kind (en de ouder) passen vind ik. Het is niets voor Silvijn en dus ook niks voor mij. Al geef ik soms wel eens een groot stuk appel of komkommer om te kijken of het ondertussen wel gaat.
Jamaar, dat is wel effe 100x beter dan een huilend kindquote:Op donderdag 10 oktober 2013 07:06 schreef mousemicky het volgende:
J. sliep heel lekker, totdat vriendlief om 6 uur op moest staan, en dat weer eens net iets te luidruchtig deed. Gevolg: wakkere baby, die ook niet meer wilde gaan slapen wegens doorgelekte luier. Half 7 is echt te vroeg om in de woonkamer te zitten met een zingend kind...
Snotver! Respect Kyara! Ik weet niet of ik het zou redden met 6 kinderen, hoe awesome ze ook zijn!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:14 schreef Kyara het volgende:
Ik hoef niet te vertellen dat mijn kinderen in de tussentijd meer dan verdubbeld zijn....
Kyara, klinkt als een drukke, maar ook fijne dagquote:
Hahahahaha!!!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:14 schreef Kyara het volgende:
"Maak je vooral geen zorgen over mijn relatie. Ik heb een tweeling. Die ga ik echt niet alleen opvoeden."
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Snotver! Respect Kyara! Ik weet niet of ik het zou redden met 6 kinderen, hoe awesome ze ook zijn!
Micha Wertheim. Ik vind hem echt zo goed.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Kyara, klinkt als een drukke, maar ook fijne dag
Wat voor voorstelling hebben jullie gezien dan?
Hmm, ken ik niet! Even googelen straksquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:19 schreef Kyara het volgende:
[..]
Micha Wertheim. Ik vind hem echt zo goed.
Uiteraard begrijp ik het wel. Maar het grapje was te makkelijk om te laten liggenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:18 schreef Kyara het volgende:
[..]Ik zag het staan en ik dacht..... dit gaat vast niet overkomen zoals ik het bedoel
Hoewel je natuurlijk best begrijpt hoe ik het bedoel![]()
open deuren intrappen. Ik had jou hoger ingeschat Cocoquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hmm, ken ik niet! Even googelen straks
[..]
Uiteraard begrijp ik het wel. Maar het grapje was te makkelijk om te laten liggen
Ik weet het, had er ook even over getwijfeld. Maar moe en beetje ziekig, blijkbaar daalt mijn humorlat dan enigszinsquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:35 schreef Kyara het volgende:
[..]
open deuren intrappen. Ik had jou hoger ingeschat Coco
Micha zeker googlen. Zijn vorige voorstelling was ook ontzettend briljant. Echt echt echt een aanrader.
Srsly?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:35 schreef Kyara het volgende:
[..]
open deuren intrappen. Ik had jou hoger ingeschat Coco
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk mijn spekSaar nou
met strategisch geplaatste douchefles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bolle Saar in de wastafel!Overigens, douchefles, is dat een woord?!
Envoor de slechte nachten, maar
goed om te horen dat we niet alleen zijn. Denk hierbij het ouders van nu nachtouder tag ding.
Ophelia, ik vond dat vorig jaar ook zo gek, al die mensen die tegelijk zo'n beetje waren uitgerekend of kort er na, en ik had toen zij bevielen al een baby van dik een maand oud. Heel raar vond ik dat!
Ik vind liedjes gebaren zo mogelijk nog knapper dan zelf zingen trouwens.
Loj, heb je al een afspraak ergens kunnen maken?
Ja hoorquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:53 schreef Mineola het volgende:
Je hebt trouwens een goede band met je schoonouders geloof ik
Ja he. Ik was maar 3 weken voor LadyBlack uitgerekend. Nu zit er onderhand 2,5 maand tussen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:53 schreef Mineola het volgende:
Ophelia, ik vond dat vorig jaar ook zo gek, al die mensen die tegelijk zo'n beetje waren uitgerekend of kort er na, en ik had toen zij bevielen al een baby van dik een maand oud.
Ik dacht even dat je 7 weken overtijd bedoelde.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:00 schreef Kyara het volgende:
Ik weet gelukkig ook hoe het is om 7 weken langer zwanger te zijn en overtijd te lopen.
+1quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je 7 weken overtijd bedoelde.
Canailles, dat klinkt goed! Is het lekker?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:09 schreef Spirit82 het volgende:
Schoonmoeders die kleding uitzoeken
Die van mij is nu canailles zelf aan het maken. Op zich wel aardige dingen, maar ik durf nog niet zo goed te sturen. Dan vraagt ze of ik iets leuk vind en dan moet ik van mezelf heel enthousiast "JAA" roepen
Kun je dat voor zijn? Dat je zelf iets leuks bedenkt/uitzoekt en haar dat dan vraagt te maken?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:09 schreef Spirit82 het volgende:
Schoonmoeders die kleding uitzoeken
Die van mij is nu canailles zelf aan het maken. Op zich wel aardige dingen, maar ik durf nog niet zo goed te sturen. Dan vraagt ze of ik iets leuk vind en dan moet ik van mezelf heel enthousiast "JAA" roepen
Not really, en de patroontjes zijn ook leuk en de stofjes ook wel. Het gaat meer om de details en combinaties die ze maakt. Als ik dan bijvoorbeeld zeg dat Isa rood niet kan hebben (of bordeaux of oranje) omdat ze rossig haar heeft en dan net een klein tomaatje wordt, komt ze hiermee aan:quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Kun je dat voor zijn? Dat je zelf iets leuks bedenkt/uitzoekt en haar dat dan vraagt te maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
Hoiquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:03 schreef L-E het volgende:
Gaat er van hier toevallig iemand naar de Hellp-Themadag vanuit de Hellp-stichting (Loj, f_r..?)
Mijn schoonmoeder heeft blijkbaar vroeger van haar schoonmoeder zon verschrikkelijke dingen gekregen, dat ze nu bij mij dubbelcheckt als ze iets wil maken, en ook gewoon vraagt of ik wil aanwijzen wat ik leuk vindquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Kun je dat voor zijn? Dat je zelf iets leuks bedenkt/uitzoekt en haar dat dan vraagt te maken?
Aaaaah, lief! Hoe oud is ze nu?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:30 schreef -Bubseltje- het volgende:
![]()
Ik kom me hier ook maar melden met S.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sinds gister weer op haar geboortegewicht van 2810 gram.
Ze is het liefst s'avonds/begin van de nacht wakker.
Ik had ook nog een vraagje, vanaf wanneer wasten jullie de haartjes?
Thnks, ga eens even de site bekijken. Amersfoort is helaas niet bij de deur...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:38 schreef L-E het volgende:
MM, ik had jou ook opgenoemd en toen weer verwijderd omdat ik niet zeker wist of jij het nu was die ook hellp had gehad, sorryMeer info over de themadag vind je hier.
Ik zal je even pmmenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:32 schreef Kyara het volgende:
Oooooooooooooooh, wat een poppetje![]()
![]()
rammel
haartjes wassen deden wij pas na een tijdje. Maandje of zo.
wat is haar volledige naam eigenlijk?
Ze is nu 1 week en 2 dagen. Badderen vindt ze tot nu toe wel fijn.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:40 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Aaaaah, lief! Hoe oud is ze nu?
Haartjes wassen hier na een maandje of 2 ofzo, en dan maar 1 keer per week max met shampoo. De rest van de tijd gewoon met water. J. vond badje int begin niet zo leuk, dus dat probeerden we zo kort mogelijk te houden.
Nu is t bad helemaal da bomb, dus dan mag er meer gewassen worden, en met eend, zeehond en zeester gespeeld worden
Die heb ik dus niet eens gehad...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:58 schreef L-E het volgende:
MM, stond in de folder over hellp die we in het zkhs kregen
Wij ook dacht ik? En nu om de dag, is ook wel nodig. Van alleen water wordt het heel vet. Gewoon zwitsal babyshampoo.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:51 schreef Suikertante het volgende:
Wij deden haar wassen vanaf de eerste badderbeurt, ergens met een dag of vier geloof ik.
Bubsel van harte en wat een moppie!
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:18 schreef Suikertante het volgende:
Jij smeert ook een potje wax per week
Jeutje Tally!Oh nog een kleintje
Maar je zit wel een beetje aan je plafond he? Gelukkig dan maar.
whahaquote:"Maak je vooral geen zorgen over mijn relatie. Ik heb een tweeling. Die ga ik echt niet alleen opvoeden."
Nee, volgens mij was die het nu uiteindelijk niet geworden, maar iets met een X er in.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:10 schreef Mineola het volgende:
Hier gaat Zwitsal ook prima, die andere olie gebruik ik nu maar zelf, mijn benen zijn ook een soort van maanlandschap van droogheid.
Heb je toevallig cetamacrogol gekregen?!
Volgens mij kreeg Saartje toen:quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:33 schreef As1981 het volgende:
Mag ik even binnen komen vallen. Maar hoeveel melk moeten ze met een maand of acht nog binnen krijgen? Ik ga aan het einde van de maand naar het cb maar dacht vraag het eerst hier.
Kyan krijgt nu bij het opstaan een fles 180/6
Dan om 10.00 uur fruit.
Om 12.00 uur een boterham en pap van 90/3 melk. En als hij dan gaat slapen een fles 120/4
Om 15.00 uur tussendoortje en om 17.30 uur groente + toetje en dan om 18.30 uur een fles 120/4.
Maar volgens mij zou hij de laatste twee flessen niet missen. Ze gaan ook niet altijd op. Maar ik vind 1 fles met 8 maanden nog zo weinig. Ik zou de pap in de middag kunnen ophogen, maar opzich eet hij zo best veel (alhoewel hij net het koekje van zijn broer jatte).
Als ik dat zo zie moet ik echt even naar het schema van Henkie gaan kijken. Die eet dan echt veul te veul.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:33 schreef As1981 het volgende:
Mag ik even binnen komen vallen. Maar hoeveel melk moeten ze met een maand of acht nog binnen krijgen? Ik ga aan het einde van de maand naar het cb maar dacht vraag het eerst hier.
Kyan krijgt nu bij het opstaan een fles 180/6
Dan om 10.00 uur fruit.
Om 12.00 uur een boterham en pap van 90/3 melk. En als hij dan gaat slapen een fles 120/4
Om 15.00 uur tussendoortje en om 17.30 uur groente + toetje en dan om 18.30 uur een fles 120/4.
Maar volgens mij zou hij de laatste twee flessen niet missen. Ze gaan ook niet altijd op. Maar ik vind 1 fles met 8 maanden nog zo weinig. Ik zou de pap in de middag kunnen ophogen, maar opzich eet hij zo best veel (alhoewel hij net het koekje van zijn broer jatte).
Toen was ze dus bijna 9 maanden oud. Volgens mij zijn wij het toen in augustus gaan afbouwen naar dat halve flesje tussendoor (en het brood gaan opvoeren + 's middags pap gaan introduceren. Die pap reken ik trouwens niet bij de melk, weet niet of dat zou moeten?).quote:Saartje drinkt 's ochtends een fles van 180/6 en 's avonds een avondpapje. Tussendoor drinkt ze dan nog ongeveer 1-1,5 fles van 180/6.
Verder bieden we gewoon steeds water aan. Ze pakt gewoon zelf haar drinkbeker, dus we zorgen dat die binnen handbereik staat. Durf niet te zeggen hoeveel dat is, denk 1 hele beker ongeveer?
Ik heb bij de oudste nog tot ruim 1 jaar een avond fles gegeven. Dus dat van jou is misschien normaler. Ik "ken" dit ook niet vandaar mijn vraagquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:38 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik weet het niet precies As, die van mij krijgt nu bij bijna 11 maanden zelfs nog meer (200/6, 160/4 en 200/6) maar ik heb het idee dat dat ook wel bovengemiddeld is.
