Zou je Sull en mij ook in het lijstje met de Santa's willen toevoegen. Wij hebben al mee geloot maar zijn van het lijstje gevallen..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:03 schreef RockabeIIa het volgende:
de lootjes zijn getrokken!
SecretSanta's 2013
ik ben bezig jonguh!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:05 schreef Kleurdoos het volgende:
misschien wel hanig om in de OP te zetten en niet 'de lootjes zijn getrokken'
shhhht neequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:09 schreef YPPY het volgende:
Jullie waren zo snel! Nu kan ik me toch nog aanmelden.Ik vind het ook prima om een apart lootrondje te doen met degenen die zich later aanmelden. Kan de rest het eigen lootje houden. Zo te zien zijn we minimaal met drie.
Ja toeter! We gaan nu niet nog een optie erbij doen hè.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:09 schreef YPPY het volgende:
Jullie waren zo snel! Nu kan ik me toch nog aanmelden.Ik vind het ook prima om een apart lootrondje te doen met degenen die zich later aanmelden. Kan de rest het eigen lootje houden. Zo te zien zijn we minimaal met drie.
Kusjekroel?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:15 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nieuwe aanmelding!
Dit Alles Is Niet Voor Niets Geweest!
Yay!quote:
Jij mag mij altijd een cadeautje sturen!!! <3quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja toeter! We gaan nu niet nog een optie erbij doen hè.
Hoe kom ik anders aan jouw lootje of die van Keshet?
Saai, jou had ik al eens!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:15 schreef RockabeIIa het volgende:
of je gooit een paar lootjes met mijn nick erin
just an idea
Haal ik die weer weg...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:19 schreef Cwen het volgende:
[..]
Yay!
Oh wacht, Sull en Roosje zijn geen nieuwe aanmelders, die deden al mee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |