Lekker groefje heeft ze man. Voorzichtig uitdiepenquote:
Heb jij het ook al gezien?quote:
Nee, alle FOK!kers zijn trieste egoistische no-lifers die bang zijn dat iemand anders gaat fappen op hun denkbeeldige FOK!vriendinnetje/persoonlijk fapmateriaalquote:
heb je gedronken?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ijsmeis is lekker. Niet daarmee vergelijken ajb
Ik vind het maar een achterlijk wijf.quote:
Daar gaat het niet om.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaha
KLB / Brood in combi
kan nog niet eens iets ontdooien.. come on son.
Heerlijk man, lekkere wijven die te dom zijn om op te schijtenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaha
KLB / Brood in combi
kan nog niet eens iets ontdooien.. come on son.
Lengte zegt niet zo veel, dat jij het bent des te meerquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, ik ben maar 1.58, zometeen val ik in een zwarte gat.
Klopt, maar noem het dan geen heilige groef. Dat is meer dan alleen tieten hebben en makkelijk zijn.quote:
Mensen hebben haar toch gemeet?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:41 schreef Deshain het volgende:
Geloof er geen fuck van, is een vent...
En jij bent wel strak?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, ik ben maar 1.58, zometeen val ik in een zwarte gat.
Daar kan ik niets tegen in brengenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Heerlijk man, lekkere wijven die te dom zijn om op te schijten
dit inderdaadquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:41 schreef Deshain het volgende:
Geloof er geen fuck van, is een vent...
Jammer, want er zijn namelijk nog wat naaktfoto's van wat Fok!sters in omloop die ik ook nog wil hebben.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee, alle FOK!kers zijn trieste egoistische no-lifers die bang zijn dat iemand anders gaat fappen op hun denkbeeldige FOK!vriendinnetje/persoonlijk fapmateriaal
Wel apart dat ze blijkbaar naaktfoto's op fok stuurt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:39 schreef Scorpie het volgende:
Supergirl, das toch die 40 jarige kalende man met bierbuik die zich voordoet als een gewillig sletje om zo heel veel piemels van Fokkers te verzamelen?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:42 schreef kibhaon het volgende:
~~~~ wejooooooooooooooooo
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |