Line upquote:De eerste editie van Best Kept Secret festival vindt plaats op vrijdag 21, zaterdag 22 en zondag 23 juni 2013 op evenemententerrein van Event Centre Beekse Bergen in Hilvarenbeek.
Best Kept Secret festival focust 100% op muziek, met een sterke, scherpe line-up waar grotere namen worden afgewisseld door veel nieuwe ontdekkingen uit indie, folk, hiphop, dubstep, rock, electronica of een mix van stijlen. Het fraaie festivalterrein met bos, strand, zwemwater, nabijgelegen bungalowpark en camping, het uitstekende eten en drinken dragen bij aan ons doel: jouw ideale festival.
Twijfels, twijfels. Dan moest ik er BKS 2014 #9 van maken terwijl het eigenlijk #1 is.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had dit niet gewoon 2014 kunnen zijn?
Main stage, g.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:36 schreef brooklyndodger het volgende:
Pete Swanson held, zal ook goed op bks staan lekker al die irritante bloemjurk meisjes wegjagen
Kunnen we dan niet gewoon bij 2014 #1 beginnen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:36 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Twijfels, twijfels. Dan moest ik er BKS 2014 #9 van maken terwijl het eigenlijk #1 is.
Ik ben altijd meer voor algemene festival-topics. Gewoon een BKS-topic.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:37 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Kunnen we dan niet gewoon bij 2014 #1 beginnen?
sleep op het hoofdpodium set van 6 uurquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik stel voor dat we beginnen met Sunn op de mainstage.
En dan nog even Earth en Godflesh op de andere 2 dagen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:39 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
sleep op het hoofdpodium set van 6 uur
Maar die boekt acts niet vaker dan één keer, of ze moeten een andere stijl zijn gaan spelen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan nog even Earth en Godflesh op de andere 2 dagen.
Wacht, hier hebben ze al een festival voor in Tilburg.
Yob+incubate ook nog hequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:42 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Maar die boekt acts niet vaker dan één keer, of ze moeten een andere stijl zijn gaan spelen.
Oh, wacht. Yob.
Godflesh en Earth hebben beiden nog nooit op Incubate gestaan, dus ik nam aan dat het over Roadburn ging. Yob heeft natuurlijk al wel op Incubate gespeeld, Mike Scheidt afgelopen jaar bijna solo.quote:
Ik doelde op roadburn ja.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:45 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Godflesh en Earth hebben beiden nog nooit op Incubate gestaan, dus ik nam aan dat het over Roadburn ging. Yob heeft natuurlijk al wel op Incubate gespeeld, Mike Scheidt afgelopen jaar bijna solo.
Hoeft van mij ook niet hoor. Als ze nu zo'n zeecontainer van stage four gebruiken als zaaltje voor een act als Pete Swanson zie je mij daar wel verschijnen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik doelde op roadburn ja.Maar ja, ik vind dat meer muziek voor in een zaaltje, met oordoppen in, en dan omver geblazen worden. Niet echt voor een buitenfestival. 1 zo'n act (Swans) kan wel, maar verder..
Sorrry dat ik even onduidelijk was maar ik bedoelde dat yob toen het jaar ook nog op inucbate stondquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:45 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Godflesh en Earth hebben beiden nog nooit op Incubate gestaan, dus ik nam aan dat het over Roadburn ging. Yob heeft natuurlijk al wel op Incubate gespeeld, Mike Scheidt afgelopen jaar bijna solo.
mag ik dan met je meedansenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:13 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Hoeft van mij ook niet hoor. Als ze nu zo'n zeecontainer van stage four gebruiken als zaaltje voor een act als Pete Swanson zie je mij daar wel verschijnen.
Yob stond in 2011 op Incubate, juist net het jaar dat ze niet op Roadburn waren omdat ze volgens mij met die vulkaan zaten? En verder lees ik dat ze komende editie voor de 6e keer optreden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:56 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Sorrry dat ik even onduidelijk was maar ik bedoelde dat yob toen het jaar ook nog op inucbate stond
De editie dat ik alleen naar de afterbruner ging en eyehategod zag. Ik vond het wel een soort leedvermaak toen met vulkaan en al die boze metalheads in Tilburgquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:08 schreef Darkestrah het volgende:
net het jaar dat ze niet op Roadburn waren omdat ze volgens mij met die vulkaan zaten? En verder lees ik dat ze komende editie voor de 6e keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |