SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Als student kan je een goedkopere studentenversie kopen. Alternatieven zijn downloaden of Open Office gebruiken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:10 schreef el-blanchito het volgende: [..] echt niet? Zal wel weer flink duur zijn ook
![]()
Je kunt het waarschijnlijk niet legaal aanschaffen via een Torrent/Usenet nieuwsgroep.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:13 schreef el-blanchito het volgende:
Maar dus? Het is gewoon ergens te downloaden voor gratiesch?
Computerloser
Ja. Een mobiele spits naast Pelle is altijd kassa.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:16 schreef Fuszy het volgende:
Di Natale als spits naast Pelle een goede optie?
(4-4-2 versie 2)
Pellequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:16 schreef Fuszy het volgende:
Di Natale als spits naast Pelle een goede optie?
(4-4-2 versie 2)
Of wat dacht je van eenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:16 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ja. Een mobiele spits naast Pelle is altijd kassa.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Of wat dacht je van een [ afbeelding ]
badum tsssquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Of wat dacht je van een [ afbeelding ]
Ziet er geiler uit.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:39 schreef Alovenac het volgende:
Wat zijn de voordelen van de 442 (2) tov van de standaard 4222?
Er is een gehypte guide van op het EA forum.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:39 schreef Alovenac het volgende:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:43 schreef Pino0 het volgende:
4222 blijft het beste. Sterkst verdedigend en sterkst aanvallend.
Nee, zonde van het geldquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:45 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Moet je niet met controllers gooien?
Het feit dat je een LM/RM kwijt kan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:39 schreef Alovenac het volgende:
Linkje?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:42 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Er is een gehypte guide van op het EA forum.
Ik had een silver gift pack met 1 shiny (Wolves away kit) 2.5k en een bronze gift pack.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:02 schreef Ajacied7 het volgende:
Spistuur op het FUT forum
Even mijn gaily difts openen.
Qua spel moet ik het wel van de diepte van de cam's hebben, dus verwacht niet dat dit wat voor mij is dan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het feit dat je een LM/RM kwijt kan?
Verder zie ik weinig voordelen. Ingame staan de LM en RM ook minder diep dan de CAM staat bij 4222, dus dat zie ik zelfs als een nadeel. Maar met LM en RM heb je dus wel veel meer opties.
benteke is beter dan lukakuquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:05 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Qua spel moet ik het wel van de diepte van de cam's hebben, dus verwacht niet dat dit wat voor mij is dan.
Eto'o zijn geld waard of beter lukaku halen?
omdat open office verneukt isquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:05 schreef over_hedge het volgende:
Waarom zou je office willen als je open office hebt
Ik vind het wel fijn werken.quote:
Open Office kan natuurlijk niet tippen aan Microsoft Office, ook al is het wel degelijk verder.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:05 schreef over_hedge het volgende:
Waarom zou je office willen als je open office hebt
Een bronze giftpack, een bronze giftpack, 2500 coins, een bronzepack, een bronze gift pack en een bronze pack is de oogst van vandaag.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had een silver gift pack met 1 shiny (Wolves away kit) 2.5k en een bronze gift pack.
Iedereen op me werk gebruikt open office. Dus van die samenwerking gelukkig geen last.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Open Office kan natuurlijk niet tippen aan Microsoft Office, ook al is het wel degelijk verder.
Samenwerken met mensen die Open Office gebruiken is vaak irritant in ieder geval
Ik wist niet dat je zoveel accounts had.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:08 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Een bronze giftpack, een bronze giftpack, 2500 coins, een bronzepack, een bronze gift pack en een bronze pack is de oogst van vandaag.
gifcamquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:12 schreef Hoogstaande het volgende:
Hoe heet dat programma waar jullie die gifjes mee maken?
gifcamquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:12 schreef Hoogstaande het volgende:
Hoe heet dat programma waar jullie die gifjes mee maken?
Thnx! Ik heb op het moment 3-5-2 met Silva - Chiellini - Ramos en Buffon. Denk dat ik deze formatie ga even proberen; alleen twijfel over de keeper. Diego Alves in form al geprobeerd?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2629864.page
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |