SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:08 schreef Kyara het volgende:
Mijn kinders weer in matching outfits gestoken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht altijd dat ik juist expres geen matching outfits zou kopen maar kiek nou!
![]()
Sprookjesgrot schijnt ook leuk te zijn.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:36 schreef Suikertante het volgende:
Pingu ja!! Bedankt
Barbapapa en muis worden niet zo gewaardeerd geloof ik. Maar toch bedankt!
LB Sterkte met de koppijn
Nellie & Cesar ?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:52 schreef Suikertante het volgende:
Als ik dit soort kinderseries leuk vind:
-Buurman&Buurman
-Janosch (tijger en de beer)
-Shaun the Sheep
-Molletje
Wat zal ik dan nog meer leuk vinden? (Ik moet eigenlijk vervangen worden door mijn schoonzus. Ik ben bezig met een kraammand)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
Ja, echt heel leuk iddquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:46 schreef LadyBlack het volgende:
Ohhhh dat is echt goed om te horen over je kind Coco!![]()
toffe leidster! (en tof kind maar dat wisten we al
)
Ze had me allang gespot en ik had haar zelfs een kus gegeven. En toen wilde ze gewoon verder spelenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:47 schreef Shandaly het volgende:
Leuk is dat he Coco, naar je kindje kijken als ze nog niet door hebben dat je er al bent...![]()
Ik zou soms best een dagje mee willen kijken op het kdv, zonder dat ze mij kunnen zien...
Ow, dat lukt me bij Lars absoluut niet... die hangt meteen aan mijn been zodra hij mij gespot heeftquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, echt heel leuk idd![]()
Dan ben ik stiekem toch wel even extra trots op die frutsel van me
[..]
Ze had me allang gespot en ik had haar zelfs een kus gegeven. En toen wilde ze gewoon verder spelenDus ik stond met de leidster te praten, en Saar vond het volgens mij allang prima, kon zij nog even spelen
Trekt zich er de ballen van aan of ik sta te kijken of niet
![]()
Misschien komt dat nog?
Maar Saartje is natuurlijk ook nog een stukje jonger dan Lars he? Mijn hoop is dat ze ooit ook heel blij gaat zijn om mij te zien...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:54 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Ow, dat lukt me bij Lars absoluut niet... die hangt meteen aan mijn been zodra hij mij gespot heeftSoms is hij druk aan het spelen en probeer ik er alvast langs te sneaken zodat ik rustig Femke kan ophalen eerst en met de leidsters een babbeltje kan maken, maar dan word ik soms 'verraden' door z'n vriendjes... "Kijk, Lars! Jouw mama!"
![]()
Femke is er nog te klein voor
Dit is het resultaat:quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:22 schreef Shandaly het volgende:
En als er hier nog mama's zijn die twijfelen over een tweede... Kiektan!![]()
![]()
(vanochtend konden we - bij de AH - foto's laten maken. Ik heb er stiekum met m'n foon eentje zelf bijgeschoten. Ik ben zó benieuwd naar de officiële (scherpe, witte, met fatsoenlijke achtergrond) foto's!)
Fee heeft dat vanaf het begin. De eerste keer was ze maar een paar uur oud in het ziekenhuis en heb ik de dokter er bij geroepen. Ik schrok zo. Nu schrik ik alleen als ze het 's nachts doen. Overdag doet ze het nu ook een stuk minder.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:04 schreef L-E het volgende:
Even een vraag tussendoor, onze Sticker heeft in de afgelopen twee dagen al drie keer het volgende gehad: hij zit bij een van ons op schoot niets bijzonders te doen, gaat vanuit het niets heel duidelijk naar adem happen (echt zoals een vis wanneer hij boven komt), een aantal keer, maakt dan een gek soort hoestend semi-gorgelend geluid, en kan dan weer normaal ademhalen. Waarna een huilbui volgt omdat het Niet Leuk is.
Het klinkt een beetje alsof er zomaar iets omhoog komt uit zijn maag en hij zich daarin verslikt. Herkent iemand dit? Dat naar adem happen is echt naar trouwens, ik had bijna 112 gebeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
Ja ik!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:04 schreef L-E het volgende:
Even een vraag tussendoor, onze Sticker heeft in de afgelopen twee dagen al drie keer het volgende gehad: hij zit bij een van ons op schoot niets bijzonders te doen, gaat vanuit het niets heel duidelijk naar adem happen (echt zoals een vis wanneer hij boven komt), een aantal keer, maakt dan een gek soort hoestend semi-gorgelend geluid, en kan dan weer normaal ademhalen. Waarna een huilbui volgt omdat het Niet Leuk is.
Het klinkt een beetje alsof er zomaar iets omhoog komt uit zijn maag en hij zich daarin verslikt. Herkent iemand dit? Dat naar adem happen is echt naar trouwens, ik had bijna 112 gebeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb gisteravond trouwens een nieuw nichtje gekregen, mijn allereerste!Ik moest heel even huilen, dat ervaar ik ineens wel héél anders dan voor F!
LB wat leuk dat E interesse in al dat eten heeft!
Shandaly het zijn echt hele leuke foto's! Ik vind het oogpunt van je zelfgeschoten foto ook erg leuk trouwens
Loj, jouw situatie klinkt slopend. Ik kan er niks anders van maken. Ik zou zeker naar hulp zoeken, in wat voor vorm dan ook
mandy, dat is snert. Hopelijk valt het mee.
F is wakker, dus ik hem aan komkommer voorstellen.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:18 schreef Cwen het volgende:
Suiker, gefeliciteerd! Je doet je naam eer aan.
Ja ontzettend goed maar erg druk.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:50 schreef Omentielvo het volgende:
Shandaly wat een mooie foto![]()
En grappig dat je verraden wordt
Tally ik had je gemist in dit topic. Hoe is het met jou?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:02 schreef ymme het volgende:
Ja echt hè. Steeds als ik foto's bekijk, rammelen mijn eierstokken er weer bijna uit
Zo zit Luuk ook op de fiets... Lief he??quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:32 schreef Incantrix het volgende:
Ohai! Ik kom evendoen om de pics, Ymme wat cute! En die komkommer
wij geven vaak komkommer uit de koelkast als Isabel tandjespijn heft, werkt beter als een bijtring.
Loj![]()
Eh..
Hiero een meisje dat sinds gisteren voor op de fiets meegaat en ze vind het zo leuk! Ze heeft ontdekt dat je stem mee-hobbelt als je over hobbeltjes rijdt, dus dan zit ze de hele weg 'uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhh' te doen
/lagswaai
Die Bert en Erniequote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:32 schreef bellelena het volgende:
Mijn kind zit broccolisesamstraat te kijken
Incantrix, wat schattig
LBBeterschap voor babyblack!
FR, hoop dat de osteopaat ook voor jou iets kan doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |