abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131969913
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_131969951
Fijn Animalmix, een tweede bezichtiging! Hopelijk leidt het tot verkoop.

Huren is altijd wel een optie en anders de opleverdatum gewoon niet te snel doen? Weet je wel waar je zou willen wonen?

En mijn kind heeft de avonturen van Silvijn gelezen geloof ik, want all hell breaks loose zodra hij op de grond wordt gezet omdat ik het onzalige idee opvatte om eens iets te doen waarbij hij niet op schoot/op de arm kan. Koken of zo, of zelfstandig op de bank zitten. Jammer dat hij dat 's nachts ook opeens heeft. Best vermoeiend. }:|
Gelukkig mag ik vandaag werken zodat het kdv los kan met hem. })

[ Bericht 28% gewijzigd door Mineola op 08-10-2013 14:58:06 ]
pi_131970365
F_r is de post al geweest? O-)
pi_131970697
Mijn kinders weer in matching outfits gestoken:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131971301
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 14:57 schreef danic het volgende:
F_r is de post al geweest? O-)
Check je telefoon.
pi_131971876
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 15:08 schreef Kyara het volgende:
Mijn kinders weer in matching outfits gestoken:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D Ik dacht altijd dat ik juist expres geen matching outfits zou kopen maar kiek nou! O+
pi_131971990
Als ik dit soort kinderseries leuk vind:
-Buurman&Buurman
-Janosch (tijger en de beer)
-Shaun the Sheep
-Molletje

Wat zal ik dan nog meer leuk vinden? (Ik moet eigenlijk vervangen worden door mijn schoonzus. Ik ben bezig met een kraammand O+)
pi_131972539
Pingu!
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 18:06:40 #9
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131976021
Stormlooptopic :o :') Zitten jullie allemaal in het Santa-topic ofzo?

Ik zit weer gezellig met mn baby aan de borst na een veel te lange werkdag met hoofdpijn. Altijd zo fijn om dan weer naar huis te gaan O+
pi_131976735
Oh wat heerlijk LB!!v
(Een van de redenen om het jammer te vinden dat de bv bij ons geen succes was)
En hopelijk is je hoofdpijn snel over.

Suiker Kinderseries: Barbapapa en Muis
pi_131976776
Pingu ja!! Bedankt :)
Barbapapa en muis worden niet zo gewaardeerd geloof ik. Maar toch bedankt!

LB Sterkte met de koppijn :*
pi_131977094
Animalmix spannend.

Suiker ik wist niet dat je langzaam weer aan het opbouwen bent. Fijn dat het beter gaat

Ymme gaat goed

Mineola op het KDV is het meestal anders. Maar wel lief en vermoeiend tegelijk.

Kyara O+

LB ik vind het ook altijd zo fijn om weer naar huis te gaan O+
pi_131977132
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 18:36 schreef Suikertante het volgende:
Pingu ja!! Bedankt :)
Barbapapa en muis worden niet zo gewaardeerd geloof ik. Maar toch bedankt!

LB Sterkte met de koppijn :*
Sprookjesgrot schijnt ook leuk te zijn.
Casper en Lisa

[ Bericht 1% gewijzigd door Animalmix op 08-10-2013 18:58:51 ]
pi_131977216
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 15:52 schreef Suikertante het volgende:
Als ik dit soort kinderseries leuk vind:
-Buurman&Buurman
-Janosch (tijger en de beer)
-Shaun the Sheep
-Molletje

Wat zal ik dan nog meer leuk vinden? (Ik moet eigenlijk vervangen worden door mijn schoonzus. Ik ben bezig met een kraammand O+)
Nellie & Cesar ?
pi_131978535
Even een fotootje stiekem speciaal voor Belle nav het gesprek over het eerste hapje gisteren of eergisteren :D

SPOILER
Sarcasme. Herken het.
pi_131978655
Kyara mooi O+ mooie kleuren ook!
Spirit :D :Y)

Als ik dat met L probeer bijt hij zo de helft af en heeft hij dat in zn mond. Ik vind dat zo eng! :{ ik geloof niet dat Rapley iets voor mij is :@
pi_131978869
Suiker Wow leuk zeg!! Ze vindt het lekker zo te zien!

(Ik zit bij een hele saaie bijeenkomst van mijn werk....gaaaaaaaap)
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 19:55:07 #18
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131979569
Spirit schattig met die komkommer! O+

Lb ja we zitten allemaal in het santa topic :D Dat is fijn thuiskomen btw O+

Mn ouders komen donderdag al gezellig op de koffie 's ochtends, dan gaan we vast wat cadeaus geven. :) Daarna met z'n drietjes ff wat inkopen doen etc voor zaterdag, taart bestellen enzo O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 20:12:26 #19
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_131980374
Ze vindt het lekker zo te zien, Spirit :Y)

Leuk Enf! Nu echt bijna zo ver... Wisten je ouders nou al dat je zwanger bent?

Fieder, Rapley moet ook wel bij je kind (en de ouder) passen vind ik. Het is niets voor Silvijn en dus ook niks voor mij. Al geef ik soms wel eens een groot stuk appel of komkommer om te kijken of het ondertussen wel gaat.

Hier niet zo heel veel te melden. Ik wilde de afgelopen uren naar de Praxis om behang te kopen maar inmiddels is het gelukt om S in slaap te krijgen en nu is ie weer heel lief :P
pi_131980550
Ik vind Rapley ook eng. Maar soms probeer ik het wel eens. Brood gaat goed. En fruit ook. Al is ze soms te gulzig en dan probeert ze alles tegelijk in haar mondje te stoppen

Vandaag op het KDV niet goed gedronken. Maar 1 flesje van 120 cc over de hele dag (van 7-.1517.15)
Gelukkig dronk ze net haar flesje wel goed
Wel was ze daar heel vrolijk en heeft ze zich op het allerlaatste moment nog even ondergepoept tot in haar nek :o
pi_131982418
Ik probeer het ook gewoon, zien hoe het gaat. Komkommer gaat prima met zo'n dikke plak, tot ze het midden eruit geschraapt heeft met haar slagtanden O+ Daarna trekt ze hem aan gort en krijgt ze gewoon een nieuwe plak. Voorderest krijgt ze alles eigenlijk gewoon gepureerd, maar van die stukken zijn wel lekker om te knagen, en handig!! Ze kan zichzelf er prima mee vermaken, konden wij ook even rustig eten :D
Sarcasme. Herken het.
pi_131982847
Bedankt voor de tv tips!! ^O^ ik kom er wel uit zo!
pi_131983353
Even een vraag tussendoor, onze Sticker heeft in de afgelopen twee dagen al drie keer het volgende gehad: hij zit bij een van ons op schoot niets bijzonders te doen, gaat vanuit het niets heel duidelijk naar adem happen (echt zoals een vis wanneer hij boven komt), een aantal keer, maakt dan een gek soort hoestend semi-gorgelend geluid, en kan dan weer normaal ademhalen. Waarna een huilbui volgt omdat het Niet Leuk is.

Het klinkt een beetje alsof er zomaar iets omhoog komt uit zijn maag en hij zich daarin verslikt. Herkent iemand dit? Dat naar adem happen is echt naar trouwens, ik had bijna 112 gebeld :@
pi_131983702
Ik herken het (gelukkig) niet... wat klinkt dat naar L-E! :(
Brandend maagzuur misschien?
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 21:39:54 #25
378192 -mandy-
I am who I am
pi_131985610
Wat fijn van die stats Ymme.

Ik denk dan ook aan brandend maagzuur LE. Anders huisarts eens bellen?

Mooie foto Spirit! En knap hoor dat ze die komkommer al zo goed eet!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_131985696
Spirit, kiek d'r nou! O+ Komkommer was/is hier ook een groot succes :Y

Ohhhh, Enf! Je babbie is bijna geen babbie meer O+ ;( <-- ontroering

Omen, heeft ze dat vaker dat ze op het kdv niet zo goed drinkt? Of was het een toevalsdagje? Die heeft Saartje er idd ook wel eens tussen zitten :Y

Spirit, "haar slagtanden" :D _O-

L-E, ik herken het niet. Klinkt wel ontzettend naar inderdaad. Maar zou het verder ook niet weten.
pi_131985949
Vandaag ging ik Saar ophalen bij het kdv, en toen heb ik een tijdje naar haar zitten kijken terwijl ik met een van de leidsters aan het kletsen was.

En nawwww, ze is zo tof aan het spelen! Ze hebben een soort speelzaal met alleen matten, fietsen, stepjes, schuimblokken, en allerhande ander speelgoed daar. En sowieso spelen ze daar op het eind van de dag. Ze loopt dan echt super schattig van kindje 1 naar het volgende kindje, gaat even aan een loopfietsje knoeien, staat met een schuimblok te zwaaien, loopt verder naar een deur om daar even op te slaan, etc. Echt té lief O+ En toen riep ik haar, en zwaaide ze heel schattig naar me O+ O+ :W

De leidster was ook aan het vertellen dat ze haar écht zo super leuk vinden. Ze vertelde dat Saar eigenlijk de hele dag gewoon lekker aan het spelen is, haar eigen ding doet en heel tevreden is. Haar woorden: "volgens mij wordt dat zo één die fluitend door het leven gaat!".

Nou, ik hoop het van harte *;
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 21:46:50 #28
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131986037
Ohhhh dat is echt goed om te horen over je kind Coco! _O_ O+ toffe leidster! (en tof kind maar dat wisten we al ;) )
pi_131986090
Leuk is dat he Coco, naar je kindje kijken als ze nog niet door hebben dat je er al bent... O+

Ik zou soms best een dagje mee willen kijken op het kdv, zonder dat ze mij kunnen zien...
pi_131986253
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 21:46 schreef LadyBlack het volgende:
Ohhhh dat is echt goed om te horen over je kind Coco! _O_ O+ toffe leidster! (en tof kind maar dat wisten we al ;) )
Ja, echt heel leuk idd :Y O+ Dan ben ik stiekem toch wel even extra trots op die frutsel van me O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 21:47 schreef Shandaly het volgende:
Leuk is dat he Coco, naar je kindje kijken als ze nog niet door hebben dat je er al bent... O+

Ik zou soms best een dagje mee willen kijken op het kdv, zonder dat ze mij kunnen zien...
Ze had me allang gespot en ik had haar zelfs een kus gegeven. En toen wilde ze gewoon verder spelen :') Dus ik stond met de leidster te praten, en Saar vond het volgens mij allang prima, kon zij nog even spelen :D Trekt zich er de ballen van aan of ik sta te kijken of niet :') :+ Misschien komt dat nog?
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 21:51:14 #31
378192 -mandy-
I am who I am
pi_131986306
Wat leuk om te horen Coco!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 21:51:36 #32
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131986324
Oh brrrr LE dat klinkt niet tof :X als t vaker voorkomt zou ik gewoon even de huisarts bellen voor advies :Y

Spirit, wat zit Isa daar lekker! :Y)

E heeft de afgelopen dagen ook af en toe een hapje gehad van wat wij aten. Een ministronkje broccoli, een sperzieboon en vanavond een worteltje! Ze snapt er echt nog geen hol van, maar t ziet er wel héél schattig uit O+ De sperzieboon werd ernstig afgesabbeld en toen totaal geplet en uitgezogen weer aan papa gegeven _O- De wortel was heerlijk om heel hard op te zuigen, maar toen er een stukje afbrak keek ze heel gek en liet m zo uit dr open mond vallen :') De smaak vond ze wel lekker geloof ik :Y
pi_131986395
Haha Coco. Wel fijn dat ze het zo naar haar zin heeft
Riley drinkt trouwens meestal goed. Maar dit is nog de nasleep van de misselijkheid en de dunne poep die ze sinds zondag een beetje heeft

Enf. Wat een leuke plannen donderdag.
pi_131986501
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 21:50 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ja, echt heel leuk idd :Y O+ Dan ben ik stiekem toch wel even extra trots op die frutsel van me O+

[..]

Ze had me allang gespot en ik had haar zelfs een kus gegeven. En toen wilde ze gewoon verder spelen :') Dus ik stond met de leidster te praten, en Saar vond het volgens mij allang prima, kon zij nog even spelen :D Trekt zich er de ballen van aan of ik sta te kijken of niet :') :+ Misschien komt dat nog?
Ow, dat lukt me bij Lars absoluut niet... die hangt meteen aan mijn been zodra hij mij gespot heeft ;) Soms is hij druk aan het spelen en probeer ik er alvast langs te sneaken zodat ik rustig Femke kan ophalen eerst en met de leidsters een babbeltje kan maken, maar dan word ik soms 'verraden' door z'n vriendjes... "Kijk, Lars! Jouw mama!" :X
Femke is er nog te klein voor ;)
pi_131986620
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 21:54 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Ow, dat lukt me bij Lars absoluut niet... die hangt meteen aan mijn been zodra hij mij gespot heeft ;) Soms is hij druk aan het spelen en probeer ik er alvast langs te sneaken zodat ik rustig Femke kan ophalen eerst en met de leidsters een babbeltje kan maken, maar dan word ik soms 'verraden' door z'n vriendjes... "Kijk, Lars! Jouw mama!" :X
Femke is er nog te klein voor ;)
Maar Saartje is natuurlijk ook nog een stukje jonger dan Lars he? Mijn hoop is dat ze ooit ook heel blij gaat zijn om mij te zien... ;) :+

Omen, ah, ok, dan kun je in ieder geval de oorzaak aanwijzen. Dat vind ik zelf altijd prettig namelijk.
pi_131988198
LB het begin is er!! Leuk!

LE klinkt als maagzuur inderdaad. Maar goed ik ben geen dokter. Dus als je je zorgen maakt, zou ik echt ff de huisarts bellen hoor.

Oh Coco wat tof!!!

Hier komt N wild enthousiast tijgerend/kruipend naar mij toe zodra ze mij heeft gezien. Om vervolgens niet meer van mijn zijde te willen wijken. Ook heel schattig!!
pi_131988325
Herinneren jullie je deze nog?
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 21:22 schreef Shandaly het volgende:
En als er hier nog mama's zijn die twijfelen over een tweede... Kiektan! O+ O+ O+

(vanochtend konden we - bij de AH - foto's laten maken. Ik heb er stiekum met m'n foon eentje zelf bijgeschoten. Ik ben zó benieuwd naar de officiële (scherpe, witte, met fatsoenlijke achtergrond) foto's!)
Dit is het resultaat: O+ O+
pi_131988425
Shandaly wat een prachtig resultaat!! Wow tof zeg! En wat ontzettend lief!
pi_131988732
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 21:04 schreef L-E het volgende:
Even een vraag tussendoor, onze Sticker heeft in de afgelopen twee dagen al drie keer het volgende gehad: hij zit bij een van ons op schoot niets bijzonders te doen, gaat vanuit het niets heel duidelijk naar adem happen (echt zoals een vis wanneer hij boven komt), een aantal keer, maakt dan een gek soort hoestend semi-gorgelend geluid, en kan dan weer normaal ademhalen. Waarna een huilbui volgt omdat het Niet Leuk is.

Het klinkt een beetje alsof er zomaar iets omhoog komt uit zijn maag en hij zich daarin verslikt. Herkent iemand dit? Dat naar adem happen is echt naar trouwens, ik had bijna 112 gebeld :@
Fee heeft dat vanaf het begin. De eerste keer was ze maar een paar uur oud in het ziekenhuis en heb ik de dokter er bij geroepen. Ik schrok zo. Nu schrik ik alleen als ze het 's nachts doen. Overdag doet ze het nu ook een stuk minder.

Fee heeft dan last van maagzuur maar net te weinig dan om het er uit te gooien. Het blijft dan hangen waardoor het blijft branden.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_131989838
Shandaly wat een mooie foto O+
En grappig dat je verraden wordt

Tally ik had je gemist in dit topic. Hoe is het met jou? :*
pi_131992292
Wauw shandy! Echt super mooi! O+
Ik wil straks ook zon foto van mijn 2 als de jongste net wat ouder is. Echt te lief :Y
pi_131992658
Ff ego hoor, maar t is weer drama hier :(
We zijn alweer sinds 10 uur bezig met mijn onrustige mannetje..

Wanneer komt er toch een einde aan deze fase??? :s

Is het trouwens raar om morgen een afspraak met de ha te maken? Hij zit wel vaak aan z'n oortje. Ik dacht altijd van moeheid, maar misschien toch iets anders... En misschien weet de ha nog wel iets. Of een osteopaat of een homeopaat ofzoiets?
Iemand ervaring?

We leven nu al drie maanden op een gemiddelde van vier uur slaap per nacht, dus er moet iets veranderen. En Ow hoeft echt niet door te slapen. 10x eruit voor een speen, geen probleem. Maar het wakker zijn en onrustige en de wanhoop dat is het punt. Daarnaast maakt Ow ook gemiddeld veel te weinig slaapuurtjes. (Zeg 6 à 8 uur)
  woensdag 9 oktober 2013 @ 00:27:38 #43
378192 -mandy-
I am who I am
pi_131993779
Wat een mooi eindresultaat Shandaly!

Is inbakeren misschien een optie Loj?

Als je het niet vertrouwd gewoon je ha bellen Loj!

Hier vanaf 20u tot voor een half uur ook een onrustige slaper, die net klaarwakker en onrustig in zijn bed lag, vlak voor ons slapengaan.
En nu D slaapt, lig ik klaarwakker in bed, manlief zijn verjaardag gisteren aan het overlopen in mijn hoofd.

[ Bericht 8% gewijzigd door -mandy- op 09-10-2013 00:45:37 ]
pi_131995432
Hij is negen maanden, dan is inbakeren gevaarlijk toch?

Bah heb tot nu toe pas 45 min geslapen en over twee uur gaat m'n wekker al :'(
pi_131995528
Ja. Inbakeren moet je volgens mij mee stoppen zodra ze stoppen
En alweer zo weinig slaap. Sterkte hoor :*
Inderdaad maar weer bellen. Dit is niet vol te houden

Mandy heb jij de rest van de nacht goed geslapen?
  woensdag 9 oktober 2013 @ 06:44:20 #46
378192 -mandy-
I am who I am
pi_131995585
Klopt Loj, bij 9 maanden kun je dat niet meer doen idd.
Moet eerlijk zeggen dat ik ook niet altijd weet, hoe oud elke baby hier is.
:* voor je k.nacht

Heb nog redelijk geslapen, D sliep door dus dat scheelt, heb alleen last van een wekker die te vroeg afloopt en te veel te weinig geslapen. -geeuw-
pi_131995612
Tnx, en toch nog fijn dat je nog redelijk hebt kunnen slapen :)

Succes vandaag met je vroege dag ;)
  woensdag 9 oktober 2013 @ 06:58:02 #48
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131995649
Loj, jemig... :{ ik zou maar wel de huisarts weer inschakelen, dit is echt niet gezond voor jullie, en voor Ow misschien ook wel niet nee.

Sterkte vandaag!
pi_131995787
Loj, zeker even naar de huisarts gaan. Het hoeft niks te beteken dat aan de oren zitten (hier gebeurde dat bij doorkomende tandjes) maar het kan natuurlijk wel.
Bij vrienden van ons kwamen ze er toen achter dat buisjes nodig waren en dat de neusamandelen er uit moesten. Sindsdien slaapt hun zoontje door (bij bijna anderhalf jaar). Nu een half jaar later de buisjes er uit gegroeid zijn en ook de amandelen zijn aangegroeid (wist niet dat dat kon eik) weer drama nachten.. Dus gelukkig voor hun staat er weer een afspraak..
Overdag merkte ze verder niet echt wat aan hun zoontje, dus waren ze niet eerder naar de huisarts geweest..

Succes :*
  woensdag 9 oktober 2013 @ 07:40:55 #50
378192 -mandy-
I am who I am
pi_131995812
+1 ivm de huisarts Loj. Ook voor jezelf

Loj. Heb hier al een paar keer wat gelezen over een boek waarin handige slaaptips staan.
pi_131995963
:* voor Loj!
Meid dit ga je zo niet volhouden!
+1 voor huisarts
pi_131995986
Wat hillie zegt, toch die amandelen? Misschien zit dat hem gewoon niet lekker...

:*
Home is where the O+ is...
pi_131996047
Loj, ik denk dat het een goed idee is een afspraak te maken bij de huisarts. In elk geval om na te gaan over misschien iets 'medisch' aan de hand is. Oren kan, maar mijne gaat daarvan krijsen, hij is niet gewoon onrustig.

Je was toch recent naar het cb geweest, wat vonden zij? Die 6-8 slaap, is dat per 24u? Dat lijkt me idd nogal weinig.

Is hij altijd een onrustige slechte slaper geweest? Dan zou je kunnen proberen hem in een heel strak slaapritme te krijgen, bv met het boek Baby in een droomritme of Lekker slapen zonder huilen.

Een osteopaat ben ik zelf nooit geweest, maar ik hoor eigenlijk altijd goede verhalen daarover, met name bij kinderen.

:* ik hoop zo dat jullie erachter kunnen komen wat er is en dat het slapen wat beter wordt! T is wel eens tijd daarvoor.
pi_131996062
Shandaly, wat een lieve foto's! Ik vind die ene die jij zelf gemaakt heb eigenlijk nog het mooist, zo met die hele setting erom heen in beeld O+
  woensdag 9 oktober 2013 @ 09:51:29 #55
378192 -mandy-
I am who I am
pi_131997409
SPOILER
  woensdag 9 oktober 2013 @ 10:20:22 #56
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131997959
Oeh, spannend mandy :{
pi_131998308
Mandy :( echt niet leuk! Wanneer hoor je meer??
  woensdag 9 oktober 2013 @ 11:00:27 #58
381212 Gulara
From the future
pi_131998896
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 21:04 schreef L-E het volgende:

Ja ik!

Kom er na het eten op terug.
pi_131999001
Spirit wat een lief komkommermonster! Heb meteen komkommer gekocht gisteren, straks eens kijken wat hij ervan vindt :)

Volgens mij doe ik niet echt iets Rapleys, maar ik laat hem wel eerst een beetje voelen en proeven van een stuk fruit en dan pureer ik het daarna. Hij kan het alleen nog niet zo goed vasthouden allemaal omdat het zo glad is.

L-E dat klinkt best wel naar, als het een paar keer is gebeurd zal het vast minder eng zijn, maar toch! Ik zou ook de HA bellen.

Enf… nog maar héééél even! :o :'( O+

Coco dat lijkt me echt geweldig, loeren hoe je kind het doet. Ik krijg een brok in mijn keel van wat de leidster zei, hopelijk heeft ze gelijk!
SPOILER
Ik heb gisteravond trouwens een nieuw nichtje gekregen, mijn allereerste! *O* Ik moest heel even huilen, dat ervaar ik ineens wel héél anders dan voor F!

LB wat leuk dat E interesse in al dat eten heeft!

Shandaly het zijn echt hele leuke foto's! Ik vind het oogpunt van je zelfgeschoten foto ook erg leuk trouwens O+

Loj, jouw situatie klinkt slopend. Ik kan er niks anders van maken. Ik zou zeker naar hulp zoeken, in wat voor vorm dan ook :Y

mandy, dat is snert. Hopelijk valt het mee.

F is wakker, dus ik hem aan komkommer voorstellen :Y) .
  woensdag 9 oktober 2013 @ 11:13:57 #60
381212 Gulara
From the future
pi_131999289
Nu maar even want het eten staat nog in de oven:

L-E ik had het hier ook al eens aangekaart. Bij Pi lijkt het nu wat minder *klop* *klop*
Maar die leek er afentoe ook in te blijven. Wild om zich heen slaan en happen naar adem.

Ik vind het ook eng inderdaad. :@

Maar goed hier lijkt het minder te worden.

En het enige wat ik onthouden heb:

Spelende Saar fluitend door het leven. O+ Dat zou fijn zijn!

En gefeliciteerd Suikertante! *O*
pi_131999422
LE, klinkt als maagzuur of reflux ja. Griezelig! Hij wordt niet blauw ofzo?

Suiker, gefeliciteerd! Je doet je naam eer aan :).

Mandy, getver, weet hoe het voelt... Ik zit hier ook maar te wachten op duidelijkheid.

Shandaly, wat een mooie foto!

Ellie is nog steeds aan het regelen, maar tussendoor is ze vrolijk dus het is wel gezellig! Zouden de krampjes eindelijk minder worden? *fingers crossed*
pi_131999476
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 11:18 schreef Cwen het volgende:
Suiker, gefeliciteerd! Je doet je naam eer aan :).
:D
pi_131999889
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 22:50 schreef Omentielvo het volgende:
Shandaly wat een mooie foto O+
En grappig dat je verraden wordt

Tally ik had je gemist in dit topic. Hoe is het met jou? :*
Ja ontzettend goed maar erg druk.
Mijn opleiding is begonnen 16de vorige maand. Druk met mijn 2 boefjes O+ Die groeien als kool.
En helaas nog steeds erg druk met advocaten en mijn werkgever. Daar ergens hoort het huishouden tussen :P
pi_132000392
LE, ik heb het hier idd ook al een keer gepost. Ineens stoppen met ademhalen, echt, drie jaar van mijn leven, ik schrok me wild. Ze heeft het nu al een poos niet gehad, en had het ook niet regelmatig. Als L het vaker heeft zou ik zeker even langs de HA gaan :*
Sarcasme. Herken het.
pi_132000412
Suiker, komkommerfoto!! :)
Sarcasme. Herken het.
pi_132001976
Foto's O+

Mandy pfff wat spannend.

Ach Loj toch, wat moet dat verschrikkelijk zwaar zijn :*
Zoals de rest ook al zei, ik zou echt even langs de huisarts gaan voor de zekerheid.
En Osteopaat, waarom zou je het niet proberen? Ik zou er gewoon eens langsgaan, je weet maar nooit!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_132002053
Mandy fijn dat je nog goed geslapen hebt. Hier hetzelfde. Ik had ook last van de wekker die vroeg afging.
En wat eng van je spoiler. Ik duim voor je :*

Suiker gefelicteerd met je nichtje O+

Cwen fijn dat ze verder vrolijk is. Meestal worden de krampjes na drie maanden minder, maar helaas niet bij elke baby :*

Tally dat klinkt heel erg druk. Ik vind het knap dat je een opleiding erbij doet. Ik zou dat nu echt niet kunnen eigenlijk :@

Vandaag maar even naar het KDV gebleld. Ze aten daar patatjes en dat mag ze nog niet. Gelukkig geven ze baby's dat sowieso niet. But better safe than sorry
pi_132002108
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 11:51 schreef Spirit82 het volgende:
Suiker, komkommerfoto!! :)
:9 O+

SPOILER
pi_132002310
Haha, tof! Ging het goed??
Sarcasme. Herken het.
pi_132002357
Ja! Hij vond het heel lekker, ik heb daarna een stuk komkommer zonder schil gepureerd met een beetje pap. Hij probeerde steeds met twee handen de lepel in zijn mond te duwen O+
pi_132002382
Suiker wat een toffe foto's. Hij zit echt te smikkelen O+
pi_132002487
Spirit :Y) wat ziet dat er lief uit! Ik ga uiteraard ook foto's maken als het hier zover is!

L-E: Dit lijkt op wat mijn zusje (op latere leeftijd) heeft gehad. Zij heeft heel veel baat gehad bij een osteopaat! Die deed een simpele handeling en toen sloot haar maagklepje of slokdarmklepje of zo weer helemaal goed en was er niets meer aan de hand!

Coco, echt precies zoals ik me Saar voorstel O+

LB, jullie zijn ook begonnen met de hapjes! Wat leuk om te lezen O+ Vooral die sperzieboon :D

Shandaly! Wat heb je toch een prachtig duo O+ O+

Loj :* Wat klinkt het rottig, niet alleen voor jullie maar ook voor je mannetje klinkt het heel niet fijn, slaapjes zijn ook een belangrijk onderdeel van het groeiproces. Ik denk dat een afspraak een goed idee is... Hebben jullie al eens dingen als babymassage geprobeerd? :*

Suiker, van harte gefeliciteerd met je nichtje O+ Kan me nu ook goed voorstellen dat ik daar een traantje om zou wegpinken. En Jezos mèèèn, wat wordt F. grooooooot! Kijk hem daar eens zitten, zo'n mannetje die wel even weet wat ie met een komkommer aanmoet :7 Heerlijk :Y)
  woensdag 9 oktober 2013 @ 13:11:17 #73
171422 LadyBlack
paint it black
pi_132002585
Suiker, je baby!!! :o

Die zit daar gewoon volleerd komkommer te kanen! :D O+
pi_132002630
Dikke kus voor loj. Hopelijk kan de HA je verder helpen.

Mandy spannend, niet prettig die onzekerheid.

Le als ik last van brandend maagzuur heb hap ik soms ook naar adem. Het lijkt mij er wel eng uitzien.

Suiker gefeliciteerd met je nichtje, en een stoere F met de komkommer.

Shandaly mooie foto.

Hier ook een prutnacht. Ik was om 22:30 terug van de lezing en sac was al aan het spoken vanaf 20:00. We zijn met haar bezig geweest tot 03:30 en om 05:30 was ean oom wakker, en die laatste wil nu ook niet slapen en sac wil alleen met de pink van mij slapen.
pi_132002951
LE, dat is vreselijk schrikken. Ik weet niet wat ik gedaan zou hebben.

Shandaly, wat een liefdevolle foto O+ !

Coco, wat kan je daar van genieten.

Mandy, hopelijk hebben ze snel duidelijkheid. Het geeft geen rust tijdens je verlof.

Cwen, je verhaal is erg herkenbaar. Hier is de laatste dagen en nachten ook weer om de 1,5 tot 2 uur dat F weer wat wil drinken. Vannacht was t een normaler ritme (18, 23, 4 en 9 uur). Eraan toegeven is het makkelijkst. Maar het is zo makkelijk gezegd dan gedaan :{.

Suiker, Gefeliciteerd dat je tante bent geworden! Nu benieuwd hoe F de komkommer vindt. Ondertussen zie ik foto's van een lekker smikkelende F.

LB, is ook met hapjes aan de gang. Dat sperzieboon eten :D

F_R, :* voor de prutnacht. Is een speen misschien een optie?

Hierbij een fotospam van het pakje dat F van zijn tante heeft gekregen. Gewoon omdat ik er vrolijk van wordt :Y .

SPOILER
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
  woensdag 9 oktober 2013 @ 13:39:15 #76
378192 -mandy-
I am who I am
pi_132003397
Wat een leuk pakje Wizzy, en een karaktervolle blik!

Hopelijk zijn je komende nachten beter FR.

Suiker, gefeliciteerd met je nichtje!! En die komkommer! Wat goed van hem!

snelt weg om na al die succesverhalen met komkommers, dat ook op haar boodschappenlijstje te schrijven

Wat eng LE.

Ik hoop ook dat ik snel meer weet. Eind oktober was er al een werkoverleg gepland met de OR, P&O ed.Ik hoop niet dat we zolang nog moeten wachten.
pi_132003503
LE, klinkt eng.

Suiker, wat een leuke foto's!

FR, pfff wat een rot nacht. Hopelijk krijg je aankomende nacht wat meer slaap. Anders overdag proberen ook even te gaan liggen, als dit lukt?

Ons mannetje heeft vannacht heerlijk geslapen, 4 uur tussen de voedingen (de man gedaan heeft dus ik heb heerlijk geslapen sowieso).

Kijk eens, hoe schattig (beide kids!).

Even een foto om een kleine indruk te krijgen:

pi_132003701
ymme O+ O+ O+ O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_132003978
Bedankt voor de komkomplimenten ;)

Wizzy ik vind het nog steeds leuk om F te zien, ze lijken uiteraard helemaal niet op elkaar maar naamgenoten zijn wel bijzonder! O+ (en onze identieke ticker ook!) (hoewel mijn vosje natuurlijk wel wat verder gewandeld is)

Ferrari, hopelijk kun je ergens wat bijslapen, desnoods de komende nacht! :*

Ymme die eerste foto! *;
pi_132004130
Ja echt hè. Steeds als ik foto's bekijk, rammelen mijn eierstokken er weer bijna uit :D
(echt mijn man wordt nu alweer gek van me haha).
pi_132004318
Ymme O+ O+ O+

quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 14:02 schreef ymme het volgende:
Ja echt hè. Steeds als ik foto's bekijk, rammelen mijn eierstokken er weer bijna uit
:@ hier ook last van, vooral als ik die broer/zus liefde zie *;

Suikertante, hier vind ik het ook leuk om F te zien. Zal hij straks ook zo genieten van komkommer? :) Zijn moeder in ieder geval wel. Hier wordt veel komkommer gegeten, dus ga het goed onthouden als eerste hapje. Al vind ik het sperzieboon verhaal van LB ook vermakelijk.

De ticker heb ik inderdaad bij jou gezien :@. Hij past zo goed bij ons O+
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_132005117
Frummelbabys!!! O+ O+ O+ O+
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 14:53:52 #84
171422 LadyBlack
paint it black
pi_132005745
Ohhh F en D! O+ Die foto met grote broer is zooooo lief! *;
pi_132006135
Wat een mooie foto's! O+ O+ O+
  woensdag 9 oktober 2013 @ 15:11:52 #86
171422 LadyBlack
paint it black
pi_132006289
Ik zit met een uitgeputte baby op schoot... ze was vannacht om half 4 ineens wakker en wilde drinken. Vanochtend echt een megahoestbui waarbij ze dr hele mond vol met slijm had zitten :X en toen moest ik naar mn werk en hing ze helemaal moe tegen mn vriend aan ;(

Nu heeft ze een schrale neus en is ze keihard in slaap gevallen aan de borst... zal wel nodig zijn.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 16:00:35 #87
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132007964
Eerst een *O* voor het nichtje van Suiker! Gefeliciteerd!

Coco wat een lief verhaal, kan me voorstellen dat je dan zo trots bent, leuk!!

Shandaly mooi geworden de foto's!

LE ik herken het niet, maar gelukkig zijn er al wat anderen die het wel herkenbaar vinden. Snap dat je geschrokken bent ja :{

Loj, osteopaat zou ik ook proberen, hoor daar echt goede verhalen over bij baby's. Ik vind het eigenlijk allemaal maar vaag, maar toch lijkt het wel erg vaak te helpen... En kan me goed voorstellen dat je zo onderhand zelf een beetje uitgedokterd bent.

Succes met je spoilerverhaal Mandy, niet leuk.

KomkommerF O+ hij eet het als een baas.

Cwen, gelukkig dat de kramp minder lijkt te worden. ^O^

FR, jammer van de nacht. Die pinknachten in het begin zijn verrekte vermoeiend. Heb je wel een cosleeper? Dat is mijn plan-b voor baby-b. Dat scheelt wat acrobatiek met dat gepink.

Wizzy, ik vind jouw F al best groot! Naar mijn idee was hij nog veel kleiner :D

Ymme wat een enorm schattige foto van die twee samen. Oh en nu zie ik de tweede, hoe schattig!! O+ Hoe gaat het met de harde melkplekken?

Arme MiniBlack ;( Hopelijk slaapt ze die verkoudheid er snel uit.

Hier geen nieuws. Silvijn is gewoon heel leuk.
pi_132008185
Heel snel alles gelezen en gezwijmeld op de foto's O+ O+
Niks nieuws te melden.
pi_132008209
Ymme O+ O+ O+

Oh zeilig meisje van LB ;(

Haha Spees :D

Suiker wat schattig je komkommermonster! Heeft ie ook wat op??

Oh Wizzy!! Lief O+ O+
  woensdag 9 oktober 2013 @ 16:32:10 #90
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_132008942
Ohai! Ik kom even O+ doen om de pics, Ymme wat cute! En die komkommer :D wij geven vaak komkommer uit de koelkast als Isabel tandjespijn heft, werkt beter als een bijtring.

Loj :*

Eh.. :')

Hiero een meisje dat sinds gisteren voor op de fiets meegaat en ze vind het zo leuk! Ze heeft ontdekt dat je stem mee-hobbelt als je over hobbeltjes rijdt, dus dan zit ze de hele weg 'uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhh' te doen :D

/lagswaai
3!
pi_132009073
LE dat klinkt zeker eng! Ik heb er geen ervaring mee
Coco wat klintk dat heerlijk O+
LB haha dat van de wortel :D leuk he dat eten?
Loj ik zou ook naar de ha en daarna mss de osteopaat!! Je hebt al lang genoeg doorgebikkeld
Suiker kijk m gaan :D :o O+ hij is idd groot geworden. En gefeli met je nichtje!
Cwen fijn dat de krampjes beter lijken te worden
Wizzy wat superschattig O+
Ymme ook O+ O+ vooral die met broer idd!!!
Spees *O* voor de leukheid van Silvijn
LB beterschap, klinkt heel zielig ;(
Inca :D wat grappig
pi_132009240
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 16:32 schreef Incantrix het volgende:
Ohai! Ik kom even O+ doen om de pics, Ymme wat cute! En die komkommer :D wij geven vaak komkommer uit de koelkast als Isabel tandjespijn heft, werkt beter als een bijtring.

Hiero een meisje dat sinds gisteren voor op de fiets meegaat en ze vind het zo leuk! Ze heeft ontdekt dat je stem mee-hobbelt als je over hobbeltjes rijdt, dus dan zit ze de hele weg 'uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhh' te doen :D

/lagswaai
Zo zit Luuk ook op de fiets... Lief he??
*poef* nu is het weg
pi_132009583
Ymme, wat lief!

Wiz, hoe oud is jouw kleintje nu? Ik vergeet het steeds... :@

Wat leuk, al die fietsgeluidjes!

Komkommersnaaiers O+

LB, beterschap voor je sneue meisje!

Ik had niks moeten zeggen over die krampjes... Stomme Fok!wet -O-. Ze is al de hele dag van de leg en heeft krampjes en poep als nooit tevoren. Zielig :'(. Maar het gaat wel weer over.
pi_132009986
Vanmiddag met Sac in bed op mijn buik gelegen echt slapen doe ik dan niet. Ik doezel wel wat maar durf gewoon niet in slaap te vallen. Ean was uiteindelijk wel gaan slapen uiteindelijk heeft ze ruim een uur geslapen i.p.v. de 3 uur normaal. Geen cosleeper hier daar is ook geen ruimte voor.

Ik denk dat ik ook maar eens een afspraak maak bij osteopaat voor mezelf en kijk dan even of ze ook naar Sac wil kijken.
pi_132011023
Mijn kind zit broccolisesamstraat te kijken :')

Incantrix, wat schattig O+

LB :* Beterschap voor babyblack!

FR, hoop dat de osteopaat ook voor jou iets kan doen!
  woensdag 9 oktober 2013 @ 17:49:50 #96
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132011562
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 17:32 schreef bellelena het volgende:
Mijn kind zit broccolisesamstraat te kijken :')

Incantrix, wat schattig O+

LB :* Beterschap voor babyblack!

FR, hoop dat de osteopaat ook voor jou iets kan doen!
Die Bert en Ernie :') :D
Wij zitten ik zit ook te kijken
pi_132011877
wij kijken het zandkasteel is ook niet alles.
Maar volgens mij zapte ik net voorbij sesamstraat.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 18:02:07 #99
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132011966
Oh ik vind Sesamstraat serieus fantastisch. Met een speciale vermelding voor Bert en Ernie. Zandkasteel niet zo. Maar mijn schoonnichtjes van 4 en 6 vinden het fantastisch dus ik zal het wel mis hebben.
pi_132012193
Ooh die fietspraatjes, zo leuk! Mijne geeft alleen maar testbeeld, zoveel is er te zien :)

Ik had de afgelopen 24 uur zo'n vreselijk lief en leuk en gezellig jongetje! Hij had leuk met de andere kindjes gespeeld op het KDV, kwam vrolijk huis, lekker gegeten, in bad gespeeld met de eendjes, lief gaan slapen daarna en vanmorgen heb ik hem om 7u wakker gemaakt (hij was wel tussentijds wakker geweest hoor, t is geen wonderkind :P). Vanmorgen weer afgeleverd op het KDV, ik wees hem op een vrachtwagen en toen was ik vergeten O+

Eens zien wat ik zo ga aantreffen :D
pi_132017088
Ymme, verschijnt de derde al in de planning ja? O+

Wizzy, terecht hoor van je ticker ;)

LB hoe is het nou met je uitgeputte baby?

Spees, goed om te horen dat Silvijn nog steeds leuk is :+

Animal hij sabbelde er wel wat af ja, en daarna heb ik dus nog komkommerpap gegeven en daar heeft hij best veel van op!

Inca en kj :D Dat lijkt me echt heel grappig! Volgens mij had F het laatst ook door in de buggy want toen hoorde ik ook de hele tijd u-u-u-u-u-u-u-u- O+

Cwen hopelijk zijn de krampjes snel over :*

FR baat het niet, dan schaadt het niet!

belle ik vind die broccolibomen eigenlijk gewoon tof, heb ik besloten. Ik vind broccoli ook veel lekkerder dan gewone bomen trouwens.

mineola hoe trof je je zoon aan? Het klonk al een superfijne dag! O+
pi_132017788
Net als gister, vrolijk, knuffelig en meteen naar de deur toe kruipend/lopend toen ik aan kwam O+

Gefeliciteerd met je nichtje trouwens! Tante suikertante :) Hoe heet ze?
pi_132017885
Ferrari niet fijn zo'n nacht :*

Wizzy wat een liefje O+

Ymme O+

LB :*

Spees O+

quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 16:32 schreef Incantrix het volgende:

/lagswaai
Grappig is dat hè? Riley deed het laatst in de dierentuin toen we langs een paadje liepen die wat hobbelde O+
En leuk dat ze het fietsen zo leuk vindt. Mijn zus heeft op marktplaats een fietsstoeltje gekocht. Dus binnenkort even proberen hoe Riley het vindt

Cwen. Wat zielig dat ze zo last van kraampjes heeft :*

Mineola wat een superdag is dat geweest. O+

Riley heeft vandaag helemaal geen melk gedronken op het KDV. Ze hebben wel ander drinken gegeven. Thuis drinkt ze gewoon. Maf kind. Hopelijk drinkt ze snel weer gewoon daar
pi_132017977
Cwen, balen van de krampjes :s

Jij ook sterkte fr!

Ik zag smeltfoto's!

Wat Suiker zegt Mineola, hoe trof je je kind aan dan? O+

Samen fietsen Omen, lijkt me leuk!

Wie ben ik vergeten?

Jongens, jullie zijn lief! Ik heb het al vaker gezegd, maar t is gewoon fijn om ergens je verhaal kwijt te kunnen. Van m'n familie krijg ik alleen maar te horen, wat we allemaal fout doen en hoe goed het bij hun wel niet gaat. Het cb zegt alleen maar laten huilen en op t werk krijg ik regelmatig te horen, weer slechte nacht gehad. Allemaal goed bedoeld hoor, maar t werkt niet.

Hillie vroeg het vanochtend, maar Ow z'n keel en neusamandelen moeten er ooit uit. Volgens de ka begin september had hij er geen last van dus zou dat niet z'n slaapproblemen moeten veroorzaken. Maar misschien toch...

Ik ben trouwens ook nog bezig met het tiendaagse stappenplan van "lekker slapen zonder huilen". Vanavond laatste nacht.

Vandaag met de ha gebeld, die deden weer moeilijk (wil graag een ander, maar dat kost energie ;) ) ben nu ff aan het rondsmssen wat een goede osteopaat in de buurt is. Morgen dan maar bellen. Jammer genoeg ben ik er niet voor verzekerd en hebben we het ff niet zo breed :s maargoed, eerst maar eens bellen!

Oh en ff: mijn kind is verder perfect! Vanmiddag was t weer super samen (alleen hij wilt alleen maar staan) en morgen ben ik een dagje vrij, dus kunnen we ook samen genieten :D O+
  woensdag 9 oktober 2013 @ 20:52:22 #105
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_132018418
Ymme je laat me rammelen!! O+

Omg jongens morgen :'( Onze kleine meid is morgen een dreumes om 15:41!! Omg! Aankomende nacht om 3.00 zette het echt door.. pffff! Ik ga even emotioneel zitten zijn (met (8> O+ ) en ik ga nog proberen om een fotospam in elkaar te zetten trouwens XD Of gewoon wat foto's onder elkaar haha :P :*
pi_132018612
Loj is het boek hierna uit? Of staan er meer tips in?

Enf :*
pi_132018681
Enf heeft bijna een dreumes! En fotospam! Whihi XD
Alvast een hele fijne dag morgen!

Loj :* fijn zo'n dag! Dat maakt de nacht ook wat draaglijker. En misschien werkt het stappenplan wel?
pi_132019145
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 20:57 schreef Omentielvo het volgende:
Loj is het boek hierna uit? Of staan er meer tips in?

Enf :*
Na tien dagen ga je evalueren en je plan bijstellen. Dus dat ga ik morgen doen. Er stond ook dat het bij 40% na 10 dagen al werkte, 50% na 20 dagen en 90% na 60 dagen. Dus ga er nog wel ff mee door. Afgelopen nacht was gewoon alleen echt dramatisch (1/2 uur bezig met in slaap en rustig krijgen in z'n bed, na 30 min weer wakker en begon het weer)
Maar die nacht ervoor was goed. Dus misschien helpt t een beetje :)

Enf, morgen een dreumes!!! Woei!
pi_132019726
Mineola tof zo'n lekker vrolijk kind! Heerlijk!

Gek hoor Omen dat Riley niet wil drinken daar! Is vast zoiets als een fase.....

Suiker gefeliciteerd met je nichtje!

Loj dapper dat stappenplan hoor! Maar goed je moet wat proberen natuurlijk!
En vannacht gewoon net zo'n nacht als twee terug toch!

Enf :'( zo'n eerste jaar gaat veel te snel.
Fijne dag alvast morgen!

Inca wat super schattig! Hier zit ze aan een stuk door te lachen en kraaien!

off topic: maandag nog een bezichtiging!

[ Bericht 25% gewijzigd door Animalmix op 09-10-2013 21:29:33 ]
pi_132020648
Loj je klinkt zo positief, ik vind dat echt knap hoor. Voor andere mensen is het inderdaad vaak lastig te begrijpen. Ik vind het zelfs lastig te begrijpen. Maar het lijkt me duidelijk dat het te vermoeiend is om maar zo weinig uurtjes per etmaal te slapen.

Mineola, top ^O^ Hier gaat het ook zo goed, ik zweef er een beetje van! Ik weet nooit zeker of hij nou makkelijker tevreden is of dat ik dat zelf ben :D
Op je vraag:
SPOILER
Enf :* Emo ze! En fotospam, jaaaaaa :Y
(jij rammelen :D dat kan niet hoor, je bent al bezet!)

[ Bericht 3% gewijzigd door Suikertante op 09-10-2013 22:16:36 ]
pi_132021086
Hier ging het met vijf maanden opeens zo smooth, toen hadden we elkaar door geloof ik.

Leuke naam wel, beetje F-style! Is het van jouw broer/zus of die van je vriend?

Animalmix, weer eentje! Gaat goed :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Mineola op 09-10-2013 22:15:01 ]
pi_132021134
Oh, Suiker, vergeet je helemaal te feliciteren :D
En tnx!

Leuk AM maandag weer een bezichtiging!
En een goede nacht zou leuk zijn, maar hij ligt er sinds 8 in en is al 2x gekomen, dus dat belooft niet veel goeds. We hebben het campingbedje in onze slaapkamer al klaar gezet :)
pi_132021228
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 21:54 schreef Mineola het volgende:
Hier ging het met vijf maanden opeens zo smooth, toen hadden we elkaar door geloof ik.

Leuke naam wel, beetje F-style! Is het van jou broer/zus of die van je vriend?

Animalmix, weer eentje! Gaat goed :)
Toevallig, ik zei gisteren nog tegen mijn vriend dat 3 maanden echt een mijlpaal was, ineens wat ritme en dat je snapt waarom hij huilt enzo. En nu na 5,5 maand ofzo was het ook ineens weer een grote stap. Dat hij echt de he-le dag dolgelukkig lijkt en ons zo geweldig vindt en wij hem en dat hij niet meer zo snel van slag is als het ritme wordt onderbroken bijvoorbeeld.

Het is mijn schoonzus. :)
SPOILER
pi_132022531
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 16:49 schreef Cwen het volgende:

Wiz, hoe oud is jouw kleintje nu? Ik vergeet het steeds... :@

a.s. zaterdag is F. 8 weken.

quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 21:45 schreef Suikertante het volgende:
Op je vraag:
SPOILER
Misschien haal ik dit nog wel weg straks, het is best een bijzondere naam.. :@
Grappig, ik heb een nichtje (vriendin van mijn neef) met dezelfde naam :@
pi_132022755
Ik vind je nu een beetje eng worden :{

:s)
pi_132023061
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 22:21 schreef Suikertante het volgende:
Ik vind je nu een beetje eng worden :{
stalker :6 Straks heb ik je ook nog met Secret Santa _O-
pi_132023099
Haha griezel! *;
pi_132028923
Jongens, wat is het hier saai! Geen nachtbrakers deze nacht?
(Gelukkig maar hoor voor jullie ;) )
Hier zijn we bezig met sessie 3, maar een lange ben al vanaf 1 uur bezig.
Heb nu een oplossinkje gevonden denk ik. Lopen met de kinderwagen. Ben benieuwd hoe het zo gaat als ik hem weer in bed leg...
pi_132028938
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 03:28 schreef Loj het volgende:
Heb nu een oplossinkje gevonden denk ik. Lopen met de kinderwagen. Ben benieuwd hoe het zo gaat als ik hem weer in bed leg...
:* succes. Ik hoop je dat hij lekker gaat slapen.
pi_132029024
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 03:28 schreef Loj het volgende:
Ik heb het stokje om 4 van je overgenomen hoor! Of ben je nog bezig?
pi_132029110
Suiker leuke naam

Mineola en Suiker herkenbaar van het elkaar doorhebben. Zo ging het bij mij ook

Wizzy gaat snel. Alweer twee maanden O+

Loj ik hoop ook dat ie nog in slaap is gevallen. :*

Hilz was jij voor een nachtvoeding wakker of gewoon een slechte nacht :*

Olf :* voor jouw nacht. In de nacht nooit stokjes overnemen. Alleen Gulara mag dat als het bij ons 's nachts is.
pi_132029124
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 05:50 schreef Omentielvo het volgende:
Suiker leuke naam

Mineola en Suiker herkenbaar van het elkaar doorhebben. Zo ging het bij mij ook

Wizzy gaat snel. Alweer twee maanden O+

Loj ik hoop ook dat ie nog in slaap is gevallen. :*

Hilz was jij voor een nachtvoeding wakker of gewoon een slechte nacht :*

Olf :* voor jouw nacht. In de nacht nooit stokjes overnemen. Alleen Gulara mag dat als het bij ons 's nachts is.
Ik gunde Loj gewoon ook wat slaap ;)
pi_132029224
Ja hai, het was gewoon nationale slechte nacht hoor, ik ben er ook drie keer uitgeweest voor een wakker jochie. Rechtop in bed, dat werk :X

Zeker de Fokwet omdat ik gister meldde dat hij zo leuk en lief en gezellig was, dat wilde hij vast 's nachts ook even showen }:|
  donderdag 10 oktober 2013 @ 07:06:50 #124
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_132029283
Enfermera van harte gefeliciteerd met je dreumes! *O*
A grand adventure has begun.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 07:06:54 #125
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_132029284
:( J. sliep heel lekker, totdat vriendlief om 6 uur op moest staan, en dat weer eens net iets te luidruchtig deed. Gevolg: wakkere baby, die ook niet meer wilde gaan slapen wegens doorgelekte luier. Half 7 is echt te vroeg om in de woonkamer te zitten met een zingend kind...

Ja ja, ik ben verwend met een doorslaper, maar toch, ik ben MOE, druk op werk enzo, en wou op mn vrije dag gewoon ietsje langer slapen....
pi_132029321
Enf van harte gefeliciteerd met je dreumes! *O* *O* *O* Veel plezier vandaag!
  donderdag 10 oktober 2013 @ 07:40:23 #127
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132029406
Boh MM als wij eens zouden kunnen tekenen voor half 7 of later :o

succes iedereen die een pittige nacht had!

Enf!! Alweer een jaar, je kleine grote meid! Een hele fijne dag! *O*
pi_132029470
Gefeliciteerd Enf !!!
*poef* nu is het weg
pi_132029515
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 06:52 schreef Mineola het volgende:
Ja hai, het was gewoon nationale slechte nacht hoor, ik ben er ook drie keer uitgeweest voor een wakker jochie. Rechtop in bed, dat werk :X

Zeker de Fokwet omdat ik gister meldde dat hij zo leuk en lief en gezellig was, dat wilde hij vast 's nachts ook even showen }:|
Wij deden ook mee. :Y
Maar dat is geen nieuws geloof ik :')
pi_132029523
Enf gefeliciteerd!! *O*
pi_132029572
Enf gefeliciteerd met M. *O*
pi_132029633
Enf, gefeliciteerd met M! *O*

:* voor de slechte nachten!

Hier zowaar een goede nacht :o. Ze is zo onrustig als ze krampjes heeft en wordt daar 's nachts ook wakker van. Daarom hadden we haar als test gisteravond in de Puckababy gehesen. Hij past nog en ze kan haar armen nog wel wat bewegen, maar niet meer boven de dekens gooien. Nou, mevrouw heeft alleen om 4.00 uur en om 7.30 uur gedronken! Tussendoor wel een beetje gepiept, maar ook zelf weer in slaap gevallen :o. Ik ga nog niets concluderen, maar dit proberen we vanavond nog een keer!
  donderdag 10 oktober 2013 @ 08:14:47 #133
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_132029656
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 07:40 schreef Spees_Eend het volgende:
Boh MM als wij eens zouden kunnen tekenen voor half 7 of later :o
I know, I know, ik heb eigenlijk geen reden tot klagen.

Meneer was eigenlijk helemaal niet uitgeslapen trouwens, ligt alweer sinds half 8 in bed ;(

Enf, gefeliciteerd *O* en een fijne dag vandaag en aankomend weekend tijdens het feestje!
  donderdag 10 oktober 2013 @ 08:19:37 #134
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_132029708
Gefeliciteerd Enf *O*! Je hebt een dreumes! En wat zijn dreumesen leuk O+
pi_132029721
Enf, gefeliciteerd! :)
pi_132029748
Half zeven wakker is een prima tijd :D

Enf, van harte gefeliciteerd met je eenjarige M! Geniet ervan! *O*

Ophelia, lang niet gezien! Hoe gaat het met Otje? Ook al druk in verjaardagssferen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Mineola op 10-10-2013 08:30:22 ]
  donderdag 10 oktober 2013 @ 08:28:40 #137
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132029810
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 08:14 schreef mousemicky het volgende:

[..]

I know, I know, ik heb eigenlijk geen reden tot klagen.

Meneer was eigenlijk helemaal niet uitgeslapen trouwens, ligt alweer sinds half 8 in bed ;(

Enf, gefeliciteerd *O* en een fijne dag vandaag en aankomend weekend tijdens het feestje!
Nee hoor, ik snap wel dat het altijd tegenvalt als het vroeger is dan normaal. Alleen het contrast met de verhalen daarboven was een beetje groot :D Ik weet nog dat ik in de eerste maanden baalde als Silvijn 'al' om half 8 wakker was :') Nu denk ik echt: hoe kon ik dat toen denken? _O- Al zaten er toen wel meerdere nachtvoedingen voor natuurlijk.
pi_132029929
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 08:23 schreef Mineola het volgende:

Ophelia, lang niet gezien! Hoe gaat het met Otje? Ook al druk in verjaardagssferen?
Aan het aftellen inderdaad. Als ze een week voor de UD was geboren was ze gewoon gisteren jarig geweest. :o
Posten komt er niet zo van met mijn aanhoudend slaapgebrek, verder doet ze het supergoed, zingt liedjes, klapt in haar handjes (gisteravond zat ze (gezien) in bed 'klap eens in je handjes' te "zingen" O+ ), is gek op Duplo (en zo af en toe krijgt ze ook de blokjes al eens gestapeld) en vind buitenspelen helemaal cool.
Ze loopt alleen nog niet los hoewel ze al sinds juni aan de hand/ langs de bank loopt, maar dat kwartje zal ook binnenkort wel vallen. Straks CB, ben benieuwd wat ze weegt!
  donderdag 10 oktober 2013 @ 08:40:24 #139
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_132029937
Dank jullie wel allemaal!! :* O+ :o
Een jaar geleden was ik hopeloze been-, rug- en buikweeën aan het wegpuffen... :o
Ik heb gewoon een dreumes! Wtf...
Vanochtend gingen we dr kamertje in en zongen we voor dr, ze had zo'n blij hoofd O+
Ondanks de kutnacht want ze heeft overal snot, echt om de 1,5 uur wakker ;(
pi_132029987
Ook al een snelle zo te horen! Zingen, wow!
Gaat lekker dus, op het slapen na. Slaapt ze overdag wel goed of is dat ook drama?

Hihi, als de mijne op tijd was geboren was ik me pas over een maand bezig gaan houden met zijn verjaardag :o gek he, hoe dat loopt!
  donderdag 10 oktober 2013 @ 08:47:20 #141
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132030023
Wanneer is de verjaardag ook alweer Mineola?
Balen van de nacht Enf. Misschien wilde ze haar laatste uren voor ze dreumes zou worden extra bewust meemaken :+
pi_132030043
Enf gefeliciteerd!!! Fijne dag vandaag. De start was goed zo te lezen.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 08:58:52 #143
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_132030201
Enf, gefeliciteerd!
pi_132030351
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 08:44 schreef Mineola het volgende:
Ook al een snelle zo te horen! Zingen, wow!
Gaat lekker dus, op het slapen na. Slaapt ze overdag wel goed of is dat ook drama?

Hihi, als de mijne op tijd was geboren was ik me pas over een maand bezig gaan houden met zijn verjaardag :o gek he, hoe dat loopt!
Geen herkenbare liedjes hoor, alleen "met de vingertjes", "in de maneschijn" en "klap eens in de handjes" zijn te identificeren aan de gebaren. ;) Klap eens in je hoofdje is een populaire variant trouwens. :P
Ik vond het vorig jaar best bijzonder om zo lang door te lopen terwijl veel mensen met een latere UD voorgingen en ik merk dat ik dat nu ook heb met de verjaardagen. /emomuts
pi_132030876
Enf! Wauw! Een DREUMES! Gefeliciteerd! *O* *O* *O*

Ze is gewoon 1 jaar joh, wow! Fotospam van de verjaardag en een overzicht is sowieso welkom ;)

Veel plezier met vieren en terugdenken!
pi_132030894
Voor alle slechte nachten, vooral voor Loj :*

Enf hoera voor je dreumes *O* :o
pi_132031069
Enf gefeliciteerd met je dreumes *O* *O*

En wat een slechte nachten allemaal. Hoop dat het kwartje snel valt bij baby van Loj en de rest.

Oh en snot is stom.
pi_132031205
Loj, na vannacht vind ik het nog eens extra knap hoe kalm jij blijft onder de extreem moeilijke nachten!

Een aantal keer er uit gaan is hier ook heel normaal, maar normaal slaapt ze dan binnen 20 minuten wel. Nu heeft ze van 4u tot 6.30 gehuild en ik was echt al redelijk wanhopig. Echt superknap dus hoe jij je kalmte bewaart. _O_
pi_132031256
Mineola, Ophelia, Olf en Loj, hopelijk zijn jullie baby's jullie de komende nacht beter gezind!
Mineola kun je eigenlijk maar lastig afkorten. Maar goed, Olf en Loj hoef je weer niet af te korten dus dat heft elkaar op :7
En MM, je man jou morgenochtend hopelijk ook ;)

Spees, F gaat al een paar dagen om 20:00 naar bed en wordt zonder onderbrekingen om klokslag 8:00 wakker :@ *O*. Maar gelukkig zeg ik dat niet hier, want Fokwet.
Ik zal vragen of hij S even whatsappt. En ik blijf humble, want ik weet inmiddels dat het per week anders kan zijn :X

Cwen hopelijk werkt het vanavond weer! ^O^

Zolena, je bent nu erelid van de antisnotclub. Ik vind 4 keer verkouden in een half jaar wat overdreven. Hopelijk hierna even snotpauze!

En last but not least:
*O* ENF!!! Je hebt een DREUMES!! :o Whihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih! *O*
pi_132031381
Ik moest nog even 2 dagen bijlezen:

Spirit, superleuk komkommerfoto! Zo te zien smaakt ie wel!

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 20:12 schreef Spees_Eend het volgende:
Fieder, Rapley moet ook wel bij je kind (en de ouder) passen vind ik. Het is niets voor Silvijn en dus ook niks voor mij. Al geef ik soms wel eens een groot stuk appel of komkommer om te kijken of het ondertussen wel gaat.
Mee eens, M kon er ook niet veel mee. Die vertikte het ook om een stuk brood in zijn mond te stoppen. Handjes in de lucht, mond wijd open en wachten maar....

Ik heb het idee dat de meisjes wel wat meer met stukken kunnen dus ik ga ze maar eens een stuk banaan of komkommer geven.

L-E, Ik herken het niet, maar het lijkt me wel ontzettend eng. Opkomend maagzuur klinkt wel plausibel.

Coco, wat een lief verhaaltje en wat een mooi compliment!

LadyBlack, E dus ook al wat eerste hapjes Ik zag een mooie foto in het fototopic langskomen O+

Shandaly, wat een mooie foto's zijn het geworden. En hij is zo lief naar zijn zusje toe. Wat dat betreft vind ik het soms wel jammer dat M zo jong is. Ze samen op de foto zetten is best wel een drama.

Loj, groot gelijk dat je hulp gaan inschakelen. Dit is niet meer vol te houden. Ik weet niet of je inmiddels een afspraak hebt met de HA (misschien lees ik dat later nog...). Gevonden: stomme ha :( Hopelijk kan een osteopaat iets voor jullie betekenen. Balen dat je er niet voor verzekerd bent.

Mandy, in de op staat een link naar de wikipagina, daar kun je terugvinden hoe oud de kindjes hier zijn.

Suiker, van harte gefeliciteerd met je nichtje. Ik heb de naam gemist maar daar kom ik nog wel achter ;) edit: leuke naam! ;)
En F ook al zo dol op komkommer O+ Leuke foto's!

Wizzy, wat een leuke foto's van jouw F. lekker eigenwijze blik al!

Ymme, wat een schatje! En wat lief die foto van de broertjes samen.

LB, hopelijk gaat het nu weer wat beter met E. Heeft ze goed geslapen?

Inca, wat leuk, samen fietsen. Dat zal hier nog wel een hele tijd duren ben ik bang. Zitten doen ze echt nog nauwelijks. Maar zooooo gezellig he, dat samen fietsen O+

Cwen, sterkte met de krampjes. Niet leuk -O-

F-R, waarom moet jj naar een osteopaat? En waarom wil je ook naar Sac laten kijken? Dat heb ik een beetje gemist geloof ik.

Mineola, zo fijn als ze lekker in hun vel zitten en lekker kunnen spelen en vrolijk zijn O+ Jammer dat hij dat 's nachts ook wilde demonstreren. Jouw ukkie ook al bijna dreumes toch? Ben je al bezig met voorbereidingen voor zijn allereerste verjaardag?

Omen, wat raar dat ze zo weinig drinkt op het kdv. Is ze dan afgeleid?

MouseMickey, herkenbaar hoor. Ik was ook best wel verwend met M die altijd tot 8 uur sliep. Dan was ik ook niet blij als hij ineens om 7 uur wakker was :@

Ophelia :w Wat knap dat Otje dat allemaal al kan! Jammer van het aanhoudende slaapgebrek. Slaapt ze zo slecht 's nachts?

Suiker, fijn zo'n nacht! Maar daar zeg ik uiteraard niks over ;)

Enf, van harte gefeliciteerd met je dreumes! *O* *O* *O* *O*
pi_132031483
End gefeliciteerd joh *O*

Kyara _O_

Ik klaag ook even mee. Vanaf de late voeding om 11 uur elke 45 min wakker door ??? (Volle neus, rode billen, nare droom, roept u maar, ik weet het niet) met als kers op de slagroom dat ik van 4 tot 6 met een slapend kind op de bank heb gezeten, want ze wilde niet meer in bed. Lekker hoor :') Gelukkig ben ik ziek dus ik lig heerlijk in bed nog O+ en Isa is op het KDV *O*
Sarcasme. Herken het.
pi_132031501
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 07:06 schreef mousemicky het volgende:
:( J. sliep heel lekker, totdat vriendlief om 6 uur op moest staan, en dat weer eens net iets te luidruchtig deed. Gevolg: wakkere baby, die ook niet meer wilde gaan slapen wegens doorgelekte luier. Half 7 is echt te vroeg om in de woonkamer te zitten met een zingend kind...
Jamaar, dat is wel effe 100x beter dan een huilend kind O+
of was zingen sarcastisch?

Loj, hoe was je nacht?

Enf, van harte gefeliciteerd met je grote mini O+ *O*
pi_132031565
Update van hier: gister drukke dag gehad. Schoonouders zijn weer in NL en mijn schoonvader heeft de kinderen eindelijk weer gezien sinds begin maart. Ik hoef niet te vertellen dat mijn kinderen in de tussentijd meer dan verdubbeld zijn.... J begon wel even te piepen. Niet alleen om haar zelf maar ook toen ze zag dat haar zusje bij een vreemde mevrouw op schoot zat. D vond alles prima. Wat dan wel weer grappig was omdat een week of 2 geleden het precies andersom was toen er een voor hun onbekend persoon was.

Verder hebben ze cadeautje gekregen wat ik heel stom vond toen ik het uitpakte maar waar zij helemaal blij mee zijn. Een of ander woezel en pip opblaasding wat bijna evengroot is als zij zelf. Met balletjes en belletjes er in.... dolle pret....

Gisteravond met manlief naar het theater geweest. Buikpijn van het lachen en ook nog veel herkenning mbt baby's, tweelingen, nijntje en samen iets gaan doen "voor je relatie" en vooral omdat de buitenwereld dat zo nodig vind.

"Maak je vooral geen zorgen over mijn relatie. Ik heb een tweeling. Die ga ik echt niet alleen opvoeden."
pi_132031612
quote:
17s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 10:14 schreef Kyara het volgende:
Ik hoef niet te vertellen dat mijn kinderen in de tussentijd meer dan verdubbeld zijn....
Snotver! Respect Kyara! Ik weet niet of ik het zou redden met 6 kinderen, hoe awesome ze ook zijn!
_O_
pi_132031628
quote:
*knip*
Kyara, klinkt als een drukke, maar ook fijne dag :)

Wat voor voorstelling hebben jullie gezien dan?
pi_132031630
quote:

"Maak je vooral geen zorgen over mijn relatie. Ik heb een tweeling. Die ga ik echt niet alleen opvoeden."
Hahahahaha!!!

De stomste kado's zijn altijd het leukst!
Hier zijn ze dol op de wasmand die ik in box heb gezet gisteren. Speelgoed erin, eronder :D
Met een meidenkwartet
pi_132031648
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 10:16 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Snotver! Respect Kyara! Ik weet niet of ik het zou redden met 6 kinderen, hoe awesome ze ook zijn!
_O_
:D Ik zag het staan en ik dacht..... dit gaat vast niet overkomen zoals ik het bedoel :P

Hoewel je natuurlijk best begrijpt hoe ik het bedoel :6
pi_132031663
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 10:17 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Kyara, klinkt als een drukke, maar ook fijne dag :)

Wat voor voorstelling hebben jullie gezien dan?
Micha Wertheim. Ik vind hem echt zo goed.
pi_132031774
Gefeliciteerd Enf! *O* Groot kind heb je! :o O+
pi_132031936
quote:
17s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 10:19 schreef Kyara het volgende:

[..]

Micha Wertheim. Ik vind hem echt zo goed.
Hmm, ken ik niet! Even googelen straks :)

quote:
17s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 10:18 schreef Kyara het volgende:

[..]

:D Ik zag het staan en ik dacht..... dit gaat vast niet overkomen zoals ik het bedoel :P

Hoewel je natuurlijk best begrijpt hoe ik het bedoel :6
Uiteraard begrijp ik het wel. Maar het grapje was te makkelijk om te laten liggen :+
pi_132032001
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 10:32 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Hmm, ken ik niet! Even googelen straks :)

[..]

Uiteraard begrijp ik het wel. Maar het grapje was te makkelijk om te laten liggen :+
open deuren intrappen. Ik had jou hoger ingeschat Coco ;)

Micha zeker googlen. Zijn vorige voorstelling was ook ontzettend briljant. Echt echt echt een aanrader.
pi_132032050
quote:
17s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 10:35 schreef Kyara het volgende:

[..]

Micha zeker googlen. Zijn vorige voorstelling was ook ontzettend briljant. Echt echt echt een aanrader.
Ik weet het, had er ook even over getwijfeld. Maar moe en beetje ziekig, blijkbaar daalt mijn humorlat dan enigszins :+

Ga vanavond youtuben :)
pi_132032067
Nou vooruit dan maar weer. Beterschap :*
pi_132032093
quote:
17s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 10:35 schreef Kyara het volgende:

[..]
Srsly? _O-

Klinkt als het perfecte avondje uit!
Spees heeft ook zo'n opblaasding maar dan van iets anders, nijntje dacht ik? Vonden ook alle kinderen leuk! (behalve F ;) )
pi_132032131
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 10:39 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Srsly? _O-
WAT WIL JIJ DAARMEE ZEGGEN SUIKER?? }:| :(
pi_132032220
*;
pi_132032221
Tja, dichte deuren intrappen is ook zoiets :+
pi_132032284
SPOILER
Kijk mijn spekSaar nou O+
met strategisch geplaatste douchefles
pi_132032289
quote:
Ja, zo makkelijk kom je er niet mee weg hoor :{w
pi_132032421
Ondanks alle spekjes blijf ik haar mond het tofst vinden O+

Stel je niet zo aan zeg :{w
pi_132032434
Spek Saar. Lekker bolle buik O+
pi_132032456
Kyara heeft zes kinderen, ik had de aankondiging even gemist dus alsnog van harte! *O* *O* *O* *G* *G* *G*
Leuk zo'n activiteit zonder kinderen, klinkt als een perfect jonge ouders-uitje trouwens.
En stomme cadeaus zijn inderdaad de allergrootste hits.

Al heb ik het Woezel en Pip knuffellapje vakkundig verstopt weggegeven aan een liefhebber. :@

SPOILER
Bolle Saar in de wastafel! O+ Overigens, douchefles, is dat een woord?!

En -O- voor de slechte nachten, maar *O* goed om te horen dat we niet alleen zijn. Denk hierbij het ouders van nu nachtouder tag ding.

Ophelia, ik vond dat vorig jaar ook zo gek, al die mensen die tegelijk zo'n beetje waren uitgerekend of kort er na, en ik had toen zij bevielen al een baby van dik een maand oud. Heel raar vond ik dat!
Ik vind liedjes gebaren zo mogelijk nog knapper dan zelf zingen trouwens.

Loj, heb je al een afspraak ergens kunnen maken?
pi_132032541
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 10:53 schreef Mineola het volgende:
Je hebt trouwens een goede band met je schoonouders geloof ik
Ja hoor :Y

Daarom mogen ze ook Woezel in Pip mijn huis in blijven slepen. Ik heb de knuffels, doekjes etc al ergens onder in een doos weggemoffeld. Badboekjes kunnen nog net..... :D

maar ze heeft het opgegeven om kleding te kopen dus ik krijg nu steeds geld voor kleding *O*

Nee, ik vind het best leuk dat ze er weer zijn. vind het fijn dat de kinderen nu weer 2 oma's en een opa in hun leven hebben. En het is leuk om te zien hoe dol mijn schoonvader op zijn kleinkinderen is. Hij vond de meisjes een beetje eng toen ze er net waren maar nu lag hij al snel op de grond met ze te spelen O+
pi_132032574
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 10:53 schreef Mineola het volgende:
Ophelia, ik vond dat vorig jaar ook zo gek, al die mensen die tegelijk zo'n beetje waren uitgerekend of kort er na, en ik had toen zij bevielen al een baby van dik een maand oud.
Ja he. Ik was maar 3 weken voor LadyBlack uitgerekend. Nu zit er onderhand 2,5 maand tussen.
pi_132032595
Dat blijft heel gek. Mijn schoonzus is ook meer dan vier weken langer zwanger geweest dan ik! 8)7
pi_132032613
Ophelia volgens mij zelfs zes weken meer dan ik :o

En Spees en ik scheelden een dag qua UD, maar onze kinders schelen dik een maand, vijf weken of zo geloof ik.
pi_132032623
Ik weet gelukkig ook hoe het is om 7 weken langer zwanger te zijn en overtijd te lopen.
pi_132032686
Gek is dat ja! Ik was tegelijk zwanger met een vriendin, zij liep 7 weken voor, uiteindelijk zit er maar 5 dagen tussen onze jongetjes!

Even snelsnel:

SpekSaar O+

Enf, gefeliciteerd! *O*

Loj, hoe is het nu?

Gaat er van hier toevallig iemand naar de Hellp-Themadag vanuit de Hellp-stichting (Loj, f_r..?)
pi_132032721
quote:
17s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 11:00 schreef Kyara het volgende:
Ik weet gelukkig ook hoe het is om 7 weken langer zwanger te zijn en overtijd te lopen.
Ik dacht even dat je 7 weken overtijd bedoelde. :')
pi_132032839
Schoonmoeders die kleding uitzoeken :'(

Die van mij is nu canailles zelf aan het maken. Op zich wel aardige dingen, maar ik durf nog niet zo goed te sturen. Dan vraagt ze of ik iets leuk vind en dan moet ik van mezelf heel enthousiast "JAA" roepen :@
Sarcasme. Herken het.
pi_132032869
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 11:04 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik dacht even dat je 7 weken overtijd bedoelde. :')
+1

quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 11:09 schreef Spirit82 het volgende:

Die van mij is nu canailles zelf aan het maken. Op zich wel aardige dingen, maar ik durf nog niet zo goed te sturen. Dan vraagt ze of ik iets leuk vind en dan moet ik van mezelf heel enthousiast "JAA" roepen :@
Canailles, dat klinkt goed! Is het lekker? :+
/flauw
pi_132032883
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 11:09 schreef Spirit82 het volgende:

Kun je dat voor zijn? Dat je zelf iets leuks bedenkt/uitzoekt en haar dat dan vraagt te maken?
pi_132033090
Ja, zo doe ik het. Ik krijg (bijna) alleen maar superleuke dingen van mijn moeder en schoonmoeder! *O*
Pinterest FTW!
pi_132033168
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 11:10 schreef L-E het volgende:

[..]

Kun je dat voor zijn? Dat je zelf iets leuks bedenkt/uitzoekt en haar dat dan vraagt te maken?
Not really, en de patroontjes zijn ook leuk en de stofjes ook wel. Het gaat meer om de details en combinaties die ze maakt. Als ik dan bijvoorbeeld zeg dat Isa rood niet kan hebben (of bordeaux of oranje) omdat ze rossig haar heeft en dan net een klein tomaatje wordt, komt ze hiermee aan:

SPOILER
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 11:30:40 #185
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_132033400
:W

Ik kom me hier ook maar melden met S.

Sinds gister weer op haar geboortegewicht van 2810 gram.
Ze is het liefst s'avonds/begin van de nacht wakker :+.

Ik had ook nog een vraagje, vanaf wanneer wasten jullie de haartjes?
pi_132033443
Oooooooooooooooh, wat een poppetje O+ O+ O+
rammel

haartjes wassen deden wij pas na een tijdje. Maandje of zo.

wat is haar volledige naam eigenlijk?
  donderdag 10 oktober 2013 @ 11:35:19 #187
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_132033537
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 11:03 schreef L-E het volgende:
Gaat er van hier toevallig iemand naar de Hellp-Themadag vanuit de Hellp-stichting (Loj, f_r..?)
Hoi :W . Heb je daar misschien wat meer info over? Ik ben misschien wel geinteresseerd :Y .

Hier ben ik 8 weken langer zwanger geweest dan vriendin, zij 2 weken over tijd, ik 6 te vroeg. Haar dochter was dan ook meer dan 2 keer zo zwaar als mijn zoon :'( . Ze heeft dus ookbesloten bij de 2e niet langer dan 40 weken door te lopen, met name door de vervelende complicaties bij bevalling 1, en geschat gewicht van de baby....

O, en ik klaag trouwens absoluut niet over J.'s nachten. Diep respect voor een ieder die meer in de woonkamer/ babykamer zit, dan in eigen bed kan slapen. Maar soms wen je ergens te snel aan, en dan valt zon vroege ochtend weer even tegen vooral als ik vind dat het vriend's schuld is dat J. wakker wordt . Zijn 'zingen' klinkt trouwens als wawawawawa, bababababab, mamamamamama O+
pi_132033538
Welkom Bubs! Wat een poppetje O+

Ik heb nog nooit Sticker zijn haar met shampoo gewassen. Gewoon water is genoeg, wat mij betreft.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 11:38:05 #189
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_132033616
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 11:10 schreef L-E het volgende:

[..]

Mijn schoonmoeder heeft blijkbaar vroeger van haar schoonmoeder zon verschrikkelijke dingen gekregen, dat ze nu bij mij dubbelcheckt als ze iets wil maken, en ook gewoon vraagt of ik wil aanwijzen wat ik leuk vind :Y
Kleertjes kopen doet ze maar heel weinig, maar wat ik tot nu toe heb gehad, was leuk!

Mijn eigen moeder koopt wel eens wat, maar da's dan als reserve voor als ze op J. past 1 keer per week. Ze komt graag bij de hema, en daar verkopen ze gelukkig weinig wat ik echt echt echt lelijk vind ;)
pi_132033639
MM, ik had jou ook opgenoemd en toen weer verwijderd omdat ik niet zeker wist of jij het nu was die ook hellp had gehad, sorry :@ Meer info over de themadag vind je hier.

Spirit, ik vind het eigenlijk best leuk, maar wel aardig rood enzo, voor een kindje wat rood niet kan hebben ja :+
  donderdag 10 oktober 2013 @ 11:40:48 #191
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_132033694
quote:
17s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 11:30 schreef -Bubseltje- het volgende:
:W

Ik kom me hier ook maar melden met S.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Sinds gister weer op haar geboortegewicht van 2810 gram.
Ze is het liefst s'avonds/begin van de nacht wakker :+.

Ik had ook nog een vraagje, vanaf wanneer wasten jullie de haartjes?
Aaaaah, lief! Hoe oud is ze nu?

Haartjes wassen hier na een maandje of 2 ofzo, en dan maar 1 keer per week max met shampoo. De rest van de tijd gewoon met water. J. vond badje int begin niet zo leuk, dus dat probeerden we zo kort mogelijk te houden.

Nu is t bad helemaal da bomb, dus dan mag er meer gewassen worden, en met eend, zeehond en zeester gespeeld worden 8-)
  donderdag 10 oktober 2013 @ 11:44:08 #192
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_132033773
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 11:38 schreef L-E het volgende:
MM, ik had jou ook opgenoemd en toen weer verwijderd omdat ik niet zeker wist of jij het nu was die ook hellp had gehad, sorry :@ Meer info over de themadag vind je hier.
Thnks, ga eens even de site bekijken. Amersfoort is helaas niet bij de deur...

Ik heb in het ziekenhuis destijds trouwens helemaal niets gehoord over een stichting als deze. Jij wel? Of ben je er gewoon toevallig tegenaangelopen/ actief op zoek gegaan?
  donderdag 10 oktober 2013 @ 11:44:11 #193
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_132033776
quote:
17s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 11:32 schreef Kyara het volgende:
Oooooooooooooooh, wat een poppetje O+ O+ O+
rammel

haartjes wassen deden wij pas na een tijdje. Maandje of zo.

wat is haar volledige naam eigenlijk?
Ik zal je even pmmen

quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 11:40 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Aaaaah, lief! Hoe oud is ze nu?

Haartjes wassen hier na een maandje of 2 ofzo, en dan maar 1 keer per week max met shampoo. De rest van de tijd gewoon met water. J. vond badje int begin niet zo leuk, dus dat probeerden we zo kort mogelijk te houden.

Nu is t bad helemaal da bomb, dus dan mag er meer gewassen worden, en met eend, zeehond en zeester gespeeld worden 8-)
Ze is nu 1 week en 2 dagen. Badderen vindt ze tot nu toe wel fijn.
Dan wachten we nog even met haartjes wassen.
pi_132033995
Wij deden haar wassen vanaf de eerste badderbeurt, ergens met een dag of vier geloof ik.
Bubsel van harte en wat een moppie! O+
pi_132034226
MM, stond in de folder over hellp die we in het zkhs kregen :)
pi_132034360
LE, dat jurkje is ook wel tof, maar het gaat er meer om dat het zo'n overkill is, en das met alles zo helaas. Maar verder heb ik een toffe schoonmoeder O+

Wat een klein popje Bubsel O+

Haren wassen heb ik bij Isa nog nooit gedaan :@ Moet dat dan? Ik was ze gewoon met badwater en dat gaat prima volgens mij. Nou heeft ze ook amper haar, dus dat scheelt :')
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 12:10:52 #197
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_132034584
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 11:58 schreef L-E het volgende:
MM, stond in de folder over hellp die we in het zkhs kregen :)
Die heb ik dus niet eens gehad... :'(. verder wel tevreden over ziekenhuis hoor... Maar goed, bij mij was het diagnose HELLP en 5 minuten later start inleiden vd bevalling, geloof niet dat er echt tijd was eens rustig folders te bespreken ;)
pi_132034699
Hier een positief geluid.
Mijn dochter slaapt sinds begin vorige week van 22:00/23:00 tot 07:00. Helaas word ik nog wel om die 4 uur wakker :')

Minder positief vind ik :P
Ik ben sinds maandag ziek inclusief het overgeven en hoofdpijn enzulks. Dus mijn man maakte gister het grapje: Misschien ben je wel zwanger. Daar heb ik dus de hele nacht van wakker gelegen om vanmorgen een test te doen. Maar nee deze was negatief. En daar ben ik best een beetje blij mee.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 12:17:35 #199
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132034718
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 11:51 schreef Suikertante het volgende:
Wij deden haar wassen vanaf de eerste badderbeurt, ergens met een dag of vier geloof ik.
Bubsel van harte en wat een moppie! O+
Wij ook dacht ik? En nu om de dag, is ook wel nodig. Van alleen water wordt het heel vet. Gewoon zwitsal babyshampoo.
Gefeliciteerd Bubseltje! Ben ook benieuwd waar de S voor staat!
pi_132034740
Jij smeert ook een potje wax per week :+

Jeutje Tally! :o Oh nog een kleintje O+ Maar je zit wel een beetje aan je plafond he? Gelukkig dan maar.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 12:22:43 #201
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132034836
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 12:18 schreef Suikertante het volgende:
Jij smeert ook een potje wax per week :+

Jeutje Tally! :o Oh nog een kleintje O+ Maar je zit wel een beetje aan je plafond he? Gelukkig dan maar.
:D zou je zeggen he? Wax 1 x per twee weken ofzo, als we ergens moeten zijn en ik niet steeds zijn haar opnieuw wil doen. Wel bijna dagelijks die babygel om het uit zijn gezicht te houden. :+ Maar nu ik t geknipt heb is het niet meer zo nodig.
pi_132034842
Die plafond word steeds hoger :) En als mijn werkgever nou nog eens mee werkt aan mijn ontslag (dat gezeik ben ik nog steeds bezig) dan heb ik al veeeeeeeeeeel meer ruimte.
Ik word er ongelooflijk moe van, van dat gedoe. En een derde zie ik dus niet zitten.
Niet om op te voeden maar ook lichamelijk niet. Maar had het zo moeten zijn dan was het meer dan welkom hoor. Hadden we het zeker laten komen :)
pi_132035153
Enf gefeliciteerd met M. Dreumessen zijn leuk hoor.

Loj hoe was je zwangerschap en bevalling? Ik heb van de week een lezing gehad over hechtingsproblemen bij baby's. Die al tijdens de zwangerschap en/of bevalling opgetreden zijn. Nu geloof ik echt niet alles wat die man zei maar sommige dingen herkende ik wel heel erg bij Ean.

Ik krijg als het klopt de lezing nog op papier dus als je meer wilt weten laat maar weten.

Hier begon het gisterenavond ook niet zo lekker. Maar van 01:30 tot 05:30 heeft Sac geslapen en ik dus ook. En vanaf 09:30 is het nu volledig stil bij d'r. Overdag moet ik haar wakker maken voor een voeding 's nachts niet.

En even een fotootje erbij.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 12:43:23 #204
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_132035469
Wat een dotje fr O+

S. heeft geslapen van 1:30 tot we haar om 7:00 wakker maakte. Overdag moeten we haar meestal ook wakker maken voor een voeding.
pi_132035687
SpekSaar O+ O+
Bubseltje welkom met je mooierd O+
Tally gelukkig wat de uitslag wat je hoopte
Fr schattig, die beentjes vind ik altijd zo lief O+ kikkertje
pi_132035835
Enf, gefeliciteerd met je dreumes *O* *O* *O*
  donderdag 10 oktober 2013 @ 12:58:17 #207
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132035863
Als ik Saar zo zie zitten wil ik haar in haar armpjes en beentjes happen O+ Niet dat dat kan, want dan rent ze gewoon keihard weg.

Vanochtend trouwens met S bij de huisarts geweest, buik/borst/rug weer onder de uitslag, hij lijkt wel verbrand zo rood is ie. Eczeem aldus doc. Tijdje smeren. Ik denk zelf dat hij eczeem heeft gekregen omdat ik hem met babyolie heb ingesmeerd na zijn douche gisteren. Ik dacht ik zal zijn huidje eens lekker zacht maken want die was wat droog :') . Hij heeft er zelf volgens mij helemaal geen last van. Hij mocht nog bij de assistente op schoot zitten om mee de telefoon aan te nemen en mensen te woord te staan O+

FR, ze ziet er goed uit!
pi_132035883
Haartjes wassen deed ik meteen eigenlijk, maar niet met shampoo. Gewoon met het badderspul (Zwitsal of Weleda) waar ik ook de rest mee doe. Werkt prima!

Bubseltje, gefeliciteerd nog! Wat een schatje, lekker slaapkoppie zo te lezen! Ik ben ook wel benieuwd naar haar naam!

Sac met die grote kleertjes O+

Tally :*

Haha, S to the rescue bij de dokter! Jammer van het eczeem zeg, heeft hij er last van? Moet je nu iets gaan smeren?
In de babyolie van Natusan zit geen parfum, misschien een tip? Mijne krijgt ook last van andere soorten. En Weleda voor badje is fijn, daar zit ook een soort olie-iets in, dan hoef je helemaal niet meer te olien na afloop.

Dat verbrand-rode kreeg meneer hier trouwens als reactie op het calendulan-waterpokkenspul van VSM. Denk je lekker homeopatisch te doen.... :X

[ Bericht 9% gewijzigd door Mineola op 10-10-2013 13:05:26 ]
pi_132035993
Spees volgens mij hebben jullie n hele toffe huisarts!
Arme Silvijn, gelukkig lijkt hij geen last te hebben.
Ik vond L zijn beentjes vanmorgen wat droog maar ik heb van de week toevallig ook weer eens olie gesmeerd, misschien maar niet meer doen.
pi_132036095
Tuurlijk wel Fieder, als L er niet op reageert kan dat prima!
pi_132036124
Wat schattig FR. (Alleen minder dat het dagnachtritme er nog niet is.....)

Enf van harte met je dreumes!! *O* (beetje jammer dat ze halfzoet is, maar mag de pret niet drukken toch?)

:* voor de slechte nachten meiden! Vannacht beter hoor!

Spirit slaap lekker bij vandaag, beterschap!

Kyara klinkt als een toffe dag!
quote:
whaha
Micha Wertheim is inderdaad tof!
Woensel en Pip....niets voor mij (al heeft N nu een Woezel en Pip speen omdat ze geen andere hadden bij het KV).

Oh SpekSaar O+ O+

Bub welkom! Prachtig meisje heb je!

Hè bah Tally beterschap!
En fijn van de nachten. Je went er zelf ook vast snel aan. Kun je heerlijk acht uurtjes slapen!

Arme S van Spees. Wat moet je smeren?

shampoo doen we hier pas een maand of twee denk ik. En dan maar een keer per week.
Mijn kids gaan sowieso maar twee keer per week in bad ivm eczeem.

Tand vijf is hier gelukkig door. Alleen nu staat tand zes aan de deur te kloppen. Dus mijn meisje is nog steeds niet de oude vrolijke N. Ze slaapt overdag ook prut. Ligt nu ook alweer een half uur in bed te 'keten'.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 13:07:20 #212
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132036131
Ja Fieder, ik kende ze eigenlijk nog niet zo goed want ik kom er zelden en we wonen hier nog niet zo lang, maar ik vond het echt leuk :)

Ik moet nu een zalf gaan smeren, maar ik weet even niet meer welke. Ze waren aan het overleggen over twee soorten en welke het nu geworden is zie ik vanmiddag als ik het op ga halen. In ieder geval een dun-smeren-zalf en dan een niet zo sterke variant.

Klopt Mineola, die moet ik weer gaan gebruiken. Ik dacht er niet zo bij na omdat hij eigenlijk nooit meer iets heeft na het smeren, maar deze had ik nog staan en dacht waarom niet :+ Etos huismerk geloof ik. Maar nu maar weer terug naar ongeparfumeerd. Van zwitsal trouwens geen enkele last dus misschien ligt het daar wel helemaal niet aan :)
pi_132036187
Zo en even een beetje terug gelezen.
Ben op het huisbezoek van het cb aan het wachten.

Spek saar O+
Kyara cadeaus die jezelf niks vindt vinden kinderen vaak erg leuk
Isa weer een beetje opgeknapt spirit? beterschaps voor jezelf.
pi_132036215
Hier gaat Zwitsal ook prima, die andere olie gebruik ik nu maar zelf, mijn benen zijn ook een soort van maanlandschap van droogheid. :o

Heb je toevallig cetamacrogol gekregen?!
  donderdag 10 oktober 2013 @ 13:12:24 #215
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132036278
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 13:10 schreef Mineola het volgende:
Hier gaat Zwitsal ook prima, die andere olie gebruik ik nu maar zelf, mijn benen zijn ook een soort van maanlandschap van droogheid. :o

Heb je toevallig cetamacrogol gekregen?!
Nee, volgens mij was die het nu uiteindelijk niet geworden, maar iets met een X er in.
Ja ik bewaar die olie ook maar voor mezelf denk ik, lekker voor in de drogebenenwintermaanden :s)
pi_132036304
Dat is voor mij het hele jaar }:|
  donderdag 10 oktober 2013 @ 13:14:43 #217
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132036349
* Secret Santa maakt een notitie voor Mineola *
pi_132036447
Haha, dit moet ik even delen:

http://lolzparade.com/comedy/hilarious-baby-costumes?page=1

Klik vooral ook door :D _O-
  donderdag 10 oktober 2013 @ 13:28:22 #219
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132036797
Die silence of the lambs :') :D
pi_132036970
Mag ik even binnen komen vallen. Maar hoeveel melk moeten ze met een maand of acht nog binnen krijgen? Ik ga aan het einde van de maand naar het cb maar dacht vraag het eerst hier.

Kyan krijgt nu bij het opstaan een fles 180/6
Dan om 10.00 uur fruit.
Om 12.00 uur een boterham en pap van 90/3 melk. En als hij dan gaat slapen een fles 120/4
Om 15.00 uur tussendoortje en om 17.30 uur groente + toetje en dan om 18.30 uur een fles 120/4.
Maar volgens mij zou hij de laatste twee flessen niet missen. Ze gaan ook niet altijd op. Maar ik vind 1 fles met 8 maanden nog zo weinig. Ik zou de pap in de middag kunnen ophogen, maar opzich eet hij zo best veel (alhoewel hij net het koekje van zijn broer jatte).
pi_132037051
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 13:33 schreef As1981 het volgende:
Mag ik even binnen komen vallen. Maar hoeveel melk moeten ze met een maand of acht nog binnen krijgen? Ik ga aan het einde van de maand naar het cb maar dacht vraag het eerst hier.

Dan om 10.00 uur fruit.
Om 12.00 uur een boterham en pap van 90/3 melk. En als hij dan gaat slapen een fles 120/4
Om 15.00 uur tussendoortje en om 17.30 uur groente + toetje en dan om 18.30 uur een fles 120/4.
Maar volgens mij zou hij de laatste twee flessen niet missen. Ze gaan ook niet altijd op. Maar ik vind 1 fles met 8 maanden nog zo weinig. Ik zou de pap in de middag kunnen ophogen, maar opzich eet hij zo best veel (alhoewel hij net het koekje van zijn broer jatte).
Volgens mij kreeg Saartje toen:
• een fles bij het opstaan (die krijgt ze nog steeds) 180/6
• 's middags een half flesje van 90/30
• voor het slapen gaan een avondpapje (drinkbaar)

En tussendoor dan brood/fruit/yoghurtje/avondeten.

Moet het even nazoeken of het precies klopt, tis alweer 3 maanden geleden.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 13:38:15 #222
265732 Keshet
pi_132037097
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 13:33 schreef As1981 het volgende:

Dan om 10.00 uur fruit.
Als ik dat zo zie moet ik echt even naar het schema van Henkie gaan kijken. Die eet dan echt veul te veul. :@
  donderdag 10 oktober 2013 @ 13:38:26 #223
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132037104
Ik weet het niet precies As, die van mij krijgt nu bij bijna 11 maanden zelfs nog meer (200/6, 160/4 en 200/6) maar ik heb het idee dat dat ook wel bovengemiddeld is.

Dit is nog los van het fruit, 2 boterhammen, 200 gram warm eten en 50-100 ml yoghurt :@
pi_132037129
Ja een beetje vergelijkbaar met nu. Maar als ik de twee flesjes er af haal zou hij in totaal 9 schepjes krijgen. Is dat voldoende?
pi_132037173
De mijne is natuurlijk nooit echt fan geweest van flesjes. Van gewoon eten des te meer. Echt alles gaat er in (in de vak zelfs al rozijnen :o)
pi_132037191
Oh, op 30 juli schreef ik het volgende:

quote:
Saartje drinkt 's ochtends een fles van 180/6 en 's avonds een avondpapje. Tussendoor drinkt ze dan nog ongeveer 1-1,5 fles van 180/6.

Verder bieden we gewoon steeds water aan. Ze pakt gewoon zelf haar drinkbeker, dus we zorgen dat die binnen handbereik staat. Durf niet te zeggen hoeveel dat is, denk 1 hele beker ongeveer?
Toen was ze dus bijna 9 maanden oud. Volgens mij zijn wij het toen in augustus gaan afbouwen naar dat halve flesje tussendoor (en het brood gaan opvoeren + 's middags pap gaan introduceren. Die pap reken ik trouwens niet bij de melk, weet niet of dat zou moeten?).
pi_132037214
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 13:38 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik weet het niet precies As, die van mij krijgt nu bij bijna 11 maanden zelfs nog meer (200/6, 160/4 en 200/6) maar ik heb het idee dat dat ook wel bovengemiddeld is.

Dit is nog los van het fruit, 2 boterhammen, 200 gram warm eten en 50-100 ml yoghurt :@
Ik heb bij de oudste nog tot ruim 1 jaar een avond fles gegeven. Dus dat van jou is misschien normaler. Ik "ken" dit ook niet vandaar mijn vraag :D
pi_132037236
Die van mij krijgt sinds een maand of acht drie keer 180/6. Met minder kan ze echt niet toe.
Geen idee wat de 'richtlijnen' zijn.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 13:43:09 #229
265732 Keshet
pi_132037243
C's schema:

Tussen 5 en 6: Fles
8 uur: Boterham + water
10 uur: Fruit:
12 uur: Boterham + water
15 uur: Fles
17 uur: Soepstengel (of iets dergelijks)
18 uur : Warm eten + yoghurt + water
19.30 uur Fles
23 uur: Fles

Nu ik het zo op een rijtje zet vind ik het eigenlijk ook wel bizar veel. :o
pi_132037287
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 13:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, op 30 juli schreef ik het volgende:

[..]

Toen was ze dus bijna 9 maanden oud. Volgens mij zijn wij het toen in augustus gaan afbouwen naar dat halve flesje tussendoor (en het brood gaan opvoeren + 's middags pap gaan introduceren. Die pap reken ik trouwens niet bij de melk, weet niet of dat zou moeten?).
Dus nog wel wat later dan nu kyan is (over 2 dagen 8 maanden).
Ik tel de pap wel. Maak het nu nog van fv en de volgende is volgende is met water maar daar zit het volgens mij wel in.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 13:44:35 #231
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132037302
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 13:43 schreef Keshet het volgende:
C's schema:

19.30 uur Fles

Das bijna exact hetzelfde als hier, maar een fles meer (maar misschien zijn jouw flessen kleiner?) en onze kinderen zijn ook even oud. Is die van jou ook een actieve stuiterbal?
pi_132037344
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 13:43 schreef Keshet het volgende:
C's schema:

19.30 uur Fles

Valt toch wel mee. 1 fles extra maar. Wij feven daar een tussendoortje.
pi_132037352
Voor het totaalplaatje, nu, met 11 maanden, ziet haar schema er ongeveer als volgt uit:
• flesje van 180/6
• fruit
• pap (niet drinkbaar)
• brood (1 snee, ook de korstjes)
• avondeten
• yoghurtje/kwarkje
• avondpapje (drinkbaar)

Soms krijgt ze 's middags een half flesje nog. Als ze een keer een baggerdag heeft qua eten (brood en/of pap). Of als ze weer eens poo-problemen heeft (dan weet ik tenminste 100% zeker dat er voldoende vocht ingaat).

Ivm harde/moeizame ontlasting krijgt ze tegenwoordig ipv gewoon water, sap. (laxo van karacan cevitam, lijkt goed te werken! Al een week geen huilend/krijsend Saartje gehad omdat poepen zo'n pijn doet).

Oh, en tussendoor krijgt ze nog een Nijntje koekje ofzo.
pi_132037372
Schema hier bij bijna 1 jaar:

6-7u: bv
7u: boterham met thee
11u: fruit 200 gr/2 stuks en evt water
13u: boterham met water
16u: rijstwafeltje met water
18u: 200 gr warm eten, 100 ml oid yoghurt met water
19u: bv

Tussen 19-6 ongeveer 1x bv, op dit moment wat meer :X

Dit gaat denk ik al een maand of twee zo.
pi_132037383
Mijne faalt echt qua eetschema als ik die van jullie lees :')

Ze drinkt 's nachts zoveel, en overdag krijg ik er niet meer in om dat nachtdrinken minder te laten worden. Pas uit logeren, had ze om 19u 180/6, 23u 180/6, 4u 150/5, 8u 180/6.
En daarvoor de halve dag borst en boterhammen.

Alleen avondeten faalt ze echt jammerlijk mee en ze drinkt ook nog niet uit een tuit? Ik kan niet eens stoppen met borstvoeding, al zou ik willen :P.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 13:46:45 #236
265732 Keshet
pi_132037387
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 13:44 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Das bijna exact hetzelfde als hier, maar een fles meer (maar misschien zijn jouw flessen kleiner?) en onze kinderen zijn ook even oud. Is die van jou ook een actieve stuiterbal?
Flessen van 210 met 7 scheppen. Als hij het redt sneakt hij nog een extra fles naar binnen. Hij is net 10 maanden en inderdaad erg actief!
pi_132037425
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 13:44 schreef As1981 het volgende:

[..]

Dus nog wel wat later dan nu kyan is (over 2 dagen 8 maanden).
Ik tel de pap wel. Maak het nu nog van fv en de volgende is volgende is met water maar daar zit het volgens mij wel in.
Ja, daarom. Ik maak het met water, maar ik vermoed dat het er wel inzit. Maar heb nooit zo goed naar de ingrediënten gekeken (tis pap voor baby's, dus ben er eigenlijk altijd van uitgegaan dat het dan wel goed is).

Overigens heb ik ook altijd gewoon gekeken naar wat Saartje fijn vindt. Ze heeft vanzelf flessen laten vallen, zeg maar.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 13:48:02 #238
381212 Gulara
From the future
pi_132037428
Hoi! :W
pi_132037439
pi_132037454
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 13:48 schreef Gulara het volgende:
He hai!!
pi_132037477
Gulara! Op dit uur hier? :W
  donderdag 10 oktober 2013 @ 13:50:12 #242
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132037499
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 13:46 schreef Keshet het volgende:

[..]

Flessen van 210 met 7 scheppen. Als hij het redt sneakt hij nog een extra fles naar binnen. Hij is net 10 maanden en inderdaad erg actief!
Smulpaapje :Y)

Bij het CB vonden ze dat Silvijn erg veel at, maar zijn lijnen lopen prima, blijven dezelfde route volgen. Ze vonden zijn activiteitniveau wel een verklaring voor zijn eetlust.

Zolang die lijnen goed blijven lopen zou ik me ook niet druk maken :)

Olf, rietjesbeker al eens geprobeerd? Silvijn snapt niks van drinken, maar wel de rietjesbeker.

Ha, Gulara!
pi_132037542
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 13:50 schreef Spees_Eend het volgende:
Zolang die lijnen goed blijven lopen zou ik me ook niet druk maken :)
Dat idd :Y

Saar doet het er blijkbaar goed op :Y Ze volgt haar eigen lijntjes bijna perfect (allebei bijna +1).
pi_132037562
Ik vind het eigenlijk helemaal niet idioot veel? Maar ze zien op het cb een fles ws niet als gelijk aan borstvoeding waar ik dat wel doe.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 13:53:41 #245
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132037604
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 13:51 schreef Mineola het volgende:
Ik vind het eigenlijk helemaal niet idioot veel? Maar ze zien op het cb een fles ws niet als gelijk aan borstvoeding waar ik dat wel doe.
Dat bij het CB was wel al een maand geleden, toen at hij hetzelfde. En ik vind het best veel als ik het zo zie liggen hoor, twee boterhammen (incl korst) en een fles erbij :)

Het zou goed kunnen dat kindjes met bv op die leeftijd meer kleine beetjes drinken. Een fles gaat hier altijd leeg en dat is best een sloot!
pi_132037634
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 08:40 schreef Enfermera het volgende:
Dank jullie wel allemaal!! :* O+ :o
Een jaar geleden was ik hopeloze been-, rug- en buikweeën aan het wegpuffen... :o
Ik heb gewoon een dreumes! Wtf...
Vanochtend gingen we dr kamertje in en zongen we voor dr, ze had zo'n blij hoofd O+
Ondanks de kutnacht want ze heeft overal snot, echt om de 1,5 uur wakker ;(
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:29 schreef Enfermera het volgende:
Om 15:41 is onze dochter M.anouk M.arijke geboren! We maken het goed, verdere details volgens later ^^ O+
kiektan! :D

Veel plezier vandaag! Ga je ook een fotospam doen? :P
Tot in t dreumestopic :W

haai allemaal, ik lurk hier lekker ook nog. Leuk om nog steeds verhalen te lezen over jullie hummeltjes O+ En ik heb ook prachtige foto's voorbij zien komen :Y
  donderdag 10 oktober 2013 @ 13:55:56 #247
265732 Keshet
pi_132037654
Hij is al maanden niet naar het CB geweest en moet over een maand pas weer. :?

Even nagekeken: Laatste bezoek was met 6 maanden en de volgende als hij 11 maanden is. Wat lang?

Hij is wel 'goed gevuld' maar niet heul dik vind ik.

Gulara! Whaddup!?
pi_132037672
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 13:47 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ja, daarom. Ik maak het met water, maar ik vermoed dat het er wel inzit. Maar heb nooit zo goed naar de ingrediënten gekeken (tis pap voor baby's, dus ben er eigenlijk altijd van uitgegaan dat het dan wel goed is).

Overigens heb ik ook altijd gewoon gekeken naar wat Saartje fijn vindt. Ze heeft vanzelf flessen laten vallen, zeg maar.
Hier dus ook. Alle andere flessen heeft hij ook zelf afgebouwd. Daarom mijn twijfel. Als ik ze niet zou geven zou hij dat volgens mij prima vinden. Maar ik vind het zelf zo weinig. 1 fles bij 8 maanden dus bied ik hem nog aan.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 13:57:28 #249
381212 Gulara
From the future
pi_132037696
Oh ja ik ging Enf feliciteren! *O*

En moet Pi zo veel gaan eten over een tijdje? :o
Hij is nu zeven maanden (en een dag *) maar hier wordt dus alleen nog wat groente en fruit gegeten. Volgende week maar eens kijken om een boterham te introduceren.
pi_132037724
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 13:53 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Dat bij het CB was wel al een maand geleden, toen at hij hetzelfde. En ik vind het best veel als ik het zo zie liggen hoor, twee boterhammen (incl korst) en een fles erbij :)

Het zou goed kunnen dat kindjes met bv op die leeftijd meer kleine beetjes drinken. Een fles gaat hier altijd leeg en dat is best een sloot!
Ja zo bedoelde ik het ook, niet extreem veel in vergelijking met de mijne. Ik heb geen idee wat meneer aan melk bij mij drinkt, maar 200 ml in een fles is echt wel veel.

Maar als je het voor je ziet is het wel veel inderdaad! Die 200 gr maaltijd vooral, wat een bak is dat. Ik eet ook zoiets denk ik!
pi_132037745
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 13:57 schreef Gulara het volgende:
Oh ja ik ging Enf feliciteren! *O*

En moet Pi zo veel gaan eten over een tijdje? :o
Hij is nu zeven maanden (en een dag *) maar hier wordt dus alleen nog wat groente en fruit gegeten. Volgende week maar eens kijken om een boterham te introduceren.
Wij zijn met 7 maanden naar dit schema gegaan. Oke iets grotere flessen. Maar naar mate hij meer eet worden de flessen kleiner. Althans hier.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 13:59:56 #252
265732 Keshet
pi_132037764
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 13:59 schreef As1981 het volgende:
Wij zijn met 7 maanden naar dit schema gegaan. Oke iets grotere flessen. Maar naar mate hij meer eet worden de flessen kleiner. Althans hier.
Ja, en dát is dus precies wat hier niet gebeurt. Hij ziet die flessen echt als snackmomentje ofzo!
  donderdag 10 oktober 2013 @ 14:01:43 #253
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132037809
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 13:59 schreef Keshet het volgende:

[..]

Ja, en dát is dus precies wat hier niet gebeurt. Hij ziet die flessen echt als snackmomentje ofzo!
Hier ook :+ bij het cb zeiden ze: hij gaat vast snel flessen niet leeg drinken of laten staan. Daar had ik toen al een hard hoofd in en hij doet dat dus ook niet. Volgens mij blijft hij gewoon eten als ik blijf aanbieden.
pi_132037839
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 13:59 schreef Keshet het volgende:

[..]

En hij neemt er geen genoegen mee als je minder aan biedt? Dat het een gewoonte is?
Bij een schepje minder met zelfde hoeveelheid water?
  donderdag 10 oktober 2013 @ 14:02:39 #255
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_132037843
Hier een lichtgewichtje van gecorrigeerd 8 maanden. Ik vond dat ie best vest at, totdat ik jullie schema's zag...

7.00 ontbijtpap 180/6 melk met 4 eetlepels pap
9.30 1-2 stuks fruit
12.00 boterham + melk 120/4
14.30 soepstengel + water
16.30 groente 200 gr. + yoghurt 100ml + water
18.00 af en toe een beetje meesnoepen van ons avondeten
19.00 fles voor het slapengaan 210/7

Hij kruipt nog niet, dus activiteitniveau gewoon normaal (stilliggen kan ie iig niet).
  donderdag 10 oktober 2013 @ 14:05:25 #256
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132037905
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 14:02 schreef As1981 het volgende:

[..]

En hij neemt er geen genoegen mee als je minder aan biedt? Dat het een gewoonte is?
Bij een schepje minder met zelfde hoeveelheid water?
Dat ben ik bij de lunch ook gaan doen. Verder haal ik er nu geen schepjes af omdat zijn lijn niet naar boven afbuigt. Lengte blijft tegen de +1 en gewicht op de middellijn. Dan zal hij die schepjes wel nodig hebben voor zijn dansjes ofzo.

Ik denk wel dat ze bij de volgende cb afspraak voor gaan stellen om de ochtendfles te vervangen voor een boterham als ontbijt.

Is best een aardig dagschema ook toch MM? Dat wijkt weinig af van mijn kruipende/tafellopende baby :)
pi_132037940
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 14:02 schreef mousemicky het volgende:
Hier een lichtgewichtje van gecorrigeerd 8 maanden. Ik vond dat ie best vest at, totdat ik jullie schema's zag...

7.00 ontbijtpap 180/6 melk met 4 eetlepels pap
9.30 1-2 stuks fruit
12.00 boterham + melk 120/4
14.30 soepstengel + water
16.30 groente 200 gr. + yoghurt 100ml + water
18.00 af en toe een beetje meesnoepen van ons avondeten
19.00 fles voor het slapengaan 210/7

Hij kruipt nog niet, dus activiteitniveau gewoon normaal (stilliggen kan ie iig niet).
Dit is dus redelijk vergelijkbaar met ons nu op de laatste fles na.
Hier overigens een kindje dat heel de dag rond tijgert op zijn knieeen speelt en probeert te gaan staan.
Maar mijn oudste is ook heel actief en eet ook niet veel.

Maar nu is mijn vraag nog niet beantwoord. Hebben ze melk nu nog nodig of kan ik de flesjes laten vallen? Anders ga ik maandag wel naar het weeguurtje.
pi_132037985
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 14:05 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Dat ben ik bij de lunch ook gaan doen. Verder haal ik er nu geen schepjes af omdat zijn lijn niet naar boven afbuigt. Lengte blijft tegen de +1 en gewicht op de middellijn. Dan zal hij die schepjes wel nodig hebben voor zijn dansjes ofzo.

Ik denk wel dat ze bij de volgende cb afspraak voor gaan stellen om de ochtendfles te vervangen voor een boterham als ontbijt.

Is best een aardig dagschema ook toch MM? Dat wijkt weinig af van mijn kruipende/tafellopende baby :)
Hier komt hij vaak nog te vroeg om te starten met een boterham. Maar als wij ontbijten krijgt hij nu wel een paar hapjes. Maar ik ga echt niet om half zes een boterham geven :P
pi_132038024
Dat schema komt ook overeen met de mijne hoor MM? Alleen fles vervangen door bv en het is die van ons. Lijkt me prima!

As, ik kan me voorstellen dat je acht maanden wat jong vindt om nog maar één fles over te houden. Ik zelf zou die fles er nog wel inhouden, maar ik heb geen idee of het echt nodig is.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 14:09:42 #260
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132038030
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 14:08 schreef As1981 het volgende:

[..]

Hier komt hij vaak nog te vroeg om te starten met een boterham. Maar als wij ontbijten krijgt hij nu wel een paar hapjes. Maar ik ga echt niet om half zes een boterham geven :P
Ja da's ook nog zoiets. Maar daar hadden mijn vriend en ik het laatst ook nog over: geef je altijd meteen na het opstaan ontbijt? Laatst was S om 4:30 wakker al, en dan zijn we toch een beetje huiverig om hem meteen een fles te geven omdat we dat eigenlijk niet willen 'aanleren'. Maar om hem dan tot 7 uur te laten wachten is ook sneu. Als ie echt vroeg wakker is, wachten we meestal wel even met het ontbijt. Is dat raar? :@

Ik zou trouwens 1 fles bij 8 maanden ook wat aan de krappe kant vinden.
pi_132038064
Als hij wakker is krijgt hij hier bv, en brood pas rond zevenen. Of als we zelf ontbijten.
Of eigenlijk, wij ontbijten gewoon met hem mee, niet andersom.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 14:11:53 #262
265732 Keshet
pi_132038088
Ik denk dat het volgens het CB en het voedingscentrum enzo nog wel nodig is As maar bij twijfel gewoon even navragen.

En Spees, ik vind het niet raar. Om half 5 is het nog nacht en geen ochtend. :@ Ik zou wel proberen in te schatten of hij wakker is omdat hij vindt dat het PLAYTIIIIIIIIIIIIIME is of vanwege honger. :)
pi_132038108
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 14:09 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ja da's ook nog zoiets. Maar daar hadden mijn vriend en ik het laatst ook nog over: geef je altijd meteen na het opstaan ontbijt? Laatst was S om 4:30 wakker al, en dan zijn we toch een beetje huiverig om hem meteen een fles te geven omdat we dat eigenlijk niet willen 'aanleren'. Maar om hem dan tot 7 uur te laten wachten is ook sneu. Als ie echt vroeg wakker is, wachten we meestal wel even met het ontbijt. Is dat raar? :@

Ik zou trouwens 1 fles bij 8 maanden ook wat aan de krappe kant vinden.
Hier hangt het af van hoe hij wakker word. Overhet algemeen word hij rustig wakker en dan eerst bij ons in bed. Hij krijgt zijn fles vaan om 06.30 uur en daarna gaan we douchen enzo. Maar heel soms word hij huilerig wakker en dan geven we hem gelijk de fles. Dan slaapt hij daarna nog even door.
pi_132038138
Ik vind 1 fles ook wel weinig. Gemiddeld is het tot 10 maanden dacht ik 3 flessen van 180/6 (evt 1 papvoeding). Maar misschien mag je ipv fles ook yoghurt geven? Even overleggen :Y

Hier met 7 maanden
7.00 fles 180/6
10.00 fruithap
11.30 halve boterham met boter
12.00/12.30 fles 180/6
15.00 bakje yoghurt en maisboogie
17.30 groentehap
19.00 fles 180/6
  donderdag 10 oktober 2013 @ 14:14:59 #265
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132038178
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 14:13 schreef Fieder het volgende:
Ik vind 1 fles ook wel weinig. Gemiddeld is het tot 10 maanden dacht ik 3 flessen van 180/6 (evt 1 papvoeding). Maar misschien mag je ipv fles ook yoghurt geven? Even overleggen :Y

Hier met 7 maanden
7.00 fles 180/6
10.00 fruithap
12.00/12.30 fles 180/6
17.30 groentehap
19.00 fles 180/6
Dat vind ik best karig voor een vent van 2 meter :{
pi_132038184
Oh ja, yoghurt, goeie Fieder! Daar gingen wij idd rond die tijd aan en dat ging meteen heel goed.
pi_132038193
Bedankt voor de reacties. Ik ga proberen om maandag naar het weeguurtje te gaan en kijken wat zij er van vinden.
Maar jullie bevestigen mij gevoel door ze nog te geven.
pi_132038217
Luuk eet zo op een dag:

ontbijt: fles 180+6 plus een schepje rijstebloem.
Als het ontbijt vroeg was rond 9 uur nog een boterham
10.30: fruithap, meestal van 3 stuks fruit.
13.00 1 of 2 boterhammen
13.30 fles melk 180+6
16.00: koekje oid
16.45: warme maaltijd
18.00: met ons groente mee. (kan zomaar een wortel of 3 tot 4 zijn) en dan daarna yoghurt
19.15 fles 210+7 (gaat soms op, soms laat hij 100 staan)

Soms in de avond of nacht nog melk. Vairierend van 200 cc tot 90cc
*poef* nu is het weg
pi_132038220
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 14:14 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Dat vind ik best karig voor een vent van 2 meter :{
_O-
Ik heb niet gezegd hoeveel fruit en groente O-)
pi_132038274
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 14:16 schreef kaatjejannie het volgende:
Luuk eet zo op een dag:

ontbijt: fles 180+6 plus een schepje rijstebloem.
Als het ontbijt vroeg was rond 9 uur nog een boterham
10.30: fruithap, meestal van 3 stuks fruit.
13.00 1 of 2 boterhammen
13.30 fles melk 180+6
16.00: koekje oid
16.45: warme maaltijd
18.00: met ons groente mee. (kan zomaar een wortel of 3 tot 4 zijn) en dan daarna yoghurt
19.15 fles 210+7 (gaat soms op, soms laat hij 100 staan)

Soms in de avond of nacht nog melk. Vairierend van 200 cc tot 90cc
Wow die bunkert wat weg zeg op een dag!
pi_132038395
Vluchtig doorgelezen, dit onthouden:

Shandaly leuke foto geworden! Mijn meisje is 2 weken geleden ook al op de foto gegaan bij het KDV, ben erg benieuwd naar het resultaat (ze gaat er nog niet heen hoor, maar we mochten al wel op de foto komen)

Enf gefeliciteerd!

Bubseltje wat een mooi meisje, gefeliciteerd!! Heb ik nou de naam gemist?

Tally, wat fijn dat je door kunt slapen, nu nog wel zelf ook gaan doen hé!

Ik zag heel veel voedingschema's, maar dat voelt nog heeeel ver weg voor mijn meisje!

Vannacht kwam dochterlief maar 1 keer voor een voeding, maar het gekke was dat (8> en ik vrij zeker wisten dat ze om 2.30 uur wakker werd, maar nadat ik haar gevoed had aan de ene zijde, ML haar luier had verschoont en ik haar voedde aan de andere borst, was het ineens 4.00 uur. Normaal duurt het hooguit een half uurtje, waar is dan dat andere uur gebleven :z :@ :@
  donderdag 10 oktober 2013 @ 14:24:31 #272
381212 Gulara
From the future
pi_132038412
Pff, ik vind het echt nog best een dingetje dat 's avonds eten op de dagen dat ik werk. Hij moet dan eigenlijk meteen hup in de kinderstoel en eten. Maar eens kijken hoe we dat gaan doen.

Even nog egopost.

Hier gaat het goed. Werk is leuk. Ik ga daarvoor nog even naar het zwembad, in het ochtendzonnetje wat baantjes trekken. Maar het zijn wel echt Pi-loze dagen. Voor half zeven de deur uit en na half zes thuis.

Met Pi gaat het goed, dat is echt zo'n blijerd. Hij kan echt supergoed zitten. En je ziet ook dat er zittend veel meer spel is. Liggen is niet echt z'n ding (hoewel dat natuurlijk ook gewoon moet).
Overdag slapen gaat prima. Hij doet langere slaapjes en kan (met soms wat gemopper) zelf in slaap komen.
We Raplyen en pureren, bij dat laatste gaat er wat meer naar binnen. En dan hopen we dat z'n buik wau voller wordt.

Waaaaant de nachten zijn prut. 2, 3, 4 keer drinken tussen 22-6.
Ook soms ontroostbaar. Volgens mij komt m'n toeschietreflex pas laat op gang, dus dat helpt niet. Sowieso is kolven een ramp. Na ruim zes uur haal ik er met hangen en vallen 120cc uit. Dus op vrije dagen bijkolven en genoeg laten drinken.

Verder kan ie op commando 'high fiven'. En zijn we aan het oefenen met 'zwaaien' en 'boogieën'.

En antwoorden op ik geloof:

Coco, ja ze kennen hier ook Secret Santa. Kreeg laatst een Spa bon van een vriendin die ze had gekregen via SS maar niet gebruikt. :s)

F-r ik heb twee schermen naast elkaar open. Één om te lezen en één om te reageren. ;)

Spees, nog steeds geen kangoeroe gezien. We moeten maar eens snel naar de dierentuin.

Nou dawast.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 14:25:54 #273
381212 Gulara
From the future
pi_132038450
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 14:13 schreef Fieder het volgende:

Hier met 7 maanden
7.00 fles 180/6
10.00 fruithap
12.00/12.30 fles 180/6
17.30 groentehap
19.00 fles 180/6
Als ik dit lees vraag ik me af of ik Pi niet aan het uithongeren ben! :o
  donderdag 10 oktober 2013 @ 14:31:47 #274
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_132038615
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 14:25 schreef Gulara het volgende:

[..]

Als ik dit lees vraag ik me af of ik Pi niet aan het uithongeren ben! :o
Met 7 maanden aten we hier nog geen boterhammen en yoghurt hoor, en maar een halve groentehap. En daarna ging t opeens snel, J. Kreeg door dat t allemaal lekker is, en wil alles proeven. Maandag heeft ie meegegeten van de paddestoeltjes uit de bami, met ketjap en andere kruiden, vond ie geweldig. Wa wa wa (op boze toon) als er niet snel een volgend stukje kwam... :D
pi_132038716
Doet Luuk ook. Hij wordt echt boos als er voor hem niks te eten is als wij aan het eten zijn. Hij eet eerder, want als hij zijn hap om 18 uur eet, plus de yoghurt dan gaat de fles er slecht in.

quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 14:18 schreef Animalmix het volgende:

[..]

Wow die bunkert wat weg zeg op een dag!
Hij houdt er wel van idd. Melk in de avond/nacht is zo gemiddeld 2 keer per week.
*poef* nu is het weg
pi_132038737
Gulara Pi kan al veel zeg! Knappe jongen O+ wel beetje jammer van je nachten.

Wat is Pi's schema nu qua eten? Ik las iig wat groente en fruit
  donderdag 10 oktober 2013 @ 14:37:53 #277
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132038806
Dat boos worden als wij eten en hij niet, hebben we hier ook :X Soms vind ik het wel vervelend. Dan heeft hij echt goed gegeten en gaat hij superhard schreeuwen omdat hij boos is dat hij niets krijgt. En ik wil hem niet altijd stante pede iets geven omdat meneer er om vraagt :+

Wij lossen het voortaan op door een paar stapelbakjes te pakken en in 1 daarvan stoppen we minibroodstukjes. Zetten we op zijn kinderstoelblad en dan mag hij uitzoeken waar de kruimeltjes te vinden zijn. Vindt hij super leuk, wij vinden het heel leuk om te zien hoe hij het oplost en wij kunnen rustig eten.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 14:47:11 #278
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_132039048
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 14:37 schreef Spees_Eend het volgende:
Wij lossen het voortaan op door een paar stapelbakjes te pakken en in 1 daarvan stoppen we minibroodstukjes. Zetten we op zijn kinderstoelblad en dan mag hij uitzoeken waar de kruimeltjes te vinden zijn. Vindt hij super leuk, wij vinden het heel leuk om te zien hoe hij het oplost en wij kunnen rustig eten.
Wat een leuk idee. Misschien dan toch eens zon stapelding aanschaffen. Al zal J. het in misschien in al zn enthousiasme meteen op de grond kegelen...
pi_132039236
Als hij bij ons aan tafel zit mag hij van mij ook eten. Zeker als wij ook allemaal aan het eten zijn. Als we pasta eten dan krijgt hij een aantal slierten, als we agf eten dan wat groente en aardappels.
*poef* nu is het weg
  donderdag 10 oktober 2013 @ 14:55:13 #280
381212 Gulara
From the future
pi_132039300
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 14:35 schreef Fieder het volgende:
Gulara Pi kan al veel zeg! Knappe jongen O+ wel beetje jammer van je nachten.

Wat is Pi's schema nu qua eten? Ik las iig wat groente en fruit
's Ochtends fruit, 's avonds groente, soms in stukken en dus minimaal, soms geprakt. We deden ook een rijstepap 's avonds, maar daar ben ik even een paar dagen mee gestopt na krijspartijen rond 23u. Afentoe wat brood uit het knuistje.

Als ik kijk naar tussendoortjes in de middag en zo dan vind ik dat voor mijn gevoel zo snel gaan. Ik zit nog heel erg in m'n hoofd met dat het bijvoeding is en dat ze geleidelijk meer gaan eten.
pi_132039328
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 14:47 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Wat een leuk idee. Misschien dan toch eens zon stapelding aanschaffen. Al zal J. het in misschien in al zn enthousiasme meteen op de grond kegelen...
Doen, die bakjes zijn hier echt een enorme hit (die van Kruidvat), ook in bad. En idd om eten onder te verstoppen, hahaha
  donderdag 10 oktober 2013 @ 14:59:02 #282
381212 Gulara
From the future
pi_132039434
Dat jullie je kinderen al 'balletje balletje' leren! :o
  donderdag 10 oktober 2013 @ 15:01:05 #283
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132039498
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 14:59 schreef Gulara het volgende:
Dat jullie je kinderen al 'balletje balletje' leren! :o
Dat doet mijn vriend serieus bijna dagelijks :+ en S snapt het steeds beter! Echt leuk :D
pi_132039599
Daar kan je niet vroeg genoeg mee beginnen. Weet je wat het kost, zo'n kind! Dat moet hij wel een beetje kunnen terugverdienen 8)7
pi_132042443
Zo, ik zag een heleboel vragen/opmerkingen naar mij om op te reageren en een heleboel dingen om bij anderen op te reageren!
Ga ik zeker nog doen vanavond, maar eerst ff koken!

(En deze foto ff delen, wie vertelt mijn jochie dat hij eerst moet leren zitten en kruipen ipv achter z'n speelgoed opbergdoos te lopen (lees: schuiven) )

[ Bericht 19% gewijzigd door Loj op 10-10-2013 19:22:34 (en weer weg!) ]
  donderdag 10 oktober 2013 @ 19:07:14 #286
171422 LadyBlack
paint it black
pi_132044655
Dat leert ie vast allemaal 's nachts Loj ;) knap hoor!

Verder heb ik wat bijgelezen, maar vooral foto's van 2 heeeeel lieve kleine meisjes van bubseltje en f_r onthouden!! Rrrrrammel!! O+

Enf!! *O* Je dochter is een jaar! Je bent een jaar moeder! Gefeliciteerd *O*

En dan al die eetschema's :o Daar kan ik me ook nog niks bij voorstellen hoor... maar je groeit er vast vanzelf in toch? :')
  donderdag 10 oktober 2013 @ 19:12:33 #287
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_132044823
LB, dat eetschema komt vanzelf, en het CB zal je vast ook ( ongevraagde) tips gaan geven tzt ;)
pi_132044835
*O* Enf, van harte gefeliciteerd met je grote, en toch eigenlijk ook nog hele kleine, dochter O+

*O* Pi kan zitten! Wat tof! Pluisje hier kan op het aankleedkussen al heeeeel goed zitten, op de grond ook maar ze laat zich nog erg makkelijk opzij vallen :') Toch zie je het met de dag al steviger worden. Volgens mij gaat ze dat ook heel leuk vinden met spelen!

LB, ik ben ook nog helemaal niet in de eetschema fase, maar dat komt vast vanzelf! Net als dat er opeens vast omlijnde slaapjes overdag zijn ontstaan of dat je nu al echte spelletjes kunt spelen met ze O+

Jaaaa, die foto's O+ Zou er haast van gaan rammelen! Zo lief om dat hele kleine onschuldige te zien, dan begin ik serieus wel eens te twijfelen of ik dat misschien toch niet ooit nog wel eens wil meemaken! (Ach, who am i kidding, natuurlijk wil ik dat :X :@ O+ ) sst

En hier zijn we van 1-kruipje-en-dan-buikschuif naar allemaal-kruipjes-achter-elkaar-incl.-handjes-die-meedoen!

Kruipjes door bl0emetje - Jilke

Dit was overigens net voor het naar bed gaan, dus een beetje wiebelig, maar het gaat om het idee, vanmiddag was het niet gelukt om het op de film te krijgen :P
pi_132044926
N wat doe je :o O+ O+ wat n knappe meid is t toch!!!
En een poes nog net aan t eind O+
  donderdag 10 oktober 2013 @ 19:20:13 #290
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_132045042
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 13:55 schreef Kwisted het volgende:

[..]

[..]

kiektan! :D

Veel plezier vandaag! Ga je ook een fotospam doen? :P
Tot in t dreumestopic :W

haai allemaal, ik lurk hier lekker ook nog. Leuk om nog steeds verhalen te lezen over jullie hummeltjes O+ En ik heb ook prachtige foto's voorbij zien komen :Y
Omg heb je mijn oude post opgeduikeld!! :o O+ O+ How sweet! :*
Ja ga fotospam doen. Moet even kieken wat handig is. :D

Belle wat een schattig filmpje! O+

Bedankt voor alle sollicitaties! :*
It's the end of an era you guys ;( Tot later in het dreumestopic! :W en ik denk dat ik hier ook nog wel even blijf lurken hoor..
pi_132045455
Jemig Belle, je net geboren baby kruipt gewoon! :o
pi_132045980
En nog even showen met zelfgemaakte kleertjes!

SPOILER
pi_132046018
belle! O+ Wow, Sticker kan nog niet eens zitten ofzo. Of rollen. :') Wat doet ze het knap, jullie Pluisje! O+
pi_132046156
L-E, binnenkort leert Sticker dat vanzelf ook O+

Maar ik ben stiekem ook best heel erg trots hoor!!
  donderdag 10 oktober 2013 @ 20:35:11 #295
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_132047564
Belle, je Nin!! en je kleertjes!! O+ O+
pi_132048341
Wow Belle, wat knap! En wat een mooie kleertjes.

Eetschema's..... ik denk dat ik ook weer over moet naar echte schema's want nu kom ik er soms 's avonds achter dat ze geen fruit hebben gehad of zo. En ik vind het wel belangrijk om dat bij te houden. Ook af en toe wat stukjes brood geven om te zien of ze dat al willen. Maisboogjes gaan in elk geval goed. Wil morgen ook eens wat stukken gaan geven, kijken wat ze daar mee doen. En misschien ook maar een tuitbeker kopen en water aanbieden.

Dametjes doen hier ook kruippogingen: dwz, ze kunnen bijna op hun knietjes zitten. Dus best wel gefrustreerd. J sowieso niet een beste dag. Beetje huilerig en aan mama vastgeplakt.

Zitten is hier echt nog niet aan de orde. Vind ik best wel laat eigenlijk,
  donderdag 10 oktober 2013 @ 20:52:50 #297
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_132048357
Eten hier.... Isabel is bijna 10 maanden

02.30 fles 120/3
06.00 fles 180/6 --> misschien naar 150/5 met pap (gaven we Noortje op een gegeven moment ook)
09.30 fruit
11.00 fles 150/5 of 180/6
12.00 1 boterham
15.30 cracker of komkommer
16.00 fles 150/5 of 180/6
18.00 avondeten
19.00 fles 180/6
23.00 fles 180/6

Wij zijn ontslagen van bezoekjes aan het ziekenhuis!!!! We hoeven niet meer terug naar de kinderarts!! *O* *O* *O*
Ze was 71.5 cm en 7780 gram. Ze groeit goed, ze doet het fantastisch, ze staat los, gerust 5-6 seconden, liet ze meteen even zien, ze loopt langs alles en met alles, nog net niet los. Ze zegt papa, mama, boe en soms 'bella'. Ik ben zo blij met en trots op ons meisje dat ik hier een potje zit te grienen. We gaan echt een tijdperk afsluiten, de box is verkocht, kleertjes maat 68 past ze niet meer. Over iets meer dan twee maandjes en dan is ze 1. En ze is het allerleukste en liefste kleine zusje van de wereld.

Voor het geval jullie het nog niet wisten, dit is r :P

donderdag 10 oktober 2013 @ 20:55:31 #298
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_132048502
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 20:52 schreef becky27 het volgende:
Eten hier.... Isabel is bijna 10 maanden

02.30 fles 120/3
06.00 fles 180/6 --> misschien naar 150/5 met pap (gaven we Noortje op een gegeven moment ook)
09.30 fruit
11.00 fles 150/5 of 180/6
12.00 1 boterham
15.30 cracker of komkommer
16.00 fles 150/5 of 180/6
18.00 avondeten
19.00 fles 180/6
23.00 fles 180/6

Wij zijn ontslagen van bezoekjes aan het ziekenhuis!!!! We hoeven niet meer terug naar de kinderarts!! *O* *O* *O*

*O* Wat fijn dat het goed gaat!

Maar wat krijgt jullie meisje nog veel melk... Is dat omdat ze heel actief is? Of heeft ze gewoon lekker veel honger :P
pi_132048511
Nin O+

Morgen ga ik een avondje weg
Riley slaapt dan voor het eerst bij mijn ouders. Mijn vader is zo lief geweest en heeft deze week een kamertje voor haar gemaakt inclusief nieuw behang en laminaat O+
Maar ik zit nu te twijfelen. Ik kom pas na middernacht terug. Ga ik naar mijn eigen huis zodat ik kan uitslapen of ga ik bij mijn ouders op de bank, zodat ik Riley zaterdag gelijk zie. :@
pi_132048563
Becky wat is ze leuk O+
pi_132048573
En dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')