abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131969913
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_131969951
Fijn Animalmix, een tweede bezichtiging! Hopelijk leidt het tot verkoop.

Huren is altijd wel een optie en anders de opleverdatum gewoon niet te snel doen? Weet je wel waar je zou willen wonen?

En mijn kind heeft de avonturen van Silvijn gelezen geloof ik, want all hell breaks loose zodra hij op de grond wordt gezet omdat ik het onzalige idee opvatte om eens iets te doen waarbij hij niet op schoot/op de arm kan. Koken of zo, of zelfstandig op de bank zitten. Jammer dat hij dat 's nachts ook opeens heeft. Best vermoeiend. }:|
Gelukkig mag ik vandaag werken zodat het kdv los kan met hem. })

[ Bericht 28% gewijzigd door Mineola op 08-10-2013 14:58:06 ]
pi_131970365
F_r is de post al geweest? O-)
pi_131970697
Mijn kinders weer in matching outfits gestoken:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131971301
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 14:57 schreef danic het volgende:
F_r is de post al geweest? O-)
Check je telefoon.
pi_131971876
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 15:08 schreef Kyara het volgende:
Mijn kinders weer in matching outfits gestoken:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D Ik dacht altijd dat ik juist expres geen matching outfits zou kopen maar kiek nou! O+
pi_131971990
Als ik dit soort kinderseries leuk vind:
-Buurman&Buurman
-Janosch (tijger en de beer)
-Shaun the Sheep
-Molletje

Wat zal ik dan nog meer leuk vinden? (Ik moet eigenlijk vervangen worden door mijn schoonzus. Ik ben bezig met een kraammand O+)
pi_131972539
Pingu!
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 18:06:40 #9
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131976021
Stormlooptopic :o :') Zitten jullie allemaal in het Santa-topic ofzo?

Ik zit weer gezellig met mn baby aan de borst na een veel te lange werkdag met hoofdpijn. Altijd zo fijn om dan weer naar huis te gaan O+
pi_131976735
Oh wat heerlijk LB!!v
(Een van de redenen om het jammer te vinden dat de bv bij ons geen succes was)
En hopelijk is je hoofdpijn snel over.

Suiker Kinderseries: Barbapapa en Muis
pi_131976776
Pingu ja!! Bedankt :)
Barbapapa en muis worden niet zo gewaardeerd geloof ik. Maar toch bedankt!

LB Sterkte met de koppijn :*
pi_131977094
Animalmix spannend.

Suiker ik wist niet dat je langzaam weer aan het opbouwen bent. Fijn dat het beter gaat

Ymme gaat goed

Mineola op het KDV is het meestal anders. Maar wel lief en vermoeiend tegelijk.

Kyara O+

LB ik vind het ook altijd zo fijn om weer naar huis te gaan O+
pi_131977132
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 18:36 schreef Suikertante het volgende:
Pingu ja!! Bedankt :)
Barbapapa en muis worden niet zo gewaardeerd geloof ik. Maar toch bedankt!

LB Sterkte met de koppijn :*
Sprookjesgrot schijnt ook leuk te zijn.
Casper en Lisa

[ Bericht 1% gewijzigd door Animalmix op 08-10-2013 18:58:51 ]
pi_131977216
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 15:52 schreef Suikertante het volgende:
Als ik dit soort kinderseries leuk vind:
-Buurman&Buurman
-Janosch (tijger en de beer)
-Shaun the Sheep
-Molletje

Wat zal ik dan nog meer leuk vinden? (Ik moet eigenlijk vervangen worden door mijn schoonzus. Ik ben bezig met een kraammand O+)
Nellie & Cesar ?
pi_131978535
Even een fotootje stiekem speciaal voor Belle nav het gesprek over het eerste hapje gisteren of eergisteren :D

SPOILER
Sarcasme. Herken het.
pi_131978655
Kyara mooi O+ mooie kleuren ook!
Spirit :D :Y)

Als ik dat met L probeer bijt hij zo de helft af en heeft hij dat in zn mond. Ik vind dat zo eng! :{ ik geloof niet dat Rapley iets voor mij is :@
pi_131978869
Suiker Wow leuk zeg!! Ze vindt het lekker zo te zien!

(Ik zit bij een hele saaie bijeenkomst van mijn werk....gaaaaaaaap)
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 19:55:07 #18
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131979569
Spirit schattig met die komkommer! O+

Lb ja we zitten allemaal in het santa topic :D Dat is fijn thuiskomen btw O+

Mn ouders komen donderdag al gezellig op de koffie 's ochtends, dan gaan we vast wat cadeaus geven. :) Daarna met z'n drietjes ff wat inkopen doen etc voor zaterdag, taart bestellen enzo O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 20:12:26 #19
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_131980374
Ze vindt het lekker zo te zien, Spirit :Y)

Leuk Enf! Nu echt bijna zo ver... Wisten je ouders nou al dat je zwanger bent?

Fieder, Rapley moet ook wel bij je kind (en de ouder) passen vind ik. Het is niets voor Silvijn en dus ook niks voor mij. Al geef ik soms wel eens een groot stuk appel of komkommer om te kijken of het ondertussen wel gaat.

Hier niet zo heel veel te melden. Ik wilde de afgelopen uren naar de Praxis om behang te kopen maar inmiddels is het gelukt om S in slaap te krijgen en nu is ie weer heel lief :P
pi_131980550
Ik vind Rapley ook eng. Maar soms probeer ik het wel eens. Brood gaat goed. En fruit ook. Al is ze soms te gulzig en dan probeert ze alles tegelijk in haar mondje te stoppen

Vandaag op het KDV niet goed gedronken. Maar 1 flesje van 120 cc over de hele dag (van 7-.1517.15)
Gelukkig dronk ze net haar flesje wel goed
Wel was ze daar heel vrolijk en heeft ze zich op het allerlaatste moment nog even ondergepoept tot in haar nek :o
pi_131982418
Ik probeer het ook gewoon, zien hoe het gaat. Komkommer gaat prima met zo'n dikke plak, tot ze het midden eruit geschraapt heeft met haar slagtanden O+ Daarna trekt ze hem aan gort en krijgt ze gewoon een nieuwe plak. Voorderest krijgt ze alles eigenlijk gewoon gepureerd, maar van die stukken zijn wel lekker om te knagen, en handig!! Ze kan zichzelf er prima mee vermaken, konden wij ook even rustig eten :D
Sarcasme. Herken het.
pi_131982847
Bedankt voor de tv tips!! ^O^ ik kom er wel uit zo!
pi_131983353
Even een vraag tussendoor, onze Sticker heeft in de afgelopen twee dagen al drie keer het volgende gehad: hij zit bij een van ons op schoot niets bijzonders te doen, gaat vanuit het niets heel duidelijk naar adem happen (echt zoals een vis wanneer hij boven komt), een aantal keer, maakt dan een gek soort hoestend semi-gorgelend geluid, en kan dan weer normaal ademhalen. Waarna een huilbui volgt omdat het Niet Leuk is.

Het klinkt een beetje alsof er zomaar iets omhoog komt uit zijn maag en hij zich daarin verslikt. Herkent iemand dit? Dat naar adem happen is echt naar trouwens, ik had bijna 112 gebeld :@
pi_131983702
Ik herken het (gelukkig) niet... wat klinkt dat naar L-E! :(
Brandend maagzuur misschien?
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 21:39:54 #25
378192 -mandy-
I am who I am
pi_131985610
Wat fijn van die stats Ymme.

Ik denk dan ook aan brandend maagzuur LE. Anders huisarts eens bellen?

Mooie foto Spirit! En knap hoor dat ze die komkommer al zo goed eet!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_131985696
Spirit, kiek d'r nou! O+ Komkommer was/is hier ook een groot succes :Y

Ohhhh, Enf! Je babbie is bijna geen babbie meer O+ ;( <-- ontroering

Omen, heeft ze dat vaker dat ze op het kdv niet zo goed drinkt? Of was het een toevalsdagje? Die heeft Saartje er idd ook wel eens tussen zitten :Y

Spirit, "haar slagtanden" :D _O-

L-E, ik herken het niet. Klinkt wel ontzettend naar inderdaad. Maar zou het verder ook niet weten.
pi_131985949
Vandaag ging ik Saar ophalen bij het kdv, en toen heb ik een tijdje naar haar zitten kijken terwijl ik met een van de leidsters aan het kletsen was.

En nawwww, ze is zo tof aan het spelen! Ze hebben een soort speelzaal met alleen matten, fietsen, stepjes, schuimblokken, en allerhande ander speelgoed daar. En sowieso spelen ze daar op het eind van de dag. Ze loopt dan echt super schattig van kindje 1 naar het volgende kindje, gaat even aan een loopfietsje knoeien, staat met een schuimblok te zwaaien, loopt verder naar een deur om daar even op te slaan, etc. Echt té lief O+ En toen riep ik haar, en zwaaide ze heel schattig naar me O+ O+ :W

De leidster was ook aan het vertellen dat ze haar écht zo super leuk vinden. Ze vertelde dat Saar eigenlijk de hele dag gewoon lekker aan het spelen is, haar eigen ding doet en heel tevreden is. Haar woorden: "volgens mij wordt dat zo één die fluitend door het leven gaat!".

Nou, ik hoop het van harte *;
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 21:46:50 #28
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131986037
Ohhhh dat is echt goed om te horen over je kind Coco! _O_ O+ toffe leidster! (en tof kind maar dat wisten we al ;) )
pi_131986090
Leuk is dat he Coco, naar je kindje kijken als ze nog niet door hebben dat je er al bent... O+

Ik zou soms best een dagje mee willen kijken op het kdv, zonder dat ze mij kunnen zien...
pi_131986253
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 21:46 schreef LadyBlack het volgende:
Ohhhh dat is echt goed om te horen over je kind Coco! _O_ O+ toffe leidster! (en tof kind maar dat wisten we al ;) )
Ja, echt heel leuk idd :Y O+ Dan ben ik stiekem toch wel even extra trots op die frutsel van me O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 21:47 schreef Shandaly het volgende:
Leuk is dat he Coco, naar je kindje kijken als ze nog niet door hebben dat je er al bent... O+

Ik zou soms best een dagje mee willen kijken op het kdv, zonder dat ze mij kunnen zien...
Ze had me allang gespot en ik had haar zelfs een kus gegeven. En toen wilde ze gewoon verder spelen :') Dus ik stond met de leidster te praten, en Saar vond het volgens mij allang prima, kon zij nog even spelen :D Trekt zich er de ballen van aan of ik sta te kijken of niet :') :+ Misschien komt dat nog?
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 21:51:14 #31
378192 -mandy-
I am who I am
pi_131986306
Wat leuk om te horen Coco!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 21:51:36 #32
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131986324
Oh brrrr LE dat klinkt niet tof :X als t vaker voorkomt zou ik gewoon even de huisarts bellen voor advies :Y

Spirit, wat zit Isa daar lekker! :Y)

E heeft de afgelopen dagen ook af en toe een hapje gehad van wat wij aten. Een ministronkje broccoli, een sperzieboon en vanavond een worteltje! Ze snapt er echt nog geen hol van, maar t ziet er wel héél schattig uit O+ De sperzieboon werd ernstig afgesabbeld en toen totaal geplet en uitgezogen weer aan papa gegeven _O- De wortel was heerlijk om heel hard op te zuigen, maar toen er een stukje afbrak keek ze heel gek en liet m zo uit dr open mond vallen :') De smaak vond ze wel lekker geloof ik :Y
pi_131986395
Haha Coco. Wel fijn dat ze het zo naar haar zin heeft
Riley drinkt trouwens meestal goed. Maar dit is nog de nasleep van de misselijkheid en de dunne poep die ze sinds zondag een beetje heeft

Enf. Wat een leuke plannen donderdag.
pi_131986501
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 21:50 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ja, echt heel leuk idd :Y O+ Dan ben ik stiekem toch wel even extra trots op die frutsel van me O+

[..]

Ze had me allang gespot en ik had haar zelfs een kus gegeven. En toen wilde ze gewoon verder spelen :') Dus ik stond met de leidster te praten, en Saar vond het volgens mij allang prima, kon zij nog even spelen :D Trekt zich er de ballen van aan of ik sta te kijken of niet :') :+ Misschien komt dat nog?
Ow, dat lukt me bij Lars absoluut niet... die hangt meteen aan mijn been zodra hij mij gespot heeft ;) Soms is hij druk aan het spelen en probeer ik er alvast langs te sneaken zodat ik rustig Femke kan ophalen eerst en met de leidsters een babbeltje kan maken, maar dan word ik soms 'verraden' door z'n vriendjes... "Kijk, Lars! Jouw mama!" :X
Femke is er nog te klein voor ;)
pi_131986620
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 21:54 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Ow, dat lukt me bij Lars absoluut niet... die hangt meteen aan mijn been zodra hij mij gespot heeft ;) Soms is hij druk aan het spelen en probeer ik er alvast langs te sneaken zodat ik rustig Femke kan ophalen eerst en met de leidsters een babbeltje kan maken, maar dan word ik soms 'verraden' door z'n vriendjes... "Kijk, Lars! Jouw mama!" :X
Femke is er nog te klein voor ;)
Maar Saartje is natuurlijk ook nog een stukje jonger dan Lars he? Mijn hoop is dat ze ooit ook heel blij gaat zijn om mij te zien... ;) :+

Omen, ah, ok, dan kun je in ieder geval de oorzaak aanwijzen. Dat vind ik zelf altijd prettig namelijk.
pi_131988198
LB het begin is er!! Leuk!

LE klinkt als maagzuur inderdaad. Maar goed ik ben geen dokter. Dus als je je zorgen maakt, zou ik echt ff de huisarts bellen hoor.

Oh Coco wat tof!!!

Hier komt N wild enthousiast tijgerend/kruipend naar mij toe zodra ze mij heeft gezien. Om vervolgens niet meer van mijn zijde te willen wijken. Ook heel schattig!!
pi_131988325
Herinneren jullie je deze nog?
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 21:22 schreef Shandaly het volgende:
En als er hier nog mama's zijn die twijfelen over een tweede... Kiektan! O+ O+ O+

(vanochtend konden we - bij de AH - foto's laten maken. Ik heb er stiekum met m'n foon eentje zelf bijgeschoten. Ik ben zó benieuwd naar de officiële (scherpe, witte, met fatsoenlijke achtergrond) foto's!)
Dit is het resultaat: O+ O+
pi_131988425
Shandaly wat een prachtig resultaat!! Wow tof zeg! En wat ontzettend lief!
pi_131988732
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 21:04 schreef L-E het volgende:
Even een vraag tussendoor, onze Sticker heeft in de afgelopen twee dagen al drie keer het volgende gehad: hij zit bij een van ons op schoot niets bijzonders te doen, gaat vanuit het niets heel duidelijk naar adem happen (echt zoals een vis wanneer hij boven komt), een aantal keer, maakt dan een gek soort hoestend semi-gorgelend geluid, en kan dan weer normaal ademhalen. Waarna een huilbui volgt omdat het Niet Leuk is.

Het klinkt een beetje alsof er zomaar iets omhoog komt uit zijn maag en hij zich daarin verslikt. Herkent iemand dit? Dat naar adem happen is echt naar trouwens, ik had bijna 112 gebeld :@
Fee heeft dat vanaf het begin. De eerste keer was ze maar een paar uur oud in het ziekenhuis en heb ik de dokter er bij geroepen. Ik schrok zo. Nu schrik ik alleen als ze het 's nachts doen. Overdag doet ze het nu ook een stuk minder.

Fee heeft dan last van maagzuur maar net te weinig dan om het er uit te gooien. Het blijft dan hangen waardoor het blijft branden.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_131989838
Shandaly wat een mooie foto O+
En grappig dat je verraden wordt

Tally ik had je gemist in dit topic. Hoe is het met jou? :*
pi_131992292
Wauw shandy! Echt super mooi! O+
Ik wil straks ook zon foto van mijn 2 als de jongste net wat ouder is. Echt te lief :Y
pi_131992658
Ff ego hoor, maar t is weer drama hier :(
We zijn alweer sinds 10 uur bezig met mijn onrustige mannetje..

Wanneer komt er toch een einde aan deze fase??? :s

Is het trouwens raar om morgen een afspraak met de ha te maken? Hij zit wel vaak aan z'n oortje. Ik dacht altijd van moeheid, maar misschien toch iets anders... En misschien weet de ha nog wel iets. Of een osteopaat of een homeopaat ofzoiets?
Iemand ervaring?

We leven nu al drie maanden op een gemiddelde van vier uur slaap per nacht, dus er moet iets veranderen. En Ow hoeft echt niet door te slapen. 10x eruit voor een speen, geen probleem. Maar het wakker zijn en onrustige en de wanhoop dat is het punt. Daarnaast maakt Ow ook gemiddeld veel te weinig slaapuurtjes. (Zeg 6 à 8 uur)
  woensdag 9 oktober 2013 @ 00:27:38 #43
378192 -mandy-
I am who I am
pi_131993779
Wat een mooi eindresultaat Shandaly!

Is inbakeren misschien een optie Loj?

Als je het niet vertrouwd gewoon je ha bellen Loj!

Hier vanaf 20u tot voor een half uur ook een onrustige slaper, die net klaarwakker en onrustig in zijn bed lag, vlak voor ons slapengaan.
En nu D slaapt, lig ik klaarwakker in bed, manlief zijn verjaardag gisteren aan het overlopen in mijn hoofd.

[ Bericht 8% gewijzigd door -mandy- op 09-10-2013 00:45:37 ]
pi_131995432
Hij is negen maanden, dan is inbakeren gevaarlijk toch?

Bah heb tot nu toe pas 45 min geslapen en over twee uur gaat m'n wekker al :'(
pi_131995528
Ja. Inbakeren moet je volgens mij mee stoppen zodra ze stoppen
En alweer zo weinig slaap. Sterkte hoor :*
Inderdaad maar weer bellen. Dit is niet vol te houden

Mandy heb jij de rest van de nacht goed geslapen?
  woensdag 9 oktober 2013 @ 06:44:20 #46
378192 -mandy-
I am who I am
pi_131995585
Klopt Loj, bij 9 maanden kun je dat niet meer doen idd.
Moet eerlijk zeggen dat ik ook niet altijd weet, hoe oud elke baby hier is.
:* voor je k.nacht

Heb nog redelijk geslapen, D sliep door dus dat scheelt, heb alleen last van een wekker die te vroeg afloopt en te veel te weinig geslapen. -geeuw-
pi_131995612
Tnx, en toch nog fijn dat je nog redelijk hebt kunnen slapen :)

Succes vandaag met je vroege dag ;)
  woensdag 9 oktober 2013 @ 06:58:02 #48
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131995649
Loj, jemig... :{ ik zou maar wel de huisarts weer inschakelen, dit is echt niet gezond voor jullie, en voor Ow misschien ook wel niet nee.

Sterkte vandaag!
pi_131995787
Loj, zeker even naar de huisarts gaan. Het hoeft niks te beteken dat aan de oren zitten (hier gebeurde dat bij doorkomende tandjes) maar het kan natuurlijk wel.
Bij vrienden van ons kwamen ze er toen achter dat buisjes nodig waren en dat de neusamandelen er uit moesten. Sindsdien slaapt hun zoontje door (bij bijna anderhalf jaar). Nu een half jaar later de buisjes er uit gegroeid zijn en ook de amandelen zijn aangegroeid (wist niet dat dat kon eik) weer drama nachten.. Dus gelukkig voor hun staat er weer een afspraak..
Overdag merkte ze verder niet echt wat aan hun zoontje, dus waren ze niet eerder naar de huisarts geweest..

Succes :*
  woensdag 9 oktober 2013 @ 07:40:55 #50
378192 -mandy-
I am who I am
pi_131995812
+1 ivm de huisarts Loj. Ook voor jezelf

Loj. Heb hier al een paar keer wat gelezen over een boek waarin handige slaaptips staan.
pi_131995963
:* voor Loj!
Meid dit ga je zo niet volhouden!
+1 voor huisarts
pi_131995986
Wat hillie zegt, toch die amandelen? Misschien zit dat hem gewoon niet lekker...

:*
Home is where the O+ is...
pi_131996047
Loj, ik denk dat het een goed idee is een afspraak te maken bij de huisarts. In elk geval om na te gaan over misschien iets 'medisch' aan de hand is. Oren kan, maar mijne gaat daarvan krijsen, hij is niet gewoon onrustig.

Je was toch recent naar het cb geweest, wat vonden zij? Die 6-8 slaap, is dat per 24u? Dat lijkt me idd nogal weinig.

Is hij altijd een onrustige slechte slaper geweest? Dan zou je kunnen proberen hem in een heel strak slaapritme te krijgen, bv met het boek Baby in een droomritme of Lekker slapen zonder huilen.

Een osteopaat ben ik zelf nooit geweest, maar ik hoor eigenlijk altijd goede verhalen daarover, met name bij kinderen.

:* ik hoop zo dat jullie erachter kunnen komen wat er is en dat het slapen wat beter wordt! T is wel eens tijd daarvoor.
pi_131996062
Shandaly, wat een lieve foto's! Ik vind die ene die jij zelf gemaakt heb eigenlijk nog het mooist, zo met die hele setting erom heen in beeld O+
  woensdag 9 oktober 2013 @ 09:51:29 #55
378192 -mandy-
I am who I am
pi_131997409
SPOILER
  woensdag 9 oktober 2013 @ 10:20:22 #56
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131997959
Oeh, spannend mandy :{
pi_131998308
Mandy :( echt niet leuk! Wanneer hoor je meer??
  woensdag 9 oktober 2013 @ 11:00:27 #58
381212 Gulara
From the future
pi_131998896
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 21:04 schreef L-E het volgende:

Ja ik!

Kom er na het eten op terug.
pi_131999001
Spirit wat een lief komkommermonster! Heb meteen komkommer gekocht gisteren, straks eens kijken wat hij ervan vindt :)

Volgens mij doe ik niet echt iets Rapleys, maar ik laat hem wel eerst een beetje voelen en proeven van een stuk fruit en dan pureer ik het daarna. Hij kan het alleen nog niet zo goed vasthouden allemaal omdat het zo glad is.

L-E dat klinkt best wel naar, als het een paar keer is gebeurd zal het vast minder eng zijn, maar toch! Ik zou ook de HA bellen.

Enf… nog maar héééél even! :o :'( O+

Coco dat lijkt me echt geweldig, loeren hoe je kind het doet. Ik krijg een brok in mijn keel van wat de leidster zei, hopelijk heeft ze gelijk!
SPOILER
Ik heb gisteravond trouwens een nieuw nichtje gekregen, mijn allereerste! *O* Ik moest heel even huilen, dat ervaar ik ineens wel héél anders dan voor F!

LB wat leuk dat E interesse in al dat eten heeft!

Shandaly het zijn echt hele leuke foto's! Ik vind het oogpunt van je zelfgeschoten foto ook erg leuk trouwens O+

Loj, jouw situatie klinkt slopend. Ik kan er niks anders van maken. Ik zou zeker naar hulp zoeken, in wat voor vorm dan ook :Y

mandy, dat is snert. Hopelijk valt het mee.

F is wakker, dus ik hem aan komkommer voorstellen :Y) .
  woensdag 9 oktober 2013 @ 11:13:57 #60
381212 Gulara
From the future
pi_131999289
Nu maar even want het eten staat nog in de oven:

L-E ik had het hier ook al eens aangekaart. Bij Pi lijkt het nu wat minder *klop* *klop*
Maar die leek er afentoe ook in te blijven. Wild om zich heen slaan en happen naar adem.

Ik vind het ook eng inderdaad. :@

Maar goed hier lijkt het minder te worden.

En het enige wat ik onthouden heb:

Spelende Saar fluitend door het leven. O+ Dat zou fijn zijn!

En gefeliciteerd Suikertante! *O*
pi_131999422
LE, klinkt als maagzuur of reflux ja. Griezelig! Hij wordt niet blauw ofzo?

Suiker, gefeliciteerd! Je doet je naam eer aan :).

Mandy, getver, weet hoe het voelt... Ik zit hier ook maar te wachten op duidelijkheid.

Shandaly, wat een mooie foto!

Ellie is nog steeds aan het regelen, maar tussendoor is ze vrolijk dus het is wel gezellig! Zouden de krampjes eindelijk minder worden? *fingers crossed*
pi_131999476
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 11:18 schreef Cwen het volgende:
Suiker, gefeliciteerd! Je doet je naam eer aan :).
:D
pi_131999889
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 22:50 schreef Omentielvo het volgende:
Shandaly wat een mooie foto O+
En grappig dat je verraden wordt

Tally ik had je gemist in dit topic. Hoe is het met jou? :*
Ja ontzettend goed maar erg druk.
Mijn opleiding is begonnen 16de vorige maand. Druk met mijn 2 boefjes O+ Die groeien als kool.
En helaas nog steeds erg druk met advocaten en mijn werkgever. Daar ergens hoort het huishouden tussen :P
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_132000392
LE, ik heb het hier idd ook al een keer gepost. Ineens stoppen met ademhalen, echt, drie jaar van mijn leven, ik schrok me wild. Ze heeft het nu al een poos niet gehad, en had het ook niet regelmatig. Als L het vaker heeft zou ik zeker even langs de HA gaan :*
Sarcasme. Herken het.
pi_132000412
Suiker, komkommerfoto!! :)
Sarcasme. Herken het.
pi_132001976
Foto's O+

Mandy pfff wat spannend.

Ach Loj toch, wat moet dat verschrikkelijk zwaar zijn :*
Zoals de rest ook al zei, ik zou echt even langs de huisarts gaan voor de zekerheid.
En Osteopaat, waarom zou je het niet proberen? Ik zou er gewoon eens langsgaan, je weet maar nooit!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_132002053
Mandy fijn dat je nog goed geslapen hebt. Hier hetzelfde. Ik had ook last van de wekker die vroeg afging.
En wat eng van je spoiler. Ik duim voor je :*

Suiker gefelicteerd met je nichtje O+

Cwen fijn dat ze verder vrolijk is. Meestal worden de krampjes na drie maanden minder, maar helaas niet bij elke baby :*

Tally dat klinkt heel erg druk. Ik vind het knap dat je een opleiding erbij doet. Ik zou dat nu echt niet kunnen eigenlijk :@

Vandaag maar even naar het KDV gebleld. Ze aten daar patatjes en dat mag ze nog niet. Gelukkig geven ze baby's dat sowieso niet. But better safe than sorry
pi_132002108
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 11:51 schreef Spirit82 het volgende:
Suiker, komkommerfoto!! :)
:9 O+

SPOILER
pi_132002310
Haha, tof! Ging het goed??
Sarcasme. Herken het.
pi_132002357
Ja! Hij vond het heel lekker, ik heb daarna een stuk komkommer zonder schil gepureerd met een beetje pap. Hij probeerde steeds met twee handen de lepel in zijn mond te duwen O+
pi_132002382
Suiker wat een toffe foto's. Hij zit echt te smikkelen O+
pi_132002487
Spirit :Y) wat ziet dat er lief uit! Ik ga uiteraard ook foto's maken als het hier zover is!

L-E: Dit lijkt op wat mijn zusje (op latere leeftijd) heeft gehad. Zij heeft heel veel baat gehad bij een osteopaat! Die deed een simpele handeling en toen sloot haar maagklepje of slokdarmklepje of zo weer helemaal goed en was er niets meer aan de hand!

Coco, echt precies zoals ik me Saar voorstel O+

LB, jullie zijn ook begonnen met de hapjes! Wat leuk om te lezen O+ Vooral die sperzieboon :D

Shandaly! Wat heb je toch een prachtig duo O+ O+

Loj :* Wat klinkt het rottig, niet alleen voor jullie maar ook voor je mannetje klinkt het heel niet fijn, slaapjes zijn ook een belangrijk onderdeel van het groeiproces. Ik denk dat een afspraak een goed idee is... Hebben jullie al eens dingen als babymassage geprobeerd? :*

Suiker, van harte gefeliciteerd met je nichtje O+ Kan me nu ook goed voorstellen dat ik daar een traantje om zou wegpinken. En Jezos mèèèn, wat wordt F. grooooooot! Kijk hem daar eens zitten, zo'n mannetje die wel even weet wat ie met een komkommer aanmoet :7 Heerlijk :Y)
  woensdag 9 oktober 2013 @ 13:11:17 #73
171422 LadyBlack
paint it black
pi_132002585
Suiker, je baby!!! :o

Die zit daar gewoon volleerd komkommer te kanen! :D O+
pi_132002630
Dikke kus voor loj. Hopelijk kan de HA je verder helpen.

Mandy spannend, niet prettig die onzekerheid.

Le als ik last van brandend maagzuur heb hap ik soms ook naar adem. Het lijkt mij er wel eng uitzien.

Suiker gefeliciteerd met je nichtje, en een stoere F met de komkommer.

Shandaly mooie foto.

Hier ook een prutnacht. Ik was om 22:30 terug van de lezing en sac was al aan het spoken vanaf 20:00. We zijn met haar bezig geweest tot 03:30 en om 05:30 was ean oom wakker, en die laatste wil nu ook niet slapen en sac wil alleen met de pink van mij slapen.
pi_132002951
LE, dat is vreselijk schrikken. Ik weet niet wat ik gedaan zou hebben.

Shandaly, wat een liefdevolle foto O+ !

Coco, wat kan je daar van genieten.

Mandy, hopelijk hebben ze snel duidelijkheid. Het geeft geen rust tijdens je verlof.

Cwen, je verhaal is erg herkenbaar. Hier is de laatste dagen en nachten ook weer om de 1,5 tot 2 uur dat F weer wat wil drinken. Vannacht was t een normaler ritme (18, 23, 4 en 9 uur). Eraan toegeven is het makkelijkst. Maar het is zo makkelijk gezegd dan gedaan :{.

Suiker, Gefeliciteerd dat je tante bent geworden! Nu benieuwd hoe F de komkommer vindt. Ondertussen zie ik foto's van een lekker smikkelende F.

LB, is ook met hapjes aan de gang. Dat sperzieboon eten :D

F_R, :* voor de prutnacht. Is een speen misschien een optie?

Hierbij een fotospam van het pakje dat F van zijn tante heeft gekregen. Gewoon omdat ik er vrolijk van wordt :Y .

SPOILER
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
  woensdag 9 oktober 2013 @ 13:39:15 #76
378192 -mandy-
I am who I am
pi_132003397
Wat een leuk pakje Wizzy, en een karaktervolle blik!

Hopelijk zijn je komende nachten beter FR.

Suiker, gefeliciteerd met je nichtje!! En die komkommer! Wat goed van hem!

snelt weg om na al die succesverhalen met komkommers, dat ook op haar boodschappenlijstje te schrijven

Wat eng LE.

Ik hoop ook dat ik snel meer weet. Eind oktober was er al een werkoverleg gepland met de OR, P&O ed.Ik hoop niet dat we zolang nog moeten wachten.
pi_132003503
LE, klinkt eng.

Suiker, wat een leuke foto's!

FR, pfff wat een rot nacht. Hopelijk krijg je aankomende nacht wat meer slaap. Anders overdag proberen ook even te gaan liggen, als dit lukt?

Ons mannetje heeft vannacht heerlijk geslapen, 4 uur tussen de voedingen (de man gedaan heeft dus ik heb heerlijk geslapen sowieso).

Kijk eens, hoe schattig (beide kids!).

Even een foto om een kleine indruk te krijgen:

pi_132003701
ymme O+ O+ O+ O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_132003978
Bedankt voor de komkomplimenten ;)

Wizzy ik vind het nog steeds leuk om F te zien, ze lijken uiteraard helemaal niet op elkaar maar naamgenoten zijn wel bijzonder! O+ (en onze identieke ticker ook!) (hoewel mijn vosje natuurlijk wel wat verder gewandeld is)

Ferrari, hopelijk kun je ergens wat bijslapen, desnoods de komende nacht! :*

Ymme die eerste foto! *;
pi_132004130
Ja echt hè. Steeds als ik foto's bekijk, rammelen mijn eierstokken er weer bijna uit :D
(echt mijn man wordt nu alweer gek van me haha).
pi_132004318
Ymme O+ O+ O+

quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 14:02 schreef ymme het volgende:
Ja echt hè. Steeds als ik foto's bekijk, rammelen mijn eierstokken er weer bijna uit
:@ hier ook last van, vooral als ik die broer/zus liefde zie *;

Suikertante, hier vind ik het ook leuk om F te zien. Zal hij straks ook zo genieten van komkommer? :) Zijn moeder in ieder geval wel. Hier wordt veel komkommer gegeten, dus ga het goed onthouden als eerste hapje. Al vind ik het sperzieboon verhaal van LB ook vermakelijk.

De ticker heb ik inderdaad bij jou gezien :@. Hij past zo goed bij ons O+
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_132005117
Frummelbabys!!! O+ O+ O+ O+
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 14:53:52 #84
171422 LadyBlack
paint it black
pi_132005745
Ohhh F en D! O+ Die foto met grote broer is zooooo lief! *;
pi_132006135
Wat een mooie foto's! O+ O+ O+
  woensdag 9 oktober 2013 @ 15:11:52 #86
171422 LadyBlack
paint it black
pi_132006289
Ik zit met een uitgeputte baby op schoot... ze was vannacht om half 4 ineens wakker en wilde drinken. Vanochtend echt een megahoestbui waarbij ze dr hele mond vol met slijm had zitten :X en toen moest ik naar mn werk en hing ze helemaal moe tegen mn vriend aan ;(

Nu heeft ze een schrale neus en is ze keihard in slaap gevallen aan de borst... zal wel nodig zijn.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 16:00:35 #87
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132007964
Eerst een *O* voor het nichtje van Suiker! Gefeliciteerd!

Coco wat een lief verhaal, kan me voorstellen dat je dan zo trots bent, leuk!!

Shandaly mooi geworden de foto's!

LE ik herken het niet, maar gelukkig zijn er al wat anderen die het wel herkenbaar vinden. Snap dat je geschrokken bent ja :{

Loj, osteopaat zou ik ook proberen, hoor daar echt goede verhalen over bij baby's. Ik vind het eigenlijk allemaal maar vaag, maar toch lijkt het wel erg vaak te helpen... En kan me goed voorstellen dat je zo onderhand zelf een beetje uitgedokterd bent.

Succes met je spoilerverhaal Mandy, niet leuk.

KomkommerF O+ hij eet het als een baas.

Cwen, gelukkig dat de kramp minder lijkt te worden. ^O^

FR, jammer van de nacht. Die pinknachten in het begin zijn verrekte vermoeiend. Heb je wel een cosleeper? Dat is mijn plan-b voor baby-b. Dat scheelt wat acrobatiek met dat gepink.

Wizzy, ik vind jouw F al best groot! Naar mijn idee was hij nog veel kleiner :D

Ymme wat een enorm schattige foto van die twee samen. Oh en nu zie ik de tweede, hoe schattig!! O+ Hoe gaat het met de harde melkplekken?

Arme MiniBlack ;( Hopelijk slaapt ze die verkoudheid er snel uit.

Hier geen nieuws. Silvijn is gewoon heel leuk.
pi_132008185
Heel snel alles gelezen en gezwijmeld op de foto's O+ O+
Niks nieuws te melden.
pi_132008209
Ymme O+ O+ O+

Oh zeilig meisje van LB ;(

Haha Spees :D

Suiker wat schattig je komkommermonster! Heeft ie ook wat op??

Oh Wizzy!! Lief O+ O+
  woensdag 9 oktober 2013 @ 16:32:10 #90
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_132008942
Ohai! Ik kom even O+ doen om de pics, Ymme wat cute! En die komkommer :D wij geven vaak komkommer uit de koelkast als Isabel tandjespijn heft, werkt beter als een bijtring.

Loj :*

Eh.. :')

Hiero een meisje dat sinds gisteren voor op de fiets meegaat en ze vind het zo leuk! Ze heeft ontdekt dat je stem mee-hobbelt als je over hobbeltjes rijdt, dus dan zit ze de hele weg 'uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhh' te doen :D

/lagswaai
3!
pi_132009073
LE dat klinkt zeker eng! Ik heb er geen ervaring mee
Coco wat klintk dat heerlijk O+
LB haha dat van de wortel :D leuk he dat eten?
Loj ik zou ook naar de ha en daarna mss de osteopaat!! Je hebt al lang genoeg doorgebikkeld
Suiker kijk m gaan :D :o O+ hij is idd groot geworden. En gefeli met je nichtje!
Cwen fijn dat de krampjes beter lijken te worden
Wizzy wat superschattig O+
Ymme ook O+ O+ vooral die met broer idd!!!
Spees *O* voor de leukheid van Silvijn
LB beterschap, klinkt heel zielig ;(
Inca :D wat grappig
pi_132009240
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 16:32 schreef Incantrix het volgende:
Ohai! Ik kom even O+ doen om de pics, Ymme wat cute! En die komkommer :D wij geven vaak komkommer uit de koelkast als Isabel tandjespijn heft, werkt beter als een bijtring.

Loj :*

Eh.. :')

Hiero een meisje dat sinds gisteren voor op de fiets meegaat en ze vind het zo leuk! Ze heeft ontdekt dat je stem mee-hobbelt als je over hobbeltjes rijdt, dus dan zit ze de hele weg 'uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhh' te doen :D

/lagswaai
Zo zit Luuk ook op de fiets... Lief he??
*poef* nu is het weg
pi_132009583
Ymme, wat lief!

Wiz, hoe oud is jouw kleintje nu? Ik vergeet het steeds... :@

Wat leuk, al die fietsgeluidjes!

Komkommersnaaiers O+

LB, beterschap voor je sneue meisje!

Ik had niks moeten zeggen over die krampjes... Stomme Fok!wet -O-. Ze is al de hele dag van de leg en heeft krampjes en poep als nooit tevoren. Zielig :'(. Maar het gaat wel weer over.
pi_132009986
Vanmiddag met Sac in bed op mijn buik gelegen echt slapen doe ik dan niet. Ik doezel wel wat maar durf gewoon niet in slaap te vallen. Ean was uiteindelijk wel gaan slapen uiteindelijk heeft ze ruim een uur geslapen i.p.v. de 3 uur normaal. Geen cosleeper hier daar is ook geen ruimte voor.

Ik denk dat ik ook maar eens een afspraak maak bij osteopaat voor mezelf en kijk dan even of ze ook naar Sac wil kijken.
pi_132011023
Mijn kind zit broccolisesamstraat te kijken :')

Incantrix, wat schattig O+

LB :* Beterschap voor babyblack!

FR, hoop dat de osteopaat ook voor jou iets kan doen!
  woensdag 9 oktober 2013 @ 17:49:50 #96
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132011562
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 17:32 schreef bellelena het volgende:
Mijn kind zit broccolisesamstraat te kijken :')

Incantrix, wat schattig O+

LB :* Beterschap voor babyblack!

FR, hoop dat de osteopaat ook voor jou iets kan doen!
Die Bert en Ernie :') :D
Wij zitten ik zit ook te kijken
pi_132011877
wij kijken het zandkasteel is ook niet alles.
Maar volgens mij zapte ik net voorbij sesamstraat.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 18:02:07 #99
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132011966
Oh ik vind Sesamstraat serieus fantastisch. Met een speciale vermelding voor Bert en Ernie. Zandkasteel niet zo. Maar mijn schoonnichtjes van 4 en 6 vinden het fantastisch dus ik zal het wel mis hebben.
pi_132012193
Ooh die fietspraatjes, zo leuk! Mijne geeft alleen maar testbeeld, zoveel is er te zien :)

Ik had de afgelopen 24 uur zo'n vreselijk lief en leuk en gezellig jongetje! Hij had leuk met de andere kindjes gespeeld op het KDV, kwam vrolijk huis, lekker gegeten, in bad gespeeld met de eendjes, lief gaan slapen daarna en vanmorgen heb ik hem om 7u wakker gemaakt (hij was wel tussentijds wakker geweest hoor, t is geen wonderkind :P). Vanmorgen weer afgeleverd op het KDV, ik wees hem op een vrachtwagen en toen was ik vergeten O+

Eens zien wat ik zo ga aantreffen :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')