Dit is nog los van het fruit, 2 boterhammen, 200 gram warm eten en 50-100 ml yoghurt
Dus nog wel wat later dan nu kyan is (over 2 dagen 8 maanden).quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, op 30 juli schreef ik het volgende:
[..]
Toen was ze dus bijna 9 maanden oud. Volgens mij zijn wij het toen in augustus gaan afbouwen naar dat halve flesje tussendoor (en het brood gaan opvoeren + 's middags pap gaan introduceren. Die pap reken ik trouwens niet bij de melk, weet niet of dat zou moeten?).
Das bijna exact hetzelfde als hier, maar een fles meer (maar misschien zijn jouw flessen kleiner?) en onze kinderen zijn ook even oud. Is die van jou ook een actieve stuiterbal?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:43 schreef Keshet het volgende:
C's schema:
Tussen 5 en 6: Fles
8 uur: Boterham + water
10 uur: Fruit:
12 uur: Boterham + water
15 uur: Fles
17 uur: Soepstengel (of iets dergelijks)
18 uur : Warm eten + yoghurt + water
19.30 uur Fles
23 uur: Fles
Nu ik het zo op een rijtje zet vind ik het eigenlijk ook wel bizar veel.
Valt toch wel mee. 1 fles extra maar. Wij feven daar een tussendoortje.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:43 schreef Keshet het volgende:
C's schema:
Tussen 5 en 6: Fles
8 uur: Boterham + water
10 uur: Fruit:
12 uur: Boterham + water
15 uur: Fles
17 uur: Soepstengel (of iets dergelijks)
18 uur : Warm eten + yoghurt + water
19.30 uur Fles
23 uur: Fles
Nu ik het zo op een rijtje zet vind ik het eigenlijk ook wel bizar veel.
Flessen van 210 met 7 scheppen. Als hij het redt sneakt hij nog een extra fles naar binnen. Hij is net 10 maanden en inderdaad erg actief!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:44 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Das bijna exact hetzelfde als hier, maar een fles meer (maar misschien zijn jouw flessen kleiner?) en onze kinderen zijn ook even oud. Is die van jou ook een actieve stuiterbal?
Ja, daarom. Ik maak het met water, maar ik vermoed dat het er wel inzit. Maar heb nooit zo goed naar de ingrediënten gekeken (tis pap voor baby's, dus ben er eigenlijk altijd van uitgegaan dat het dan wel goed is).quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:44 schreef As1981 het volgende:
[..]
Dus nog wel wat later dan nu kyan is (over 2 dagen 8 maanden).
Ik tel de pap wel. Maak het nu nog van fv en de volgende is volgende is met water maar daar zit het volgens mij wel in.
Smulpaapjequote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:46 schreef Keshet het volgende:
[..]
Flessen van 210 met 7 scheppen. Als hij het redt sneakt hij nog een extra fles naar binnen. Hij is net 10 maanden en inderdaad erg actief!
Dat iddquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:50 schreef Spees_Eend het volgende:
Zolang die lijnen goed blijven lopen zou ik me ook niet druk maken
Dat bij het CB was wel al een maand geleden, toen at hij hetzelfde. En ik vind het best veel als ik het zo zie liggen hoor, twee boterhammen (incl korst) en een fles erbijquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:51 schreef Mineola het volgende:
Ik vind het eigenlijk helemaal niet idioot veel? Maar ze zien op het cb een fles ws niet als gelijk aan borstvoeding waar ik dat wel doe.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:40 schreef Enfermera het volgende:
Dank jullie wel allemaal!!![]()
![]()
Een jaar geleden was ik hopeloze been-, rug- en buikweeën aan het wegpuffen...![]()
Ik heb gewoon een dreumes! Wtf...
Vanochtend gingen we dr kamertje in en zongen we voor dr, ze had zo'n blij hoofd
Ondanks de kutnacht want ze heeft overal snot, echt om de 1,5 uur wakker
kiektan!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:29 schreef Enfermera het volgende:
Om 15:41 is onze dochter M.anouk M.arijke geboren! We maken het goed, verdere details volgens later ^^
Hier dus ook. Alle andere flessen heeft hij ook zelf afgebouwd. Daarom mijn twijfel. Als ik ze niet zou geven zou hij dat volgens mij prima vinden. Maar ik vind het zelf zo weinig. 1 fles bij 8 maanden dus bied ik hem nog aan.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, daarom. Ik maak het met water, maar ik vermoed dat het er wel inzit. Maar heb nooit zo goed naar de ingrediënten gekeken (tis pap voor baby's, dus ben er eigenlijk altijd van uitgegaan dat het dan wel goed is).
Overigens heb ik ook altijd gewoon gekeken naar wat Saartje fijn vindt. Ze heeft vanzelf flessen laten vallen, zeg maar.
Ja zo bedoelde ik het ook, niet extreem veel in vergelijking met de mijne. Ik heb geen idee wat meneer aan melk bij mij drinkt, maar 200 ml in een fles is echt wel veel.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:53 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dat bij het CB was wel al een maand geleden, toen at hij hetzelfde. En ik vind het best veel als ik het zo zie liggen hoor, twee boterhammen (incl korst) en een fles erbij
Het zou goed kunnen dat kindjes met bv op die leeftijd meer kleine beetjes drinken. Een fles gaat hier altijd leeg en dat is best een sloot!
Wij zijn met 7 maanden naar dit schema gegaan. Oke iets grotere flessen. Maar naar mate hij meer eet worden de flessen kleiner. Althans hier.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:57 schreef Gulara het volgende:
Oh ja ik ging Enf feliciteren!
En moet Pi zo veel gaan eten over een tijdje?![]()
Hij is nu zeven maanden (en een dagmaar hier wordt dus alleen nog wat groente en fruit gegeten. Volgende week maar eens kijken om een boterham te introduceren.
Ja, en dát is dus precies wat hier niet gebeurt. Hij ziet die flessen echt als snackmomentje ofzo!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:59 schreef As1981 het volgende:
Wij zijn met 7 maanden naar dit schema gegaan. Oke iets grotere flessen. Maar naar mate hij meer eet worden de flessen kleiner. Althans hier.
Hier ookquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:59 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ja, en dát is dus precies wat hier niet gebeurt. Hij ziet die flessen echt als snackmomentje ofzo!
En hij neemt er geen genoegen mee als je minder aan biedt? Dat het een gewoonte is?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:59 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ja, en dát is dus precies wat hier niet gebeurt. Hij ziet die flessen echt als snackmomentje ofzo!
Dat ben ik bij de lunch ook gaan doen. Verder haal ik er nu geen schepjes af omdat zijn lijn niet naar boven afbuigt. Lengte blijft tegen de +1 en gewicht op de middellijn. Dan zal hij die schepjes wel nodig hebben voor zijn dansjes ofzo.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:02 schreef As1981 het volgende:
[..]
En hij neemt er geen genoegen mee als je minder aan biedt? Dat het een gewoonte is?
Bij een schepje minder met zelfde hoeveelheid water?
Dit is dus redelijk vergelijkbaar met ons nu op de laatste fles na.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:02 schreef mousemicky het volgende:
Hier een lichtgewichtje van gecorrigeerd 8 maanden. Ik vond dat ie best vest at, totdat ik jullie schema's zag...
7.00 ontbijtpap 180/6 melk met 4 eetlepels pap
9.30 1-2 stuks fruit
12.00 boterham + melk 120/4
14.30 soepstengel + water
16.30 groente 200 gr. + yoghurt 100ml + water
18.00 af en toe een beetje meesnoepen van ons avondeten
19.00 fles voor het slapengaan 210/7
Hij kruipt nog niet, dus activiteitniveau gewoon normaal (stilliggen kan ie iig niet).
Hier komt hij vaak nog te vroeg om te starten met een boterham. Maar als wij ontbijten krijgt hij nu wel een paar hapjes. Maar ik ga echt niet om half zes een boterham gevenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:05 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dat ben ik bij de lunch ook gaan doen. Verder haal ik er nu geen schepjes af omdat zijn lijn niet naar boven afbuigt. Lengte blijft tegen de +1 en gewicht op de middellijn. Dan zal hij die schepjes wel nodig hebben voor zijn dansjes ofzo.
Ik denk wel dat ze bij de volgende cb afspraak voor gaan stellen om de ochtendfles te vervangen voor een boterham als ontbijt.
Is best een aardig dagschema ook toch MM? Dat wijkt weinig af van mijn kruipende/tafellopende baby
Ja da's ook nog zoiets. Maar daar hadden mijn vriend en ik het laatst ook nog over: geef je altijd meteen na het opstaan ontbijt? Laatst was S om 4:30 wakker al, en dan zijn we toch een beetje huiverig om hem meteen een fles te geven omdat we dat eigenlijk niet willen 'aanleren'. Maar om hem dan tot 7 uur te laten wachten is ook sneu. Als ie echt vroeg wakker is, wachten we meestal wel even met het ontbijt. Is dat raar?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:08 schreef As1981 het volgende:
[..]
Hier komt hij vaak nog te vroeg om te starten met een boterham. Maar als wij ontbijten krijgt hij nu wel een paar hapjes. Maar ik ga echt niet om half zes een boterham geven
Hier hangt het af van hoe hij wakker word. Overhet algemeen word hij rustig wakker en dan eerst bij ons in bed. Hij krijgt zijn fles vaan om 06.30 uur en daarna gaan we douchen enzo. Maar heel soms word hij huilerig wakker en dan geven we hem gelijk de fles. Dan slaapt hij daarna nog even door.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:09 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja da's ook nog zoiets. Maar daar hadden mijn vriend en ik het laatst ook nog over: geef je altijd meteen na het opstaan ontbijt? Laatst was S om 4:30 wakker al, en dan zijn we toch een beetje huiverig om hem meteen een fles te geven omdat we dat eigenlijk niet willen 'aanleren'. Maar om hem dan tot 7 uur te laten wachten is ook sneu. Als ie echt vroeg wakker is, wachten we meestal wel even met het ontbijt. Is dat raar?
Ik zou trouwens 1 fles bij 8 maanden ook wat aan de krappe kant vinden.
Dat vind ik best karig voor een vent van 2 meterquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:13 schreef Fieder het volgende:
Ik vind 1 fles ook wel weinig. Gemiddeld is het tot 10 maanden dacht ik 3 flessen van 180/6 (evt 1 papvoeding). Maar misschien mag je ipv fles ook yoghurt geven? Even overleggen![]()
Hier met 7 maanden
7.00 fles 180/6
10.00 fruithap
11.30 halve boterham met boter
12.00/12.30 fles 180/6
15.00 bakje yoghurt en maisboogie
17.30 groentehap
19.00 fles 180/6
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:14 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dat vind ik best karig voor een vent van 2 meter
Wow die bunkert wat weg zeg op een dag!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:16 schreef kaatjejannie het volgende:
Luuk eet zo op een dag:
ontbijt: fles 180+6 plus een schepje rijstebloem.
Als het ontbijt vroeg was rond 9 uur nog een boterham
10.30: fruithap, meestal van 3 stuks fruit.
13.00 1 of 2 boterhammen
13.30 fles melk 180+6
16.00: koekje oid
16.45: warme maaltijd
18.00: met ons groente mee. (kan zomaar een wortel of 3 tot 4 zijn) en dan daarna yoghurt
19.15 fles 210+7 (gaat soms op, soms laat hij 100 staan)
Soms in de avond of nacht nog melk. Vairierend van 200 cc tot 90cc
Als ik dit lees vraag ik me af of ik Pi niet aan het uithongeren ben!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:13 schreef Fieder het volgende:
Ik vind 1 fles ook wel weinig. Gemiddeld is het tot 10 maanden dacht ik 3 flessen van 180/6 (evt 1 papvoeding). Maar misschien mag je ipv fles ook yoghurt geven? Even overleggen![]()
Hier met 7 maanden
7.00 fles 180/6
10.00 fruithap
11.30 halve boterham met boter
12.00/12.30 fles 180/6
15.00 bakje yoghurt en maisboogie
17.30 groentehap
19.00 fles 180/6
Met 7 maanden aten we hier nog geen boterhammen en yoghurt hoor, en maar een halve groentehap. En daarna ging t opeens snel, J. Kreeg door dat t allemaal lekker is, en wil alles proeven. Maandag heeft ie meegegeten van de paddestoeltjes uit de bami, met ketjap en andere kruiden, vond ie geweldig. Wa wa wa (op boze toon) als er niet snel een volgend stukje kwam...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:25 schreef Gulara het volgende:
[..]
Als ik dit lees vraag ik me af of ik Pi niet aan het uithongeren ben!
Hij houdt er wel van idd. Melk in de avond/nacht is zo gemiddeld 2 keer per week.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:18 schreef Animalmix het volgende:
[..]
Wow die bunkert wat weg zeg op een dag!
Wat een leuk idee. Misschien dan toch eens zon stapelding aanschaffen. Al zal J. het in misschien in al zn enthousiasme meteen op de grond kegelen...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:37 schreef Spees_Eend het volgende:
Wij lossen het voortaan op door een paar stapelbakjes te pakken en in 1 daarvan stoppen we minibroodstukjes. Zetten we op zijn kinderstoelblad en dan mag hij uitzoeken waar de kruimeltjes te vinden zijn. Vindt hij super leuk, wij vinden het heel leuk om te zien hoe hij het oplost en wij kunnen rustig eten.
's Ochtends fruit, 's avonds groente, soms in stukken en dus minimaal, soms geprakt. We deden ook een rijstepap 's avonds, maar daar ben ik even een paar dagen mee gestopt na krijspartijen rond 23u. Afentoe wat brood uit het knuistje.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:35 schreef Fieder het volgende:
Gulara Pi kan al veel zeg! Knappe jongenwel beetje jammer van je nachten.
Wat is Pi's schema nu qua eten? Ik las iig wat groente en fruit
Doen, die bakjes zijn hier echt een enorme hit (die van Kruidvat), ook in bad. En idd om eten onder te verstoppen, hahahaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:47 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Wat een leuk idee. Misschien dan toch eens zon stapelding aanschaffen. Al zal J. het in misschien in al zn enthousiasme meteen op de grond kegelen...
Dat doet mijn vriend serieus bijna dagelijksquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:59 schreef Gulara het volgende:
Dat jullie je kinderen al 'balletje balletje' leren!
Omg heb je mijn oude post opgeduikeld!!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:55 schreef Kwisted het volgende:
[..]
[..]
kiektan!![]()
Veel plezier vandaag! Ga je ook een fotospam doen?![]()
Tot in t dreumestopic![]()
haai allemaal, ik lurk hier lekker ook nog. Leuk om nog steeds verhalen te lezen over jullie hummeltjesEn ik heb ook prachtige foto's voorbij zien komen
![]()
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:52 schreef becky27 het volgende:
Eten hier.... Isabel is bijna 10 maanden
02.30 fles 120/3
06.00 fles 180/6 --> misschien naar 150/5 met pap (gaven we Noortje op een gegeven moment ook)
09.30 fruit
11.00 fles 150/5 of 180/6
12.00 1 boterham
15.30 cracker of komkommer
16.00 fles 150/5 of 180/6
18.00 avondeten
19.00 fles 180/6
23.00 fles 180/6
Wij zijn ontslagen van bezoekjes aan het ziekenhuis!!!! We hoeven niet meer terug naar de kinderarts!!![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |