SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Als student kan je een goedkopere studentenversie kopen. Alternatieven zijn downloaden of Open Office gebruiken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:10 schreef el-blanchito het volgende: [..] echt niet? Zal wel weer flink duur zijn ook
![]()
Je kunt het waarschijnlijk niet legaal aanschaffen via een Torrent/Usenet nieuwsgroep.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:13 schreef el-blanchito het volgende:
Maar dus? Het is gewoon ergens te downloaden voor gratiesch?
Computerloser
Ja. Een mobiele spits naast Pelle is altijd kassa.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:16 schreef Fuszy het volgende:
Di Natale als spits naast Pelle een goede optie?
(4-4-2 versie 2)
Pellequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:16 schreef Fuszy het volgende:
Di Natale als spits naast Pelle een goede optie?
(4-4-2 versie 2)
Of wat dacht je van eenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:16 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ja. Een mobiele spits naast Pelle is altijd kassa.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Of wat dacht je van een [ afbeelding ]
badum tsssquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Of wat dacht je van een [ afbeelding ]
Ziet er geiler uit.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:39 schreef Alovenac het volgende:
Wat zijn de voordelen van de 442 (2) tov van de standaard 4222?
Er is een gehypte guide van op het EA forum.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:39 schreef Alovenac het volgende:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:43 schreef Pino0 het volgende:
4222 blijft het beste. Sterkst verdedigend en sterkst aanvallend.
Nee, zonde van het geldquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:45 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Moet je niet met controllers gooien?
Het feit dat je een LM/RM kwijt kan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:39 schreef Alovenac het volgende:
Linkje?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:42 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Er is een gehypte guide van op het EA forum.
Ik had een silver gift pack met 1 shiny (Wolves away kit) 2.5k en een bronze gift pack.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:02 schreef Ajacied7 het volgende:
Spistuur op het FUT forum
Even mijn gaily difts openen.
Qua spel moet ik het wel van de diepte van de cam's hebben, dus verwacht niet dat dit wat voor mij is dan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het feit dat je een LM/RM kwijt kan?
Verder zie ik weinig voordelen. Ingame staan de LM en RM ook minder diep dan de CAM staat bij 4222, dus dat zie ik zelfs als een nadeel. Maar met LM en RM heb je dus wel veel meer opties.
benteke is beter dan lukakuquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:05 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Qua spel moet ik het wel van de diepte van de cam's hebben, dus verwacht niet dat dit wat voor mij is dan.
Eto'o zijn geld waard of beter lukaku halen?
omdat open office verneukt isquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:05 schreef over_hedge het volgende:
Waarom zou je office willen als je open office hebt
Ik vind het wel fijn werken.quote:
Open Office kan natuurlijk niet tippen aan Microsoft Office, ook al is het wel degelijk verder.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:05 schreef over_hedge het volgende:
Waarom zou je office willen als je open office hebt
Een bronze giftpack, een bronze giftpack, 2500 coins, een bronzepack, een bronze gift pack en een bronze pack is de oogst van vandaag.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had een silver gift pack met 1 shiny (Wolves away kit) 2.5k en een bronze gift pack.
Iedereen op me werk gebruikt open office. Dus van die samenwerking gelukkig geen last.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Open Office kan natuurlijk niet tippen aan Microsoft Office, ook al is het wel degelijk verder.
Samenwerken met mensen die Open Office gebruiken is vaak irritant in ieder geval
Ik wist niet dat je zoveel accounts had.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:08 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Een bronze giftpack, een bronze giftpack, 2500 coins, een bronzepack, een bronze gift pack en een bronze pack is de oogst van vandaag.
gifcamquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:12 schreef Hoogstaande het volgende:
Hoe heet dat programma waar jullie die gifjes mee maken?
gifcamquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:12 schreef Hoogstaande het volgende:
Hoe heet dat programma waar jullie die gifjes mee maken?
Thnx! Ik heb op het moment 3-5-2 met Silva - Chiellini - Ramos en Buffon. Denk dat ik deze formatie ga even proberen; alleen twijfel over de keeper. Diego Alves in form al geprobeerd?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2629864.page
Waarom heb jij dat in het Engels alsof je een of andere casual bent.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je zoveel accounts had.
[ afbeelding ]
Mensen die dat niet in het Engels hebbenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:23 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Waarom heb jij dat in het Engels alsof je een of andere casual bent.
Thanksquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je moet hem wel ff uploaden via puush ofzo
Hoe kan je dan genieten van termen als kat, handschoen, ruggengraat en havik?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:24 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mensen die dat niet in het Engels hebben
Ik ben bang dat silvers niet veel duurder meer gaan worden terwijl ik daar helemaal op gegokt heb.quote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoe kan je dan genieten van termen als kat, handschoen, ruggengraat en havik?
Dit dus.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Niet. En het is makkelijker met traden omdat je in het Nederlands 2x LV/RV hebt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:29 schreef HugoohAFCA het volgende:
http://www.easports.com/f(...)2014/video/173315771
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:29 schreef HugoohAFCA het volgende:
http://www.easports.com/f(...)2014/video/173315771
![]()
![]()
Als je mij er 50 geeft help ik mee.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:39 schreef Toefjes het volgende:
Zullen we met zn allen de hunter pricefixen op 7K?
Waarom moeten mensen nou altijd aan je gevenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:40 schreef zerokil het volgende:
[..]
Als je mij er 50 geeft help ik mee.
Dan heb ik er al totaal 52.
laten we matavz pricefixenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom moeten mensen nou altijd aan je geven
Met stekelenburg heb je een kat in de zak.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:42 schreef Ajacied7 het volgende:
Mijn team versterkt met Astronautovic, Fellaini en Walker.
[ afbeelding ]
7 maar?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:39 schreef Toefjes het volgende:
Zullen we met zn allen de hunter pricefixen op 7K?
Die passing +% kaartjes tellen alleen % op bij attribute kaarten. Maar niemand die passingkaartjes op zijn spelers gooit.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:43 schreef Toefjes het volgende:
Als je met zon chemistry kaartje bijvoorbeeld: passing +2 hebt. En je hebt alle passing coaches, dus 50%. Wordt zo'n kaartje dan passing +3?
Volgens mij hebben die coaches alleen invloed op de attribute kaartjes (die er dus maar 1 wedstrijd zijn).quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:43 schreef Toefjes het volgende:
Als je met zon chemistry kaartje bijvoorbeeld: passing +2 hebt. En je hebt alle passing coaches, dus 50%. Wordt zo'n kaartje dan passing +3?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:44 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Die passing +% kaartjes tellen alleen % op bij attribute kaarten. Maar niemand die passingkaartjes op zijn spelers gooit.
Aha, maar dit is nog niet echt officieel bevestigd?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:44 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Volgens mij hebben die coaches alleen invloed op de attribute kaartjes (die er dus maar 1 wedstrijd zijn).
Was bij de vorige fifa's iig wel zo
ik ook 50x100K = Veelquote:
Jawel. Coaches hebben niets met chemboosts te maken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Aha, maar dit is nog niet echt officieel bevestigd?
Dat is toch raar. Passing is toch passing, en een pass coach is een pass coach. Waarom heeft dat dan niks met elkaar te maken?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jawel. Coaches hebben niets met chemboosts te maken.
Omdat chemistry boosts vanuit het chemsysteem werken en attributes niet denk ik. Zit gewoon een heel ander systeem achter.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is toch raar. Passing is toch passing, en een pass coach is een pass coach. Waarom heeft dat dan niks met elkaar te maken?
Ja, rare mensen daar bij EA. Maar goed, weer een antwoord op een vraag van de wijze Timquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat chemistry boosts vanuit het chemsysteem werken en attributes niet denk ik. Zit gewoon een heel ander systeem achter.
Daarnaast zijn attribute boosts een momentopname. Je krijgt eenmalig de boost nav de coaches die je op dat moment hebt. Een chemboost is permanent..die zou dan steeds opnieuw gecalculeerd moeten worden nav mutaties van coaches binnen je club. Veel te ingewikkeld, zeker voor EA.
....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:57 schreef Watertanden het volgende:
Ik wil ook wel mee doen met Hunter kaartjes fixen tot 7k:)
Psstquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:59 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hier om moet je nooit op het forum afspraken maken over een pricefix.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:56 schreef Grandesco het volgende:
[..]
....
Dit moet wel nep zijn... er kan niemand ZO dom zijn....Zijn er zatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.iemand die ik ken heeft ooit een keer een code voor 3 maanden xbox live op marktplaats geslingerd
Kreeg ie ook een bedank mailtje voor de gratis code
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
Tim... 100 wedstrijden. Per speler. Dat spreekt de gemiddelde fifa speler niet echt aan denk ikquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:58 schreef Tim86 het volgende:
Overigens had ik net een briljant idee (vond ik zelf). Wat nou als spelers die 100 wedstrijden voor je club hebben gespeeld automatisch een link krijgen met andere spelers die 100 wedstrijden (of meer) voor je club hebben gespeeld...Dan wordt het tenminste echt mogelijk om je ultimate team te bouwen. En met een systeem van 100+ wedstrijden moet je daar alsnog hard je best voor doen en geeft het nog veel meer voldoening wanneer je het voor elkaar krijgt. Tot dat moment speel je dus met andere teams om uiteindelijk je beste/fijnste spelers over te houden voor in je ultieme team. Dus na 100 wedstrijden voor mijn club (ook al is het in andere teams) linken mijn Jackson Martinez en Benteke. Een soort super loyalty als het ware.
Zou echt supertof zijn. Enige minpunt is dat je bij IF versies weer opnieuw moet beginnen, maar verder kan ik alleen positieve punten bedenken. Je kan dan in ieder geval veel toffere teams maken en je komt ook veel meer originaliteit tegen.
Het was een voorbeeld. Kan ook 50 zijn bijvoorbeeld. Het zet misschien wel aan tot veel spelen/uitgevenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tim... 100 wedstrijden. Per speler. Dat spreekt de gemiddelde fifa speler niet echt aan denk ik
50 zou een beter doel zijn, veel spelers wisselen vaak van teams natuurlijk. Nadeel is wel dat men dan vast houdt aan teams, om die super chemistry te pakken te krijgen, en dat de transfermarkt een zachte dood zal sterven. Voordeel is inderdaad de mogelijkheid tot een ultimate team. Misschien een idee om dit in te sturen naar EAquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het was een voorbeeld. Kan ook 50 zijn bijvoorbeeld. Het zet misschien wel aan tot veel spelen/uitgeven
Het is dan ook een bonus bovenop het huidige systeem. De gemiddelde persoon speelt bijna het hele jaar met 2 of 3 teams. Niet iedereen is zo'n fanatieke teambouw-verslaafde als de mensen hier.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tim... 100 wedstrijden. Per speler. Dat spreekt de gemiddelde fifa speler niet echt aan denk ik
waarom uitgeven? iedereen gaat sparen voor 1 team. dure spelers worden duurder. goedkope spelers is niemand in geinteresseerd omdat je toch die 50 wedstrijden met je speler moet spelen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het was een voorbeeld. Kan ook 50 zijn bijvoorbeeld. Het zet misschien wel aan tot veel spelen/uitgeven
Vind het juist een goed idee.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha 100 is overdreven. Verander 100 in 25 in het verhaal en zou heel leuk idee zijn.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]Wees blij dat ik Balotelli er niet inzet.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:18 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmmm, de chemistry kaartjes zijn niet echt gestegen de afgelopen week... Vrees dat het ook wel even gaan duren voordat ze weer gaan stijgen. Iedereen heeft z'n consumables pile nog helemaal vol staan zeker?
Wellicht kan je de loyalty van pack pulls wel koppelen daaraan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarom uitgeven? iedereen gaat sparen voor 1 team. dure spelers worden duurder. goedkope spelers is niemand in geinteresseerd omdat je toch die 50 wedstrijden met je speler moet spelen.
Gisteren meegedaan met een gozer van lvl 38 een paar missiesquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:18 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmmm, de chemistry kaartjes zijn niet echt gestegen de afgelopen week... Vrees dat het ook wel even gaan duren voordat ze weer gaan stijgen. Iedereen heeft z'n consumables pile nog helemaal vol staan zeker?
Waar zeg ik dat?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:20 schreef Grandesco het volgende:
[..]Jij had verwacht dat het 5 dagen duurde totdat ze weer bij af waren?
Nice! Vond die level 40 missie wel lachen maar wij hebben daar nog niet de wapens voorquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:21 schreef BDIL het volgende:
[..]
Gisteren meegedaan met een gozer van lvl 38 een paar missies10k per keer en wat een arsenaal heeft de enemy
![]()
http://wefut.com/en/player/2265quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]Wees blij dat ik Balotelli er niet inzet.
[ afbeelding ]
Nja, je zei dat je ging verwachten dat ze gingen stijgen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:23 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat?
[..]
Nice! Vond die level 40 missie wel lachen maar wij hebben daar nog niet de wapens voor
Insturen danquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:58 schreef Tim86 het volgende:
Overigens had ik net een briljant idee (vond ik zelf). Wat nou als spelers die 100 wedstrijden voor je club hebben gespeeld automatisch een link krijgen met andere spelers die 100 wedstrijden (of meer) voor je club hebben gespeeld...Dan wordt het tenminste echt mogelijk om je ultimate team te bouwen. En met een systeem van 100+ wedstrijden moet je daar alsnog hard je best voor doen en geeft het nog veel meer voldoening wanneer je het voor elkaar krijgt. Tot dat moment speel je dus met andere teams om uiteindelijk je beste/fijnste spelers over te houden voor in je ultieme team. Dus na 100 wedstrijden voor mijn club (ook al is het in andere teams) linken mijn Jackson Martinez en Benteke. Een soort super loyalty als het ware.
Zou echt supertof zijn. Enige minpunt is dat je bij IF versies weer opnieuw moet beginnen, maar verder kan ik alleen positieve punten bedenken. Je kan dan in ieder geval veel toffere teams maken en je komt ook veel meer originaliteit tegen.
Baas.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
http://wefut.com/en/player/2265
ook een leuke speler trapzie
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Baas.
Gelijk maar in mijn team zetten.
Heb het eens gepost op EA forum, kijken of de ADHD kinderen zich door de tekst heen kunnen worstelenquote:
Quagliarella is wel fijn IF Pelle is gewoon baggerquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Quagliarella - IF Pelle lijkt me wel een bazenkoppel
Hater.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Quagliarella is wel fijn IF Pelle is gewoon bagger
zo te zien nietquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb het eens gepost op EA forum, kijken of de ADHD kinderen zich door de tekst heen kunnen worstelen
http://forum.ea.com/uk/posts/list/0/2634210.page#28454769
Ik bump hem straks nog wel een paar keerquote:
Die kinderen beginnen al te schuimbekken bij 2 zinnetjes.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik bump hem straks nog wel een paar keer
Thanksquote:
Je kunt nu in wefut loyalty ook al aan/uit zetten.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:51 schreef Hoogstaande het volgende:
Eigenlijk helemaal niet zo'n probleem voor squadbuilders trouwens
De dag is toch nog niet voorbij?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:52 schreef Dudeweiser het volgende:
ja hoor bol voor elf uur besteld morgen in huisniet dus
Goh.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
De dag is toch nog niet voorbij?
Het is wel vrij veel ja. Ik zie het als een soort einddoel in het spel om het te bereiken, maar die denkwijze is wellicht niet helemaal juist omdat je ook een substantieel aantal potjes met je ultimate team wil kunnen spelen natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:49 schreef Hoogstaande het volgende:
Tim, je idee is best tof, alleen 100 is een veel te groot aantal. Dat zou namelijk betekenen dat je max 11 met 11 kunt linken na 200 potjes. En 200 potjes is echt heel erg veel. Daar komt nog bij dat je waarschijnlijk niet alle 22 spelers met elkaar wilt linken maar alleen Martinez met Hazard (om in je voorbeeld te blijven). Ik denk dat tussen de 25 en 50 potjes redelijk max is voor zo'n optie.
Verder wel een leuk idee want je krijgt er wel veel meer hybrid mogelijkheden door inderdaad.
Wel een rampzalig idee voor websites met squadbuilders, of die moeten dan een functie inbouwen waarin je kan aanklikken dat je de super loyalty bonus hebt behaald met bepaalde spelers.
op postnl staat dat ie morgen pas geleverd wordtquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
De dag is toch nog niet voorbij?
Ja precies. Plus, 25 potjes lijkt weinig voor 1 speler, maar 50 is meteen al meer en wil je echt een ultra ultimate team maken heb je al 275 potjes nodig. Dat is best een aanzienlijk einddoel lijkt me.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is wel vrij veel ja. Ik zie het als een soort einddoel in het spel om het te bereiken, maar die denkwijze is wellicht niet helemaal juist omdat je ook een substantieel aantal potjes met je ultimate team wil kunnen spelen natuurlijk.
O, lame.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
op postnl staat dat ie morgen pas geleverd wordt
quote:Op 26 september kwam FIFA14 uit, maar Leyton Orient is niet zo blij met de nieuwe editie van de populaire game. Sindsdien won de koploper van de League One geen wedstrijd meer, dus is er een verbod uitgevaardigd.
Onlangs namen The O's een nieuwe spelersbus in gebruik, uitgerust met een PlayStation en volgens een woordvoerder van de club werd het spel nonstop gespeeld in aanloop naar de wedstrijd. En nadat de eerste acht ontmoetingen van het seizoen een overwinning hadden opgeleverd, stokte die reeks zonder puntenverlies meteen na de release van FIFA14.
De afgelopen twee competitieduels werden gelijkgespeeld en de clubleiding heeft daarop besloten dat er voortaan geen FIFA14 meer gespeeld mag worden op wedstrijddagen.
Benzemaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:04 schreef Freire het volgende:
Op zoek naar een Franse spits naast Remý, iemand tips/suggesties?
Henry?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:04 schreef Freire het volgende:
Michael Jordan N'Kololoquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:04 schreef Freire het volgende:
stond het toen ook al op de postnl site dat ie de dag daarna geleverd zou worden?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:05 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Had ik laatst ook, werd alsnog de dag geleverd die beloofd was
Doe hybrid met aubameyang, die is ook heel snel gr grquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:04 schreef Freire het volgende:
Didier Martelquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:04 schreef Freire het volgende:
Duur: Benzemaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:04 schreef Freire het volgende:
Gouffran kan ook of hoe die heet van Newcastlequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Duur: Benzema
Goedkoop: Cissé
edit. Menez kan ook nog, maar die is beter als wide CAM.
CR7 is wel duurder. Die was iets van een miljoen in het beginquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:15 schreef Djeetje het volgende:
Dat jaar zijn de prijzen wel lekker laag vergeleken met vorig jaar
Zag hem voor 700k gaan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
CR7 is wel duurder. Die was iets van een miljoen in het begin
Om het over Ibra nog maar niet te hebben. Vorig jaar was hij 200k in het begin. Toen was ik er steeds voor aan het sparen en bleef hij maar stijgen..na een paar weken zat hij toen op 600k..waar ik dus niet tegenop kon sparen/tradenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
CR7 is wel duurder. Die was iets van een miljoen in het begin
Ja, dat kan ik me ook nog wel herinneren. De duurdere spelers zijn veel duurder gewordenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Om het over Ibra nog maar niet te hebben. Vorig jaar was hij 200k in het begin. Toen was ik er steeds voor aan het sparen en bleef hij maar stijgen..na een paar weken zat hij toen op 600k..waar ik dus niet tegenop kon sparen/traden
Nu begon hij met die prijs en zit hij al tegen de miljoen aan..
Die komt er nog wel..maar dan als dure IFquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me ook nog wel herinneren. De duurdere spelers zijn veel duurder geworden
Ik mis ook mijn LM Neymar van UT13
Om iets specifieker te zijn: een 80k LM Neymarquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die komt er nog wel..maar dan als dure IF
Ja dat was toen ook zo. Hopelijk is dat gewoon een foutje net zoals bij mij danquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
stond het toen ook al op de postnl site dat ie de dag daarna geleverd zou worden?
Met Engelse trainer van serie A kom je wel aan 100 chemquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:21 schreef Dudeweiser het volgende:
EA met hun konkonieuwe chemistry tering systeem![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat is inderdaad mijn grootste irritatiepunt van Fifa 14. Al die extra tering links die het veel moeilijker maakt om goede hybrids te maken zonder dat je 2/3 kut spelers moet inpassen voor chemistry.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:21 schreef Dudeweiser het volgende:
EA met hun konkonieuwe chemistry tering systeem![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
ik hoop het van harte ja.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:22 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ja dat was toen ook zo. Hopelijk is dat gewoon een foutje net zoals bij mij dan
ja mooie teringbende, ik had het gister niet eens door toen ik het maakte, zag het net pasquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is inderdaad mijn grootste irritatiepunt van Fifa 14. Al die extra tering links die het veel moeilijker maakt om goede hybrids te maken zonder dat je 2/3 kut spelers moet inpassen voor chemistry.
Ik haat 1 league teams
Al je spelers moeten ook nog loyalty krijgen he. Dus na 10 wedstrijden heb je sowieso 100 chemquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik hoop het van harte ja.
Weet iemand trouwens of er al zo'n triple link lijstje uit is ergens?
Miranda IF is baas hequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:26 schreef WezepAFCA het volgende:
IF Miranda - Sergio Ramos![]()
Verdedigen was nog nooit zo makkelijk
Van wat ik heb gezien verwachten ze trouwens een Bernard LW? Dat zou wel een hele welkome speler zijn. Ik ga ook speciaal wachten met een nieuwe team of die er echt inzit op die positie aangezien ik hem dan moet hebben.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die komt er nog wel..maar dan als dure IF
moet je seizoenen gaan spelenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:27 schreef nickhguitar het volgende:
Ze moeten een soort indeling maken op basis van sterren van teams o.i.d. Kom nu constant met m'n franse 78 gemiddeld team tegen Reus, Gotze etc.
Kijk zijn kracht dat is wel minderquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Van wat ik heb gezien verwachten ze trouwens een Bernard LW? Dat zou wel een hele welkome speler zijn. Ik ga ook speciaal wachten met een nieuwe team of die er echt inzit op die positie aangezien ik hem dan moet hebben.
Ik vind alle LW's kut behalve CR7. Maar dat is dan gelijk 1.6/1.7 miljoen en dat vind ik eigenlijk teveel van het goede
Ja, maar voor LM/RM in 41212 vind ik dat niet zo interessant. Dan wil ik gewoon spelers die je de diepte in kan sturenquote:
het is nog maar de vraag of ik die 10 wedstrijden haal. Maar ik heb al een aanpassing gedaan waardoor alleen Wilshere op 6 chem komt dus dat moet maar danquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Al je spelers moeten ook nog loyalty krijgen he. Dus na 10 wedstrijden heb je sowieso 100 chem
Maar ik let eigenlijk nooit zo op totaal chem. Ik wil iedere speler op 9 hebben
omdat je daar in divisies speeltquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:30 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
I know, maar waarom is dat met ut niet?
Ik heb achterin staan van links naar rechtsquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:26 schreef WezepAFCA het volgende:
IF Miranda - Sergio Ramos![]()
Verdedigen was nog nooit zo makkelijk
Jordi Alba - Ramos - IF Miranda - Juanfranquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:37 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb achterin staan van links naar rechts
Marcelo - Ramos - IF Miranda - Dani Alves
http://www.futwiz.com/en/chemistry/position/gk-cb/goldquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik hoop het van harte ja.
Weet iemand trouwens of er al zo'n triple link lijstje uit is ergens?
[..]
ja mooie teringbende, ik had het gister niet eens door toen ik het maakte, zag het net pas
jbgsquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:37 schreef WezepAFCA het volgende:
Weer tegen zo'n tantoemongool met David Villa die alleen maar finesses loopt te doen vanaf 30 meter, scoort nog 3 keer ook terwijl ik verder alleen maar kans na kans creeer, maar natuurlijk gaat niks er in. 3-1 verloren -.-
dat is wel nicequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.futwiz.com/en/chemistry/position/gk-cb/gold
Jij doet echt niks anders hier dan de hele dag dat zeggen tegen mensen die een verhaal typen, geen leuke vrouw/werk?quote:
ben je boos?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:39 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Jij doet echt niks anders hier dan de hele dag dat zeggen tegen mensen die een verhaal typen, geen leuke vrouw/werk?
Nee.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:39 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Jij doet echt niks anders hier dan de hele dag dat zeggen tegen mensen die een verhaal typen, geen leuke vrouw/werk?
En jij bent de enige die over Finesse aan het miepen is..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:41 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Nee maar de honderdachtendertigste keer is het wel leuk geweest en wordt het gewoon irritant.
ha, je bent wel boos.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:41 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Nee maar de honderdachtendertigste keer is het wel leuk geweest en wordt het gewoon irritant.
En vervolgens zeg je iets als 'hou je fucking bek dicht kut vent'quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ha, je bent wel boos.
Uit ervaring weet ik dat het zeer onverstandig is om na een nederlaag hier te gaan klagen want je krijgt gegarandeerd nog een bak schijt over je heen
Ik neem het me ook vaak voor ja, maar het is toch wel lekker om je frustratie even van je af te schrijven. Beter dan met controllers gooien.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ha, je bent wel boos.
Uit ervaring weet ik dat het zeer onverstandig is om na een nederlaag hier te gaan klagen want je krijgt gegarandeerd nog een bak schijt over je heen
Ik vind het niet erg dat mensen klagen over nederlagen, maar naar de hele tijd hetzelfde gemiep aan te horen van crosses dit en crosses dat, finesse zus en zo...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ha, je bent wel boos.
Ja dat heb ik ook al een paar keer gehad en daarom weet ik eigenlijk wel beter en vraag ik nu een paar minuten later af waarom ik ook eigenlijk de discussie aan ga omdat ik het toch al kon verwachtenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ha, je bent wel boos.
omdat skillers totaal geen voordeel hebben dit jaarquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:44 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg dat mensen klagen over nederlagen, maar naar de hele tijd hetzelfde gemiep aan te horen van crosses dit en crosses dat, finesse zus en zo...![]()
Het verbaast mij dat niemand nog over skillers heeft geblaat.
Ik ben Zicu 1x tegengekomen en mijn tegenstander kon wel wat skills maar hij was verder best wel slecht.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:44 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg dat mensen klagen over nederlagen, maar naar de hele tijd hetzelfde gemiep aan te horen van crosses dit en crosses dat, finesse zus en zo...![]()
Wat?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
omdat skillers totaal geen voordeel hebben dit jaar![]()
![]()
![]()
eindelijk
misschien nog een hashtag met goedkoopscoren erachter. Zoiets ja.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En vervolgens zeg je iets als 'hou je fucking bek dicht kut vent'
vorig jaar was het echt niet bij te houden (de gasten die echt goed konden skillen) en dit ook nog eens samen met pace gebruikte. dit jaar heb ik daar op een of andere manier minder last mee om een goede verdediging tegen over te zetten.quote:
Omdat skillersquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:44 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat dit jaar skillen nog veel sterker is dan vorig jaar.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vorig jaar was het echt niet bij te houden (de gasten die echt goed konden skillen) en dit ook nog eens samen met pace gebruikte. dit jaar heb ik daar op een of andere manier minder last mee om een goede verdediging tegen over te zetten.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:49 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Twijfel alleen nog over de keeper..(/lievdagboek)
[ afbeelding ]
Ik heb je team nooit gezien?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:51 schreef Grandesco het volgende:
[..]Je hebt bijna hetzelfde team als mij...
Alleen heb ik Siquiera op LB en Osvaldo op LM
laat ik het zo zeggen de djeetjes van deze wereld die 5 meter voor je een trick doen en je dan hard voorbij rennen, heb ik het dit jaar totaal niet moeilijk meequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:50 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat dit jaar skillen nog veel sterker is dan vorig jaar.
Aangezien dat je (mits je goed timed) 2 spelers te kijk kunt zetten en vervolgens vrij voor de keeper staat.
Maar ja, dat is mijn mening.
Ja, nee,hehe, air skillen en dan er voorbij rennen is niet 'skillen'quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen de djeetjes van deze wereld die 5 meter voor je een trick doen en je dan hard voorbij rennen, heb ik het dit jaar totaal niet moeilijk meeterwijl vorig jaar menig rondjes draaiende debiele rechterstick flipperaar het je moeilijk kon maken.
Geen probleem, zat gisteravond even te puzzelen en toen kwam ik op dit uit. Hoe speelt het?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:52 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Was toevallig.. ik neem je niks kwalijk.
Viel me gewoon op
Nja, ik heb iets andere opstelling, maar veelvuldig dezelfde spelers. Speelt echt super chill.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:52 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Geen probleem, zat gisteravond even te puzzelen en toen kwam ik op dit uit. Hoe speelt het?
Ruim verlies hoor. Maar meer dan je uit een gemiddelde pack zal halen jaquote:
kan je metquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:52 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ja, nee,hehe, air skillen en dan er voorbij rennen is niet 'skillen'
Ach jaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ruim verlies hoor. Maar meer dan je uit een gemiddelde pack zal halen ja
Je hebt effectief skillen en de lucht skillen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kan je metblijven strooien maar de debielen die vorig jaar maar rondjes bleven draaien tot je er tureluurs van wordt hadden wel succes. her en der nog ff die rechter stick flipperen en ze waren er in de kluts wel voorbij.
ECHT skillen kunnen maar heel weinig mensen.
wat versta je onder echt skillen ?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kan je metblijven strooien maar de debielen die vorig jaar maar rondjes bleven draaien tot je er tureluurs van wordt hadden wel succes. her en der nog ff die rechter stick flipperen en ze waren er in de kluts wel voorbij.
Er zit een rare player in die 2k waard is... Dat is voor mijn doen al niet slechtquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ruim verlies hoor. Maar meer dan je uit een gemiddelde pack zal halen ja
de lucht skillen in je eigen helftquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:01 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Je hebt effectief skillen en de lucht skillen.
Mensen die de lucht skillen zijn echt gewoon toeters.. moet er altijd om lachen
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:01 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Je hebt effectief skillen en de lucht skillen.
Mensen die de lucht skillen zijn echt gewoon toeters.. moet er altijd om lachen
mensen die je effectief met een trick voorbij gaan en het bos in sturen.quote:
Dat wat jij noemt zou ik ook niet onder de noemer skillen zetten eigenlijk. Dat noem ik meer draaikonten..dat waren er veel ja. Meestal icm tiki taka, wat in FIFA neerkwam op risicoloos rondtikken en na de wedstrijd jezelf wurgen terwijl je fapt op je balbezit.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Skillen zoals FifaRallequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:04 schreef poker4lifee het volgende:
[ afbeelding ]
come at me
oh en effectief skillen
old fifa player hier. vroeger hadden wij nog geen contain knop. weet ook niet waar hij zitquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:04 schreef Grandesco het volgende:
Bij fifa 13 als ik deed containen kwamen 90% van die draaikonten me gewoon niet voorbij
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
old fifa player hier. vroeger hadden wij nog geen contain knop. weet ook niet waar hij zit
Ik ben nog van de generatie die FIFA International Soccer op de SEGA speelde en dat je met het knopje A na een doelpunt vuurwerk kon laten afgaan en dat je nog kon wegrennen van de scheids.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
old fifa player hier. vroeger hadden wij nog geen contain knop. weet ook niet waar hij zit
here the same shitquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik ben nog van de generatie die FIFA International Soccer op de SEGA speelde en dat je met het knopje A na een doelpunt vuurwerk kon laten afgaan en dat je nog kon wegrennen van de scheids.
Voor contain er was kon je gewoon de lage passknop (A op xbox) ingedrukt houden en dan deed je speler exact hetzelfde + een automatische standing tackle..dat was nog makkelijker.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hahah herkenbaar ja. Of later dat je op de PCquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
here the same shit
die fifa editie dat je met de speler voor de keeper kon gaan staan als hij uitschoot. standaard een goal![]()
Sowieso.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:09 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Gomezzowiezo
En dan bij elk doelpunt die MarioGomez button inrammen.
"doodschop"quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hahah herkenbaar ja. Of later dat je op de PCmet Q een harde tackle kon doen, of dat je nog schwalbes kon maken
.
Op kniehoogtequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
"doodschop"
Op de keeper die de bal vast had
wat is containen tegenwoordig dan L1 ofzo ?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voor contain er was kon je gewoon de lage passknop (A op xbox) ingedrukt houden en dan deed je speler exact hetzelfde + een automatische standing tackle..dat was nog makkelijker.
A inhouden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat is containen tegenwoordig dan L1 ofzo ?
rondjequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:14 schreef FCsuarez het volgende:
Aha heb geen A maar zal vast kruisje zijn![]()
zal het vanavond eens proberen. wie weet word ik wel nog beter
twitter:DuBlanqeBogarde twitterde op dinsdag 08-10-2013 om 11:19:30Klote voor Theo. 6-9 maanden geen sport, die ziet over een maandje tijdens het pissen z'n eigen pik al niet meer. reageer retweet
Met Q tackelen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hahah herkenbaar ja. Of later dat je op de PCmet Q een harde tackle kon doen, of dat je nog schwalbes kon maken
.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moest net voor het eerst tegen een 5 atb team.. de backs staan wel meer naar voren dan vorig jaar. Het was volgens mij ook nog een Duitser (hij had in ieder geval wel Duitsers) Gelukkig won ik wel met 3-1 en het was de finale
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moest net voor het eerst tegen een 5 atb team.. de backs staan wel meer naar voren dan vorig jaar. Het was volgens mij ook nog een Duitser (hij had in ieder geval wel Duitsers) Gelukkig won ik wel met 3-1 en het was de finale
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:36 schreef zerokil het volgende:
Konko tyfs spel ben nog nooit zo slecht in een game geweest.
Welke instellingen gebruiken jullie?
Het is gewoon niet leuk meer en helemaal geen voetbal meer patch die shit is kk rikkert.
Maar over 10 min zet ik de playstation weer aan omdat er geen ander fatsoenlijk voetbalgame is.
lijkt me wel duidelijk tochquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:38 schreef Topiek het volgende:
http://www.phonearena.com(...)-10/phones/7870,7551
Samsung of de Nexus?
Zo vaak gedaanquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
"doodschop"
Op de keeper die de bal vast had
September 2013 - September 2014 samengevat in 4 zinnen, nice. En wss de jaren daarna hetzelfdequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:36 schreef zerokil het volgende:
Konko tyfs spel ben nog nooit zo slecht in een game geweest.
Welke instellingen gebruiken jullie?
Het is gewoon niet leuk meer en helemaal geen voetbal meer patch die shit is kk rikkert.
Maar over 10 min zet ik de playstation weer aan omdat er geen ander fatsoenlijk voetbalgame is.
ik denk het nietquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kun je in de Nexus tablet wel geheugen uitbreiden? In mijn 4 kan het niet...
quote:
Caceres en Barzagli kosten geen drol. Ogbonna is ook niet duur.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mexes - Zapata is niet een heel goed duo dat ga ik veranderen
Thanks die save ik even.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Barzagli Ogbonna is fijnquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
haha mexes is weg XDquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus dat moet ie dan eventueel overwegen. Bij mn telefoon heb ik er geen last van. Meende dat pace68 toen wel bewust ervoor koos geen Nexus te nemen om deze reden.quote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:49 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Caceres en Barzagli kosten geen drol. Ogbonna is ook niet duur.
Ik zal het veranderen had deze 2 op agression gekozen.quote:
1 potje gedaan maar ik ga Essien sowieso al direct vervangen voor Ramires die heeft wat meer drang naar vorenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
[..]
Ik zal het veranderen had deze 2 op agression gekozen.
Hoe speelt jouw team ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |